SuperButelki.pl- Logo - Opinie

SuperButelki.pl
Opinie:

Opinie (2000) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (6358)

4,79
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 mar 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
SuperButelki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Kształt buteleczek i wielkość dobrze dopasowana. Ładnie się prezentują. Naklejki na nakrętki są ok ale część z nich zupełnie mieprzydatna. Nikt nie trzyma w tak małych pojemniczkach rodzynek, żurawiny, grzybów, soli, wiórek kokosowych czy cukru. Natomiast brakuje naklejek np. na czatnuszkę, kardamon, pomidory suszone, kmin rzymski czy chili pieprz cayenne. Może stworzyć możliwość wyboru etykiet do zwojego zestawu lub możliwość dokupienia etykiet. Byłoby fajnie.

najbardziej krytyczna opinia

21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu SuperButelki.pl

Sortuj  
Od najnowszych
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie przyszło brudne jakby ze strychu wyciągnęli galony na wino nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
5 dni temu
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu wszelkich niedogodności. Ciężko nam się jednak odnieść do Pani zarzutów, ponieważ do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy od Pani odpowiedzi na maila wraz ze zdjęciem rzeczowego balonu. Wszelkie zgłoszenia odnośnie naszego towaru traktujemy poważnie i chcemy aby każdy Klient był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Mamy nadzieję, że uda nam się porozumieć w tej kwestii i finalnie będzie Pani zadowolona z przebiegu transakcji. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
13 dni temu
Dzień dobry, z przykrością przyjęliśmy Pani niską ocenę. Rozumiemy Pani frustrację i chcielibyśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy Klient był zadowolony z naszych produktów i obsługi, dlatego bierzemy Pani opinię bardzo poważnie. Jak Pani pamięta, zgłosiła Pani do nas reklamację dotyczącą otrzymania złego rozmiaru zakrętek. Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia wysłaliśmy do Pani przesyłkę z prawidłowymi zakrętkami. Chcielibyśmy zapytać, czy otrzymana przesyłka dotarła do Pani bezproblemowo i czy zakrętki spełniają Pani oczekiwania. Bardzo zależy nam na odzyskaniu Pani zaufania. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam butelki z nadrukiem wielkanocnym. Niestety nadruk, aczkolwiek piękny, jest bardzo nietrwały i przez to mocno traci na wartości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
5 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię na temat naszych butelek z nadrukiem. Bardzo nam przykro z powodu wszelkich niedogodności. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości, dlatego przywiązujemy dużą wagę do trwałości nadruków. Zależy nam, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów i cieszyli się pięknymi i praktycznymi butelkami przez długi czas. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć problem i pomóc Pani w rozwiązaniu sytuacji, prosimy o więcej szczegółów na temat tego, co stało się z nadrukiem. Czy może Pani opisać, jak użytkowała Pani butelkę i jakie czynniki mogły mieć wpływ na uszkodzenie nadruku? Na aukcji produktu zamieściliśmy informacje dotyczące użytkowania butelek z nadrukiem, aby zapewnić ich jak najdłuższą żywotność. Jednocześnie chcielibyśmy przeprosić za niedogodności, jakie Pani napotkała. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Jeśli zechce Pani przesłać nam zdjęcia uszkodzonego nadruku, chętnie rozpatrzymy reklamację i zaproponujemy rozwiązanie problemu. Mamy nadzieję, że nadal będzie Pani korzystać z naszych produktów i da nam szansę na poprawę. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
4 kwi 2024
Dzień dobry, bardzo cenimy opinie naszych klientów i chcielibyśmy lepiej zrozumieć, co skłoniło Pana do wystawienia tak niskiej oceny. Czy mógłby Pan podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami? Co poszło nie tak? Jak możemy poprawić nasze usługi, aby w przyszłości spełnić Pana oczekiwania? Będziemy wdzięczni za każdą informację zwrotną. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałbym dać inną ocenę, ale jak ocenić zamówienie, którego się nie otrzymało. Żadnej informacji o wysłaniu przesyłki.... Dopiero po jakimś czasie patrzę a przesyłka jest zwracana - jakim cudem ? Zero kontaktu od kuriera i od Was....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zamówieniem. Rozumiem, że decyzja odnośnie zwrotu zamówienia została podjęta przez przewoźnika, bez informowania żadnej ze stron. Skontaktujemy się z Panem w celu korzystnego rozwiązania zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki ładne, bardzo ładne, ale co z tego jeśli korki nie współgrały z nimi. Po wlaniu likieru wszystko wylewało się. Korki nie trzymały się ani trochę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, z przykrością przeczytaliśmy Państwa opinię o korkach do butelek. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki, aby podarować je komuś. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną problemu z korkami był błąd w procesie produkcji. Korki nie były prawidłowo dopasowane do butelek i dlatego nie trzymały się. Reklamacja Państwa zamówienia została uwzględniona na korzyść Klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji. Zależy nam na tym, aby nasi Klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki zamówione na początku grudnia, nie dotarły na święta i do tej pory ich nie ma, zero odp
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię o naszym sklepie. Przykro nam, że złożone przez Państwa zamówienie nie zostało opłacone i zostało anulowane. Rozumiemy, że może to być frustrujące. Zgodnie z naszymi warunkami sprzedaży, zamówienie jest uważane za opłacone po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W przypadku, gdy wpłata nie zostanie zaksięgowana w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie jest anulowane. W przypadku Państwa zamówienia, wpłata nie została zaksięgowana w terminie. Dlatego też, zamówienie zostało anulowane. Pragniemy zapewnić, że staramy się, aby nasze procesy płatności były jak najbardziej sprawne. Podejmiemy kroki, aby poprawić naszą komunikację z klientami w przypadku, gdy wpłata nie zostanie zaksięgowana w terminie. Chcielibyśmy również przeprosić za niedogodności, jakie mogły wyniknąć z anulowania Państwa zamówienia. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

