velpa.pl- Logo - Opinie

velpa.pl
Opinie:

Opinie (459) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2454)

4,92
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem bardzo zadowolony. Mały minus daję wyłącznie za mankament zamówionego wełnianego swetra, który zauważyłem w domu, ale ostatecznie zaakceptowałem go z powodu przeceny i ostatniej sztuki produktu. Tak więc gdybym przed wysyłką otrzymał np. telefon czy maila ze zdjęciami wady oraz informacją o lokalizacji problemu to dałbym z czystym sercem 10/10. Oczywiście mogłem skorzystać ze zwrotu, ale nie było więcej sztuk mojego rozmiaru i z tego co sprawdziłem cena produktu była już wyższa. Poza tym korzystałem 2 razy ze zwrotu do innych zamówień i absolutnie nie mam zastrzeżeń. Sklep godny polecenia, wysyłka zamówienia błyskawiczna, a kontakt z obsługą dobry. Na pewno zrobiłbym tutaj zakupy ponownie :)

najbardziej krytyczna opinia

30 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep niestety nie przyjmuje żadnych reklamacji, nawet od wieloletnich stałych klientów, reklamowałam 3 produkty, wysyłają TYLKO DO SWOJEGO rzeczoznawcy reklamacje, zawsze jest odmowa ze względu na złe użytkowanie bądź przechowywanie - odklejającą się podeszwa, puszczające szewki… komiczne, jedyny taki sklep, który tak traktuje swoich klientów!! Tylko dlatego odradzam zakupy w tym sklepie, gdyż po zakupie nie ma już żadnej pomocy!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu velpa.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(6)
(5)
(0)
(5)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wysyłać szybciej zamówienia. 25.04. produkty zamówione, do dziś nie zostały wysłane, wiszę na telefonie, nikt nie odbiera. Co mam o tym mysleć?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
6 dni temu
Szanowna Pani, przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniem w realizacji zamówienia. Aktualnie doświadczamy wyjątkowo intensywnego okresu i nagromadzenia zamówień, co spowodowało opóźnienia w ich realizacji. W trakcie przerwy majowej nasze magazyny były nieczynne, a na naszej infolinii informowaliśmy klientów o przerwie w pracy biura obsługi klienta. Niemniej jednak, chcemy zapewnić, że zamówienie zostanie wysłane tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wyrozumiałość oraz cierpliwość w tym czasie.
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Łańcuszek do przewieszenia jako crossbody krótszy niż na zdjęciu. Może jak ktoś ma rozmiar XXS i jest szkieletowaty, to wydaje się być dłuższy, przy budowie M lub L to pod pachą jest torebka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
21 lut 2024
Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie opinii. Chcielibyśmy podkreślić, że różne modele torebek mogą mieć zróżnicowane długości pasków. Staramy się dostarczać jak najwięcej informacji o produktach na naszej stronie internetowej. W razie jakichkolwiek niejasności zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego - nasze Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Dokładamy wszelkich starań, by rozwiać wątpliwości naszych klientów. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące konkretnych produktów, chętnie pomożemy lub wykonamy dodatkowe pomiary. W razie niezadowolenia z produktu, można go darmowo zwrócić w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pozdrawiamy, Biuro Obsługi Klienta Velpa.pl
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

zwrot środków BARDZO DŁUGO

dostawa szybko, ale zwrot tragedia - do 14 dni, sklep obraca pieniędzmi klienta, mam porównanie z innymi sklepami i bardzo często w innych sklepach zwrot środków za zwrócone produkty jest realizowany na drugi dzień po dostarczeniu zwrotu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
23 lut 2024
Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie opinii. Zwroty realizowane są w kolejności wpłynięcia zgłoszeń. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa, nie później niż w ciągu 14 dni. Ustawowo Klient ma 14 dni na zwrot towaru, a Sprzedawca na zwrot środków. W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z Biurem Obsługi Klienta. Dołożymy wszelkich starań, by rozwiązać sytuację korzystnie dla Klienta. Pozdrawiamy, Biuro Obsługi Klienta Velpa.pl
7 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Musiałam oddać płaszcz bo rozmiar był zawyżony. Zwrot pieniędzy na konto nie nastąpił od razu, tylko tydzień po powiadomieniu o akceptacji zwrotu.
Zgłoś opinię
27 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
szybka realizacja zamówienia, warto byłoby natomiast wprowadzić bezpłatne odsyłanie towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
28 cze 2023
Szanowna Pani, uprzejmie informujemy, że udostępniamy bezpłatne zwroty za pośrednictwem paczkomatów Inpost. Szczegóły opisane są na https://velpa.pl/zwroty
28 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam wieszaka do sukienki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
3 lip 2023
Dzień dobry, uprzejmie informujemy, że nie dodajemy wieszaków do odzieży. Pozdrawiamy, obsługa sklepu Velpa.pl
4 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Nieodpowiednie traktowanie nawet wieloletnich klientów!

