bimago.pl- Logo - Opinie

bimago.pl
Opinie:

Opinie (454) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2387)

4,80
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lip 2014
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
bimago.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obrazy które kupuje już od dawna,zawsze są zgodne z opisem i są przepiękne,dobrze zapakowane do wysyłki,więc nie ma mowy o uszkodzeniu.polecam firmę bimago,i napewno jeszcze kupię jakiś obraz

najbardziej krytyczna opinia

31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
oszukuje- sprzedaje poduszki -opis w ofercie, przysyła poszewke! po drugie poszewka nie jest z microfibry tylko poliestru https://www.bimago.pl/tekstylia/poduszki-dekoracyjne/z-mikrofibry/lesny-dywan-roslinna-kompozycja-z-bogatym-detalem-mchu-146817.html?fbclid=IwAR18QRAJ_zasmegJZjMGwoosnAu4wk17sArJ7j9-XBs9SJ3Dr6aUhtJ6RNE
WS
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bimago.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(19)
(3)
(9)
(10)
Resetuj
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Malowanie po numerkach. Mile będzie widziane przez klienta gdy w cennie zakupu będą haczyki i werniks, tak jak to jest w przypadku innych dostawców. Farby i płótno jakościowo podobne jak u konkurencji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
19 kwi 2024
Drogi Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy każdy komentarz od naszych klientów, ponieważ to pomaga nam doskonalić nasze usługi i produkty. Jeśli mogę być pomocny w jakikolwiek sposób lub jeśli masz dodatkowe pytania czy uwagi, proszę daj mi znać. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybką realizacja zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
15 kwi 2024
Drogi Kliencie, Bardzo dziękujemy za Twoje pozytywne słowa i cieszymy się, że jesteś zadowolony z zakupów. Dla nas, szybkość realizacji i najwyższa jakość to priorytety, dlatego niezmiernie cieszy nas, że zostało to dostrzeżone i docenione. Jeszcze raz dziękujemy i zapraszamy ponownie . Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
22 kwi 2024
Drogi Kliencie, Bardzo dziękujemy za Twój pozytywny komentarz. Cieszymy się, że obrazy oraz sposób dostawy spełniły Twoje oczekiwania. Mamy nadzieję, że będziemy mogli zaoferować Ci więcej naszych produktów w przyszłości. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Fototapeta okazała się słabej jakości. W internecie inaczej wyglądała niż w rzeczywistości. Pojawiały się białe linie ślady przy przeklejaniu. Nie polecam tapet w jakości standardowej. Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
9 dni temu
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Skontaktowaliśmy się z Panem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Zdjęcie i real to dwie różne rzeczy

