Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
18 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Podobała mi się dbałość o szczegóły, opakowanie było przepiękne jakby zrobione z miłością do bizuterii :) pierwszy raz się z tym spotkałam. Do tego sama biżuteria na żywo prezentuje się na prawdę cudownie.
Jedyne co to nie zauważyłam nigdzie informacji, że dołączają państwo te ,, stopery" z gumeczkami dlatego zamówiłam o dwa więcej koraliki bo nie wiedzałam, że je dostanę :) oczywiście że stoperów jestem bardzo zadowolona, zaskoczona ale w pozytywnym sensie
Moja niewiedza doprowadziła do tego, ze otrzymałam bransoletkę stopki z grawerem z przodu i z tyłu a nie na dwóch stopkach po jednej stronie. I listopadzie otrzymałam po jednej stronie.. teraz po dwóch różnych. Oczywiście jest to mój błąd.. ale do każdego zamówienia jest podany numer telefonu, i niewiele czasu zajęło by jego wykonanie i dopytanie o szczegóły.. człowiek uczy się na błędach. Szkoda, ze poprzednie zamówienie zostało zrealizowane poprawnie a to mam wrażenie ze zależało od interpretacji pracownika.
Otrzymałam zupełnie inny produkt niż zamawiałam, nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dedicante.pl
2 sty 2024
Dziękujemy, za poświęcenie czasu, aby nas zrecenzować. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego jeszcze dziś Pani sprawa została wyjaśniona. Staramy się, aby każde zamówienie było w 100% dokładne i naprawdę wyjątkowe dla każdego klienta.
14 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Moja niewiedza doprowadziła do tego, ze otrzymałam bransoletkę stopki z grawerem z przodu i z tyłu a nie na dwóch stopkach po jednej stronie. I listopadzie otrzymałam po jednej stronie.. teraz po dwóch różnych. Oczywiście jest to mój błąd.. ale do każdego zamówienia jest podany numer telefonu, i niewiele czasu zajęło by jego wykonanie i dopytanie o szczegóły.. człowiek uczy się na błędach. Szkoda, ze poprzednie zamówienie zostało zrealizowane poprawnie a to mam wrażenie ze zależało od interpretacji pracownika.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dedicante.pl
24 maj 2023
Dziękujemy , za podzielenie się z nami opinią na temat wykonanego produktu . Zgodnie z ustaleniami bransoletka została wykonany zgodnie z tym co zostało zaznaczone w formularzu , jeżeli klienci maja wątpliwości co do rozmieszczenia graweru zawsze służymy pomocą , swoje uwagi oraz sugestie można wprowadzać w komentarzu do zamówienia . Bardzo nam przykro że nie jest Pani zadowolona z zamówionego produktu i tak nisko ocenia nasz sklep .
20 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo mi przykro że na breloczku zrobiliście pomyłkę. Zamiast obrazka z kotkiem był piesek ;( pakowanie i wysyłka na wielki plus.
Zgłoś opinię
25 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Brak odpowiedzi na kolejnego maila. Na pierwszego maila odpowiedz byla natychmiastowa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dedicante.pl
31 maj 2023
Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami. Dążymy do zapewnienia doskonałej obsługi klienta i żałujemy, że w tym przypadku nie byliśmy w stanie spełnić Twoich oczekiwań. Rozumiemy, że komunikacja jest niezbędna do zapewnienia doskonałej obsługi klienta i dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na tę kwestię. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli masz dalsze pytania lub problemy.
23 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Bransoletka drzewko gratis do zamówień powyżej….. Bajka bo bransoletki nie otrzymałam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dedicante.pl
24 maj 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią , jeżeli Pani zamówienie przekroczyło kwotę 120 zł i nie otrzymała Pani bransoletki gratis prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta w celu wyjaśnienia sprawy . Bardzo nam przykro ,że przez zaistniałą sytuację oceniła Pani nasz sklep na tak niskim poziomie .
27 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Lepsza współpraca, personalizacja przed zamówieniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dedicante.pl
4 lip 2023
Dziękujemy za Pani opinię i poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoimi przemyśleniami. Doceniamy Pani uwagi , zawsze staramy się zapewnić doskonałą obsługę klienta. Rozumiemy, że każdy klient jest wyjątkowy i staramy się oferować najlepszą możliwą obsługę.
13 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Dostałam produkt bez grawera który prosiłam
Zgłoś opinię
11 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dedicante.pl
17 lis 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią , jednak chętnie poznalibyśmy szczegóły co powinniśmy poprawić i skąd taka niska ocena naszych produktów . Proszę pamiętać że w razie problemów zawsze można skontaktować się z naszym Biurem obsługi klienta który służy pomocą .
31 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dedicante.pl
31 maj 2023
Dziękujemy za poświęcenie czasu na przekazanie nam Twojej opinii. Rozumiemy, że nie byłaś w pełni zadowolona z otrzymanego produktu , przepraszamy za wszelkie niedogodności. W naszej firmie staramy się zapewnić doskonałą obsługę klienta i oferować naszym klientom produkty wysokiej jakości. Nieustannie dążymy do poprawy w tych obszarach, abyśmy mogli lepiej służyć Ci w przyszłości.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.