Wanapix Poland
Opinie:

Opinie (375) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (587)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 25 mar 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Wanapix Poland spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo intuicyjny konfigurator produktu za nadrukiem, jakość produktu zadowalająca, jedynie zaskoczyła mnie informacja po zakupie, że nie przyjdzie z Polski i trochę musiałem poczekać na przesyłkę.

najbardziej krytyczna opinia

24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Moja opinia wynika wyłącznie z dostawy realizowanej przez firmę GLS. Zakup był prezentem urodzinowym i zależało mi na terminowej dostawie. Paczka wyjechała z magazynu docelowego do miejsca odbioru w piątek rano i taka informacja pojawiła się w systemie śledzenia paczek. Niestety do końca dnia nie dotarła a w systemie pojawiła się informacja że zostanie doręczona w nowym terminie uzgodnionym z odbiorcą, co było nieprawdą. Nikt do mnie nie zadzwonił, nie było żadnego uzgodnienia. W sobotę na infolinii GLS otrzymałem informację że kurier musiał wcześniej zakończyć trasę i nie doręczył wszystkich paczek. Na pytanie dlaczego nie zostałem poinformowany od razu dostałem odpowiedź że nie są w stanie do wszystkich zadzwonić. Na pytania dlaczego oszukują że uzgodnili ze mną nowy termin nie uzyskałem odpowiedzi. Niestety firma GLS nie dostarcza przesyłek w soboty, co robią już inne firmy kurierskie. Chciałem sam pojechać do magazynu GLS w Strykowie i odebrać przesyłkę ale nie było takiej możliwości. Potrzebowałem zakupionego towaru na sobotę a odebrałem go dopiero w sobotę z winy firmy GLS, która potraktowała mnie bardzo nieładnie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Wanapix Poland

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(8)
(4)
(3)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kubek przyszedł stłuczony. Produkt nie był w ogole zabezpieczony, chociażby jakąś pianką czy tekturą. Włożony do kartona i to tyle. Wysyłka trwała ponad tydzień
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Wanapix Poland
9 dni temu
Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie komentarza. Wszystkie one są niezbędne do poprawy jakości naszych usług. Zapewniamy, że Twoja opinia zostanie przekazana do naszego działu obsługi klienta. W tym celu otworzyliśmy reklamację o numerze 957026. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy serdecznie.
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Lepiej zabezpieczać towar, jeden z kupkow został uszkodzony w okolicach "ucha"
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Wanapix Poland
2 dni temu
Dziękujemy bardzo za komentarz. Naszą największą motywacją jest zadowolenie naszych klientów. Dlatego doceniamy Twój komentarz. Bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenie nie było satysfakcjonujące. Otworzyliśmy reklamację w naszym dziale obsługi klienta, numer 958472. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby udzielić Ci odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie.
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Plusy i minusy...

Minusy: kostka gitarowa wykonana z cieniutkiego materiału, nadruk na jednej kostce przesunięty w lewo. Plus: Ładne opakowanie, dobra jakość nadruku.
Zgłoś opinię
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak pl znaków, długi czas oczekiwania - produkt wysyłany z innego kraju.
Zgłoś opinię
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Moja opinia wynika wyłącznie z dostawy realizowanej przez firmę GLS. Zakup był prezentem urodzinowym i zależało mi na terminowej dostawie. Paczka wyjechała z magazynu docelowego do miejsca odbioru w piątek rano i taka informacja pojawiła się w systemie śledzenia paczek. Niestety do końca dnia nie dotarła a w systemie pojawiła się informacja że zostanie doręczona w nowym terminie uzgodnionym z odbiorcą, co było nieprawdą. Nikt do mnie nie zadzwonił, nie było żadnego uzgodnienia. W sobotę na infolinii GLS otrzymałem informację że kurier musiał wcześniej zakończyć trasę i nie doręczył wszystkich paczek. Na pytanie dlaczego nie zostałem poinformowany od razu dostałem odpowiedź że nie są w stanie do wszystkich zadzwonić. Na pytania dlaczego oszukują że uzgodnili ze mną nowy termin nie uzyskałem odpowiedzi. Niestety firma GLS nie dostarcza przesyłek w soboty, co robią już inne firmy kurierskie. Chciałem sam pojechać do magazynu GLS w Strykowie i odebrać przesyłkę ale nie było takiej możliwości. Potrzebowałem zakupionego towaru na sobotę a odebrałem go dopiero w sobotę z winy firmy GLS, która potraktowała mnie bardzo nieładnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Wanapix Poland
25 lut 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie komentarza. Wszystkie one są niezbędne do poprawy jakości naszych usług. Zapewniamy, że Twoja opinia zostanie przekazana do naszego działu obsługi klienta. W tym celu otworzyliśmy reklamację o numerze 946319. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Pozdrawiamy serdecznie.
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

