empis.pl- Logo - Opinie

empis.pl
Opinie:

Opinie (330) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (598)

4,85
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 5 sie 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
empis.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Cały zakup przebiegł bardzo pomyślnie. Sklep dodatkowo kontaktował się w celu doprecyzowania szczegółów zakupu. Polecam. Kamizelka wykonana solidnie. Tylko kolor kamizelki dla 6 latka nie był idealnym wyborem , szary jest za jasny i szybko się brudzi, zwłaszcza przy posiłkach.

najbardziej krytyczna opinia

15 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu empis.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(5)
(3)
(5)
Resetuj
16 kwi 2024
w trakcie sprawdzania

Krótkie użytkowanie

Po dwóch dniach gniotek się rozlał
Zgłoś opinię
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak towaru na stanie- to powinna być informacja na stronie. Zależało mi na szybkiej realizacji, natomiast do dnia dzisiejszego nie otrzymałam sprzętu. Mina 3 tygodnie od zamówienia. Jeśli nie ma sprzętu na stanie to powinnam dostać informację ile to potrwa, że są opóźnienia, a tutaj jak nie napiszę to niczego się nie dowiem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
5 lut 2024
Szanowna Pani, Zamówiła Pani w okresie który jest trudny dla naszej branży ze względu na drastyczny wzrost zamówień w stosunku do pozostałej części roku. Zamówione produkty są naszej, polskiej produkcji i w sytuacji zwiększonej liczby zamówień czas realizacji wydłuża się ze względu na konieczność wyprodukowania tych towarów. Informacja o wydłużonej realizacji jest na naszej stronie jako pop up który wyskakuje na każdej stronie i trzeba je zamknąć by przejść dalej do zakupów. Ponadto Pani zamówienie zostało złożone: 2024-01-17 21:41:26, wysyłka nastąpiła zaś 2024-01-25 09:12:15 o czym została Pani poinfomowana mailowo. Zatem wysyłka nastąpiła po 6 dniach roboczych. Link do śledzenia Paczki: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000709695321U Jeśli Paczka nie dotarła, otrzymawszy mail powinna Pani się z nami skontaktować abyśmy mogli interweniować u kuriera.
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Niekopletna i błędna dostawa została skorygowana

Niekompletna i błędna dostawa. Poniszczone opakowania. Pomimo zgłoszenia reklamacji brak odpowiedzi. Po interwencji dostawca dosłał brakujący element co umożliwiło złożenie zakupionego produktu.
Zgłoś opinię
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Kiepska jakoś w stosunku do ceny

Długi czas oczekiwania, wykonanie bardzo niestaranne, produkt jak za taką cenę wygląda mega tandetnie i napewno nie spełnia swojej funkcji. Nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
5 lut 2024
Szanowna Pani, nasze kołderki są używane przez dziesiątki osób i poza Panią, wszyscy którzy je oceniali, chwalili i wystawili jej pozytywną ocenę, co więcej nasze kołderki są używane z powodzeniem przez terapeutów i wg terapeutów SI, nasze kołderki spełaniają swój cel. Nie skontaktowała się Pani z nami, nie odbiera Pani naszych telefonów i nie odpowiada na mail. Nie mamy zdjęcia nie wiem jak kołderk, którą Pani otrzymała wygląda, nie wykluczamy że trafił się jeden słabszy egzemplarz i z pewnością byśmy go dla Pani wymienili w ramach reklamacji gdyby tylko Pani ją zgłosiła i coś było nie tak. W związku z powyższym wnioskujemy, że ta ocena nie jest do końca rzetelna, a przynajmniej nie możemy się do niej odnieść w inny sposób, nie wskazała bowiem Pani co konkretnie jest nie tak chociażby przesyłając zdjęcie. Co więcej wybrała Pani tanią, budżetową wersję kołderki, której cena jest jedną z najniższych w internecie, jest to wersja wykonana w prosty ale spełniający swoje zadanie sposób. Natomiast w naszej ofercie znajdują się kołderki droższe i inaczej wykonane, które jakością z pewnością przewyższają te tańśze, jednocześnie będąc w swej klasie również jednymi z najtańszych w internecie. Czas realizacji kołderki, zaznaczmy produktu produkowanego na wymiar to 10 dni, oczywiście wolelibyśmy aby ten czas był o połowę krótsze ale nie jest to też czas bardzo długi zwłaszcza biorać pod uwagę informacje w formie popupa na naszej stronie który informuje o istniejących obecnie opóźnieniach.
15 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Zgłoś opinię
28 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim wystawiają Państwo towar, którego nie ma na stanie. Kupując towar na stronie widniała wiadomość towar dostępny (przesyłka w ciągu 5 dni). Potem okazuje się, że na towar trzeba czekać dwa tygodnie. Ostatecznie wszystko dotarło ale późno i w trzech paczkach....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
1 sie 2023
Szanowna Pani, Oczywiście że na naszej stronie są produkty których nie ma w magazynie, po pierwsze z tego względu że część jest przez nas produkowana i jest robiona nie tylko na stan magazynowy, ale i pod konkretne zamówienia. Po drugie zaś jest wiele produktów których stałą dostępność trudno zapewnić ze względu na braki wśród producentów rozsianych po europie od których sprowadzamy nasze towary. Towary te są na stronie również dla placówek które planują z wyprzedzeniem zakupu czy też przetargi, więc ich chwilowa nieobecność to nie powód by je zdjąć ze strony. Jeśli chodzi o czas realizacji, to produkty które Pani zamówiła, a które były niedostępne w magazynie przeważnie miały informację o terminie 1-7 dni i tutaj bardzo Panią przepraszamy za opóźnienie i realizację zamówienia w dłuższym terminie. Wysyłka w kilku paczkach była zrealizowana po to by mogła Pani otrzymać wcześniej te towary który mogliśmy wcześniej wysłać, więc to jak nam się wydaje powinno być na Pani korzyść. Pozdrawiamy serdecznie, dziękujemy za opinię i przepraszamy za powstałe opóźnienia.
7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim sugerowalam sie informacją, ze wysylka towaru jest w ciagu 24 godz co jest fikcją. Wysłali dopiero jak sie upomniałam, niestety jak paczka dojdzie mnie juz nie będzie pod tym adresem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
8 cze 2023
Szanowny Panie, oczywiście bardzo nam przykro za powstałe opóźnienie w wysyłce. Nie jest jednak prawdą że wysyłka 24h jest fikcją w naszym sklepie mimo że niestety u Pana wystąpił problem z zamówieniem. Niemal wszystkie zamówienia na dostępne produkty wysyłamy tego samego lub następnego dnia o czym świadczą opinie tak w tym serwisie jak i dużo liczniejsze na naszym koncie allegro. Niestety przy produkcie który Pan zamówił, a był ostatnią sztuką pojawił się bląd w systemie które informował magazyniera że brak jest zamówionego przez Pana produktu, stąd niestety opóźnienie za które jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy.
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nękające maile trusted i długi czas wysyłki i teanspotu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
27 gru 2023
Szanowny Panie, zamówienie zostało wysłane w ciągu 7 dni od złożenia na produkty które są naszej produkcji i nie są dostępne od ręki i mają informacje o dłuższym czasie wysyłki (jak np bungee zielone 1-7 dni). Co więcej zamówienie jest grudniowe a więc w okresie najgorętszym w naszej branży gdzie z oczywistych powodów jest dużo trudniej czy wręcz niemożliwe aby wysyłać wszystkie paczki dość szybko pomimo pracy naszej załogi w soboty. Za maile przepraszamy i postaramy się naprawić tę kwestię.
29 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
ktos kto pakowal paczke mial bujna fantazje
Zgłoś opinię
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długo czekałam na dostawę.
Zgłoś opinię
8 cze 2023
w trakcie sprawdzania
Długi czas realizacji
Zgłoś opinię
8 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię