ornaty.pl
Opinie:

Opinie (2196) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2196)

4,99
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 lip 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
ornaty.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

19 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Powiem tylko tyle nasz były ksiądz wikary był bardzo wzruszony otrzymaną stułą. Stuła pięknie haftowana zdjęcia nie oddają tego co jest w rzeczywistości, a poza tym świetny kontakt i szybka wysyłka pozdrawiam! Szczęść Boże

najbardziej krytyczna opinia

24 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
1. Ulepszyć kontakt z klientem. 2. Usunąć ze strony rzeczy, których już nie produkujecie. 3. Usunąć ze strony rzeczy, których nie macie na stanie. 4. Nie informować o wysłaniu jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. 5. Podejmować decyzje o ewentualnym dosłaniu po konsultacji z klientem. 6. Prosić o opinie dopiero po dostarczeniu paczki.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu ornaty.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
24 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
1. Ulepszyć kontakt z klientem. 2. Usunąć ze strony rzeczy, których już nie produkujecie. 3. Usunąć ze strony rzeczy, których nie macie na stanie. 4. Nie informować o wysłaniu jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. 5. Podejmować decyzje o ewentualnym dosłaniu po konsultacji z klientem. 6. Prosić o opinie dopiero po dostarczeniu paczki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu ornaty.pl
25 paź 2023
Szanowny Panie, Bardzo przepraszamy za niedogodności związane z realizacją zamówienia. Poprawiliśmy już błąd, który wystąpił w Pańskim zamówieniu. Postaramy się podnieść jakość naszej obsługi. Prośby o opinię są wysyłane automatycznie, wydłużyliśmy czas po którym będą one wysyłane.
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma nie wystawiła Faktury o która prosiłam w zamowieniu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu ornaty.pl
10 paź 2023
Szanowna Pani Agnieszko, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i wyrażenie swoich uwag odnośnie naszego sklepu internetowego. Pragniemy przede wszystkim przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć w związku z Pani doświadczeniem. Zapewniamy że naszym celem jest jak najlepsza obsługa klienta, dlatego też jesteśmy gotowi podjąć kroki, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Jeśli ma Pani jeszcze jakieś pytania lub potrzebuje dalszej pomocy, prosimy o kontakt. Jesteśmy do dyspozycji.