louis.pl- Logo - Opinie

louis.pl
Opinie:

Opinie (787) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2692)

4,86
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Całkiem sprawnie poszło z zamówieniem kilku kasków. Kaski dobrze zabezpieczone do transportu. Odejmuje gwiazdkę za brak języka polskiego w niektórych momentach.

najbardziej krytyczna opinia

22 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Niesty ale kask był używany o czym świadczą pozostałości owadów we wlotach powietrza. Dodatkowo kask przyszedł bez oryginalnego pudełka oraz z zamontowanym już pinlokiem. Na stronie nie było informacj, że kask jest używany. Nie odesłałem paczki tylko dlatego że był mi potrzebny na podróż Sama przesyłka była dość szybka, ale to chyba plus dla DHL. Po tak dużej marce jak LOUIS spodziewałem sie trochę wiecej. Bede sie długo zastanawiał nad kolejnym zakupem
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu louis.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Enttäuschende Erfahrung mit Ihrem Geschäft: Zweimal beschädigte Helme erhalten

Ich bin enttäuscht von meiner Erfahrung mit Ihrem Geschäft. Ich habe zweimal einen beschädigten Helm erhalten, und beide Male handelte es sich um denselben beschädigten Helm, den ich zuvor zurückgeschickt hatte. Trotz meiner Reklamationen und meines Zeitverlusts von insgesamt drei Wochen haben Sie mir keine angemessene Entschädigung angeboten oder mir eine Ermäßigung gewährt.Es ist bedauerlich, dass ich als Kunde nicht die Qualität und den Service erhalten habe, den ich erwartet habe. Ich kann Ihr Geschäft leider nicht weiterempfehlen
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
15 kwi 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern, dass Ihnen defekte Ware zugesandt wurde und bitten vielmals um Entschuldigung für diesen Einzelfall. Leider haben wir von diesem Modell auch keinen weiteren Helm lagernd, so dass wir auch keinen Ersatz zusenden können. Wie telefonisch besprochen, werden wir Ihnen per Email ein Ersatzangebot zukommen lassen. Viele Grüße ... Ihr Detlev Louis Team
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
pomimo wielu próśb do dzisiaj nie otrzymałem faktury VAT !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
13 dni temu
Dziękujemy za recenzję. Faktura dołączona do przesyłki zawiera podatek VAT wliczony w wartość zamówienia. Odpowiednią fakturę wyślemy również osobno pocztą elektroniczną. Pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
nie otrzymałem faktury vat !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
13 dni temu
Dziękujemy za recenzję. Faktura dołączona do przesyłki zawiera podatek VAT wliczony w wartość zamówienia. Odpowiednią fakturę wyślemy również osobno pocztą elektroniczną. Pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Dramat!

Przy złożeniu zamówienia nie ma miejsca na NIP firmy. Dostałem fakturę z nazwą firmy ale bez NIP. Wysłałem wiadomość na maila z prośbą o poprawieniu faktury, pracownik sklepu poradził wrócić zakup i kupić ponownie żeby dostać nową fakturę. Rewelacyjne rozwiązanie tematu!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
18 mar 2024
Thank you for your review. Unfortunately, it is not possible to change an existing invoice. For future orders, we therefore ask you to enter the NIP in the "Additional" field. Best regards Your Louis Team
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Kufer przyszedł w żaden sposób nie zabezpieczony. Wrzucony w za duże pudełko przez co całą drogę się obijał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za recenzję. Przepraszamy za brakujące opakowanie zewnętrzne wewnątrz paczki i przekażemy wiadomość do naszego działu logistyki w celu ich zminiaturyzowania. Następnym razem pójdzie lepiej - dziękujemy za zaufanie i pozdrawiamy! Zespół Louis
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

The item is lost.

I paid 40€ for my product, but it was not delivered. the money was not returned. The item is lost.
Zgłoś opinię
28 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety otrzymałem nie to co zamówiłem. Początkowo kontakt był ok i wyglądało na to, że Sprzedawcy zależy na naprawieniu pomyłki ale po wymianie kilku email kontakt się urwał i sprzedawca już nie odpowiada chociaż sprawa nie została do końca wyjaśniona. Zdecydowanie nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
28 sie 2023
Dear Sir Please excuse the inconvenience. We replied to your email on 08/21/23 that our complaints department needs more information. Can you please email them to us again? We will then get back to you as soon as possible. Thanks in advance. Your Louis Team
22 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Zamówienie złożone 16.08.2023 a dostarczone 12.10.2023 i to po liczonych interwencjach. Jedna z pań bardzo nie uprzejma odsyłano mnie do siedziby firmy w Niemczech. Odpisywali w innym języku No powiem beznadzieja. Nie polecam kupujcie od polskich producentrów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
23 paź 2023
Thank you for your review. Unfortunately, the parcel in question was lost at DHL. The search for the parcel took some time and we were only able to provide you with a second parcel. We apologise for the inconvenience and the long delivery time. Greetings from Hamburg - Your Detlev Louis Team
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety paczka nie dotarła, DHL nie wywiązała się z zadania mimo próśb i kontaktu z kurierem z mojej strony. Co najlepsze druga paczka dotarła stąd niezrozumiała jest dla mnie sytuacja. Liczę na zwrot pieniędzy za niedostarczona paczkę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
21 gru 2023
Dziękujemy za opinię. Według śledzenia przesyłek DHL, paczka została odrzucona. Jak tylko otrzymamy paczkę z powrotem, będziemy zwrócimy kwotę zapłaconą kartą kredytową. Pozdrawiam. Twój zespół Louis
22 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Kask został zwrócony, w pudełku znajdował się kask w innym malowaniu. Czekam na rozwiązanie sytuacji.
Zgłoś opinię
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysłałem do was kask do naprawy. Szyba w dalszym ciągu sama się zamyka przy lekkim ruchu głową.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
14 lis 2023
Bardzo żałujemy, że naprawa nie została przeprowadzona w sposób zadowalający i prosimy o ponowne przesłanie nam kasku wraz z odpowiednimi paragonami. Prosimy również o podanie następującego numeru e-mail: DL-2970705. Liczymy na wyrozumiałość i serdecznie pozdrawiamy! Zespół Louis
30 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Jestem bardzo niezadowolony. Otrzymałem kurtkę, która była używana, brudna i dziurawa.
Zgłoś opinię
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Szyba nadal się sama zamyka przy niewielkim ruchu głową w dół.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
14 lis 2023
Bardzo żałujemy, że naprawa nie została przeprowadzona w sposób zadowalający i prosimy o ponowne przesłanie nam kasku wraz z odpowiednimi paragonami. Prosimy również o podanie następującego numeru e-mail: DL-2970705. Liczymy na wyrozumiałość i serdecznie pozdrawiamy! Zespół Louis