Zdecydowanie polecam. Ogromny wybór, super ceny i przede wszystkim doradztwo. Mieliśmy pewien problem z zamówieniem, ale dzięki sklepowi matsell został szybko rozwiązany. Posiadają bardzo duże zaplecze logistyczne i bezpośrednie kontakty chyba do wszystkich głównych fabryk. SZACUN.
Czytaj dalej
Zgłoś opinię
Pokaż wszystkie pozytywne opinie
najbardziej krytyczna opinia
1 rok temu
Czas realizacji 10dni miało być 48h Okazalo się ze brak jest zamówionego towaru o czym poinformowano po ....tygodniu.Nastepnie totalna obstrukcja OK tlumaczona przekierowywaniem maili do ...spamu pomimo ze była to ciągłość korespondencji .....Szczerze to nie mam pojęcia co się nimi podziało.Kupilem u nich ponad 300 m2 gontu i zawsze było w miarę ok tym razem gościu beznadziejny mi się trafił.
Nie polecam! Zrezygnowałam z zakupu towaru po wcześniejszym wpłaceniu gotówki. Do dzisiaj nie dostałam zwrotu pieniędzy, które wpłaciłam 13.09.2021r.
Nie ma kontaktu telefonicznego, nie reagują na e-maile. NEGATYW
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu gont123.pl
9 miesiące temu
Klient zrezygnował sam z zamówienia po opłaceniu. Zwrot środków wg regulaminu następuje w ciągu 10 dni od otrzymania rezygnacji. Pieniądze zostały zwrócone zgodnie z zasadami. Dlatego nie za bardzo rozumiemy negatyw.
Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Czas realizacji 10dni miało być 48h Okazalo się ze brak jest zamówionego towaru o czym poinformowano po ....tygodniu.Nastepnie totalna obstrukcja OK tlumaczona przekierowywaniem maili do ...spamu pomimo ze była to ciągłość korespondencji .....Szczerze to nie mam pojęcia co się nimi podziało.Kupilem u nich ponad 300 m2 gontu i zawsze było w miarę ok tym razem gościu beznadziejny mi się trafił.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu gont123.pl
1 rok temu
Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię na temat sklepu. Ale nie TAK ZNACZĄCO MIJAĆ SIĘ Z PRAWDĘ. Klient kupował u nas 12 m2 gontu a nie 300 m2. Dodatkowo opóźnienie powstało z winy klienta, ponieważ po zakupie zmieniał rodzaj gontu i czekaliśmy na wpłatę. Żądał od nas, aby anulować mu dopłatę mimo to, że zmienił na droższy towar. Dodatkowo od samego początku obrażał naszą firmę i naszych pracowników.
Uszkodzona przesyłka i nie kompletna. Po reklamacji dostarczono braki nie takie jak w zamówieniu. Jednak kilka maili to za dużo. Sądzę, że dpd nawaliło niszcząc przesyłkę. A ,produkt Tj. szczeliwo rozwalony i w 1/3 rozlany nie uregulowano. Oczekiwania za 1000zł były wyższe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu gont123.pl
10 miesiące temu
Uszkodzenia i brak towaru powstała po stronie spedycji. Klient nie przesłał nam wymaganych dokumentów reklamacyjnych, tylko zdjęcia. Mimo to reklamację uznaliśmy od razu. Produkty w całości zostały wysłane ponownie. Niestety i tak nam się oberwało.
Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Dostawa tylko dwie gwiazdki za pobieranie opłaty za odbiór osobisty. Towar dostaje 5 gwiazdek bo jest godny polecenia i spełnia wysokie wymagania. Serwis dla klientów dostaje jedną gwiazdkę za oferowanie w sprzedaży towaru, którego nie ma na magazynie.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Towar zamówiony, zaliczka zapłacona. Po kilku dniach informacja, że towaru jednak nie ma na stanie. 4 dni zajęło sprawdzanie czy zamówiony przez mnie towar jest na magazynie. Brawo!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu gont123.pl
6 miesiące temu
Informacja od terminie realizacji zakupionego towaru była w karcie produktów. Niestety klient nie widział, że towar jest na zamówienie.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.