fotouslugi.pl
Opinie:

Opinie (653) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1847)

4,47
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotouslugi.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Duży wybór i sporo możliwości daje program do przygotowania foto książki. Bardzo elastyczne i dzięki temu można stworzyć prezent marzeń. Jedynie na minus to jak uzupełniłam o clipboardy to chociaż zapisywało się i ja sama zapisywałam kilka razy to na drugi dzień nie było ani jednego zapisanego i musiałam robić od nowa co już nie wyszło jak wcześniej. A tak to piękna fotoksiążka i kalendarze wyszły. Na pewno skorzystam nie raz. Realizacja w jeden dzień więc ekspres, a to tuż przed świtami. Rewelacja.

najbardziej krytyczna opinia

5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Katastrofa. Odbitki byly wykonane w tak zlej jakosci, ze nadaja sie do wyrzucenia. Zdjecia z Egiptu ukazywaly na komputerze piekne kolory, np. piasku lub intensywnie kolorowych piktogramow w grobow faraonskich. Na zdjeciach wszystko jest tak blade, ze niestety nie widac nawet, co to jest. Niektore zdjecia byly zrobione podwojnie, choc nie byly tak zamowione. Przesylka doszloa szybko (to pozytywny) aspekt, dziekuje. Niestety jakosc jest tak fatalna, ze zdjecia nie nadaja sie do albumu i do ogladania. Zamowilam ponad 400 zdjec, zaplacilam za usluge ok. 200 zl. To jest naprawde nie do przyjecia. Prosze o kontakt na arogowsk@gmail.com w celu omowienia reklamacji. Dziekuje i pozdrawiam Anna Rogowska
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotouslugi.pl

 Sortuj  
Trafność
17 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Uwaga na zdjęcia paszportowe

Jakość zdjec wydrukowanych w budce i sam proces ich robienia jest w porządku, ale rozdzielczość zdjęcia pobranego online jest dużo poniżej wymagań urzędu paszportowego przy składaniu wniosku przez internet dla dziecka. Musiałam wykonać pięć telefonów do firmy, by w końcu („zajmę się tym w ciągu 10 minut”) kolejnego dnia przysłano mi zdjecie o odpowiedniej jakości.
Zgłoś opinię
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Mejl o dostarczeniu przesyłki do punktu odbioru mi nie przyszedł, dopiero od konsultantki Cewe dowiedziałam się, że mogę odebrać zdjęcia. W punkcie odbioru były 2 koperty zdjęć z zamówionych 3, ale udało się umówić na kolejny obiór tej ostatniej koperty. Plusik za to, że zdjęcia są ładne, dobry papier.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
21 wrz 2023
Bardzo nam miło, że jakość wykonany zdjęć spełniła Pani oczekiwania. Mamy nadzieję, że kolejne zamówienia również będą udane. Chcielibyśmy poinformować, że z przyczyn niezależnych od naszego laboratorium zdarza się, że wysłana przez nas wiadomość jest kwalifikowana przez program pocztowy do innego niż główny folderu. W przypadku braku powiadomienia, uprzejmie prosimy o weryfikację dodatkowych folderów w programie pocztowym, np. spam.
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Odbiór i płatność są problemowe. Oczekuję możliwości płatności w Internecie i jedynie odbioru towaru bez zbędnego liczenia zdjęć, drukowania potwierdzeń (nie było papieru w urządzeniu). Maszyna do odbioru zdjęć w głębi sklepu bez jakichkolwiek wskazówek dojścia.
Zgłoś opinię
26 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Punkt Lwowska 80 - Nowy Sącz nie działa - brak papieru. Panie twierdzą, że nawet po wymianie nie będzie działać. Punkt Lwowska 60 - przesuwa marginesy o 2mm, zostawia białe rysy na zdjęciach równolegle do krótszego boku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
3 sie 2023
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Wszelkie informacje powodują, że mamy możliwość reakcji, w celu poprawienia błędów. Zapewniamy, że nie pozostaniemy obojętni na zgłoszone, bardzo konkretne sugestie.
20 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysłałam zdjęcie do galerii w której okazało się że popsuty jest automat i nie wiadomo kiedy go naprawią. Nie można przekierować więc znowu musiałam wrócić do domu i ustawić do innego automatu. Tu było ok
Zgłoś opinię
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Kubek jest ok, bez rewelacji. Trzeba popracować nad tym by czcionka widoczna na stronie na podglądzie miała przynajmniej minimum wspólnego z tym, jak wygląda w rzeczywistosci.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
29 lis 2023
Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać każdy powierzony problem. Zapraszamy do kontaktu i złożenia reklamacji. Chętnie wyjaśnimy poruszoną w komentarzu kwestię.
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Średnia jakość zdjęć

