Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
20 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Od ponad półtora roku jestem klientem sklepu poyerbani.pl i co chwilę jestem zaskakiwany nowym asortymentem. Od mojego pierwszego zakupu, (był to zestaw startowy) tak naprawdę zaczęła się moja przygoda z nowymi doznaniami smakowymi a zarazem pobudzającymi. Co jakiś czas jest wstawiana nowa oferta, a także nowe promocję (nawet nowej yerby, a czasem ulubionej). Piłem tradycyjne yerby, ale wole mieszanki, np. El Fuego z guaranna i guayusa (łajusa), ale uprzedzam ostrożnie podchodzić do tego tytułu (KOPIE). Nie tylko yerba, ale też możemy spotkać kawę, zieloną herbatę (czekam na "Matche" i japońska zieloną herbatę), a nawet czekolady z yerba. Oczywiście, występuję program za punkty, można uzbierać na różne akcesoria do yerby. Są także bonusy dla klientów, którzy zamierzają kupić więcej produktów (ale też zawsze se krówki z yerba ;). Klienci mogą skorzystać z gratisu, zależnego od ceny danego koszyka (narazie mi znane 3 progi: 50, 100, 150). Miałem jedną nieprzyjemną sytuację przy gratisie za 100zł, mianowicie nie dostałem gratisu, ale przy następnych zakupach dostałem miła rekompensatę (wystarczy napisać co jest nie tak z przesyłką). Polecam i zachęcam nowych klientów, mam nadzieję, że zostanę testerem nowych yerb dzięki poyerbani.pl ;)
Paczka z zamówieniem przyszła uszkodzona. W trakcie odbioru ale i dnia następnego nie mogłam się dodzwonić, nikt nie odbierał telefonu pomimo, że nie było sygnału zajętości. Na złożoną pisemnie reklamację otrzymałam odpowiedź po 2 dniach, że sprawa zostanie wyjaśniona z przewoźnikiem i od tamtej pory, a minęło już prawie dwa tygodnie nie ma żadnego kontaktu.
Opakowania od yerby były brudne a w kartonie była wysypana yerba + na jednym opakowaniu od dołu był ślad jakby się coś wylało
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
3 dni temu
Witam, bardzo mi przykro, że opakowanie było uszkodzone. Staramy się zabezpieczać przesyłki jak najlepiej, tak, żeby nie uszkodziły się w transporcie. Jeśli sprawa wymaga dodatkowego wyjaśnienia zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiam!
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
Nie jestem zadowolona
Kupiłam zestaw z gratisową słomką której do dnia dzisiejszego nie otrzymałam - oczywiście zgłosiłam to w sklepie i miała być dosłana 🙈
Sama herbata bardzo dobra
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
11 dni temu
Witam, bardzo mi przykro, że w zestawie brakowało słomki. Cieszę się, że reszta zamówienia Pani odpowiada. Jeśli pozostają jeszcze kwestie wymagające wyjaśnienia zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiam!
3 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
11 dni temu
Witam, zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji związanej z zamówieniem. Pozdrawiam!
29 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Wszystko ok ale minusy to identyczne opakowania próbek są takie same wszystkie tylko inne są nazwy chodź na waszej stronie są różne
Druga sprawa strona zacina się przy zamawianiu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
30 kwi 2024
Witam, bardzo dziękuję za zamówienie. Nazwy produktów w formie próbek znajdują się zwykle na naklejce z tyłu opakowania. W razie dodatkowych pytań lub w celu wyjaśnienia nieścisłości zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiam!
29 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Produkt nie zgodny z opisem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
30 kwi 2024
Witam, bardzo mi przykro, że otrzymali Państwo produkt inny niż zamówiony. Zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam!
22 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
jakikolwiek kontakt w przypadku opóźnionej przesyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
25 kwi 2024
Witam. Bardzo przepraszamy za opóźnienie w dostawie. W przypadku jakichkolwiek trudności związanych z dostawą lub opóźnieniem paczki zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy :)
11 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
25 kwi 2024
Witam, dziękuję za zamówienie. Jeśli jakiekolwiek kwestie wymagają wyjaśnienia zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy :)
8 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
W zamówieniu brakowało 1 rzeczy, nie ważne że było tanie, ale go nie dostałam. Jeden z przedmiotów zamówionych był tak kiepskiej jakości, że gdybym go zobaczyła i dotknęła w sklepie nigdy bym go nie kupiła. Napisałam do właścicieli dostałam odpowiedź, że sprawdzą na nagraniu co stało się z zamówionym produktem.....i na tym się skończyło.... NIE POLECAM!!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
18 kwi 2024
Drogi Kliencie, zapraszamy do Kontaktu mailowego z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy :) Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie nieścisłości związane z zamówieniem oraz dołożymy wszelkich starań aby zrekompensować ewentualne poniesione straty :) Niestety nie mamy od Pani wiadomości w tej sprawie. Zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Serdecznie :)
4 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Słaba ocena za pęknięty wyświetlacz. Reszta ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
29 kwi 2024
Witam, bardzo mi przykro, że wyświetlacz jest uszkodzony. Zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu znalezienia rozwiązania sytuacji. Pozdrawiam!
2 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
18 kwi 2024
Drogi Kliencie, zapraszamy do Kontaktu mailowego z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy :) Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie nieścisłości związane z zamówieniem oraz dołożymy wszelkich starań aby zrekompensować ewentualne poniesione straty :) Pozdrawiamy Serdecznie :)
1 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
W zamówieniu brakowało wyciora...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
29 kwi 2024
Witam, bardzo mi przykro, że w zamówieniu brakowało wyciora. W celu wyjaśnienia tej sytuacji zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiam!
25 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
18 kwi 2024
Drogi Kliencie, zapraszamy do Kontaktu mailowego z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy :) Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie nieścisłości związane z zamówieniem oraz dołożymy wszelkich starań aby zrekompensować ewentualne poniesione straty :) Pozdrawiamy Serdecznie :)
18 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Podoba mi sie czas realizacji zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
29 kwi 2024
Witam, bardzo się cieszę, że czas realizacji zamówienia Państwu odpowiada. Jeśli jakiekolwiek kwestie wymagają doprecyzowania, zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiam!
27 lut 2024
Opinia zweryfikowana
.
Infolinia nie istnieje, po dwóch godzinach dzwonienia odpuściłem, oczywiście dzwoniłem w godzinach pracy.
Co do zawartości paczki nic złego nie mogę powiedzieć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
18 kwi 2024
Drogi Kliencie, zapraszamy do Kontaktu mailowego z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy :) Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie nieścisłości związane z zamówieniem :)
Problemy z infolinią były chwilowe, a awaria została usunięta. Pozdrawiamy Serdecznie :)
24 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu, kiepska obsługa
Paczka z zamówieniem przyszła uszkodzona. W trakcie odbioru ale i dnia następnego nie mogłam się dodzwonić, nikt nie odbierał telefonu pomimo, że nie było sygnału zajętości. Na złożoną pisemnie reklamację otrzymałam odpowiedź po 2 dniach, że sprawa zostanie wyjaśniona z przewoźnikiem i od tamtej pory, a minęło już prawie dwa tygodnie nie ma żadnego kontaktu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
18 kwi 2024
Drogi Kliencie, zapraszamy do Kontaktu mailowego z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy :) Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie nieścisłości związane z zamówieniem oraz dołożymy wszelkich starań aby zrekompensować ewentualne poniesione straty :) Problem z infolinią był spowodowany awarią, która została już naprawiona. A zgodnie z mailem od Pani, to właściciel punktu odbioru czyli Żabka spisał protokół szkody i złożył reklamację o której powinien Panią poinformować :)Pozdrawiamy Serdecznie :)
17 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Słaba jakość towaru , brak odpowiedzi na reklamacje
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
29 kwi 2024
Witam, bardzo mi przykro, że nie są Państwo zadowoleni z jakości produktów. Zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam!
13 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
29 kwi 2024
Witam, bardzo dziękuję za zamówienie. W razie pytań zapraszam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiam!
13 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Witam dla zadowolenia klienta wysyłajcie w terminie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu PoYerbani.pl - Yerba Mate i Akcesoria
29 kwi 2024
Witam, bardzo przepraszam, że zamówienie nie zostało dostarczone w terminie. Jeśli jakiekolwiek kwestie dotyczące zamówienia wymagają wyjaśnienia, zachęcam do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiam!
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.