lapis-gold.pl- Logo - Opinie

lapis-gold.pl
Opinie:

Opinie (239) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (343)

4,79
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 gru 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lapis-gold.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

16 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo sprawna obsługa zamówienia. Informacje na bieżąco o stanie zamówienia. Terminowa dostawa z wcześniejszym uprzedzeniem ,o której nastąpi. Bardzo miła obsługa. Atrakcyjne ceny. Towar spełnia oczekiwania

najbardziej krytyczna opinia

14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłam 4 granitowe parapety (3 parapety granitowy Multicolor Red 2cm i 1 Parapet granitowy Shivakashi 3cm). Ze względu na czas wybrałam produkty z zakładki "Produkty od ręki", aby w ten sposób skrócić optymalnie czas dostawy. Specjalnie sprawdzałam, że na stonie internetowej jest zapis, że wszystkie granitowe parapety są zaopatrzone w kapinos. Niestety byłam naiwna. Kierowca miły, sprawnie przepakował zamówiony i opłacony towar, a na budowie, gdy trzeba było osadzić parapety - okazało się, że 3 szt. parapetu o grubości 2cm pozbawione były kapinosa. Nie jest to żart. Nie jest to przeoczenie. Wyraźny napis czerwonym markerem na spodzie: bez kapinosa. Musiałam go załatwić we własnym zakresie za dodatkową opłatą. Oceńcie sami: ..... dla mnie mało profesjonalnie i mało etycznie pod względem handlowym. Po prostu nie szanują klienta, byle sprzedać co im zostało.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lapis-gold.pl

Filtruj
Sortuj  
Od najnowszych
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Należy dokładnie sprawdzać zamówienie

Zamówienie zrealizowane w terminie lecz po zerwaniu folii ochronnej po montażu okazało się , że narożnik i część blatu jest uszkodzona . Przy dostawie nie zrywaliśmy folii ochronnych i to był błąd , ponieważ uszkodzenie powstało przed odbiorem a reklamacja nie uznana , ponieważ zobaczyliśmy je po montażu . Wspomnę jeszcze, że podczas rozładunku blat był oblany olejem od spodu przez dostawcę ale udało się to odmyc płynem . Przestroga dla kupujących taka żeby bardzo dokładnie sprawdzać zamówione przedmioty a nie tylko powierzchownie
Zgłoś opinię