Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
1 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Całkiem sprawnie poszło z zamówieniem kilku kasków. Kaski dobrze zabezpieczone do transportu. Odejmuje gwiazdkę za brak języka polskiego w niektórych momentach.
Niesty ale kask był używany o czym świadczą pozostałości owadów we wlotach powietrza. Dodatkowo kask przyszedł bez oryginalnego pudełka oraz z zamontowanym już pinlokiem. Na stronie nie było informacj, że kask jest używany. Nie odesłałem paczki tylko dlatego że był mi potrzebny na podróż
Sama przesyłka była dość szybka, ale to chyba plus dla DHL.
Po tak dużej marce jak LOUIS spodziewałem sie trochę wiecej. Bede sie długo zastanawiał nad kolejnym zakupem
rozpatrywanie zastrzeżeń i reklamacji dotyczących dostawy, a szczególnie czas.
Pomoc fachowym doradztwem technicznym w doborze części i oprzyrządowania do motocykla
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
3 kwi 2024
Thank you for your review.
You ordered from us on 15.03.2024, according to DHL the parcel was delivered on 19.03. - a really good delivery time for a delivery from Germany to Poland.
If you have any technical questions or problems with the delivery or similar, please contact us (we are really happy to help).
Greetings from Hamburg - Your Detlev Louis Team
1 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Nadal nie dostałem kasku, pomimo podanie prawidłowego adresu, maila i nr telefonu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
2 sty 2024
Dziękujemy za recenzję.
Zgodnie ze śledzeniem paczki DHL, przesyłka jest dostarczana.
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia do 05.01.2024, skontaktuj się z nami ponownie (Service@louis.de).
Następnie zainicjujemy oficjalne zapytanie o przesyłkę za pośrednictwem DHL.
Z wyrazami szacunku...
Zespół Louis
24 lip 2023
Opinia zweryfikowana
I have received a wrong item..
I have received a wrong part with a barcode/label of the right one (so there are mistakes on the internal stock I guess). Now the Customer Service does not understand what is the issue and is not too eager to do anything with their mistake (to say the least).
Definitely, I will not have my parts on time before my trip.. Thanks..
----------
Update: After some time the wrong item has been replaced.
Po namowie znajomego postanowiłem zakupić towar w tym sklepie.
Niestety nie było tak kolorowo jak bym się tego spodziewał.
1. Towar w sklepie internetowym oznaczony - dostępny
2. W mailu informacja , że wysyłka za około 3 tygodnie
3. Kontakt telefoniczny i informacja, że towar będzie za dwa miesiące.
Plusem jest jedynie szybki zwrot pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
21 sie 2023
Dziękujemy za recenzję.
Bardzo nam przykro, że nie byliśmy w stanie uzyskać punktów we wszystkich obszarach zakupu.
Skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio i jesteśmy pewni, że nadal możemy przekonać Cię o naszej jakości.
Twój zespół Louis
8 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Różnice w cenach
Cena ostateczna bardzo różni się od tej za którą rzekomo kupuje się towar. Podyktowane jest to różnicami w cenie podanej na stronie w pln, a tej którą musimy zapłacić w euro. Kurs w bankach jest różny. Lepiej jak by Louis miał podane cenę w walucie w jakiej trzeba płacić. W moim przypadku była to różnica 40zł.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
9 paź 2023
Dziękujemy za recenzję.
Chcielibyśmy poprosić o złożenie zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego Polish Louis. Cena wyświetlana w międzynarodowym lub brytyjskim sklepie internetowym oczywiście różni się od zwykłego wariantu krajowego. VAT w Wielkiej Brytanii wynosi 20%, co już stanowi różnicę. W międzynarodowym sklepie internetowym Louis podatek VAT nie jest dodawany bezpośrednio; kraje, w których odprawa celna określa ostateczną cenę, są dostarczane za pośrednictwem tego wariantu sklepu.
We would like to ask you to place your order via the Polish Louis online shop. The price display in the international or British online shop naturally differs from the usual national variant. VAT in the UK is 20%, which already makes for a difference. In the international Louis online shop, the VAT is not added directly; countries where customs clearance determines the final price are supplied via this shop variant.
Pozdrowienia z Hamburga - Twój zespół Detlev Louis
13 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Powinna być opcja "nie rozdzielać zamówionych towarów" bo bałem się że bez sensu bede musiał zwracać ochraniacze bo nie dojdzie kurtka do której były kupione - na szczęście wysłano kurtkę kilka dni później.
Zgłoś opinię
30 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Komunikacje z klientem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
31 lip 2023
Dear Sir ,
Thank you for your message.
What do you mean by that ?
Co przez to rozumiesz?
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us via e-mail or under the telephone number you find below.
Thank you in advance.
Best regards
Besma Loucif / Servicecenter
Detlev Louis
Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH
Rungedamm 35
21035 Hamburg
Managing Directors: Nico Frey, Joachim Grube-Nagel
Register court: AG Hamburg HRB 134260
---------------------------------------------
From: patryk.sitek.poczta@gmail.com
To: patryk.sitek.poczta@gmail.com
Subject: Channel-Bewertung (louis.pl)
Date: 30.07.2023
patryk.sitek.poczta@gmail.com
patryk.sitek.poczta@gmail.com
Bewertung
3
Komunikacje z klientem
Komunikacje z klientem
Aktueller Kommentar von patryk.sitek.poczta@gmail.com, 30/07/2023 09:22
Bewertungsdetails
Erstellt am
30/07/2023 09:22
Bearbeitet am
Kanal
louis.pl
Referenz
9991277-896344
Transaktionsdatum
30/07/2023 09:21
Event
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.