Atlas For Men Polska- Logo - Opinie

Atlas For Men Polska
Opinie:

Opinie (6576) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (27 094)

4,73
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Podoba się szybka realizacja, częste zniżki. Ale... Dobrze byłoby zamieścić adnotację o zawyżonej rozmiarówce. Nie wszystkie wymiary artykułów odpowiadają tym podanym w tabeli. Bardzo przydatne są informacje na temat rozciągliwości tkaniny. I jeszcze jedna uwaga, warto byłoby podać czy dany ubiór dedykowany jest niskim czy wysokim osobom. To nie tylko kwestia długości rękawów, przodu lub tyłu a kroju całego ubioru. W przypadku kobiet wykonanie zaszewek czy wszycie rękawów ma podstawowe znaczenie jak dany ubiór będzie układał się na sylwetce. Możliwość wymiany artykułu na mniejszy/większy rozmiar znacznie ułatwiłoby zakupy. Teraz należy oczekiwać zwrotu i zakupić ponownie to co nas interesowało.

najbardziej krytyczna opinia

12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeden z przykładów który dotknął mnie osobiście to rozmiary spodni męskich które powinny zostać znormalizowane a osoby które prowadzą rozmowy z klientami bardziej kreatywne i otwarte na klienta żeby doprowadzić do rozwiązania tych niedogodności a nie udowadniać że po stronie firmy wszysko jest Ok. tylko klient jest nierozgarnięty ponieważ ja tak się poczułem po ostatnich zakupach i wymianie towaru.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Atlas For Men Polska

Sortuj  
Od najnowszych
(190)
(64)
Resetuj
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana

ocena średnia

Są produkty świetne ale są też bardzo kiepskie. Kilka lat temu kupiłem zimowa kurtkę. Mam ją do dnia dzisiejszego. Jest b. dobra. Kupiłem kilka koszulek (niezłe ale rozmiarowo fatalne), kupiłem kożuszek ,,szerpa,, - masakra! Zupełnie jakby był zrobiony z jakiegoś plastiku!!! Kupiłem, dres...jeszcze nie chodziłem...zobaczymy?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
3 dni temu
Drogi kliencie, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pana zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam u państwa przecenione kapcie damskie. Zabrakło mi informacji, że różnią się odcieniem koloru. Jeden jest ciemniejszy,drugi jasniejszy.Jak coś przeceniacie powinniście podać informację z jakiego powodu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
3 dni temu
Droga klientko Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pani zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panią , w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Szybka dostawa to plus. Zakupione buty niezgodne z umową. Na zdjęciach z oferty wyglądają ok, w rzeczywistości założone na nogę wyglądają zupełnie inaczej (koszmarnie jak słoniowa noga). Z tego powodu zwróciłem się o refundację opłaty za przesyłkę zwrotną ale otrzymałem odpowiedź odmowną. Należność za zwrócone buty również jeszcze nie dotarła. Nie podoba mi się to.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
4 dni temu
Drogi Panie Henryku, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy serdecznie.
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam dużą ilość ubrań ale w złym rozmiarze i do dzisiaj nie otrzymałam zapłaty, ubrania dobrej jakości bo zamówiłam mniejsze i są ok,proszę o zwrot należnej sumy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
4 dni temu
Drogi klientko, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pani zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panią, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
Z-
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Odzież męska.

Poszczególne kurtki oferowane są w w jednym kolorze i często w okrojonej gramie rozmiarów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
4 dni temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Pana uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu. Nasz dział posprzedażowy skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów. Dziękujemy za zaufanie.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
4 dni temu
Drogi kliencie, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pana zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kurtka ładna ale w katalogu a tu taki papierek nie sztuczny zamsz może jeden sezon przechodzi bo to był prezent dla męża.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
6 dni temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Prosimy o kontakt z naszym działem posprzedażowym pod numerem: 222 069 972 lub przez zakładkę "skontaktuj się z nami" na naszej stronie internetowej, z informacją jak możemy podnieść Pana zadowolenie z zakupów w naszej firmę. Za wszystkie przekazane sugestie będziemy dozgonnie wdzięczni. Pozdrawiamy serdecznie.
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Ocena zamówienia

