bimago.pl- Logo - Opinie

bimago.pl
Opinie:

Opinie (454) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2390)

4,80
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lip 2014
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
bimago.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obrazy które kupuje już od dawna,zawsze są zgodne z opisem i są przepiękne,dobrze zapakowane do wysyłki,więc nie ma mowy o uszkodzeniu.polecam firmę bimago,i napewno jeszcze kupię jakiś obraz

najbardziej krytyczna opinia

31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
oszukuje- sprzedaje poduszki -opis w ofercie, przysyła poszewke! po drugie poszewka nie jest z microfibry tylko poliestru https://www.bimago.pl/tekstylia/poduszki-dekoracyjne/z-mikrofibry/lesny-dywan-roslinna-kompozycja-z-bogatym-detalem-mchu-146817.html?fbclid=IwAR18QRAJ_zasmegJZjMGwoosnAu4wk17sArJ7j9-XBs9SJ3Dr6aUhtJ6RNE
WS
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bimago.pl

Filtruj
Sortuj  
Od najnowszych
(19)
(10)
Resetuj
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam jeszcze paczki od tego sklepu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
4 dni temu
Przykro nam, że nie otrzymała Pani swojego zamówienia. Realizujemy wyłącznie opłacone zamówienia, nie ma możliwości płatności za pobraniem. Niestety zamówienie nie zostało opłacone, przez co nie trafiło do realizacji. Skontaktujemy się z Panią telefonicznie w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Fototapeta okazała się słabej jakości. W internecie inaczej wyglądała niż w rzeczywistości. Pojawiały się białe linie ślady przy przeklejaniu. Nie polecam tapet w jakości standardowej. Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
12 dni temu
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Skontaktowaliśmy się z Panem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
12 dni temu
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki, skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
22 kwi 2024
Drogi Kliencie, Bardzo dziękujemy za Twój pozytywny komentarz. Cieszymy się, że obrazy oraz sposób dostawy spełniły Twoje oczekiwania. Mamy nadzieję, że będziemy mogli zaoferować Ci więcej naszych produktów w przyszłości. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Malowanie po numerkach. Mile będzie widziane przez klienta gdy w cennie zakupu będą haczyki i werniks, tak jak to jest w przypadku innych dostawców. Farby i płótno jakościowo podobne jak u konkurencji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
19 kwi 2024
Drogi Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy każdy komentarz od naszych klientów, ponieważ to pomaga nam doskonalić nasze usługi i produkty. Jeśli mogę być pomocny w jakikolwiek sposób lub jeśli masz dodatkowe pytania czy uwagi, proszę daj mi znać. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybką realizacja zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
15 kwi 2024
Drogi Kliencie, Bardzo dziękujemy za Twoje pozytywne słowa i cieszymy się, że jesteś zadowolony z zakupów. Dla nas, szybkość realizacji i najwyższa jakość to priorytety, dlatego niezmiernie cieszy nas, że zostało to dostrzeżone i docenione. Jeszcze raz dziękujemy i zapraszamy ponownie . Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
2 kwi 2024
Drogi Kliencie, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Skontaktowaliśmy się z Panem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
RG
Renata G.
Brzozów
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
12 lut 2024
Drogi Kliencie, Twoja pozytywna opinia napawa nas radością! Dziękujemy za docenienie naszej pracy i zaufanie. Jeżeli znasz kogoś, kto mógłby skorzystać z naszych produktów, zachęcamy do polecania naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkować parawany z normalnego materiału, a nie z papieru na dodatek za takie pieniądze...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
1 lut 2024
Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszego produktu. Nasze parawany wykonywane są na płótnie flizelinowym o gramaturze 170 g/m². Jednocześnie chcielibyśmy zapewnić, że do produkcji parawanów używamy wyłącznie materiałów o wysokiej jakości i dbamy o ich staranne wykończenie. W przypadku gdy produkt nie spełnia Pani oczekiwań, ma Pani prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
29 sty 2024
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twój komentarz! Bardzo cieszymy się, że byłeś zadowolony z naszych usług. Nasz zespół zawsze stara się zapewnić najwyższą jakość obsługi, więc to dla nas ogromna satysfakcja, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Jeśli będziesz potrzebował pomocy w przyszłości, nie wahaj się skontaktować z nami. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
17 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
18 sty 2024
Drogi Kliencie, Twoja pozytywna opinia napawa nas radością! Dziękujemy za docenienie naszej pracy i zaufanie. Jeżeli znasz kogoś, kto mógłby skorzystać z naszych produktów, zachęcamy do polecania naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
14 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Obraz akustyczny bardzo ładny, jedyny minus to inny sposób montażu a przy okazji i inny rozstaw mocowan niz w poprzednich obrazach tego samego wymiaru. Tak więc aby zamocować go na przygotowane wcześniej kołki trzeba dołozyć dodatkowe mocowania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
16 sty 2024
Dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się, że nasz produkt spełnił Pana oczekiwania pod względem estetycznym. Doceniamy sugestię dotyczącą dodatkowych mocowań i z pewnością przekażemy ją do działu odpowiedzialnego za projektowanie. Jeśli ma Pan jakiekolwiek dodatkowe uwagi lub pytania, chętnie służymy pomocą. Zapraszamy do ponownych zakupów! Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
20 gru 2023
Drogi Kliencie, Twoje pozytywne słowa napełniają nas entuzjazmem i motywują do dalszego podnoszenia jakości naszych produktów i usług! Miło nam widzieć zadowolenie z zakupionego obrazu. Nie możemy się doczekać, aby dostarczyć Ci więcej pięknych dzieł, które będą jeszcze bardziej ożywiać Twoje wnętrza! Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
9 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
11 gru 2023
Drogi Kliencie, Twoja pozytywna opinia napawa nas radością! Dziękujemy za docenienie naszej pracy i zaufanie. Jeżeli znasz kogoś, kto mógłby skorzystać z naszych produktów, zachęcamy do polecania naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupiony wydruk Premium pt.Złota Dama nie posiada złotego koloru nigdzie a do tego pozostałe kolory są bardzo mdłe?! Na stronie Bimago aż ocieka złotem a kolory są bardzo intensywne. Jestem trochę rozczarowany zakupem a jest to już 6 zakupiony wydruk Premium. Czy mam to rozumieć że jakość spadła na drugi plan???!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
30 lis 2023
Drogi Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy każdy komentarz od naszych klientów, ponieważ to pomaga nam doskonalić nasze usługi i produkty. Jeśli mogę być pomocny w jakikolwiek sposób lub jeśli masz dodatkowe pytania czy uwagi, proszę daj mi znać. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
27 lis 2023
Drogi Kliencie, Twoja pozytywna opinia napawa nas radością! Dziękujemy za docenienie naszej pracy i zaufanie. Jeżeli znasz kogoś, kto mógłby skorzystać z naszych produktów, zachęcamy do polecania naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybką obsługa, dobre wykonanie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
27 lis 2023
Dziękujemy za pozytywny komentarz! Miło nam, że doceniła Pani naszą efektywną obsługę oraz wysoką jakość wykonania. Zapraszamy do ponownych zakupów! Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
17 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

