bikester.pl- Logo - Opinie

bikester.pl
Opinie:

Opinie (315) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3147)

4,66
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiony rower dostarczono w deklarowanej specyfikacji. Co prawda od chwili zamówienia minął prawie miesiąc, ale związane to było z okresem przedświątecznym i "czarno piątkowym". Cena natomiast w pełni zrekompensowała wydłużony czas oczekiwania. Za rower zapłaciłem tyle ile kosztował dwa lata temu. Jedyny problem jaki wystąpił, to był kontakt z infolinią.Natomiast na e-maile firma odpowiada bardzo szybko. Reklamacja pedałów przebiegła bardzo szybko. Po niecałym tygodniu od zgłoszenia, nowe pedały miałem już u siebie. To był mój pierwszy zakup w tym sklepie, i oczywiście miałem obawy co do puszczenia kilku tys złotych w nieznanym kierunku, szczególnie po przeczytaniu niektórych komentarzy,ale moje obawy okazały się nieuzasadnione. Warto zaglądać do tego sklepu. Można upolować naprawdę potężna promocję

najbardziej krytyczna opinia

24 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
MP
Mariusz P.
Chrzanów
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(6)
(8)
(13)
Resetuj
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Tragedia

Zamówiłem rower i pedały, doszły same pedały, roweru nie ma i prawdopodobnie nigdy nie będzie. Kontakt z firmą jest absolutnie zerowy, nie można się z nimi skontaktować ani dogadać. Na zamówienie czekam już ponad miesiąc więc już nawet nie wierzę że coś się wydarzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
10 dni temu
Obecnie znajdujemy się pod zarządem upadłościowym, co ma wpływ na nasze procesy wysyłkowe. W rezultacie niektórzy dostawcy usług spedycyjnych tymczasowo zawiesili współpracę i wstrzymują wysyłki. Z powodzeniem przywróciliśmy już współpracę z większością dostawców usług, aby kontynuować wysyłkę zamówień. Nadal jednak prowadzimy negocjacje z usługodawcą odpowiedzialnym za dostawę zamówienia. Na tym etapie nie jesteśmy w stanie podać dokładnego czasu dostawy. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem i dostarczyć zamówienie.
2 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
nie przyjmuja zwrotów
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
3 lis 2023
Przepraszamy, że nie byliśmy jeszcze w stanie odpowiedzieć lub pomóc. W ciągu najbliższych kilku dni mogą wystąpić pewne ograniczenia, ale spodziewamy się, że wszystkie nasze usługi będą wkrótce ponownie dostępne. W międzyczasie, - niektóre zamówienia będą opóźnione, - tymczasowo nie będziemy w stanie rozpatrywać reklamacji i zwrotów, - tymczasowo nie możemy wysyłać voucherów. Nadal ciężko pracujemy nad Państwa sprawą, przepraszamy, jeśli odpowiedź zajmie nam trochę więcej czasu. Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o cierpliwość.
MP
Mariusz P.
Chrzanów
28 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Problemy z dostępnością towaru i opóźnienia w dostawie..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 wrz 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Państwa zamówienie zostało wysłane: https://tracking.dpd.de/status/pl_PL/parcel/01765080198041 i powinno zostac doręczone w przeciagu kilku dni roboczych.
27 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Firma nie interesuje się klientem. Opóźnienia w wysyłce.

TL;DR - Nie polecam. Opóźniona wysyłka. Kiepska obsługa klienta. Przepisy obowiązują jedynie klienta, a firma robi co che. Cała historia: Gdy składałem zamówienie (14.06.2023), dostarczenie przesyłki było oferowane na kilka dni przed moim wyjazdem do Turcji. Po złożeniu zamówienia, przez kilka dni towar (buty i czapka) nie został wysłany. Pod koniec dnia 19.06.2023 poprosiłem o anulowanie zamówienia, ponieważ nie było już szansy aby dotarło ono przed moją podróżą. Zostałem poinformowany, że nie ma takiej możliwości. Kilka dni później (21.06.2023), po tygodniu od złożenia zamówienia, wysłano je. Niestety, gdy bylem już poza Polską, moja mama była akurat pod adresem dostawy i odebrała paczkę. Po powrocie z podróży po 6 tygodniach okazało się, że rozmiary nie pasują. Odmówiono mi zwrotu, ponieważ na zwrot jest limit 30 dni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 sie 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Niestety termin zwrotu 30-dniowy mimo Państwa wyjazdu jest terminem obowiązującym wszystkich klientów.
MP
Mariusz P.
Chrzanów
24 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
25 kwi 2023
Po sprawdzeniu w naszym systemie mailowym informujemy, iż poinformowaliśmy Państwa w mailu w dniu 20.04.2023 roku, że z 2 zamówionych produktów tylko 1 jest dostępny. W związku z tym spytaliśmy czy mamy anulować zamówienie czy wysłać tylko 1 produkt. Prosze o sprawdzenie swojego maila. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje oraz wszelkie niedogodnosci z nia związane.
23 mar 2023
 Opinia zweryfikowana
Od tygodnia nie mogę dowiedzieć się czy zamówiony i zapłacony rower jest na stanie i czy został wysłany
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
24 mar 2023
Przepraszamy za utrudnienia z komunikacją i opóźnienia w dostawie roweru. Rower powinien dotrzeć do Państwa w następnym tygodniu. Pozdrawiamy, Bikester Team
20 lut 2023
 Opinia zweryfikowana

I received a different order

I received a completely different order. I returned the order. After contacting the service, I received my money back for the purchase. They didn't send me the cycling jersey I ordered because it was out of stock? However, you can still order it in the store. I do not understand this. 3 stars for good contact. It is a pity that the store did not deliver the correct order to me.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
20 lut 2023
We apologize for the inconvenience caused by this situation and thank you for your understanding. If you wish to receive the correct product and it is available on our website, please place your order and contact our customer service department - we will refund 20% of the order value as a compensation for the situation.
20 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep tworzy niesamowite problemy z wystawieniem faktury. Żadnej informacji podczas składania zamówienia o tym co trzeba zrobić żeby ją otrzymać. Brak telefonu, kontakt tylko mailowy. Wszystkie odpowiedzi wyglądają mniej więcej tak samo. "Dziękujemy za kontakt, niestety nic nie zrobimy, nic nie pomożemy.". Generalnie nie polecam i na pewno nie wrócę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
23 sty 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności z nią związane. Faktura jest wystawiana automatycznie na podstawie danych wprowadzonych podczas składania zamówienia i znajduje sie ona do pobrania na naszej stornie internetowej. Niestety nie możemy dokonać korekty faktury.
12 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam! Sklep nie odpowiada na zgłoszoną reklamację, pod numerem telefonu zgłasza się automatyczna sekretarka, moje e-maile wysyłane z meila, z którego składałem zamówienie do nich nie docierają, natomiast na wiadomości wysyłane z innych e-maili nie odpowiadają. Czekam już miesiąc na rozpatrzenie reklamacji i dalej nie dostałem odpowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
13 cze 2023
Po sprawdzeniu maili od Państwa informujemy, że zaproponowaliśmy Państwu rozwiązanie w maili z 16.05 tego roku - widzę, że dzisia skontaktowali się Państwo z naszym działem obsługi klienta w celu akceptacji kosztów - otrzymaja Państwo odpowiedź od naszego technika w ciągu 24 godzin. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
18 mar 2023
 Opinia zweryfikowana
Poprawa dostawy, dodanie opcji wyboru paczkomatu. Dostawa międzynarodowa dhl to dramat. Można tez pomyśleć o przyspieszeniu czasu realizacji. 2 dni na spakowanie zamówienia z 1 przedmiotem, cóż inni robią to w kilka godzin. W innym sklepie taki sam przedmiot zamówiony dokładnie w tym samym czasie, dotarł do mnie 2 dni wcześniej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
22 mar 2023
Dziękujemy za sugestie. Możliwości te są brane pod uwagę i być może zostaną wkrótce wprowadzone w naszym sklepie. Pozdrawiamy, Bikester Team
3 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Red Cycling Products Touring Grip, czarny ocena produktu: niestety bardzo słaby produkt, nie da się dokręcić tak śrub aby Grip nie obracał się na kierownicy, zbyt mocne dokręcenie powoduje zerwanie gwintu, zbyt krótki grip na rękę dorosłego człowieka, powinno być w specyfikacji że produkt dla juniora.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 sie 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Na maila związanego z Państwa zamówieniem w naszym systemie wysłaliśmy etyitę zwrotną - jełsi produkt nie był używany (oczywiście mozna przymierzyć czy gripy pasują) to moga Państwo bezkosztowo dokonać zwrotu zamówienia. Informacje o tym jak nadac paczkę zwrotna znajda Państwo na przesłanej etykiecie. Jak tylko produkt wróci do nas dokonamy zwrotu pieniędzy.
6 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
brak kontaktu ze strony sklepu. Nie ma możliwości zadzwonić i porozmawiać, bo na stronie nie podają żadnego numeru telefonu a na wysyłane maile nikt nie odpowiada. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie!!!!!! Radzę omijać ten sklep z daleka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
8 cze 2023
Widzimy, że otrzymali już Państwo odpowiedź na zadaną w mailu prośbę o wystawienie faktury. Staramy się jak najszybciej odpowiedzieć w mailach na Państwa zapytania, jednak przy zwiększonej ilości maili, czasem może potrwać to nieco dłużej. Pozdrawiamy, Bikester Team
28 gru 2022
 Opinia zweryfikowana

Długi czas oczekiwania, towar uszkodzony, brak kontaktu

Długi czas oczekiwania. Po czym rower został złożony ale niestety opona ma spore pęknięcie. Dwie wiadomości wysłane w tej sprawie. Ostatnia miała w tytule nr zgłoszenia: #1258063
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 gru 2022
Najmocniej przepraszamy, że otrzymali Państwo rower z uszkodzoną oponą. Przesłaliśmy już Państwu maila z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzenia, abyśmy mogli zaproponować jak najlepsze rozwiązanie. Pozdrawiamy, Bikester Team
20 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

status WYSŁANO, a nieWYSŁANO

nie wolno wystawiać statusu zamówienia WYSŁANO, jesli przesyłka nie została odebrana przez przewoźnika. Samo wystawienie etykiety adresowej nie jest wysłaniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
21 lip 2023
Widzimy, że paczka doszła do Państwa w ciągu obiecanych 3 dni roboczych. Nasi pracownicy przygotowują paczkę, aby mogła zostać jak najszybciej odebrana przez firmę kurierską i już w momencie jej umieszczenia w magazynie nadawczym udostępniamy link do śledzenia przesyłki. Kurierzy odbierają paczkę zwykle do 12 godzin od tego momentu. Pozdrawiamy, Bikester Team
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Rower dojechał lekko uszkodzony w transporcie - nienależycie zabezpieczony. Ostatecznie nie zdecydowałem się na zwrot, bo dziecko zadowolone. Poza tym ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
26 kwi 2023
Poprosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Poprosimy o przesłanie zdjęć roweru dokumentujących w jakim stanie został on doręczony. Zaproponujemy Państwu rekompensatę w związku z tą niefortunną sytuacją. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
22 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak szybkiej reakcji na zamówienie. Od momentu potwierdzenia przelewu do daty wysyłki minął zbyt długi czas. Konkurencja działa zdecydowanie szybciej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
24 lip 2023
Paczkę otrzymali Państwo w ciągu 4 dni roboczych, więc w ciągu obiecanych 3-5 dni roboczych. Pozdrawiamy, Bikester Team
9 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
The customer service department does not exist. No feedback of any kind. Cancellation of order without any information or reason. Long lead time .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
12 cze 2023
Dostawa Państwa zamówienia została przerwana i paczka zostanie zwrócona do nas przez naszego dostawcę. Prosimy o zrozumienie, że nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej przyczyny zwrotu zamówienia.Nasz zespół magazynowy zapewnia, że wszystkie zamówienia są wysyłane z niezbędną dokumentacją, więc może się zdarzyć, że paczka została uszkodzona w transporcie. Inny powód może być związany z błędem załadunku. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na konto, z którego dokonano płatności. Proszę zrozumieć, że przychodzące zwroty są oddzielone od przesyłek wychodzących. Dlatego nie jest możliwe ponowne wysłanie zamówienia, gdy zostało ono do nas zwrócone. Monitorujemy sytuację, aby sprawdzić, jak możemy poprawić nasze procesy, aby wyeliminować ten problem w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją.
30 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak możliwości poproszenia o fakturę VAT, przez co proces zamawiania był bardzo trudny - ciężki kontakt, nadal nie wiem czy otrzymam fakturę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
Aby otrzymać fakturę należy uzupełnić dane firmy podczas składania zamówienia. Gdy się tego nie zrobi, należy przesłać do nas dane, a my w ciągu kilku dni powinniśmy przesłać poprawioną fakturę. Pozdrawiamy, Bikester Team
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana

customer service leaves a lot to be desired

the bike was not delivered, there is no way to track the status. support is not responding. however, the part for the bike came quickly😂
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
26 kwi 2023
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w wysyłce roweru, które wynikają ze wzmożonej liczby zamówień. Państwa rower jest już przygotowany do wysyłki. Gdy zostanie nadane, otrzymacie Państwo link do śledzenia przesyłki.
1 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Rower mial byc po 2 dniach a minal juz tydzien i toweru nie ma. Wyslalem maila we wtorek zero odpowiedzi po 2 dniach tragedia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
Podczas składania zamówienia informujemy, że czas realizacji zamówienia na rower może trwać 5 dni roboczych, nie ma nigdzie informacji o 2 dniach na realizację zamówienia. Rower musi zostać złożony, wyregulowany i przygotowany do jazdy. Pozdrawiamy, Bikester Team