fotouslugi.pl
Opinie:

Opinie (653) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1847)

4,47
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotouslugi.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Duży wybór i sporo możliwości daje program do przygotowania foto książki. Bardzo elastyczne i dzięki temu można stworzyć prezent marzeń. Jedynie na minus to jak uzupełniłam o clipboardy to chociaż zapisywało się i ja sama zapisywałam kilka razy to na drugi dzień nie było ani jednego zapisanego i musiałam robić od nowa co już nie wyszło jak wcześniej. A tak to piękna fotoksiążka i kalendarze wyszły. Na pewno skorzystam nie raz. Realizacja w jeden dzień więc ekspres, a to tuż przed świtami. Rewelacja.

najbardziej krytyczna opinia

5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Katastrofa. Odbitki byly wykonane w tak zlej jakosci, ze nadaja sie do wyrzucenia. Zdjecia z Egiptu ukazywaly na komputerze piekne kolory, np. piasku lub intensywnie kolorowych piktogramow w grobow faraonskich. Na zdjeciach wszystko jest tak blade, ze niestety nie widac nawet, co to jest. Niektore zdjecia byly zrobione podwojnie, choc nie byly tak zamowione. Przesylka doszloa szybko (to pozytywny) aspekt, dziekuje. Niestety jakosc jest tak fatalna, ze zdjecia nie nadaja sie do albumu i do ogladania. Zamowilam ponad 400 zdjec, zaplacilam za usluge ok. 200 zl. To jest naprawde nie do przyjecia. Prosze o kontakt na arogowsk@gmail.com w celu omowienia reklamacji. Dziekuje i pozdrawiam Anna Rogowska
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotouslugi.pl

 Sortuj  
Trafność
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Odbitki niskiej jakości nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
22 lut 2024
Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony ze swojego zamówienia. Oczywiście chcielibyśmy wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres fotouslugi@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pana dyspozycji każdego dnia.
10 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
W punkcie nie było papieru i nie można było wydrukować. 0 wsparcia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 lut 2024
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Wszelkie informacje powodują, że mamy możliwość reakcji, w celu poprawienia błędów. Zapewniamy, że sytuacja w punkcie sprzedaży zostanie wyjaśniona.
5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Katastrofa. Odbitki byly wykonane w tak zlej jakosci, ze nadaja sie do wyrzucenia. Zdjecia z Egiptu ukazywaly na komputerze piekne kolory, np. piasku lub intensywnie kolorowych piktogramow w grobow faraonskich. Na zdjeciach wszystko jest tak blade, ze niestety nie widac nawet, co to jest. Niektore zdjecia byly zrobione podwojnie, choc nie byly tak zamowione. Przesylka doszloa szybko (to pozytywny) aspekt, dziekuje. Niestety jakosc jest tak fatalna, ze zdjecia nie nadaja sie do albumu i do ogladania. Zamowilam ponad 400 zdjec, zaplacilam za usluge ok. 200 zl. To jest naprawde nie do przyjecia. Prosze o kontakt na arogowsk@gmail.com w celu omowienia reklamacji. Dziekuje i pozdrawiam Anna Rogowska
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
12 lip 2023
Szanowna Pani, bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Każda uwaga jest dla nas cenna, ponieważ pozwala podnieść jakość świadczonych przez nas usług. Zapraszamy do złożenia reklamacji. Nasze Biuro Obsługi Klienta dołoży wszelkich starań, aby wyjaśnić opisany problem. Konsultanci są codziennie do Pani dyspozycji.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie ma czego oceniać

Dostałam maila, że zdjęcia są do odbioru w rossmanie. Niestety , gdy tam pojechałam okazało się, że ich nie ma. Bardzo miła pani ze sklepu zadzwoniła do Państwa na infolinię i okazało się, że zdjęcia są w sklepie foto joker - ale Pani na infolinii nie wiedziała gdzie - może w Reducie, może w galerii Mlociny a może na Wilenskim . Potrzebuje tych zdjęć na święta i specjalnie zamawiałam je u Was bo dostawa miała być w poniedziałek wtorek. Jest czwartek a ja póki co, nie wiem nawet gdzie są te zdjęcia. Jeśli nie dostanę ich przed świętami to będę zmuszona zrezygnować z odbioru tego zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
21 lut 2024
Dziękujemy za przekazaną opinię. W imieniu całego zespołu pragniemy najmocniej przeprosić Panią za wszelkie niedogodności. Dzięki wszelkim przekazanym uwagom jesteśmy w stanie naprawiać popełnione błędy oraz unikać ich w przyszłości. Rozumiemy, że sytuacja w której się Pani znalazła była niekomfortowa. Z pewnością wyciągniemy z niej odpowiednie wnioski. Za wszelkie niedogodności najmocniej przepraszamy.
15 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jedyne zadowolenie to czas realizacji, super szybko. Zamówiłam zdjęcie z formacie kwadratowym w wym 30x30. Otrzymałam taki format jednak zdjęcia to nie 30 x 30 a jedyne 21 x21. Zdjęcia otoczone są białą ramką. Niestety nie jest to efekt jakiego oczekiwałam, nigdzie w opisie nie było napisane że tak to będzie wykonane. Zdjęcia ma być wstawienie do ramki z białym wypełnieniem i potrzebne było dokładnie 30x30. Dla mnie za sposób wykonanie zero gwiazdek. W załączeniu zdjęcie miarką.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
21 wrz 2023
Dziękujemy za opinię. Pragniemy podkreślić, że podgląd zamawianego produktu jest dostępny na naszej stronie internetowej przed potwierdzeniem zlecenia. Laboranci nie ingerują w przygotowany projekt. Zamówienie jest realizowane zgodnie z dyspozycją.
15 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

zamówienie 794181-472805 nie zostało odebrane

Dzień dobry. Moje zamówienie 794181-472805 nie zostało odebrane. Idziemy do Rosmana na ul. Bokserska 54 od 10 maja. Nie mają naszego zamówienia. Byliśmy 10, 11, 12, 13, 14 maja codziennie. Zamówienie nie jest dostarczane. Nie mogliśmy go dostać i musieliśmy wydrukować zdjęcia w sklepie, ponieważ zamówienie zostało złożone specjalnie na urodziny mojej córki. Zamówienie od 05.05.2023 nie zostało dostarczone, minęło 10 dni. Proszę o zwrot pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
9 cze 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że została Pani narażona na niedogodności. Współpracująca z nami firma transportowa zapewniła, że wyciągnie wnioski z tej przykrej sytuacji i dołoży starań, aby przesyłki były realizowane zgodnie z harmonogramem dostaw. Jeszcze raz mocno przepraszamy.
19 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Przyszło jedno zdjęcie (format odbitki 10) zamiast siedemnastu zamówionych. Cena jak za siedemnaście. W sklepie ekspedientka próbowała mi wmówić, że zamówiłem tylko jedno a reszta to koszt przesyłki. Niestety nie da się zamówić jednego zdjęcia w FOTOUSŁUGACH CEWE dla ROSSMANN więc to było kłamstwo skierowane wobec mnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 cze 2023
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Dokładamy wszelkich starań aby warunki realizacji naszych usług były jasne i zrozumiałe. W przypadku niejasności konsultanci w Biurze Obsługi Klienta chętnie odpowiedzą na każde Pana pytanie. Zapraszamy do kontaktu.
30 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamuwinie moje przygotowane w domu nie było zapisane w systemie jako takie co przygotowałam sobie. wszystkie zdjęcia nie w wymiarach co sobie wybrałam w zamówieniu online, a w dodatku jakieś podwójne kopie wybrane. pod koniec nic nie wzięłam bo maszyna drukowała w okropnej jakości i kazałam skasować druk
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 lut 2024
Dziękujemy za opinie. Uprzejme informujemy, że wdrażamy nowoczesne rozwiązania, aby jakość wykonywanych przez nas produktów była na najwyższym poziomie. Procesy technologiczne pozwalają na realizację zamówienia zgodnie z dyspozycją przekazaną przez klienta. Jeśli pojawiają się przesłanki do niezadowolenia, nasi specjaliści chętnie wyjaśnią wszelkie kwestie. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Prawie 18 złotych za jedną odbitkę 10x15. Miało być 10 sztuk, dostałam jedną. Bez sensu. Dziwne zasady zamawiania odbitek. Pierwsze zamowienie u Was i nieudane. A miał być prezent dla każdego z rodziny pod choinkę. Nie wrócę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
21 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość dotyczącą zamówienia. Pragniemy podkreślić, że wszelkie informacje dotyczące kosztów zamawianych zdjęć znajdują się na naszej stronie internetowej. W przypadku niejasności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres fotouslugi@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
3 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Problemy systemowe- nie chciało drukować zdjęć mimo, ze już kilka godzin przed wydrukiem dostałam informacje na maila, ze zdjecia są gotowe do wydruku , po kontakcie telefonicznym brak pomocy, mimo ze konsultant był miły.
Zgłoś opinię
7 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Dramat

Poszedłem do punktu 5 godzin po otrzymaniu maila, że zamówienie dotarło... zamówienia brak (piątek). Kazano mi przyjść we wtorek... a zdjęcia miały być prezentem na niedzielę. Jestem bardzo niezadowolony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
8 maj 2023
W imieniu personelu sklepu najmocniej przepraszamy za zaistniałe okoliczności. Zapewniamy, że była to sytuacja incydentalna. Zamówienie jest dostępne w punkcie sprzedaży. Serdecznie zapraszamy po odbiór.
11 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas realizacji. Według informacji, którą dostałam po złożeniu zamówienia, powinno być ono gotowe do odbioru w poniedziałek-wtorek. Jest czwartek, a wciąż nie dotarło do punktu odbioru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
15 maj 2023
Uprzejmie informujemy, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia składane przez nasz serwis internetowy były dostarczone w terminie. Informację o możliwym terminie odbioru wysłaliśmy w wiadomości mailowej. W przypadku wątpliwości nasze Biuro Obsługi Klienta chętnie wyjaśni wszystkie kwestie.
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeszcze nie dostałam przesyłki, (pomimo tego, że dwa dni temu w wiadomości e-mail było info, że do dwóch dni przesyłka zostanie dostarczona) a już prosicie o opinię...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
21 lut 2024
Pragniemy poinformować, że wiadomość informująca o możliwości odbioru zamówienia w ciągu następnych dni od zakończenia procesu realizacji, została wysłana na Pani e-mail. Prosimy o weryfikację programu pocztowego. Zamówienie zostało doręczone zgodnie z planowaną datą dostawy.
14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Fatalna jakość. Uszkodzony breloczek. Koszty dostawy do punktu... chcą żebym drugi raz pokrywał wraz z wysyłką poprawionego towaru. Dziękuję, więcej nie skorzystam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
21 wrz 2023
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Pragniemy poinformować, że wszelkie procedury reklamacyjne są przeprowadzane bez narażania Klienta na dodatkowe koszty. Nasze laboratorium nie ma jednak w ofercie usługi retuszu przesyłanych zdjęć. Wszelkich informacji chętnie udzieli nasze Biuro Obsługi Klienta. Zapraszamy.
29 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

maszyna nie wczytała kodu qr

wgrałem zdjęcia online, ale na miejscu po zeskanowaniu kodu qr maszyna zawieszała się na kilka minut i tylko "ładowała". nie było możliwości druku przez air print
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 lut 2024
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby funkcjonalność fotokiosków była na najwyższym poziomie. W przypadku jakichkolwiek trudności obsługa w punkcie sprzedaży jak również konsultanci w Biurze Obsługi Klienta chętnie odpowiedzą na każde pytanie. Serdecznie zachęcamy zatem do kontaktu.
11 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawa po 1-2 dniach ale informacja by przyjść po dwóch plus zero powiadomień. Jak dostawa po dwóch to po dwóch, a nie piszecie, że może będzie a może nie.
Zgłoś opinię
11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Porażka

Totalna porażka. Bardzo długi czas oczekiwania na zamówienie. Kontakt to jakaś kpina. Szkoda czasu i pieniędzy. Jakość zdjęć fatalna. Nie polecam !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 paź 2023
Uprzejmie informujemy, że chętnie oferujemy naszym Klientom wszelką pomoc. Zarówno w zakresie zmiany nieprawidłowo wybranego miejsca dostawy, jak również w zakresie jakości przesyłanych do realizacji zdjęć. Zapewniamy, że zadowolenie Klienta jest dla nas bardzo ważne, dlatego nasze Biuro Obsługi Klienta jest codziennie do Pani dyspozycji. Serdecznie zapraszamy.
7 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

koperta z zamówionymi zdjęciami była otwierana

przesyłkę odebrałem 3 sierpnia, kopertą była zaklejona taśmą, ponieważ ktoś wcześniej otworzył przesyłkę. Jakość usługi (zdjęcia) 5 gwiazdek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
11 wrz 2023
Gorąco przepraszamy za sytuację związaną z dostawą zlecenia. Pragniemy jednocześnie zapewnić o naszym zaangażowaniu w wyjaśnianie jej przyczyn. Mamy nadzieję, że następne zakupy będą udane.
27 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Plus za ekspresową dostępność.

Wydruk jakościowo, ok, ale niestety nie został zachowany format pliku, więc był dla mnie bezużyteczny. Plus za ekspresową dostępność.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
11 paź 2023
Bardzo dziękujemy za opinię. W przypadku zdjęć drukowanych w fotokioskach dostępne są tylko określone formaty plików. Ze względów technologicznych realizacja usługi niestandardowej w tym przypadku nie jest możliwa.
30 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety urządzanie do którego zamówiłam miało awarię, nie było opcji realizacji zamówienia w innym punkcie. Zostałam bez zdjęć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 lut 2024
Drogi kliencie, przykro nam, że wystąpiły trudności z realizacją zamówienia. Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres fotouslugi@cewe.pl i krótkie opisanie problemu. Z pewnością znajdziemy rozwiązanie wraz z naszym wsparciem technicznym.