nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.pl
Opinie:

Opinie (2259) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (9825)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 24 lis 2015
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
nakrywamy.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
WSZYSTKO SUPER! BARDZO DOBRY KONTAKT,BARDZO DOBRA CENA,BARDZO SZYBKA DOSTAWA,WRĘCZ BŁYSKAWICZNA!SZTUĆCE FLAMES W WALIZCE POŁYSK 80 ELEMENTÓW BARDZO PIĘKNE I DOTARŁY DO MNIE W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM RANO-W CIĄGU 24 GODZIN. Z CAŁEGO SERCA POLECAM TEN SKLEP I SZTUĆCE GERLACH.TO JUŻ KOLEJNE MOJE TAKIE ZAMÓWIENIE I NAPEWNO NIE OSTATNIE BO JUŻ JUTRO ZAMÓWIĘ KOLEJNE NA PREZENT,TYM RAZEM SZTUĆCE GERLACH VALOR 68 EL. W WALIZCE. :) SZKODA TYLKO,ŻE TERAZ NIE MA MOŻLIWOŚCI KUPIENIA W WALIZKACH SZTUĆCÓW GERLACH ZAWIERAJĄCYCH RÓWNIEŻ 104 ELEMENTY(68 EL.+12 ŁYŻECZEK DO KAWY I 24 SZTUĆCE DO RYB).
JJ
Janina J.
OSTROŁĘKA

najbardziej krytyczna opinia

14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie. Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

 Sortuj  
Trafność
6 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Kupiłam serwis, którego nie mieli na magazynie :(

Zamówiłam serwis i niestety po paru dniach okazało się, że nie było wszystkich elementów na stanie :( musiałam szybko wybrać nowy (to miał być prezent dla rodziców). Za szybką dostawę na czas daję 3 a nie 1 gwiazdkę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 maj 2024
Bardzo dziękujemy za twoją recenzję! Przykro nam słyszeć, że nie wszystkie elementy Twojego zamówienia były dostępne w magazynie - z pewnością nie było to doświadczenie, którego chcieliśmy. Cieszymy się, że mogliśmy szybko dostarczyć Ci alternatywny produkt i że dotarł on na czas. Cieszymy się, że nawet po tym incydencie nadal przyznałeś nam 3 gwiazdki! Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię i za wybranie Nakrywamy.pl dla Twoich potrzeb zakupowych.
10 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 maj 2024
Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby nas zrecenzować! Cieszymy się, że masz w większości pozytywne doświadczenia z Nakrywamy.pl. Wierzymy, że zapewnienie doskonałej obsługi klienta jest niezbędne do stworzenia pozytywnego doświadczenia i staramy się, aby każdy miał jak najlepsze doświadczenia. Twoja opinia jest nieoceniona w pomaganiu nam w ulepszaniu naszych usług i naprawdę doceniamy Twój wkład. Jeszcze raz dziękujemy!
8 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 maj 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoją opinią!
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Piękne rzeczy ,ale jedno naczynie do zapiekania nie przetrwało transportu ( źle zapakowane- zabezpieczone).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
13 mar 2024
Bardzo dziękujemy za miłe słowa na temat naszych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci najlepszą jakość i przykro nam, że jeden z Twoich produktów nie przetrwał dostawy. Zawsze szukamy sposobów na ulepszenie naszych usług pakowania i dostawy, dlatego doceniamy, że poświęciłeś czas, aby poinformować nas o tym problemie.
6 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Paczkę dostarczono szybko, ale niestety były potłuczone talerze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
6 mar 2024
Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby nas zrecenzować! Cieszymy się, że Twoja przesyłka dotarła szybko. Rozumiemy również Twoją frustrację z powodu uszkodzonych talerzy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy zgłosić nam reklamację drogą mailową, dołączając zdjęcia uszkodzonych elementów wraz z opisem. Na ich podstawie będziemy mogli wymienić uszkodzone elementy na nowe.
18 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Uszkodzenie i brak towaru