Sklep niestety nie przyjmuje żadnych reklamacji, nawet od wieloletnich stałych klientów, reklamowałam 3 produkty, wysyłają TYLKO DO SWOJEGO rzeczoznawcy reklamacje, zawsze jest odmowa ze względu na złe użytkowanie bądź przechowywanie - odklejającą się podeszwa, puszczające szewki… komiczne, jedyny taki sklep, który tak traktuje swoich klientów!! Tylko dlatego odradzam zakupy w tym sklepie, gdyż po zakupie nie ma już żadnej pomocy!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
8 sty 2024
Dziękujemy za komentarz, z naszej strony chcielibyśmy zapewnić, że każda reklamacja konsultowana jest z producentem bądź niezależnym rzeczoznawcą. Zależy nam w tym zakresie wyłącznie na profesjonalnym i bezstronnym arbitrażu z poszanowaniem dla każdej ze stron. Pani reklamacja również została rozpatrzona przez zewnętrznego rzeczoznawcę, którego opinia stanowiła dla nas podstawę do odrzucenia reklamacji. Każdemu klientowi staramy się pomóc na miarę naszych wątpliwości.
16 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam bluzkę zapłaciłam . Potem okazało się ze jej już nie ma . Bezsensowne zamieszanie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
18 maj 2023
Szanowna Pani, przepraszamy za wszelkie niedogodności. W czasie kompletowania zamówienia okazało się, że zakupiony przez Panią produkt widniał w naszym sklepie internetowym jako dostępny z powodu błędu magazynowego. Chcielibyśmy zapewnić Panią, że dokładamy wszelkich starań, aby nasz sklep internetowy był zawsze aktualizowany w zakresie dostępności produktów. Mimo zaistniałej sytuacji pragnęliśmy, aby Pani doświadczenie zakupowe było pozytywne. W związku z tym zaproponowaliśmy Pani inny kolor produktu, niestety bluzka okazała się zaciągnięta, więc poinformowaliśmy Panią o sytuacji i wysłaliśmy zdjęcia do weryfikacji. Nie zdecydowała się Pani na ten produkt, co całkowicie rozumiemy - dlatego niezwłocznie dokonaliśmy zwrotu na Pani konto, a pozostałą część zamówienia wysłaliśmy zgodnie z naszymi standardami. Pozdrawiamy i zapraszamy do zakupów na Velpa.pl
28 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Marynarka została zapakowana w pudełko 26x36cm Po odbiorze od razu konieczna była pralnia chemiczna, aby usunąć wszystkie zagniecenia - komentarz chyba zbędny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
17 sie 2023
Szanowny Panie, w takich sytuacjach, przed podjęciem samodzielnych działań, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. W razie możliwości postaramy się pomóc oraz rozwiązać problem. Pozdrawiamy, obsługa sklepu Velpa.pl
17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Towar zostal dostarczony w terminie, jednak obuwie bylo w dwoch roznych rozmiarach 37 oraz 38.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
17 lip 2023
Dzień dobry. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Oczywiście zwrócimy Pani środki i przeanalizujemy, dlaczego tak się stało. Zapewniamy, że jest to jednostkowa sytuacja i zapraszamy do zakupów na Velpa.pl.
11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
kolejny raz dzwonią przeprosić ,ale nie mają danej rzeczy na magazynie. Mert mułu i wodorosty
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
13 paź 2023
Szanowna Pani, po przeanalizowaniu historii Pani zamówień, jednoznacznie stwierdzamy, że taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy. Niemniej wina za błąd w stanach magazynowych leży po naszej stronie i ponosimy za nią odpowiedzialność. Należy wziąć pod uwagę błąd ludzki i dlatego w takiej sytuacji zawsze możliwa jest wymiana towaru na inny model lub rozmiar. Biuro Obsługi Klienta zareagowało niezwłocznie, powiadomiło Panią o sytuacji oraz natychmiastowo zleciło zwrot środków. Z naszej strony możemy jedynie jeszcze raz przeprosić oraz zachęcić do rozwiązywania takich problemów drogą mailową lub telefoniczną - nasze Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Zawsze służymy pomocą oraz radą. Pozdrawiamy, Biuro Obsługi Klienta Velpa.pl
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
jakość materiału . dostosowanie do europejskiej figury - szersze plecy, większe biusty
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
12 gru 2023
Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie opinii. Chcielibyśmy podkreślić, że różne modele ubrań mogą mieć zróżnicowane kroje i fasony. Każdy produkt może być zaprojektowany z myślą o różnych sylwetkach i preferencjach. Niemniej jednak staramy się dostarczać jak najwięcej informacji dotyczących rozmiarów i krojów na naszej stronie internetowej. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek sugestie lub pytania dotyczące konkretnych produktów, chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego rozmiaru czy kroju. Pozdrawiamy, Biuro Obsługi Klienta Velpa.pl
11 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię