Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa pytanie... po prostu robić to co ustalacie przez telefon. Tylko i może z Państwa strony aż tyle. Jak dostosujecie standardy swoich usług do tego co zapewniacie przez telefon to będzie na piątke z plusem. Na razie niestety jest dostatecznie.
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa pytanie... po prostu robić to co ustalacie przez telefon. Tylko i może z Państwa strony aż tyle. Jak dostosujecie standardy swoich usług do tego co zapewniacie przez telefon to będzie na piątke z plusem. Na razie niestety jest dostatecznie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Stern Weber Polska Sklep
21 lip 2023
Szanowny Panie,
Dziękujemy bardzo za przesłanie opinii. Prosimy o przesłanie uwag dotyczących realizacji zamówienia na adres sklep@sternweber.pl, abyśmy mogli przeanalizować sytuację.
Pozdrawiamy,
Zespół Stern Weber Polska
31 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Stern Weber Polska Sklep
7 cze 2023
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za przesłanie opinii. Jednocześnie pragniemy zauważyć, że realizacja zamówienia była bardzo utrudniona ze względu na liczne błędy w zamówieniu. Nasz pracownik miał również problem z dodzwonieniem się do Państwa, aby ustalić prawidłowe dane. W przyszłości prosimy uprzejmie o zwracanie szczególnej uwagi, czy wszystkie dane dotyczące realizacji zamówienia są wprowadzone poprawnie.
Pozdrawiamy,
Zespół Stern Weber Polska
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.