bimago.pl- Logo - Opinie

bimago.pl
Opinie:

Opinie (434) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2361)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lip 2014
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
bimago.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obrazy które kupuje już od dawna,zawsze są zgodne z opisem i są przepiękne,dobrze zapakowane do wysyłki,więc nie ma mowy o uszkodzeniu.polecam firmę bimago,i napewno jeszcze kupię jakiś obraz

najbardziej krytyczna opinia

31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
oszukuje- sprzedaje poduszki -opis w ofercie, przysyła poszewke! po drugie poszewka nie jest z microfibry tylko poliestru https://www.bimago.pl/tekstylia/poduszki-dekoracyjne/z-mikrofibry/lesny-dywan-roslinna-kompozycja-z-bogatym-detalem-mchu-146817.html?fbclid=IwAR18QRAJ_zasmegJZjMGwoosnAu4wk17sArJ7j9-XBs9SJ3Dr6aUhtJ6RNE
WS
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bimago.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(2)
(9)
(7)
Resetuj
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Zdjęcie i real to dwie różne rzeczy

Tapeta znacząco różni się od tej zaprezentowanej na zdjęciu. Jestem bardzo rozczarowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
6 dni temu
Przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Różnice między produktem, a prezentacją na zdjęciu mogą być spowodowane różnymi czynnikami, takimi jak: -Różnice w ustawieniach monitora: Kolory i odcienie mogą się różnić w zależności od ustawień jasności, kontrastu i kalibracji monitora. -Oświetlenie: Różne rodzaje oświetlenia mogą wpływać na wygląd tapety. Zdjęcie produktu mogło zostać wykonane w świetle dziennym, podczas gdy w Pani pomieszczeniu panuje inne oświetlenie. -Jakość zdjęcia: Zdjęcie produktu może nie oddawać w pełni szczegółów i tekstury tapety. Chcielibyśmy również zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia produktów były jak najbardziej realistyczne. Regularnie kalibrujemy nasze monitory i używamy profesjonalnego oświetlenia do fotografowania. Jeżeli produkt nie spełnia Pani oczekiwań, informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem paragonu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
12 dni temu
Szanowny Kliencie, Z przykrością musimy poinformować, że nie wystawiamy paragonów. W celu minimalizowania użycia zasobów naturalnych i ochrony środowiska zrezygnowaliśmy z papierowych faktur. Faktura wysyłana jest po zrealizowaniu zamówienia na podany przez Klienta e-mail. Pozdrawiamy, Zespół Bimago
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
2 kwi 2024
Drogi Kliencie, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Skontaktowaliśmy się z Panem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkować parawany z normalnego materiału, a nie z papieru na dodatek za takie pieniądze...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
1 lut 2024
Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszego produktu. Nasze parawany wykonywane są na płótnie flizelinowym o gramaturze 170 g/m². Jednocześnie chcielibyśmy zapewnić, że do produkcji parawanów używamy wyłącznie materiałów o wysokiej jakości i dbamy o ich staranne wykończenie. W przypadku gdy produkt nie spełnia Pani oczekiwań, ma Pani prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
WS
31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

oszukuje- sprzedaje poduszki microfibra -opis w ofercie, przysyła poszewke poliesteerr!

oszukuje- sprzedaje poduszki -opis w ofercie, przysyła poszewke! po drugie poszewka nie jest z microfibry tylko poliestru https://www.bimago.pl/tekstylia/poduszki-dekoracyjne/z-mikrofibry/lesny-dywan-roslinna-kompozycja-z-bogatym-detalem-mchu-146817.html?fbclid=IwAR18QRAJ_zasmegJZjMGwoosnAu4wk17sArJ7j9-XBs9SJ3Dr6aUhtJ6RNE
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
31 lip 2023
Dzień dobry. Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupu. Na naszej stronie internetowej w zakładce informacje techniczne, widnieje dokładny opis produktu oraz informacja o tym, iż wysyłana jest sama poszewka bez wkładu. Wkład należy zamówić osobno w zakładce "akcesoria", do wkładu doliczana jest również dodatkowa opłata. Natomiast tkanina wykonana jest z mikrofibry. W przypadku gdy produkt nie spełnia Pana oczekiwań, ma Pan prawo do zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Skontaktowaliśmy się z Panem mailowo w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół Bimago
17 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

W formularzu wpisałem i NIP i nazwę firmy na infolinii mi powiedziano że to nie jest umiejscowione więc nie mogą zmienić faktury ogólnie to dziwne więc nie jestem zadowolony z tej firmy i w takim układzie nie będę u państwa kupował tylko w innej firmie Dz

