Szanowna Pani,
przepraszamy za wszelkie niedogodności. W czasie kompletowania zamówienia okazało się, że zakupiony przez Panią produkt widniał w naszym sklepie internetowym jako dostępny z powodu błędu magazynowego. Chcielibyśmy zapewnić Panią, że dokładamy wszelkich starań, aby nasz sklep internetowy był zawsze aktualizowany w zakresie dostępności produktów.
Mimo zaistniałej sytuacji pragnęliśmy, aby Pani doświadczenie zakupowe było pozytywne. W związku z tym zaproponowaliśmy Pani inny kolor produktu, niestety bluzka okazała się zaciągnięta, więc poinformowaliśmy Panią o sytuacji i wysłaliśmy zdjęcia do weryfikacji. Nie zdecydowała się Pani na ten produkt, co całkowicie rozumiemy - dlatego niezwłocznie dokonaliśmy zwrotu na Pani konto, a pozostałą część zamówienia wysłaliśmy zgodnie z naszymi standardami.
Pozdrawiamy i zapraszamy do zakupów na Velpa.pl