Rozmiary przysłanych artykułów nie mają nic wspólnego z tabelą wymiarów. Dwie koszule zakupione w tym samym rozmiarze różnią się o co najmniej trzy rozmiary. Spotkałam się z tym już drugi raz. Koleżanka zrobiła mi grzeczność i zamówiła kurtkę dla mojego męża ( około 3 lata temu). Tkanina spodni pozostawia wiele do życzenia. Pozytywny aspekt to na pewno ceny. Dorota Przybyłek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
6 dni temu
Droga klientko, dziękujemy za opinię. Wymiary podane w tabeli to wymiary ciała, na które artykuły powinny pasować. Naturalnym w takim przypadku jest, że sam artykuł musi być większy, ponieważ nie może przylegać bezpośrednio do skóry. W sytuacji, gdy został dobrany nieodpowiedni rozmiar, może go Pani wymienić. Dodatkowo zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym działem posprzedażowym pod numerem: 222 069 972 lub przez zakładkę "skontaktuj się z nami" na naszej stronie internetowej, a chętnie Pani doradzimy i pomożemy z wyborem rozmiaru. Pozdrawiamy serdecznie.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
otrzymałam towar którego nie zamawiałam, musiałam go odesłać i czekam na towar faktycznie zamówiony. jestem ciekawa czy otzrymam to co zamawiałam????
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
10 dni temu
Droga klientko, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pani zaufanie do naszych usług. W celu wyjaśnienie sytuacji skontaktujemy się z Panią w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy serdecznie.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Rozmiar niezgodny z miara i oznaczeniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
10 dni temu
Szanowny kliencie, dziękujemy za opinię. Wymiary podane w tabeli to wymiary ciała, na które artykuły powinny pasować. Naturalnym w takim przypadku jest, że sam artykuł musi być większy, ponieważ nie może przylegać bezpośrednio do skóry. W sytuacji, gdy został dobrany nieodpowiedni rozmiar, może go Pan wymienić.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
10 dni temu
Drogi kliencie, dziękujemy za pozytywną opinię. Postaramy się, żeby w przyszłości był Pan równie zadowolony z zakupów w naszej firmie. Zapraszamy do dalszej współpracy. Pozdrawiamy serdecznie.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zdziwiło mnie ostatnie moje zamówienie, a właściwie sposób składania zamówienia. Podczas jego składania w koszyku pojawił się tzw. "gratis", w tym przypadku zegarek. Wszystko było OK do chwili opłacenia zamówienia. Z chwilą opłacenia zamówienia (blik), nieoczekiwanie obiecany "gratis" zniknął z zamówienia!!! Czy to ładnie tak nabierać klientów....????
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
10 dni temu
Szanowny kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Skontaktujemy się z Panem w wiadomości prywatnej. Pozdrawiamy serdecznie.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
do przesyłki nie dodano promocyjnego zegarka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Prosimy o kontakt z naszym działem posprzedażowym pod numerem: 222 069 972 lub przez zakładkę "skontaktuj się z nami" na naszej stronie internetowej, z informacją jak możemy podnieść Pana zadowolenie z zakupów w naszej firmę. Za wszystkie przekazane sugestie będziemy dozgonnie wdzięczni. Pozdrawiamy serdecznie.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry Czy możecie coś zrobić? Musicie! Tylko odnoszę wrażenie, że całe to moje pisanie odniesie taki sam skutek, jak dotychczasowe telefony, które do Państwa wykonywałem bezskutecznie. Czyli skutek żaden, a zamiast niego kupa nerwów i złości. Jeżeli faktycznie chcecie cokolwiek zmienić na lepsze, to zacznijcie od kontaktu telefonicznego. Do was nie można wcale się dodzwonić w żadnej sprawie, no może oprócz złożenia zamówienia, a i to z wielkim trudem. Nie będę się rozpisywać, gdyż nie wierzę, że ktokolwiek z Państwa pracowników to przeczyta. Jeśli poważnie chcecie dowiedzieć się co sądzę o jakości waszych usług, to zadzwońcie do mnie i porozmawiamy. Mój telefon: 604 179 201. Ale nie wierzę, że ktoś kompetentny do mnie zadzwoni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Drogi kliencie, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pana zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Opinia

Poprawa jakości proponowanych gadżetów. Poprawa elastyczności - jeżeli telefonicznie składam w tym samym dniu dwa różne zamówienia to wg mnie powinienem otrzymać jedną przesyłkę. Rozszerzenie prezentowanych asortymentów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Szanowny kliencie dziękujemy za Pana opinię. Uprzejmie informujemy, że wszelkie Pana sugestie zostaną przekazane do odpowiedniego działu, celem poprawy jakości oferowanych towarów i usług. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy serdecznie.
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Drogi kliencie, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pana zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kolory ubiorów niezgodne z reklamą. Paczka przyszła przez Pocztę.Polska, która pobiera gotówkę (?) a.przyjmujący zamówienie nie poinformował...... itd Są to denerwujące mankamenty, czasem zmuszają do zwrotu, a to znowu koszty.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Drogi kliencie, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pana zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panem, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
JK
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Numeracja jest zaniżona. To znaczy, że gdy w sklepach polskich kupowałam na rozmiar 52 lub 54, do w atlasformen muszę kupować 48 - 50. Pierwszy raz, jak kupowałam w atlasformen w.g polskiej numeracji, to musiałam wszystko odesłać, bo było dużo za duże. Dlaczego nie podajecie polskiej numeracji, skoro produkty są sprzedawane w Polsce? To generuje dla kupującego dodatkowe koszty, jeśli musi zwracać towar z powodu niewłaściwej numeracji. Na wszytych oznaczeniach są podane numeracje innych państw, a polskiej brak. Tak szanujecie polskie klientki??? Opis poszczególnych towarów też jest bardzo skąpy. Nie podaje szczegółów. Przykład - Tunika w etniczne wzory, kod 20905. Nie podano, że karczek z wzorem jest odcięty, gdzie pod karczkiem jest marszczenie przymocowane do gumki. Gumka jest dość rozciągliwa, przez co mocno poszerza. Zeszycie karczku z dołem nie jest niczym obszyte, przez co drapie skórę i podrażnia. Tego brakuje w opisie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
11 dni temu
Droga klientko, dziękujemy za opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani w pełni zadowolona z naszych usług, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. Pani uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu, a nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panią w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałem prezentu, mimo, że zamówiłem w ciągu 10 dni nowy towar. Jak u jasnej ciasnej zapisać czapkę z daszkiem na wiosnę, lato, jesień, żeby nie wyskakiwały w propozycjach dwie czapki zimowe? Z czekistowskim pozdrowieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
13 dni temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy, jeżeli w jakiś sposób obniżyliśmy Pana zaufanie do naszych usług. Prosimy o kontakt z naszym działem posprzedażowym pod numerem: 222 069 972 lub przez zakładkę "skontaktuj się z nami" na naszej stronie internetowej, z informacją jak możemy podnieść Pana zadowolenie z zakupów w naszej firmę. Za wszystkie przekazane sugestie będziemy dozgonnie wdzięczni. Pozdrawiamy serdecznie.
26 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zostało odesłane z uwagi na fason i nie odpowiadający rozmiar
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men Polska
26 kwi 2024
Droga klientko, Jest nam bardzo przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań, dotyczących zamówienia. Postaramy się, w przyszłości podnieść Pani zadowolenie z naszych usług. Nasz dział posprzedażowy, skontaktuje się z Panią, w celu ustalenia szczegółów reklamacji.