SuperButelki.pl- Logo - Opinie

SuperButelki.pl
Opinie:

Opinie (1954) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (6286)

4,79
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 mar 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
SuperButelki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Kształt buteleczek i wielkość dobrze dopasowana. Ładnie się prezentują. Naklejki na nakrętki są ok ale część z nich zupełnie mieprzydatna. Nikt nie trzyma w tak małych pojemniczkach rodzynek, żurawiny, grzybów, soli, wiórek kokosowych czy cukru. Natomiast brakuje naklejek np. na czatnuszkę, kardamon, pomidory suszone, kmin rzymski czy chili pieprz cayenne. Może stworzyć możliwość wyboru etykiet do zwojego zestawu lub możliwość dokupienia etykiet. Byłoby fajnie.

najbardziej krytyczna opinia

21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu SuperButelki.pl

 Sortuj  
Trafność
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
20 godzin temu
Dzień dobry, z przykrością przyjęliśmy Pani niską ocenę. Rozumiemy Pani frustrację i chcielibyśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy Klient był zadowolony z naszych produktów i obsługi, dlatego bierzemy Pani opinię bardzo poważnie. Jak Pani pamięta, zgłosiła Pani do nas reklamację dotyczącą otrzymania złego rozmiaru zakrętek. Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia wysłaliśmy do Pani przesyłkę z prawidłowymi zakrętkami. Chcielibyśmy zapytać, czy otrzymana przesyłka dotarła do Pani bezproblemowo i czy zakrętki spełniają Pani oczekiwania. Bardzo zależy nam na odzyskaniu Pani zaufania. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam butelki z nadrukiem wielkanocnym. Niestety nadruk, aczkolwiek piękny, jest bardzo nietrwały i przez to mocno traci na wartości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
5 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię na temat naszych butelek z nadrukiem. Bardzo nam przykro z powodu wszelkich niedogodności. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości, dlatego przywiązujemy dużą wagę do trwałości nadruków. Zależy nam, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów i cieszyli się pięknymi i praktycznymi butelkami przez długi czas. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć problem i pomóc Pani w rozwiązaniu sytuacji, prosimy o więcej szczegółów na temat tego, co stało się z nadrukiem. Czy może Pani opisać, jak użytkowała Pani butelkę i jakie czynniki mogły mieć wpływ na uszkodzenie nadruku? Na aukcji produktu zamieściliśmy informacje dotyczące użytkowania butelek z nadrukiem, aby zapewnić ich jak najdłuższą żywotność. Jednocześnie chcielibyśmy przeprosić za niedogodności, jakie Pani napotkała. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Jeśli zechce Pani przesłać nam zdjęcia uszkodzonego nadruku, chętnie rozpatrzymy reklamację i zaproponujemy rozwiązanie problemu. Mamy nadzieję, że nadal będzie Pani korzystać z naszych produktów i da nam szansę na poprawę. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
4 kwi 2024
Dzień dobry, bardzo cenimy opinie naszych klientów i chcielibyśmy lepiej zrozumieć, co skłoniło Pana do wystawienia tak niskiej oceny. Czy mógłby Pan podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami? Co poszło nie tak? Jak możemy poprawić nasze usługi, aby w przyszłości spełnić Pana oczekiwania? Będziemy wdzięczni za każdą informację zwrotną. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałbym dać inną ocenę, ale jak ocenić zamówienie, którego się nie otrzymało. Żadnej informacji o wysłaniu przesyłki.... Dopiero po jakimś czasie patrzę a przesyłka jest zwracana - jakim cudem ? Zero kontaktu od kuriera i od Was....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zamówieniem. Rozumiem, że decyzja odnośnie zwrotu zamówienia została podjęta przez przewoźnika, bez informowania żadnej ze stron. Skontaktujemy się z Panem w celu korzystnego rozwiązania zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Szanowna Pani bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z przebiegiem transakcji. Zapewniamy, iż nie mieliśmy na celu wprowadzenia Pani w błąd. Z powodu ogromnej ilości zamówień dostawa została opóźniona - bardzo ciężko pracowaliśmy, aby każdy Klient otrzymał paczkę w terminie. Kurier nie zdążył odebrać wszystkich przesyłek - niestety nie mamy na to wpływu. Podejmiemy odpowiednie kroki, aby otrzymała Pani przesyłkę jak najszybciej. Bardzo przepraszamy raz jeszcze - możemy zapewnić, że taka sytuacja nie będzie miała więcej miejsca. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