W jednym zamówieniu najpierw zabrakło możliwości dostawy części produktów, a potem inna część zamówienia została uszkodzona i opóźniła wysyłkę. Jedynie Obsługa klienta uratowała ocenę od jednej gwiazdki.
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Można lepiej

Na stronie internetowej towar jest, zamówiłam, okazało się że brak w magazynie. Z plusów - szybki powrót kosztów na konto
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 gru 2023
Dziękujemy za Twoją opinię! Cieszymy się, że masz pozytywne doświadczenia związane z procesem zwrotu pieniędzy. Rozumiemy, jak denerwujące może być to, że produkty są niedostępne w magazynie, i staramy się, aby nasze zapasy były zawsze aktualne. Zawsze dążymy do zapewnienia doskonałej obsługi klienta i mamy nadzieję, że w przyszłości ten problem nie będzie miał miejsca. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię!
31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

polecajka

Gdyby nie fakt, że połowa zamówionych spodeczków pod filiżanki była rozbita dałabym5 gwiazdek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 lis 2023
Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam opinii. Przepraszamy, że połowa spodków do Twojego zamówienia była uszkodzona i mamy nadzieję, że nie wpłynęło to zbytnio na Twoje doświadczenie. W Nakrywamy.pl jesteśmy zobowiązani do dostarczania wysokiej jakości produktów i doskonałej obsługi klienta. Doceniamy Twoją szczerą recenzję i dziękujemy za danie nam szansy!
11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak 1 widelca

Garnki bardzo fajne. Sztućce też ocenę obniżam za to, że brakowało 1 widelca w komplecie 😞
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
12 paź 2023
Dzień dobry, braki w otrzymanym zamówieniu lub uszkodzenia, bardzo proszę zgłaszać mailowo do sklepu. Każda paczka jest pakowana pod nadzorem kamer; mamy możliwości sprawdzenia przesyłki i zamówienia, na podstawie zgłoszenia mailowego. Kontakt do Działu Reklamacji: reklamacje@nakrywamy.pl
8 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Patelnia o średnicy 20 cm zniekształcona. Powinna być przeceniona.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 paź 2023
Dzień dobry, uszkodzenia produktów bardzo prosimy zgłaszać mailowo pod adresem reklamacje@nakrywamy.pl. Nakrywamy.pl nie prowadzi sprzedaży uszkodzonych produktów, dlatego jeśli Państwo taki otrzymali, bardzo prosimy o informację zwrotną. Za wszelkie niedogodności bardzo przepraszamy!
26 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawę brakującego zamówienia filiżanka, czajnik, podstawek
Zgłoś opinię
27 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
nie dokładnie obcina, chyba po naciśnięciu ząbki są
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
4 paź 2023
Dziękujemy za Twoją opinię! Doceniamy, że poświęciłeś czas, aby podzielić się z nami swoimi doświadczeniami.
23 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Większa kontrola co macie na magazynie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
28 lis 2023
Dziękujemy za Twoją opinię. W Nakrywamy.pl staramy się zapewnić naszym klientom najbardziej aktualny i kompletny wybór dostępnych produktów. Nieustannie szukamy sposobów na usprawnienie naszej działalności i zapewnienie każdemu klientowi przyjemnych zakupów u nas. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
8 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
trochę długi czas dostawy
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
26 paź 2023
Dziękujemy za poświęcenie czasu na ocenę naszych usług! Doceniamy Twoją szczerą opinię. Rozumiemy, że 3/5 gwiazdek to nie najlepszy wynik, ale staramy się, aby Twoje doświadczenia z nami były szybsze, łatwiejsze i przyjemniejsze. W Nakrywamy.pl cenimy sobie zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta i bardzo poważnie traktujemy opinie takie jak Twoja. Mamy nadzieję, że wkrótce spróbujesz ponownie!