ciarkodesign.com
Opinie:

Opinie (32) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (113)

4,06
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 22 sty 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
ciarkodesign.com spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie poszło szybko, sprawnie i gładko. Sprzęt przyjechał bardzo porządnie zapakowany (mowa głównie o zabezpieczeniu, oklejeniu i styropianach zabezpieczających). Dostawa szybka (nawet szybciej niż zakładałam). Kontakt z obsługą - tutaj pełen profesjonalizm, pomoc w doborze konkretnego produktu oraz pomoc w sprawach technicznych (elementy montażowe i sposób odprowadzenia przy nieprostym połączeniu z kominem). W 100% polecam.

najbardziej krytyczna opinia

15 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zła obsługa klienta. Sprzedawca potwierdzał że towar został wysłany w piątek, a naprawdę wysłano w poniedziałek. Okap został wysłany bez pilota, chociaż instrukcja mówi że pilot powinien być., obsługa klienta jeszcze nie zareagowała nr reklamację. Generalnie fatalna obsługa klienta, przy takiej cenie okapu, oczekuje znacznie więcej.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu ciarkodesign.com

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(0)
(7)
Resetuj
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie grubo po podanym terminie jeszcze nie dotarło, zerowy kontakt ze sklepem. Skandaliczne olewanie klienta.
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

ZERO KONTAKTU Z KLIENTEM

Dzień dobry. Od kilku dni próbuję dowiedzieć się co z moim opłaconym zamówieniem(miało być zrealizowane w ubiegłym tygodniu). INFOLINIA OBSŁUGI KLIENTA NIE ODPOWIADA.Pracownik , do którego udało mi się dziś dodzwonić o g.10.30 poinformował mnie, że nie może sprawdzić na bieżąco statusu zamówienia ponieważ nie działał system .Miał podać mi dziś informację zwrotną na temat realizacji zamówienia , do tej pory nie zadzwonił i nie odbiera tel. Słabe ! IWONA BOREK ZAMÓWIENIE 2269726, MINIMAL 2
Zgłoś opinię
10 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie można ocenić produktu, który jeszcze nie dotarł ! czekam od 24 luty 2024r
Zgłoś opinię
15 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zła obsługa klienta. Sprzedawca potwierdzał że towar został wysłany w piątek, a naprawdę wysłano w poniedziałek. Okap został wysłany bez pilota, chociaż instrukcja mówi że pilot powinien być., obsługa klienta jeszcze nie zareagowała nr reklamację. Generalnie fatalna obsługa klienta, przy takiej cenie okapu, oczekuje znacznie więcej.
Zgłoś opinię
24 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obsługa klienta nie działa. Od ponad miesiąca usiłuję zakupić filtr do okapu. Ciągle jestem zapewniania, że towar został wysłany. Wciąż go nie mam. Obsługa klienta mało profesjonalna. Sklep internetowy oferuje tylko sprzedaż okapów, ale cudu doświadczy ten, kto dokona zakupu akcesoriów. Te nie widnieją witrynie, a biuro klienta zbywa. Krytyczne uwagi o sklepie są blokowane
Zgłoś opinię
20 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Tragedia!!! nie wysyłają zamówień na czas, a jak się zadzwoni, to bezczelnie oszukują, że paczkę odebrał kurier i jest w Rzeszowie, co jest niemożliwe, bo nie został jeszcze wysłany numer paczki. Nie polecam.
Zgłoś opinię
11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Zamowienie jeszcze nie zostało zrealizowane....

Szanowni Państwo, do tej pory nie otrzymałem zamówionego i opłaconego towaru. Nie bardzo rozumiem, co miałbym ocenić? Z poważaniem K. Maciejewski
Zgłoś opinię