NIE POLECAM

Zmówienie zostało złożone 17 grudnia 2023 r., z zapewnieniem, że przesyłka dotrze przed Świętami. Dnia 21 grudnia 2023 r. otrzymaliście Państwo maila od firmy kurierskiej, że przesyłka jest uszkodzona, jednak nie skontaktowaliście się Państwo ani ze mną ani z dostawcą co zrobić z przesyłką. Po Świętach wydaliście Państwo dyspozycję kurierowi , że uszkodzona przesyłka ma zostać mimo to do mnie dostarczona. Całość przesyłki (wszystkie butelki) są potłuczone i nie nadają się do żadnego użytku. Na paczce nie było nawet informacji, że przewożone jest szkło. Przy próbie otwierania paczki doszło do skaleczenia dłoni. Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację, ani zwrotu pieniędzy. NIE POLECAM!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, Z przykrością przeczytaliśmy Państwa reklamację dotyczącą uszkodzonego zamówienia. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki na specjalne okazje. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną uszkodzenia przesyłki był błąd w procesie pakowania. Niestety, nie otrzymaliśmy od Państwa wymaganych zdjęć do rozpatrzenia reklamacji. Zgodnie z regulaminem sklepu, zdjęcia są niezbędne do weryfikacji reklamacji. Zwracamy się z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzonego zamówienia na adres sklep@superbutelki.pl. Po otrzymaniu zdjęć niezwłocznie rozpatrzymy reklamację i udzielimy Państwu odpowiedzi. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety ogromny zawód. Zakupiłem na świąteczny prezent beczułkę na nalewki, do ktorej można było zamówić zawór plastikowy lub mosiężny. Zamówiłem mosiężny (z dopłatą). Jakież było moje zdziwienie gdy zakup dotarł (dzień przed świętami). Jednak jak się okazało zawór NIE PASUJE do beczułki, bo jest za duży. W związku z tym butelka nie nadaje się do użytku. Jak można sprzedawać w jednym zestawie dwie nie masujące do siebie wymiarami elementy. Totalny brak profesjonalizmu a osoba, dla której dokonany był zakup pozostanie bez prezentu. W takich sytuacjach lepiej jednak stawiać na sprawdzonych dostawców.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam żadnej informacji czy otrzymaliście wpłatę zero kontaktu czy realizowane jest zamówienie wpłaciłam prawie tydzień temu i nic nie wiem co się dzieje z moim zamówieniem a prosicie o opinie . Słabe.....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
20 gru 2023
Dzień dobry, Szanowna Pani zostały wysłane do Pani 2 automatyczne powiadomienia z systemu na adres mailowy jaki Pani podała. Widzimy, iż paczka jest już u Pani i nie zgłaszała Pani żadnych problemów. Skontaktujemy się, aby być pewnym, że wszystko w porządku :) Pozdrawiamy, Superbutelki
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam prawie tydzień, dopiero po rozmowie telefonicznej Pani powiedziała mi ,że dziś będą włożone na paletę....absurd.,Zawsze zamawiałam to były po 2 dniach.Widze,że obsługa się nie stara o klienta.Niestety nie zdążyłam z kilkoma prezentami ,a miały być w nich nalewki.Zawiodlam się.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu negatywnej opinii. Z tego co widzimy paczka została nadana zgodnie z deklaracją. Niezwłocznie się skontakujemy,aby wyjaśnić sprawę :) Zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań,aby każdy Nasz Klient był zadowolony. Pozdrawiamy, Superbutelki
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem nawet potwierdzenia zamówienia, tylko automatyczną odpowiedź od Shopera, że płatność została zrealizowana. Po 4 dniach dostałem zapytanie o opinię, ale nadal nie mam żadnej informacji o moim zamówieniu…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
6 gru 2023
Dziękujemy za opinię :) Potwierdzenie zamówienia zostało wysłane automatycznie, wiadomości z podanego adresu e-mail niestety nie mamy w systemie. Paczka została wysłana zgodnie z deklaracją. Skontaktujemy się, aby wyjaśnić sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

zamówienie opóźnione i uszkodzone

zamówienie opóźnione, w tym 2 butelki do świątecznego likieru przyszły zbite; przesyłka w żaden sposób nie została zabezpieczona - butelki wrzucone w karton (bez foli bąbelkowej)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Dziękujemy za opinię! Przykro Nam, iż paczka przyszła uszkodzona - zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań,aby każda paczka bezpiecznie dotarła. Widzimy, iż nowa paczka jest już spakowana i czeka na odbiór! Zadbamy, aby taka sytuacja nie miała więcej miejsca :) Pozdrawiamy, Superbutelki
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie wciąż oczekiwane ........

Jak mogę ocenić buteleczki skoro jeszcze ich nie otrzymałam , wciąż oczekuję ........dlatego tylko jedna gwiazdka...bo termin dostawy minął a ja nic nie otrzymałam........
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
6 gru 2023
Dziękujemy za komentarz! Bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia. Z powodu dużej liczby zamówień zamówień nie każda paczka została wysłana w terminie. Na szczęście sytuacja już została opanowana :) Przepraszamy raz jeszcze za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, Superbutelki
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki ładne, bardzo ładne, ale co z tego jeśli korki nie współgrały z nimi. Po wlaniu likieru wszystko wylewało się. Korki nie trzymały się ani trochę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, z przykrością przeczytaliśmy Państwa opinię o korkach do butelek. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki, aby podarować je komuś. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną problemu z korkami był błąd w procesie produkcji. Korki nie były prawidłowo dopasowane do butelek i dlatego nie trzymały się. Reklamacja Państwa zamówienia została uwzględniona na korzyść Klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji. Zależy nam na tym, aby nasi Klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Paczka została przy kurierze wzięta do ręki i wszystko w niej się ruszało. Wszystkie butelki źle zabezpieczone. Nie polecam tej firmy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
30 paź 2023
Dzień dobry, bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się, aby każda paczka była idealnie zabezpieczona jednak i Nam zdarza się popełnić błąd. Niezwłocznie się skontaktujemy ponownie, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację.. Pozdrawiamy, Superbutelki
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
5/50 zbitych + 10/50 źle nadrukowanych. Będę to reklamował po świętach, ale jak teraz przyszedł mail od Was to od razu wystawię opinię.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie wiem jakie procedury musicie wprowadzić, aby sprawnie realizować zamówienia. Być może to jednostkowa wpadka, ale to ocenią kupujący
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
8 sie 2023
Dziękujemy za opinię! Niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnieniem tej sprawy. Bardzo zależy Nam na zadowoleniu Klienta dlatego dołożymy wszelkich starań aby byli Państwo zadowoleni :) Pozdrawiamy, Superbutelki
14 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

😞

Kiedy po raz pierwszy włączyłeś prąd, rozległo się kliknięcie i lampa pękła. Byliśmy bardzo przestraszeni i zdenerwowani 😔
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 paź 2023
Dzień dobry, bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Lampa solna przed podłączeniem do prądu musi najpierw nabrać temperatury pokojowej. Niezwłocznie skontaktujemy się z Panią, aby wyjaśnić tą przykrą sytuację i zaproponować dogodne rozwiązanie :) Pozdrawiamy, Superbutelki
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam butelki z naklejkami. Niestety były niedoklejone, na każdej butelece poodklejały się jakieś elementy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
18 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro, iż otrzymała Pani uszkodzone butelki. Niezwłocznie się skontaktujemy, aby wyjaśnić sprawę i zaproponować dogodne rozwiązanie :) Mamy nadzieję, iż uda Nam się odzyskać Pani zaufanie. Pozdrawiamy, Superbutelki
15 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Brak jakiejkolwiek odpowiedzi czy to e-mail czy tel wysyłka niby 24h ale ciekawe dla kogo nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
16 sie 2023
Dzień dobry! Bardzo dziękujemy za opinie. Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, sprawa jest w trakcie wyjaśniania. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały więcej miejsca. Pozdrawiamy serdecznie, Superbutelki
8 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawa miała być 1-2 dni robocze, czekam już 4 dzień roboczy i dalej nie otrzymałam zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
11 gru 2023
Dziękujemy za opinię! Z tego co widzimy Pani paczka została uszkodzona w czasie transportu stąd opóźnienie.. Nasz Dział reklamacji zajął się sprawą i postaramy się odzyskać Pani zaufanie :) Pozdrawiamy, Superbutelki