NIE POLECAM

Zmówienie zostało złożone 17 grudnia 2023 r., z zapewnieniem, że przesyłka dotrze przed Świętami. Dnia 21 grudnia 2023 r. otrzymaliście Państwo maila od firmy kurierskiej, że przesyłka jest uszkodzona, jednak nie skontaktowaliście się Państwo ani ze mną ani z dostawcą co zrobić z przesyłką. Po Świętach wydaliście Państwo dyspozycję kurierowi , że uszkodzona przesyłka ma zostać mimo to do mnie dostarczona. Całość przesyłki (wszystkie butelki) są potłuczone i nie nadają się do żadnego użytku. Na paczce nie było nawet informacji, że przewożone jest szkło. Przy próbie otwierania paczki doszło do skaleczenia dłoni. Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację, ani zwrotu pieniędzy. NIE POLECAM!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, Z przykrością przeczytaliśmy Państwa reklamację dotyczącą uszkodzonego zamówienia. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki na specjalne okazje. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną uszkodzenia przesyłki był błąd w procesie pakowania. Niestety, nie otrzymaliśmy od Państwa wymaganych zdjęć do rozpatrzenia reklamacji. Zgodnie z regulaminem sklepu, zdjęcia są niezbędne do weryfikacji reklamacji. Zwracamy się z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzonego zamówienia na adres sklep@superbutelki.pl. Po otrzymaniu zdjęć niezwłocznie rozpatrzymy reklamację i udzielimy Państwu odpowiedzi. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Reklamacja

