Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
12 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Fachowe doradztwo z zakresu części, w 5minut dobrane zaciski i tarcze hamulcowe pod mój włoski wymysł motoryzacyjny, co się nie zdarza często. Nawet jak czegoś nie było na stronie, konsultant zadzwonił gdzie trzeba i załatwi. Moje pierwsze zakupy, a na pewno nie ostatnie, fajny sklep
Informacja o braku fv pomimo zaznaczenia i wypisania danych. Info telefoniczne że się nie da. Jak poinformowałem że nie odbiorę towarów po 10 min fv na mailu. Czyli jednak się dało tylko był brak chęci...
Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. W chwili pisania opinii, mija 5 dzien od zakupu , a przesyłki brak.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 4ride.pl
15 kwi 2024
Dzień dobry,
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Towar nie został zabrany przez kuriera, co poskutkowało opóźnieniem. Spodnie czekają już na odbiór w paczkomacie.
Przepraszamy raz jeszcze.
Zespół 4ride
14 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Do dzis nie otrzymalem towaru !!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 4ride.pl
19 kwi 2024
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie Twojego zamówienia. Rozumiemy, jak ważne jest dla naszych klientów otrzymywanie towarów na czas i bardzo nam przykro, że w tym przypadku nie spełniliśmy oczekiwań. Pracujemy nad usprawnieniem naszych procesów logistycznych, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
Zespół 4ride
24 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Informacja o braku fv pomimo zaznaczenia i wypisania danych. Info telefoniczne że się nie da. Jak poinformowałem że nie odbiorę towarów po 10 min fv na mailu. Czyli jednak się dało tylko był brak chęci...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 4ride.pl
27 lut 2024
Dzień dobry,
Próbowaliśmy się z Panem skontaktować, aby wyjaśnić to nieporozumienie.
Ponowimy próbę kontaktu z Panem, niemniej chciałbym w tym miejscu przeprosić Pana za zaistniała sytuację i niedogodności związane z realizacją zamówienia.
Pozdrawiam serdecznie,
Robert, 4ride
8 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 lut 2024
Opinia zweryfikowana
niekompletne zamówienie
Zgłoś opinię
19 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Używana bluza termiczna
Otrzymałam bluzę termiczną, która najwyrazniej była ze zwrotu, bo nie miała metki i bardzo wyraźnie czuć było perfumy. Gdyby nie była niezbędna, z pewnością bym ją zwróciła.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 4ride.pl
30 sty 2024
Dzień dobry Pani Natalio,
Na wstępie najmocniej chciałbym przeprosić za zaistniałą sytuację. Jest mi bardzo przykro, że stan towaru nie spełnił Pani oczekiwań. Towar zostałby wymieniony na nowy jeżeli tylko wyraziłaby Pani taką dyspozycję. Rozumiem jednak, ze w nie było takiej możliwości.
Próbowaliśmy się z Panią skontaktować w związku z zamieszczoną opinią. Podejmiemy kolejne próby, aby wyjaśnić tę sytuację.
Pozdrawiam,
Robert 4ride
2 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 4ride.pl
4 gru 2023
Dzień dobry Pani Agnieszko.
Widzę, że Pani zamówienie złożone 22.11.2023 już kolejnego dnia zostało przez Panią odebrane. Bardzo proszę informację co poszło nie tak, jeżeli chodzi o realizację Pani zamówienia, że postanowiła Pani ocenić nas na 1 gwiazdkę. Zależy nam na Pani zadowoleniu, najmocniej proszę o informację zwrotną.
Pozdrawiam,
Robert, Zespół 4ride
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.