paxit.pl- Logo - Opinie

paxit.pl
Opinie:

Opinie (520) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1185)

4,87
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lut 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
paxit.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak ceny brutto za produkt. Podana cena za artykuł jest ceną do produktu przy zakupie całej palety. Szkoda, bo wchodząc do sklepu i chcąc kupić niewielką ilość opakowań łatwo się zasugerować podaną ceną. Dlaczego nie jest podana realna cena produktu, cena brutto, albo widełki cenowe. Takie podawanie ceny wprowadza w błąd, bo myślisz, że płacisz za produkt cenę brutt a po raz drugi jesteś wprowadzony w błąd, bo myślisz, że kupujesz taniej a tu podana jest cena hurtowa. To nie jest w porządku wobec kupującego. nie zainteresowanego kupnem całej palety.

najbardziej krytyczna opinia

12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak niemal ZAWSZE problem z dostawą. Trzy maile wzajemnie się wykluczające. "Przesyłka została wysłana", "przesyłka zostanie wysłana", "przesyłka zostanie dostarczona przez inną firmę kurierską", kolejne kilka dni i ZERO dostawy pudeł. Brak terminowości, lekceważenie klienta to po prostu norma...:(
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu paxit.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem zamówienie od Państwa, dziękuję za szybką realizację, ale niestety w moim zamówieniu brakuje 3 pudełek (87 z 90), przeliczono 3 razy. To nie jest sytuacja krytyczna,ale niestety zapłaciłem za 90 sztuk, a otrzymałem mniej. To mój pierwszy zakup i doświadczenie jest nieco nieprzyjemne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
25 sty 2024
Dziękujemy za opinię. Nawiązując do naszej korespondencji mailowej chciałbym wyjaśnić, iż kartony pakowane są przez maszyny na podstawie wagi w pakiety po 30 sztuk i czasem wkrada się pomyłka w takim procesie. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i zgodnie z naszymi ustaleniami na wskazany w zamówieniu adres mailowy przesłaliśmy kod rabatowy w ramach rekompensaty. Pozdrawiamy zespół paxit.pl
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Strona internetowa jest do poprawy, pomimo wielokrotnych prób logowania przez Google, próby założenia konta ręcznie nie udało mi się wejść w moje zamówienia i złożyć kolejnego na to samo konto.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
1 gru 2023
Dziękujemy za opinię. logowanie przez google jest możliwe, dokonaliśmy testów i funkcjonalność działa. Jeśli chodzi o odzyskiwanie hasła to również przychodzi mail z opcją resetuj hasło, proszę sprawdzić folder spam, być może z jakiegoś powodu maile właśnie tam trafiły. Pozdrawiamy Paxit.pl
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Kartony równiez i tym razem dotarły wilgotne, niestety ich jakość jest duża gorsza niż kiedyś
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
15 lis 2023
Dziękujemy za opinię - proszę o szczegóły na adres marketing@paxit.pl - być może przesyłka zamokła podczas transportu - oczywiście w takiej sytuacji wymienimy kartony. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.