bikester.pl- Logo - Opinie

bikester.pl
Opinie:

Opinie (10) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3154)

4,20
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
dostawa zgodnie z zapowiedzią, produkt zgodny z zamówieniem i właściwie zabezpieczony na czas transportu, opakowanie nienaruszone

Najistotniejsza negatywna opinia

25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłem rower i pedały, doszły same pedały, roweru nie ma i prawdopodobnie nigdy nie będzie. Kontakt z firmą jest absolutnie zerowy, nie można się z nimi skontaktować ani dogadać. Na zamówienie czekam już ponad miesiąc więc już nawet nie wierzę że coś się wydarzy.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(0)
(0)
(2)
Resetuj
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Tragedia

Zamówiłem rower i pedały, doszły same pedały, roweru nie ma i prawdopodobnie nigdy nie będzie. Kontakt z firmą jest absolutnie zerowy, nie można się z nimi skontaktować ani dogadać. Na zamówienie czekam już ponad miesiąc więc już nawet nie wierzę że coś się wydarzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 lis 2023
Obecnie znajdujemy się pod zarządem upadłościowym, co ma wpływ na nasze procesy wysyłkowe. W rezultacie niektórzy dostawcy usług spedycyjnych tymczasowo zawiesili współpracę i wstrzymują wysyłki. Z powodzeniem przywróciliśmy już współpracę z większością dostawców usług, aby kontynuować wysyłkę zamówień. Nadal jednak prowadzimy negocjacje z usługodawcą odpowiedzialnym za dostawę zamówienia. Na tym etapie nie jesteśmy w stanie podać dokładnego czasu dostawy. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem i dostarczyć zamówienie.
2 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
nie przyjmuja zwrotów
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
3 lis 2023
Przepraszamy, że nie byliśmy jeszcze w stanie odpowiedzieć lub pomóc. W ciągu najbliższych kilku dni mogą wystąpić pewne ograniczenia, ale spodziewamy się, że wszystkie nasze usługi będą wkrótce ponownie dostępne. W międzyczasie, - niektóre zamówienia będą opóźnione, - tymczasowo nie będziemy w stanie rozpatrywać reklamacji i zwrotów, - tymczasowo nie możemy wysyłać voucherów. Nadal ciężko pracujemy nad Państwa sprawą, przepraszamy, jeśli odpowiedź zajmie nam trochę więcej czasu. Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o cierpliwość.