W formularzu wypełniłem i NIP i nazwę firmy.Na infolini powiedziano mi ,że nie jest to zaznaczone,więc być może macie złą aplikacje.Jeśli nie dostanę faktury takiej jak chciałem,to nie będę zamawiał u państwa już produktów,a miałem zamiar właśnie to zrobić jeszcze raz.NZOZ GAB POZ DUL ZENON.39216 Róża NIP 8722436260
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
21 lis 2023
Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony. Niestety podczas składania zamówienia nie został podany numer NIP. Zgodnie z nowymi przepisami, nie ma możliwości skorygowania faktury po wysyłce zamówienia, jeśli NIP nie został podany. Poniżej przesyłam również pełne wyjaśnienie: Nabywca przed dokonaniem zakupu musi określić czy występuje w roli osoby fizycznej nieprowadzącej działalności (nie podaje NIP) czy w roli osoby fizycznej prowadzącej działalność (podaje NIP firmy). Na tej podstawie sprzedawca jest w stanie: 1. zidentyfikować transakcję pod kątem kasy fiskalnej i ewentualnego zwolnienia z rejestracji transakcji na niej 2. wywiązania się z obowiązku wynikającego z art 106b ustawy o VAT W przypadku tego zamówienia, niestety nie podał Pan nr NIP więc sprzedaż została zaewidencjonowana jako sprzedaż na rzecz osoby fizycznej. Niestety nie ma już możliwości zmiany tej sprzedaży na działalność gospodarczą. Pozdrawiamy, Zespół Bimago.
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obraz mandala 5 części. Niestety zapach okropny- plastiku. Wzór średnio się zgadza. Moje zainteresowanie wzbudził motyw mandali w ciekawej 5 częściowej aranżacji. Inaczej wyobrażałam sobie strukturę. Nie zamówiłabym pobownie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
10 paź 2023
Szanowna Pani Moniko, bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, i z chęcią poznamy więcej szczegółów. Skontaktowaliśmy się z Panią mailowo w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz przedstawienia odpowiedniego rozwiązania. Mamy nadzieję, że uda nam się znaleźć porozumienie i w przyszłości nie będzie nas Pani źle wspominać. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
16 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
plakat ok, fatalna jakość ramy nie trzyma formy, wygina się, wypada zawartośc, metalowe przyponki do "pleców" się wyginają, przy próbie odpięcia by włożyć plakat odpadają, ranią palce z powody wygięc metalu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
17 sie 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Satysfakcja klienta jest naszym priorytetem i przykro nam słyszeć, że nie była ona na zadowalającym poziomie dlatego skontaktowaliśmy się z Panią mailowo, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności! Mamy jednak nadzieję, że uda nam się rozwiązać zaistniały problem i spełnić Pani oczekiwania. Pozdrawiamy zespół Bimago!
17 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
słabe oprawienie na ramie, zagięcia, fałdy - nie ciekawie to wygląda - nie zdecyduje sią na eksponowanie na ścianie w moim wnętrzu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
18 paź 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że otrzymał Pan produkt w złym stanie. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Skontaktowaliśmy się z Panem mailowo, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że uda nam się przedstawić Panu odpowiednie rozwiązanie oraz, że nie będzie nas Pan źle wspominał w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
12 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Tapeta niestety nie wygląda tak jak na zdjęciu przyszla w dwóch kawałkach kolorystyka ciemnej zieleni mierna
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
13 wrz 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki, skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
22 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Zniżka na kolejny zakup ? Zapomnij.

Brak możliwości skorzystania z przyznanej zniżki na zakup kolejnego obrazu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
23 lis 2023
Drogi kliencie, sprawdziliśmy stan punktów na Pana koncie klienta i jak najbardziej ma Pan możliwość skorzystania ze zniżki na kolejny zakup. Wysłaliśmy Panu wiadomość mailową z Pana indywidualnym kodem zniżkowym, który dostępny jest również na Pana koncie klienta na naszej stronie internetowej. Zapraszamy do ponownych zakupów! Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
2 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak mozliwosci domowienia do już zamówionej tapety tych samych 2 kawałków
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
3 paź 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nadruk ozdobny na róży miał być w kolorze złotym a nie żółtym i brązowym.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
27 gru 2023
Drogi Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy każdy komentarz od naszych klientów, ponieważ to pomaga nam doskonalić nasze usługi i produkty. Jeśli mogę być pomocny w jakikolwiek sposób lub jeśli masz dodatkowe pytania czy uwagi, proszę daj mi znać. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Błąd w dedykacji jest karygodny , wiecej z tej strony nic nie zamowie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
5 wrz 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki, skontaktowaliśmy się z Panem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety obraz jest w kiepskiej rozdzielczości. Po prostu żenada.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
16 paź 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki. Skontaktowaliśmy się z Panem mailowo, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że uda nam się rozwiązać zaistniały problem oraz przedstawić satysfakcjonujące rozwiązanie. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
21 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
22 wrz 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Natomiast wysyłka Pani zamówienia jest realizowana zgodnie z terminami przedstawionymi na stronie internetowej. Skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
6 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
7 wrz 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki, skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
8 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
10 lip 2023
Drogi Kliencie, Jeśli potrzebujesz pomocy lub wsparcia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Chętnie Ci pomożemy w rozwiązaniu problemu. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago