sklep.feba.pl- Logo - Opinie

sklep.feba.pl
Opinie:

Opinie (137) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (708)

4,91
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 lut 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
sklep.feba.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Strój kąpielowy ładnie się prezentuje, ładnie maskuje brzuszek jeśli ktoś ma trochę nadmiar ciałka.Jakość wykonania jak i sam materiał jest wręcz idealna.Jeśli chodzi o dobór rozmiaru tabelka rozmiarów też jest okej.Ogolnie z zakupu jestem bardzo zadowolona.Cena jest adekwatna do wykonania jakości.Pozdrawiam.
ID
Iwona D.
Iława

najbardziej krytyczna opinia

13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
W moim przypadku rozmiar dostarczonej sukienki był niezgodny z zamówieniem. A to podstawowy błąd sklepu, sprawiający wrażenie"wpychania towaru na siłę" Teraz muszę szukać krawcowej do przeróbki. Przesyłka nie zawierała kwestionariusza zwrotu! Sprytnie!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sklep.feba.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(1)
Resetuj
13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
W moim przypadku rozmiar dostarczonej sukienki był niezgodny z zamówieniem. A to podstawowy błąd sklepu, sprawiający wrażenie"wpychania towaru na siłę" Teraz muszę szukać krawcowej do przeróbki. Przesyłka nie zawierała kwestionariusza zwrotu! Sprytnie!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklep.feba.pl
15 sty 2024
Szanowna Pani, Przykro nam słyszeć, że doświadczyła Pani problemów z rozmiarem zamówionej sukienki. Rozumiemy frustrację, jaką może wywołać otrzymanie produktu niezgodnego z oczekiwaniami. Chcielibyśmy jednak podkreślić, że nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dokładność i zadowolenie z zamówień naszych klientów. Jeśli chodzi o kwestionariusz zwrotu, faktycznie, nasza polityka nie wymaga dołączania wydrukowanego formularza zwrotu do przesyłki. Zamiast tego, udostępniamy formularz zwrotu na naszej stronie internetowej, aby umożliwić klientom łatwy dostęp i wygodę w przypadku potrzeby zwrotu. Pragniemy zapewnić, że nie jest to próba utrudnienia procesu zwrotu, lecz dążenie do bardziej ekologicznych i cyfrowych rozwiązań. Rozumiemy, że dobór odpowiedniego rozmiaru odzieży przez Internet może być wyzwaniem. Dlatego zawsze zachęcamy do korzystania z naszych przewodników po rozmiarach dostępnych na stronie sklepu oraz do kontaktu z naszym działem obsługi klienta w przypadku jakichkolwiek wątpliwości przed dokonaniem zakupu. Dodatkowo, chcielibyśmy przypomnieć, że każdy klient naszego sklepu ma prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. Z naszych informacji wynika, że w Pani przypadku ten okres upłynął bez inicjacji procesu zwrotu. Mimo że rozumiemy, że czasami mogą wystąpić okoliczności uniemożliwiające szybki zwrot, przestrzeganie tego terminu jest ważne dla skutecznego i sprawiedliwego procesu zwrotów. Jeśli istnieją wyjątkowe okoliczności, które uniemożliwiły Pani zwrot w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt. Chętnie rozważymy indywidualne rozwiązanie, aby pomóc rozwiązać tę kwestię. Zależy nam na satysfakcji naszych klientów i zawsze staramy się wyjść naprzeciw ich potrzebom w granicach naszych możliwości i zasad działalności. Z poważaniem, Feba
4 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam inny kapelusz, niż zamówiłam :( Jest śliczny, ale inny fason :( Dobra jakość towaru. Pomyłki się zdarzają. Poza tym szybka dostawa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklep.feba.pl
15 sty 2024
Dziękujemy za Twoją opinię! Cieszymy się, że podoba Ci się kapelusz i że jesteś zadowolona z jakości towaru oraz szybkiej dostawy. Jednakże zauważyliśmy, że przyznałaś tylko 3 gwiazdki. Czy mogłabyś nam powiedzieć, dlaczego przyznałaś tę ocenę, skoro kapelusz Ci się podoba, a jakość towaru jest dobra? Chcielibyśmy lepiej zrozumieć Twoje oczekiwania i usprawnić nasze usługi. Twój feedback jest dla nas bardzo ważny.