W formularzu wpisałem i NIP i nazwę firmy na infolinii mi powiedziano że to nie jest umiejscowione więc nie mogą zmienić faktury ogólnie to dziwne więc nie jestem zadowolony z tej firmy i w takim układzie nie będę u państwa kupował tylko w innej firmie Dz

W formularzu wypełniłem i NIP i nazwę firmy.Na infolini powiedziano mi ,że nie jest to zaznaczone,więc być może macie złą aplikacje.Jeśli nie dostanę faktury takiej jak chciałem,to nie będę zamawiał u państwa już produktów,a miałem zamiar właśnie to zrobić jeszcze raz.NZOZ GAB POZ DUL ZENON.39216 Róża NIP 8722436260
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
21 lis 2023
Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony. Niestety podczas składania zamówienia nie został podany numer NIP. Zgodnie z nowymi przepisami, nie ma możliwości skorygowania faktury po wysyłce zamówienia, jeśli NIP nie został podany. Poniżej przesyłam również pełne wyjaśnienie: Nabywca przed dokonaniem zakupu musi określić czy występuje w roli osoby fizycznej nieprowadzącej działalności (nie podaje NIP) czy w roli osoby fizycznej prowadzącej działalność (podaje NIP firmy). Na tej podstawie sprzedawca jest w stanie: 1. zidentyfikować transakcję pod kątem kasy fiskalnej i ewentualnego zwolnienia z rejestracji transakcji na niej 2. wywiązania się z obowiązku wynikającego z art 106b ustawy o VAT W przypadku tego zamówienia, niestety nie podał Pan nr NIP więc sprzedaż została zaewidencjonowana jako sprzedaż na rzecz osoby fizycznej. Niestety nie ma już możliwości zmiany tej sprzedaży na działalność gospodarczą. Pozdrawiamy, Zespół Bimago.
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety obraz jest w kiepskiej rozdzielczości. Po prostu żenada.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
16 paź 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki. Skontaktowaliśmy się z Panem mailowo, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że uda nam się rozwiązać zaistniały problem oraz przedstawić satysfakcjonujące rozwiązanie. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
16 paź 2023
Drogi Kliencie, Twoja pozytywna opinia napawa nas radością! Dziękujemy za docenienie naszej pracy i zaufanie. Jeżeli znasz kogoś, kto mógłby skorzystać z naszych produktów, zachęcamy do polecania naszego sklepu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago