louis.pl- Logo - Opinie

louis.pl
Opinie:

Opinie (787) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2692)

4,86
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Całkiem sprawnie poszło z zamówieniem kilku kasków. Kaski dobrze zabezpieczone do transportu. Odejmuje gwiazdkę za brak języka polskiego w niektórych momentach.

najbardziej krytyczna opinia

22 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Niesty ale kask był używany o czym świadczą pozostałości owadów we wlotach powietrza. Dodatkowo kask przyszedł bez oryginalnego pudełka oraz z zamontowanym już pinlokiem. Na stronie nie było informacj, że kask jest używany. Nie odesłałem paczki tylko dlatego że był mi potrzebny na podróż Sama przesyłka była dość szybka, ale to chyba plus dla DHL. Po tak dużej marce jak LOUIS spodziewałem sie trochę wiecej. Bede sie długo zastanawiał nad kolejnym zakupem
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu louis.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
The package came completly destroyed. For a 500+ e jacket I was awaiting better packeging and protection. Luckily the content was intact.
Zgłoś opinię
1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostałem tylko część zamówienia a na temat drugiej części nie otrzymałem żadnej informacji
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
3 kwi 2024
Thank you for your review. Unfortunately, the second part of your order was stuck due to an error in our accounting department. Further processing of the order has now finally been authorised, and you will soon receive an outgoing parcel confirmation by e-mail. We would like to apologise for this disappointing delay. Greetings from Hamburg - Your Detlev Louis Team
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
realizujecie transakcje na towar ktory nie macie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
5 kwi 2024
Thank you for your review. Unfortunately, the product in question could not be delivered promptly, and in this case we have to take special action. We will contact you directly so that we can find an amicable solution. Greetings from Hamburg - Your Detlev Louis Team
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Pierwszy kask używany, drugi uszkodzony

Zamówiłem kask zachęcony dobrą ceną. Gdy otrzymałem zamówienie okazało sie że kask jest używany, brudny oraz z zamontowanym pinlock. Brak oryginalnego pudełka. Zgłosiłem chęć wymiany na nowy. Po tygodniu otrzymałem kask. Tym razem nie było oznak użytkowania, lecz w zestawie nie było pinlock oraz kask posiadał dziurę zaklejoną silikonem przy mocowaniu spoilera. Ostatecznie zrezygnowałem z towaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
18 mar 2024
Thanks for rating us . We are sorry for this inconvenience, the goods are usually always verified before we send them.
22 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Rozczarowany

Niesty ale kask był używany o czym świadczą pozostałości owadów we wlotach powietrza. Dodatkowo kask przyszedł bez oryginalnego pudełka oraz z zamontowanym już pinlokiem. Na stronie nie było informacj, że kask jest używany. Nie odesłałem paczki tylko dlatego że był mi potrzebny na podróż Sama przesyłka była dość szybka, ale to chyba plus dla DHL. Po tak dużej marce jak LOUIS spodziewałem sie trochę wiecej. Bede sie długo zastanawiał nad kolejnym zakupem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
24 sie 2023
Bardzo dziękujemy za ocenę. Bardzo nam przykro z powodu dostawy kasku, która oczywiście nie była bezbłędna. Możesz wysłać do naszego działu obsługi klienta e-mail ze zdjęciem i odpowiednimi notatkami (service@louis.de), na pewno znajdziemy rozwiązanie dla tego konkretnego przypadku. Pozdrowienia z Hamburga - Twój zespół Detlev Louis
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

New goods, but in an old box (??)

Thank you for the shipment. The boots received are rather ok. However, I am dissatisfied with the fact that the boots, which were supposed to be new, were sent to me in an old box that had certainly been opened before - the handle had been torn off. This is incomprehensible to me, considering the fact that the boots were supposed to be new. It is not normal that new boots are not packed in the factory box, unless they are exhibition items or have already been returned once, but the seller did not inform about this. Since these were supposed to be shoes as a gift, it irritates me even more. A view of the shoes with the box is attached in the photos. The date on it is 06/2021.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
5 gru 2023
Dziękujemy za recenzję. Przepraszamy, że pudełko zostało dostarczone we wspomnianym stanie. Niestety musieliśmy użyć innego pudełka i liczymy na wyrozumiałość. Z wyrazami szacunku. Zespół Louis
31 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Very poor communication regarding shipping and delivery time. I received the information in German. Long delivery time. Good product price.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
31 sie 2023
Dear Sir Please excuse the inconvenience. We hope that everything will be to your satisfaction with your next order. Your Louis Team
23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak systemetyczności w wysyłanych…

Brak systematyczności w wysyłanych towarach.. za długi okres dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
28 sie 2023
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre Nachricht. Wir werden Sie hierzu direkt per E-Mail kontaktieren. Mit freundlichen Grüßen Louis Team --------------------------------------------- Von: makintosz100@interia.pl An: makintosz100@interia.pl Betreff: Channel-Bewertung (louis.pl) Eingangsdatum: 23.08.2023 makintosz100@interia.pl makintosz100@interia.pl Bewertung 2 Brak systemetyczności w wysyłanych… Brak systematyczności w wysyłanych towarach.. za długi okres dostawy Aktueller Kommentar von makintosz100@interia.pl, 23/08/2023 09:41 Bewertungsdetails Erstellt am 23/08/2023 09:41 Bearbeitet am Kanal louis.pl Referenz 9935564-881000 Transaktionsdatum 23/08/2023 09:40 Event