fotoforma.pl- Logo - Opinie

fotoforma.pl
Opinie:

Opinie (987) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2308)

4,63
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 3 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem ogromnie zadowolony z profesjonalizmu i wiedzy pracowników Fotoformy. Pomogli mi podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji w ostatnim czasie, czyli w wyborze i zakupie nowego sprzętu foto/wideo. Naprawde dawno nie spotkałem się z tak przyjazną i profesjonalną obsługą. Jestem zachwycony. Cieszę się, że Pani pracująca w Fotoforma potrafiła dokładnie wytłumaczyć różnice, zaproponować testy, odpowiadała na miliardy moich pytań. A zdaje sobie sprawę, że nie byłem łatwym klientem, bo wybór sprzetu, na który dość długo odkładałem, nie był dla mnie łatwym zadaniem. Dlatego też miałem mnóstwo pytań, wątpliwości, na które pani z Fotoformy bardzo cierpliwie odpowiadała. I powtórzę to jeszcze raz, ale jestem po prostu zachwycony. Dodam więcej: ludzie z Fotoformy wiedzieli więcej o sprzęcie Canona, niż ludzie na infolinii Canona. Z całego serca polecam i będę wracał. Fotoforma - dzięki!

najbardziej krytyczna opinia

25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoforma.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(861)
(16)
Resetuj
13 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jesteście rzetelni, słowni i pewni w działaniu. Dobra robota.
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
RP
Ryszard P.
Częstochowa
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Not ok

Well, the person on email gave me wrong information and was not speaking politely
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Super obsluga sklepu internetowego
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
PK
Przemek K.
Sochaczew
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
RP
Ryszard P.
Częstochowa
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Duży wybór towaru i szybka realizacja zamówienia.
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówione produkty są naprawdę dobrej jakości, ale sama obsługa sklepu jest tragiczna. Przez przypadek zamówiłem produkt, którego nie było w magazynie, dostałem informację, że dostawa będzie zrealizowana do końca tygodnia albo na początku przyszłego (zamówienie było złożone we wtorek). W sobotę się próbowałem dowiedzieć czy jeszcze jest szansa na dostawę w tym dniu, odpowiedź otrzymałem w poniedziałek (rozumiem, weekend, ale still). We wtorek po 13:00 piszę z prośbą o anulowanie zamówienia jeśli nie będzie wysłane max w środę. Po 10 minutach otrzymałem odpowiedź (gdzie wcześniej to było 6 godzin), że cytuje "wyślemy dzisiaj aparat z obiektywem, natomiast karta jeszcze nie dojechała. Możemy ją dosłać, ale jest ona ogólnie bardzo wolna, może chciałby Pan inną wybrać?" Aparat z kartą otrzymałem następnego dnia. Nie rozumiem, dlaczego obsługa sklepu nie mogła zaproponować tego na starcie, nie wchodziła w kontakt, gdzie teoretycznie miało im zależeć na sprzedaży, albo chociaż by dobrej obsłudze i wsparciu. Warto wspomnieć, że aparat wraz z obiektywem, który był na stanie i mogli go wysłać od razu, kosztował 55 razy więcej niż karta pamięci.
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię