Bez informacji anulowano moje zamowienie. Jakby go nie było.
Zgłoś opinię
12 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Nie polecam - brak kontaktu i rozpoczęcia realizacji zamówienia
Złożyłam i opłaciłam zamówienie w dniu 23.01. W dniu 9.02 skontaktowałam się ze sklepem w sprawie terminu wysyłki i otrzymałam informację że:
- realizacja zamówienie nie rozpoczęła się (minęły ponad 2 tygodnie)
- cena produktu uległa zmianie i muszę dopłacić ponad 300 zł
Zdecydowałam się na zwrot należności. Obsługa klienta bardzo nieprzyjemna.
Jeśli takie praktyki są powszechne to bardzo dziwię się że sklep jeszcze działa.
Zgłoś opinię
3 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Kilka dni bez żadnego odzewu pomimo obietnicy wysyłki na drugi dzień, na koniec przychodzi informacja że pieniądze zostaną zwrócone i faktycznie zostały, tylko dlaczego przez tyle dni nie było kontaktu? Szukali towaru, który powinien być na stanie? Nie polecam,
Zgłoś opinię
4 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Dziwny kontakt z klientem. Nie polecam
Zgłoś opinię
18 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Posiadać towar który sprzedajecie, bądź informować o jego braku, zanim pobierzecie pieniądze :))))
Zgłoś opinię
18 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Po złożeniu zamówienie, firma anulowała je informując mnie jednocześnie, że jak chce poznać powód to muszę się skontaktować ze sklepem. Otóż nie chcę poznać powodu, ale z uśmiechem na twarzy wystawię Wam zasłużone 1 ! Radzę omijać szerokim łukiem
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.