Tapeta znacząco różni się od tej zaprezentowanej na zdjęciu. Jestem bardzo rozczarowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
22 kwi 2024
Przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Różnice między produktem, a prezentacją na zdjęciu mogą być spowodowane różnymi czynnikami, takimi jak: -Różnice w ustawieniach monitora: Kolory i odcienie mogą się różnić w zależności od ustawień jasności, kontrastu i kalibracji monitora. -Oświetlenie: Różne rodzaje oświetlenia mogą wpływać na wygląd tapety. Zdjęcie produktu mogło zostać wykonane w świetle dziennym, podczas gdy w Pani pomieszczeniu panuje inne oświetlenie. -Jakość zdjęcia: Zdjęcie produktu może nie oddawać w pełni szczegółów i tekstury tapety. Chcielibyśmy również zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia produktów były jak najbardziej realistyczne. Regularnie kalibrujemy nasze monitory i używamy profesjonalnego oświetlenia do fotografowania. Jeżeli produkt nie spełnia Pani oczekiwań, informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam jeszcze paczki od tego sklepu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
15 godzin temu
Przykro nam, że nie otrzymała Pani swojego zamówienia. Realizujemy wyłącznie opłacone zamówienia, nie ma możliwości płatności za pobraniem. Niestety zamówienie nie zostało opłacone, przez co nie trafiło do realizacji. Skontaktujemy się z Panią telefonicznie w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem paragonu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
15 kwi 2024
Szanowny Kliencie, Z przykrością musimy poinformować, że nie wystawiamy paragonów. W celu minimalizowania użycia zasobów naturalnych i ochrony środowiska zrezygnowaliśmy z papierowych faktur. Faktura wysyłana jest po zrealizowaniu zamówienia na podany przez Klienta e-mail. Pozdrawiamy, Zespół Bimago
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
jakość
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
2 dni temu
Bardzo nam przykro, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Rozumiemy Pani frustrację i chcielibyśmy jak najszybciej rozwiązać ten problem. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były wykonane z materiałów o najwyższej jakości. Cenimy Pani opinię i będziemy ją brać pod uwagę w celu udoskonalenia naszych produktów. Skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że uda nam się zaproponować odpowiednie rozwiązanie. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
9 dni temu
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki, skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
2 kwi 2024
Drogi Kliencie, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Skontaktowaliśmy się z Panem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
14 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Obraz akustyczny bardzo ładny, jedyny minus to inny sposób montażu a przy okazji i inny rozstaw mocowan niz w poprzednich obrazach tego samego wymiaru. Tak więc aby zamocować go na przygotowane wcześniej kołki trzeba dołozyć dodatkowe mocowania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
16 sty 2024
Dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się, że nasz produkt spełnił Pana oczekiwania pod względem estetycznym. Doceniamy sugestię dotyczącą dodatkowych mocowań i z pewnością przekażemy ją do działu odpowiedzialnego za projektowanie. Jeśli ma Pan jakiekolwiek dodatkowe uwagi lub pytania, chętnie służymy pomocą. Zapraszamy do ponownych zakupów! Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
RG
Renata G.
Brzozów
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
12 lut 2024
Drogi Kliencie, Twoja pozytywna opinia napawa nas radością! Dziękujemy za docenienie naszej pracy i zaufanie. Jeżeli znasz kogoś, kto mógłby skorzystać z naszych produktów, zachęcamy do polecania naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
29 sty 2024
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twój komentarz! Bardzo cieszymy się, że byłeś zadowolony z naszych usług. Nasz zespół zawsze stara się zapewnić najwyższą jakość obsługi, więc to dla nas ogromna satysfakcja, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Jeśli będziesz potrzebował pomocy w przyszłości, nie wahaj się skontaktować z nami. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
17 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
18 sty 2024
Drogi Kliencie, Twoja pozytywna opinia napawa nas radością! Dziękujemy za docenienie naszej pracy i zaufanie. Jeżeli znasz kogoś, kto mógłby skorzystać z naszych produktów, zachęcamy do polecania naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkować parawany z normalnego materiału, a nie z papieru na dodatek za takie pieniądze...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
1 lut 2024
Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszego produktu. Nasze parawany wykonywane są na płótnie flizelinowym o gramaturze 170 g/m². Jednocześnie chcielibyśmy zapewnić, że do produkcji parawanów używamy wyłącznie materiałów o wysokiej jakości i dbamy o ich staranne wykończenie. W przypadku gdy produkt nie spełnia Pani oczekiwań, ma Pani prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupiony wydruk Premium pt.Złota Dama nie posiada złotego koloru nigdzie a do tego pozostałe kolory są bardzo mdłe?! Na stronie Bimago aż ocieka złotem a kolory są bardzo intensywne. Jestem trochę rozczarowany zakupem a jest to już 6 zakupiony wydruk Premium. Czy mam to rozumieć że jakość spadła na drugi plan???!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
30 lis 2023
Drogi Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy każdy komentarz od naszych klientów, ponieważ to pomaga nam doskonalić nasze usługi i produkty. Jeśli mogę być pomocny w jakikolwiek sposób lub jeśli masz dodatkowe pytania czy uwagi, proszę daj mi znać. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
25 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeśli chodzi o kontakt z firmą to na 5. Co do obrazu, przyznaję, że nie wiedziałam jakie są efekty tej techniki, no i jestem rozczarowana - przypomina ceratę i jest mało efektowna. Po prostu powinnam wcześniej obejrzeć takie prace.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
26 lip 2023
Drogi Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy każdy komentarz od naszych klientów, ponieważ to pomaga nam doskonalić nasze usługi i produkty. Jeśli mogę być pomocny w jakikolwiek sposób lub jeśli masz dodatkowe pytania czy uwagi, proszę daj mi znać. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
3 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Tym razem płótno było słabo naciągnięte.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
4 wrz 2023
Drogi Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy każdy komentarz od naszych klientów, ponieważ to pomaga nam doskonalić nasze usługi i produkty. Jeśli mogę być pomocny w jakikolwiek sposób lub jeśli masz dodatkowe pytania czy uwagi, proszę daj mi znać. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybką obsługa, dobre wykonanie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
27 lis 2023
Dziękujemy za pozytywny komentarz! Miło nam, że doceniła Pani naszą efektywną obsługę oraz wysoką jakość wykonania. Zapraszamy do ponownych zakupów! Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
20 gru 2023
Drogi Kliencie, Twoje pozytywne słowa napełniają nas entuzjazmem i motywują do dalszego podnoszenia jakości naszych produktów i usług! Miło nam widzieć zadowolenie z zakupionego obrazu. Nie możemy się doczekać, aby dostarczyć Ci więcej pięknych dzieł, które będą jeszcze bardziej ożywiać Twoje wnętrza! Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago