Sprzedano mi towar, którego nie było na stanie sklepu. O terminie wydłużającej się dostawy dowiedziałąam sie dzwoniąc do sklepu, moje maile pozostawaly bez odpowiedzi. Bardzo słabo zorganizowana obsługa klienta. Nawet jeśli opóźnienie wystepuje nie z powodu sklepu nalezy niezwłocznie poinformować klienta. Tłumaczenia z innej epoki, ze odpisuja po kolei na maile, ze to kolega cos powiedzlam a nie Pai, z która rozmawiałam... żenada. Dzis, po 7 SIEDMIU dniach od mojej zapłaty ma nastapić dostawa.
Przesyłka miała być we wtorek a dotarła w czwartek. Zabrakło informacji o opóźnieniu. Poza tym wszystko ok.
Zgłoś opinię
9 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 mar 2024
Opinia zweryfikowana
szybkie załatwienie sprawy zamówienia i wysyłki
Zgłoś opinię
17 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Szybką dostawa, wybór firmy kurierskiej
Zgłoś opinię
5 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Obsługa OK, szybko, sprawnie. W przecinarce jest info, że ma podświetlanie LED, a nie ma. Poza tym na zdjęciach jest wszędzie sugestia, że jest to produkt Germania, a okazuje się, że sprzęt jest z Chin.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.