sklepztv.pl- Logo - Opinie

sklepztv.pl
Opinie:

Opinie (171) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (171)

4,78
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybka realizacjia zamówienia. Dostawa telewizora w bezpieczny sposób własnym transportem sprrzedawcy. Na moją prośbę kurier beż wąchania wniósł telewizor do domu i sprawdził czy nie towar nie został uszkodzony w transporcie. Gorąco polecam ten sklep.

najbardziej krytyczna opinia

20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiony telewizor (Philips 50 PUS88180) dotarł do mnie z 3-dniowym opóźnieniem, powód opóźnienia był wyjaśniony przez sprzedającego. Sprzęt po podłączeniu sprawuje się na razie bez większych zarzutów. Kontakt e-mailowy na poziomie dostatecznym. Minus - za długi okres oczekiwania na fakturę - dowód zakupu, który w końcu został wysłany na mój adres e-mail. Ogólnie (na podstawie moich z tym sprzedającym doświadczeń) mogę nieśmiało polecić SKLEPZTV.PL.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sklepztv.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Zawiodłem się na tym sklepie...

Zamówiłem i zapłaciłem za TV Samsung QE55S90C. Następnego dnia otrzymałem maila ze sklepu, że nie mają już tego modelu. Jednak w ofercie sklepu nadal ten model był dostępny tylko w wyższej cenie. Na moje maile nie odpowiadali, telefonu nie odbierali. Złożyłem sprawę na Policję i do UOKiK. Odzyskałem pieniądze, ale kosztowało mnie to dużo stresu.
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Telefonów nie odbierają.Email z pytaniem pozostaje bez odpowiedzi. Telewizor miał być najtańszy w Polsce,ale przyszła jego tańsza wersja i okazał się być jednym z droższych w kraju.Dostarczony towar niezgodny z zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepztv.pl
2 dni temu
Szanowny Kliencie, Dziękujemy za przekazanie swoich uwag dotyczących ostatniego doświadczenia zakupowego. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić w związku z zamówieniem. Chcielibyśmy zapewnić, że Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna, a naszym celem jest zapewnienie jak najlepszej obsługi klienta. Dokładnie przyjrzymy się zgłoszonemu problemowi i podejmiemy działania w celu poprawy naszych usług. Jeśli moglibyśmy pomóc w jakikolwiek sposób, prosimy o kontakt. Doceniamy Państwa wsparcie i zaufanie. Z poważaniem, SklepZTV
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam sklepu SklepzTV. Od momentu złożenia zamówienia minęło 14 dni a zamówiony soundbar nadal nie został dostarczony. Brak kontaktu telefonicznego ze sklepem jak i kurierem. Sprzedający nie odpowiada na maile.
Zgłoś opinię
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklepztv.pl
27 mar 2024
Szanowny Kliencie, Dziękujemy za przesłaną opinię dotyczącą naszego sklepu. Chcielibyśmy lepiej zrozumieć powody wystawienia przez Państwa negatywnej oceny. Czy mogą Państwo udzielić nam krótkiego wyjaśnienia, co było niezadowalające w Państwa doświadczeniu z naszym sklepem? Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna i chcemy podjąć wszelkie działania, aby rozwiązać ewentualne problemy i poprawić naszą obsługę. Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i czekamy na Państwa odpowiedź. Z poważaniem, SKlepZTV