sublimacja satyna

nadruk wyszedł mocno za ciemny, wiem, że proces sublimacji rządzi się swoimi prawami, ale to co otrzymałem to mocno wyprane kolory, ciemne. Nie takie jak w pliku. Zabrakło chyba modyfikacji pliku pod kątem nasycenia i jakiejkolwiek próby by zbliżyć się do wytycznych. Długa dostawa, brak paczkomatu
Zgłoś opinię
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nadruk odkleja się błyskawicznie

Obrazek nadrukowany na pudełku śniadaniowym odkleił się po pierwszym użyciu. Problem powtórzył się w przypadku obu pudełek, które zamówiłem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Wanapix Poland
5 mar 2024
Dzień dobry. Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Zamierzamy przeanalizować wszystko, co się stało i w tym celu otworzyliśmy reklamację w naszym dziale obsługi klienta, o numerze 947683. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe, aby udzielić Ci odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie.
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo wolny czas realizacje czekałam 3 tygodnie do tego obsułaga się 2 tygodnie zbierała aby wyjaśnić sytuacje z płatnością zamówienia nie profesjonalnie
Zgłoś opinię
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeden z breloków przyszedł połamany, po skontaktowaniu sie z nadawcą brak odpoaiedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Wanapix Poland
5 lut 2024
Witamy, dziękujemy za napisanie tej recenzji. Komentarze takie jak Twoje są dla nas bardzo cenne, aby ulepszyć nasz serwis. Utworzyliśmy zgłoszenie o numerze 942039 i skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej. Pozdrawiamy serdecznie.
14 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety są miejsca gdzie wydruk jest słaby lub go brak. Takie plamy
Zgłoś opinię
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Podkładka jest w miarę dobrze wykonana ale spodziewałem się ciutke wyższej jakości, wydruk jest rozmazany w niektórych miejscach (nie są zachowane ostre krawędzie) i chociaż z początku myślałem że sam poplamiłem podkładkę to porównałem to ze zdjęciem które zrobiłem zaraz po odpakowaniu i okazało się że w niektórych miejscach są odbarwienia na średnio 2cm plamy i w jednym miejscu jest około 1cm dł 2mm szer linia gdzie nie ma położonej farby. Ogólnie myszką się dobrze jeździ po niej, ale powierzchnia się dziwnie błyszczy, gdyby nie te plamy i niedomalowanie w jednym miejscu dałbym 4 i na tym bym poprzestał.
Zgłoś opinię
5 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety nie było informacji o czasie realizacji, 1,5 tygodnia to zdecydowanie za dużo, zwłaszcza że oferujecie produkty które chce się komuś podarować więc niedotarcie na czas to problem.
Zgłoś opinię
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Opakowanie bardzo ładne ale niestety wykonanie bardzo niestaranne i zupełnie różne od realizacji pokazany na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Wanapix Poland
16 paź 2023
Witamy, dziękujemy za napisanie tej recenzji. Komentarze takie jak Twoje są dla nas bardzo cenne, aby ulepszyć nasz serwis. Utworzyliśmy zgłoszenie o numerze 899306 i skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej. Pozdrawiamy serdecznie.
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Paczka nie dotarła, nie można skontaktować się przez adres e-mail. Zero odzewu, nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Wanapix Poland
30 lis 2023
Dzień dobry. Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Zamierzamy przeanalizować wszystko, co się stało i w tym celu otworzyliśmy reklamację w naszym dziale obsługi klienta, o numerze 909524. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe, aby udzielić Ci odpowiedzi. Pozdrawiamy serdecznie.