frogum-shop.pl
Opinie:

Opinie (54) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (54)

4,70
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 31 paź 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
frogum-shop.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

18 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obsługa zamówienia oraz pomoc w doborze odpowiedniego produktu na 5 gwiazdek. Produkt dopasowany idealnie do mojego samochodu. Maty wykonane z bardzo mocnego materiału.

najbardziej krytyczna opinia

1 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Le foto nel sito non sono accurate
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu frogum-shop.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywanik od kierowcy nie pasuje.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu frogum-shop.pl
2 kwi 2024
Dzień dobry, Bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupu. W odpowiedzi na Pańskiego maila została przedstawiona przyczyna niedopasowania oraz zaproponowane najkorzystniejsze dla Pana rozwiązanie.
1 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Le foto nel sito non sono accurate
Zgłoś opinię
13 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone podczas Black Week, przez 3 tygodnie nie potrafią skutecznie dostarczyć. Kurier twierdzi że odmawiam przyjęcia paczki. Brak kontaktu z kurierem. Sprzedawca olewa i karze jeszcze raz składać zamówienia nacioagajac na dodatkowe koszty (bez promocji blackweekowej). Fatalna realizacja i serwis. Dywaniki też lichej jakości. Drugi raz nie zamówię.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu frogum-shop.pl
22 sty 2024
Szanowny Panie, Po weryfikacji Pańskiego zamówienia widzę, że rzeczywiście występował problem z doręczeniem Pańskiej paczki po stronie firmy kurierskiej. Niestety, po powierzeniu paczki kurierowi, nie mamy wpływu na to jak kurier zrealizuje zlecenie. Jeśli chodzi o sposób rozwiązania sytuacji po stronie obsługi klienta, pracownicy zostali już pouczeni i wyciągniemy z tego wnioski oraz poprawimy w przyszłości nasze procedury. Bardzo mi przykro, że miał Pan tak negatywne doświadczenie. Pozdrawiamy, Zespół FroGum Premium Moto Shop
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Dywaniki kompletnie nie pasują , a w temperaturze ujemnej są jak kamień.

Dywaniki kompletnie nie pasują pomimo prawidłowego doboru. W temperaturach ujemnych są jak z drewna .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu frogum-shop.pl
30 lis 2023
Dzień dobry, Bardzo nam przykro, że dywaniki nie pasują. Sądząc jednak po zdjęciu wnętrza auta posiada Pan trzecią generację auta, natomiast zakupiono dywaniki do drugiej generacji. Polecamy weryfikację danych samochodu i ewentualny kontakt w celu wymiany dywaników. Pozdrawiam, Zespoł FroGum Premium Moto Shop