WSZYSTKO SUPER! BARDZO DOBRY KONTAKT,BARDZO DOBRA CENA,BARDZO SZYBKA DOSTAWA,WRĘCZ BŁYSKAWICZNA!SZTUĆCE FLAMES W WALIZCE POŁYSK 80 ELEMENTÓW BARDZO PIĘKNE I DOTARŁY DO MNIE W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM RANO-W CIĄGU 24 GODZIN. Z CAŁEGO SERCA POLECAM TEN SKLEP I SZTUĆCE GERLACH.TO JUŻ KOLEJNE MOJE TAKIE ZAMÓWIENIE I NAPEWNO NIE OSTATNIE BO JUŻ JUTRO ZAMÓWIĘ KOLEJNE NA PREZENT,TYM RAZEM SZTUĆCE GERLACH VALOR 68 EL. W WALIZCE. :) SZKODA TYLKO,ŻE TERAZ NIE MA MOŻLIWOŚCI KUPIENIA W WALIZKACH SZTUĆCÓW GERLACH ZAWIERAJĄCYCH RÓWNIEŻ 104 ELEMENTY(68 EL.+12 ŁYŻECZEK DO KAWY I 24 SZTUĆCE DO RYB).
Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie.
Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.
nie dokładnie obcina, chyba po naciśnięciu ząbki są
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
18 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Uszkodzenie i brak towaru
W jednym zamówieniu najpierw zabrakło możliwości dostawy części produktów, a potem inna część zamówienia została uszkodzona i opóźniła wysyłkę. Jedynie Obsługa klienta uratowała ocenę od jednej gwiazdki.
Miska 22 cm Lubiana classic reklamowałam a otrzymałam drugą trochę lepszą ale też w niektórych miejscach nieforemną ale już drugi raz nie reklamowałam.
Zadałam pytanie czy to jest pierwszy gatunek i otrzymałam idpowiedz że tak a z tej miski wynika że nie jeżeli drugi raz otrzymałam z błędem.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
7 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówienie ok, kontakt słaby
Zamówienie sprawnie zrealizowane, ale chciałam dokupić kolejne elementy zestawu i zadałam pytanie o produkt poprzez stronę (opcja Zapytaj o produkt) i od kilku dni nie dostałam żadnej odpowiedzi,także nie mogę zrealizować kolejnego zakupu i jestem zawiedziona.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
8 lis 2022
Opinia zweryfikowana
Zamówienie zrealizowane było naprawdę szybko (złożone w piątek - dostawa w poniedziałek - Inpost). Reklamacja do zamówienia - czas: 3 dni (kurier GLS), otrzymałam ponownie błędny produkt.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
4 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Odbierane zamówienie w magazynie. Kartony z zastawą mi bo zakurzone. Jeden z talerzy ze skazą. Na szczęście udało się na miejscu wymienić. Poza tym ok.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
21 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Brak dostępności oferowanego produktu.
Jest natomiast informacja zwrotna.
Brak konkretnej oferty zwrotu wpłaconych środków.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
9 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Prosiłam w komentarzu o ładne egzemplarze kubków - były na prezent. Dwa z trzech miały niewielkie wady produkcyjne.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
21 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Towar przyszedł zgodnie z zamówieniem. Długi czas oczekiwania (tydzień+)
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
24 kwi 2023
Dziękujemy za wyrażenie opinii. Złożyli Państwo zamówienie na produkty, których CZAS WYSYŁKI wynosi do 5 dni roboczych. (Informacja jest pod ceną poszczególnych produktów oraz w mailu potwierdzającym zamówienie). Zamówienie wysłaliśmy 3-go dnia, kurier dostarczył je 5-go dnia roboczego od złożenia zamówienia. Staramy się zamówienia realizować jak najszybciej, niektóre produkty są jednak sprowadzane na indywidualne zamówienie Klienta, jak w tym wypadku.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
9 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Długi czas dostawy, niektóre naczynia posiadają wadę
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 maj 2023
Dzień dobry,
naczynia z wadami fabrycznymi są wymieniane na podstawie zgłoszenia reklamacji. Zapraszamy do kontaktu: reklamacje@nakrywamy.pl
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
4 lis 2022
Opinia zweryfikowana
Zamówienie zbyt długa realizacja ):
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
9 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
krótszy czas realizacji zamówienia
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
11 kwi 2023
Dziękujemy za wyrażenie opinii. Bardzo byśmy chcieli skrócić czas wysyłki zamówień, jednak w przypadku produktów Tescoma wynosi on ok 5 dni, ponieważ sprowadzane są na zamówienie Klienta z Czech. O czasie tym informujemy przy cenie produktu oraz w mailu potwierdzającym zamówienie.
Klient nakrywamy.pl
Zgłoś opinię
26 paź 2022
Opinia zweryfikowana
Nie będę komentować
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
31 paź 2022
Witamy, trudno nam się odnieść do oceny, w której nie ma treści. Niestety nie wiemy co poprawić lub jak pomóc.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.