Super opcją wywoływania zdjęć w rossmannie jednak każde zdjęcie ma "różowy" pasek u dołu, wygląda jakby przy drukowaniu drukował się jedynie jeden kolor w dolnym obrębie.
Zgłoś opinię
15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zawsze byłam zadowolona z jakości zdjęć. Tym razem przyszły... żółte. Nie wiem kto i po co ustawial lub poprawiał ale odbitki zdecydowienie odbiegają od oryginału.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
29 lis 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię dotyczącą zamówienia. Bardzo nam przykro, że nie była Pani zadowolona z jakości wykonanych zdjęć. Każdego dnia pracujemy nad tym, żeby zdobywać uznanie w oczach Klientów. W kwestiach reklamacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci wyjaśnią wszelkie kwestie.
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Pomimo wybrania odpowiedniego formatu zdjęć podczas składania zamówienia, część fotografii została wydrukowana w dziwnym formacie, raz malutkim, raz ogromnym...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
21 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że podczas wybierania zdjęć istnieje możliwość określenia, czy fotografie mają być wykonane w formacie klasycznym, czy zgodnie z oryginalną proporcją obrazu, którą stworzył aparat. Biuro Obsługi Klienta jest do Pana dyspozycji codziennie. Konsultanci chętnie wyjaśnią wszystkie kwestie.
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Średnio, nie wiem czy następnym razem wywołam tutaj

Fajna jakoś na tel i laptopie a po wywołaniu jedno zdjęcie niewidoczne. Widać na niektórych nawet jak było robione przez fotografa zdjęcie piksele.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
10 paź 2023
Uprzejmie informujemy, że fotografowie często udostępniają pliki o okrojonej rozdzielczości, przeznaczone tylko do przeglądania na monitorach. Plik z wyjściową rozdzielczością jest zachowywany u autora zdjęcia, celem późniejszej realizacji pełnej usługi. W kwestii jakości pozostałych zdjęć zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Kontakt jest możliwy codziennie.
18 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjecia wyszły za ciemne. Wykonywałam w cewe zdjecia kolejny raz, nigdy nie wychodziły tak ciemne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 paź 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Wszystkie sugestie i uwagi pozwalają podnosić jakość naszych usług. Jest nam niezmiernie przykro, że wykonane zdjęcia nie spełniły Pani oczekiwań. Zapraszamy do złożenia reklamacji, zapewne będziemy mogli pozytywnie rozwiązać Pani zgłoszenie.
7 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Jedno, najważniejsze że zdjęć miało białą smugę -zarydsowanie przez środek zdjęcia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
12 lip 2023
Bardzo nam przykro z powodu powstałych niedogodności. Prosimy o złożenie reklamacji. Na pewno uda nam się pozytywnie rozwiązać Pani zgłoszenie.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość zdjęć mimo opcji premium jest słaba. Plus za szybką realizację
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
21 lut 2024
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Każda uwaga jest dla nas cenna, ponieważ pozwala podnieść jakość świadczonych przez nas usług. Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać każdy powierzony problem. Konsultanci służą pomocą. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą satysfakcjonujące.
23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
długi czas oczekiwania na przesyłkę i realizację zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 cze 2023
Dziękujemy za opinię dotyczącą zamówienia. Bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony z terminu realizacji. Każdego dnia pracujemy nad tym, żeby wykonywane przez nas usługi były dostarczane w terminie. Mamy nadzieję, że następne zakupy będą satysfakcjonujące. Serdecznie pozdrawiamy!
17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Źle podocinane, za duże że nie mieszczą się do ramek
Zgłoś opinię
11 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Złe kadrowanie

Zdjęcia nie wykadrowane tak jak podczas wgrywania
Zgłoś opinię
17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Wykonanie okej, ale liczyłam na szybszy odbiór.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
3 sie 2023
Dziękujemy za sugestię. Nasi laboranci dokładają wszelkich starań, aby czas oczekiwania na zamówiony produkt był jak najkrótszy. Ze względów technicznych zredukowanie czasu dostawy poniżej sugerowanego na stronie internetowej nie zawsze jest możliwe.
19 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
komunikację z obsługą w punkcie odbioru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
26 cze 2023
Witamy serdecznie, dziękujemy za przekazaną opinię. Bardzo nam przykro, lecz nie otrzymaliśmy wszystkich potrzebnych informacji aby zweryfikować sytuację. Nasze Biuro Obsługi Klienta pozostaje do codziennie do dyspozycji.
4 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Trochę długo czekałam za wykonaniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu fotouslugi.pl
12 lip 2023
Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Wszelkie informacje dotyczące terminów realizacji można znaleźć na naszej stronie internetowej. Termin oczekiwania na usługę jest również dostępny na etapie składania zamówienia.