Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa pytanie... po prostu robić to co ustalacie przez telefon. Tylko i może z Państwa strony aż tyle. Jak dostosujecie standardy swoich usług do tego co zapewniacie przez telefon to będzie na piątke z plusem. Na razie niestety jest dostatecznie.
Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym z odbiorem osobistym. Nie otrzymałam informacji o możliwości odbioru zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Stern Weber Polska Sklep
19 wrz 2023
Dzień dobry,
Szanowna Pani, przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedogodności związane z odbiorem osobistym. Z powodu błędu technicznego system mógł nie wygenerować Pani stosownego powiadomienia. Dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości.
Dziękujemy za zakup i zapraszamy serdecznie do korzystania z naszych usług.
Z poważaniem,
Zespół Stern Weber Polska
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.