Zamówienie nr 361016 do dnia dzisiejszego nie dotarło!! Proszę o jak najszybszą reakcję.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
dziękujemy za kontakt. Rozumiemy, że oczekują Państwo na swoje zamówienie nr 361016. Sprawdziliśmy status przesyłki i potwierdzamy, że została ona nadana ponownie w dniu 7.01.2014r. Według informacji od firmy kurierskiej, przesyłka powinna zostać dostarczona do Państwa w dniu 8.01.2024r. Przepraszamy za opóźnienie w dostawie zamówienia. Jesteśmy wdzięczni za cierpliwość i zrozumienie. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam prawie tydzień, dopiero po rozmowie telefonicznej Pani powiedziała mi ,że dziś będą włożone na paletę....absurd.,Zawsze zamawiałam to były po 2 dniach.Widze,że obsługa się nie stara o klienta.Niestety nie zdążyłam z kilkoma prezentami ,a miały być w nich nalewki.Zawiodlam się.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu negatywnej opinii. Z tego co widzimy paczka została nadana zgodnie z deklaracją. Niezwłocznie się skontakujemy,aby wyjaśnić sprawę :) Zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań,aby każdy Nasz Klient był zadowolony. Pozdrawiamy, Superbutelki
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
2 butelki przyszły zepsute
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :)
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
5/50 zbitych + 10/50 źle nadrukowanych. Będę to reklamował po świętach, ale jak teraz przyszedł mail od Was to od razu wystawię opinię.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety ogromny zawód. Zakupiłem na świąteczny prezent beczułkę na nalewki, do ktorej można było zamówić zawór plastikowy lub mosiężny. Zamówiłem mosiężny (z dopłatą). Jakież było moje zdziwienie gdy zakup dotarł (dzień przed świętami). Jednak jak się okazało zawór NIE PASUJE do beczułki, bo jest za duży. W związku z tym butelka nie nadaje się do użytku. Jak można sprzedawać w jednym zestawie dwie nie masujące do siebie wymiarami elementy. Totalny brak profesjonalizmu a osoba, dla której dokonany był zakup pozostanie bez prezentu. W takich sytuacjach lepiej jednak stawiać na sprawdzonych dostawców.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
72h pakowali 5 butelek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia.. Na szczęście sytuacja została już opanowana :) Dokładamy wszelkich starań,aby każdy Nasz Klient otrzymał przesyłkę błyskawicznie. Pozdrawiamy, Superbutelki
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Szanowna Pani bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z przebiegiem transakcji. Zapewniamy, iż nie mieliśmy na celu wprowadzenia Pani w błąd. Z powodu ogromnej ilości zamówień dostawa została opóźniona - bardzo ciężko pracowaliśmy, aby każdy Klient otrzymał paczkę w terminie. Kurier nie zdążył odebrać wszystkich przesyłek - niestety nie mamy na to wpływu. Podejmiemy odpowiednie kroki, aby otrzymała Pani przesyłkę jak najszybciej. Bardzo przepraszamy raz jeszcze - możemy zapewnić, że taka sytuacja nie będzie miała więcej miejsca. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Dziękujemy za opinię! Niestety, ale bez opisu sytuacji nie wiemy co możemy poprawić. Pozwolimy sobie na kontakt, aby to wyjaśnić :) Pozdrawiamy, Superbutelki
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

zamówienie opóźnione i uszkodzone

zamówienie opóźnione, w tym 2 butelki do świątecznego likieru przyszły zbite; przesyłka w żaden sposób nie została zabezpieczona - butelki wrzucone w karton (bez foli bąbelkowej)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Dziękujemy za opinię! Przykro Nam, iż paczka przyszła uszkodzona - zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań,aby każda paczka bezpiecznie dotarła. Widzimy, iż nowa paczka jest już spakowana i czeka na odbiór! Zadbamy, aby taka sytuacja nie miała więcej miejsca :) Pozdrawiamy, Superbutelki
17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Czekam i czekam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
18 gru 2023
Dziękujemy za opinię! Z powodu ogromnej ilości zamówień mieliśmy drobne opóźnienia. Prężnie działamy, aby każdy z Klientów otrzymał paczkę w terminie :) Przepraszamy za opóźnienia i bardzo prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy, Superbutelki
16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Niestety jeszcze nie otrzymałam zamow

Niestety jeszcze nie otrzymałam zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
18 gru 2023
Dziękujemy za opinię! Z powodu ogromnej ilości zamówień mieliśmy drobne opóźnienia. Prężnie działamy, aby każdy z Klientów otrzymał paczkę w terminie :) Przepraszamy za opóźnienia i bardzo prosimy o wyrozumiałość. Pozdrawiamy, Superbutelki