Sprawić, że po drugiej stronie tzn. po stronie sprzedających będzie więcej empatii.
Nie można się dodzwonić do odpowiednich osób, które są odpowiedzialne za produkty "bilard". Po wybraniu numeru dostajemy informację o numerach wewnętrznych m.in. "dart i sklep internetowy - wybierz 6". Po odebraniu połączenia w trzech przypadkach na moje trzy próby trafia się do osoby, ktora nie zajmuje się sklepem internetowym.
Zakupiłem kij do snookera - prosiłem o kontakt - nikt się nie skontaktował - ja musiałem zadzwonić i wyjaśnić o co mi chodzi. Wyjaśniełem, że zależy mi na cięższym kiju około 500 g i pytałem, czy kije są proste.
Otrzymałem kij krzywy. Wysłałem reklamację ze zdjęciami. Nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej o przyjęciu reklamacji i sposobie rozwiązania problemu. Dzwoniłem kilkakrotnie i okazało się, że albo nikt nie pracuje w poniedziałek, albo osoba, która się ewentualnie zajmie moją sprawą będzie w czwartek.
Tak, czy inaczej nadal nie wiem na jakim etapie jest sprawa i nie mam możliwości dowiedzenia się. Muszę czekać na kontakt, który pewnie nie nastąpi. Będę musiał dzwonić.
Sklep eXtraSport.pl, przynajmniej w moim przypadku, nie przejmuje się klientem.
W załącznikach przesyłam zdjęcia zakupionego "prostego" kija.
Zgłoś opinię
1 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Prosimy na przyszłość o nie naklejanie waszych cen na zakupiony towar.
Prowadzimy sprzedaż w naszym sklepiku i są rozbieżności cenowe .
Pozdrawiam
Zgłoś opinię
20 mar 2024
Opinia zweryfikowana
nie naklejać własnych cen na zakupionych produktach, które się rozmijają z rzeczywistością.
Pozdrawiam
Zgłoś opinię
20 lut 2024
Opinia zweryfikowana
14 lutego zlożyłem zamówienie. Jest 20 lutego godz. 18.00 towaru do chwili obecnej nie otrzymalem , ale już dwa razy prosicie o wydanie opinii.
Zgłoś opinię
7 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Kiepsko
Tarcza przyszła poobijana i z brakującymi częściami - za 400zł chyba powinienem dostać wszystko? Za obicia można winić firmę kurierską, ale dobrze zapakowany produkt nie ma prawa obić się w transporcie.
Zgłoś opinię
11 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Najpierw paczkę się wysyła a później prosi o opinię...
Zgłoś opinię
16 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Chciałbym dać 5 gwiazdek, ale niestety, rzecz na której mi najbardziej zależało nie została spełniona. Mianowicie na stronie internetowej sklepu widnieje informacja "wysyłka w 24h", co mnie bardzo przekonało, tym bardziej, że nie chciałem czekać tydzień na przesyłkę z Dartshoppera. Niestety, w praktyce okazało się, że robiąc zamówienie we wtorek otrzymałem informację w czwartek, że Panowie "postarają się aby wyszło ono jeszcze dziś", więc gdybym się sam nie zainteresował sprawą to kto wie kiedy paczka zostałaby nadana. Tym sposobem jeżeli InPost nie dowozi w soboty, będę czekał na zamówienie tydzień, a nie do końca mi o to chodziło. Gdyby nie super kontakt z obsługą, to dałbym 1 gwiazdkę.
Zgłoś opinię
13 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zamawiałem rzeczy do darta jednocześnie (7 lutego) z trzech różnych miejsc: z ExtraSport, przez Allegro i przez Dartshoppera. Przez Allegro przesyłka doszła następnego dnia, natomiast z ExtraSport paczka doszła w tym samym czasie, co paczka z Holandii... Okej, w regulaminie wysyłka od 1 do 2 dni roboczych, ale kontakt z klientem też średni. Kiedy dopytywałem o wysyłkę, była informacja, że paczka "powinna wyjść w czwartek". Paczka nie wyszła, więc kiedy pytałem znowu, na czacie powiedziano, żebym zadzwonił na podany numer. Kiedy przyszła paczka, okazało się, że tarcza Blade6 jest z jednej strony poszarpana, a środek czerwonego bulla nie jest idealnie wycentrowany. Zrezygnowałem jednak z reklamowania, bo jakbym miał odsyłać tarczę i czekać na kolejną to zajęłoby to chyba wieki. Te 3 gwiazdki to tak z mojej perspektywy trochę na wyrost, powiedziałbym że raczej 2-2,5.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.