hunt-fish.eu
Opinie:

Opinie (101) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (914)

4,85
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 23 lis 2015
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
hunt-fish.eu spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep Hunt-Fish umożliwił mi realizację pozornie najprostszego zapotrzebowania na uniwersalne buty turystyczne ze skóry licowej, pozbawionych membrany, o elastycznej podeszwie i przystosowanych do "słowiańskiej" stopy, czyli sporej i szerokiej. Pan Piotr Oleksy sprowadził dla mnie buty Hanwag Travi Low SF Extra o poszerzanej budowie, w rozmiarze 13. To praktycznie jedyny taki model na rynku europejskim, zalanym zbędnymi w dużej części membranami i nubukami, zwalniającymi producentów od stosowania porządnej i wolnej od skaz skóry. Buty okazały się wyjątkowo wygodne. Odpowiadając na pytanie, co można zrobić lepiej - trochę rzuca się w oczy niedostatek polskich producentów w ofercie sklepu, np. słynnych na międzynarodowym rynku producentów śpiworów puchowych. Tym niemniej z przekonaniem stawiam piątkę sklepowi.

najbardziej krytyczna opinia

25 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas realizacji zlecenia. Brak komunikacji ze strony sklepu o etapie realizacji.
LS
Leszek S.
Koszalin
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hunt-fish.eu

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(0)
(2)
Resetuj
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Do tej pory nie mam zamówionego towaru miesiąc czekam na buty
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hunt-fish.eu
19 sty 2024
Szanowny Kliencie dokonał Pan zakupu butów 20-12-2023, w dniu zakupu otrzymał Pan informację, że zamówione buty będziemy mogli dostarczyć najszybciej w styczniu 2024. Oprócz oficjalnych informacji mailowych tuż po zakupie informowany był Pan również o statusie realizacji zamówienia telefonicznie. Często magazyny zachodnich firm w okresie świątecznym po prostu nie pracują i nie mamy możliwości szybkiej dostawy. Magazyn Hanwaga praktycznie do dnia dzisiejszego nie prowadzi jeszcze regularnych wysyłek do Polski (to się za kilka dni zmieni), jednak mimo wszystko udało nam sprawić, że przesyłka z Pana butami jest już w drodze do nas i lada dzień będziemy gotowi do wysyłki. Nie rozumiemy Pana irytacji skoro o przebiegu realizacji był Pan informowany na bieżąco, kilkukrotnie mailowo i kilkukrotnie telefonicznie. Przepraszamy za brak możliwości szybkiej dostawy, ale czasem są sytuacje od nas po prostu niezależne i mimo szczerych chęci nie mamy możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia, gdy nasi partnerzy po prostu nie pracują.
LS
Leszek S.
Koszalin
25 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas realizacji zlecenia. Brak komunikacji ze strony sklepu o etapie realizacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hunt-fish.eu
28 lip 2023
Szanowny Kliencie przepraszamy za opóźniona wysyłkę. Dokonał Pan zakupu produktu, który sprowadzaliśmy od naszego zagranicznego partnera z poza UE. W dniu zakupu w mailu potwierdzającym zamówienie otrzymał Pan informację o deklarowanym przez sklep terminie wysyłki 10 dni roboczych (istotne: informacja jest też widoczna przed dokonaniem zakupu jak również jest opisana w regulaminie sklepu). Wysyłka nastąpiła z 2 dniowym opóźnieniem za co najmocniej przepraszamy. Najczęściej jesteśmy w stanie dostarczyć towar w deklarowanym terminie, jednak czasem z powodu specyfiki dostawy ( np. kraj z poza UE, urząd celny) niestety te terminy potrafią się nieznacznie wydłużyć. W związku z powyższą sytuacją dokonamy zmian informacyjnych na stronie sklepu. Z brakiem komunikacji trudno nam się zgodzić ponieważ informacje o zamówieniu, terminie wysyłki i samej wysyłce Pan otrzymał. Z opóźnioną wysyłką jak najbardziej się zgadzamy i jeszcze raz przepraszamy!
19 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię