Po wysłaniu Emila z zapytaniem o przedmiot brak kontaktu, formularz do zamówień niejasny i pomimo braku towaru w magazynie można go zamówić. Mało czytelna strona. Po zaznaczeniu opcji zapłata przy odbiorze i tak weszła płatność tradycyjna. Porażka. Niedoprecyzowane strona i brak kontaktu ze sprzedawcą.
W środę dokonałam zakupu, do dnia dzisiejszego tj. sobota zamówienia nie otrzymałam i nie mam informacji co dalej się dzieje z moim zamówieniem. Nadmienię tylko, że zakupiłam spodnie, które są na stanie sklepu a nie do szycia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Mundurowy.pl
5 mar 2024
Dokonała Pani zakupu spodni, które są na wyprzedaży (ze względu na ograniczoną dostępność rozmiarów). Niestety wkradł się błąd w magazynie, i okazało się, że spodnie w zamówionym rozmiarze nie są już dostępne. Wysłaliśmy do Pani informację drogą e-mailową w tej sprawie. Na Pani prośbę zamówienie zostało anulowane. W związku z tym, zwróciliśmy także pieniądze. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
3 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Po wysłaniu Emila z zapytaniem o przedmiot brak kontaktu, formularz do zamówień niejasny i pomimo braku towaru w magazynie można go zamówić. Mało czytelna strona. Po zaznaczeniu opcji zapłata przy odbiorze i tak weszła płatność tradycyjna. Porażka. Niedoprecyzowane strona i brak kontaktu ze sprzedawcą.
Zgłoś opinię
13 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo nie żetelna obsługa produkt. Iedostepny do tej pory na stronie brak zwrotu gotówki pomoni kontaktu telefoniczne i email nie polecam
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.