nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.plOpinie

: 7280Bardzo dobry

4,76

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

Opinie zweryfikowana (1367) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (7280)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


18 lut 2022
Realizacja zamówienia przebiegła sprawnie. Przesyłka była porządnie zapakowana, naczynia dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami. W komplecie sztućców, który zamówiłam, 3 łyżeczki nie pasowały do kompletu. Stwierdziłam, że nie jest to jakiś straszny problem i nie złożyłam reklamacji, ale napisałam e-mail z informacją o tej różnicy i załączyłam zdjęcie różniących się elementów nakrycia. Szybko otrzymałam informację zwrotną, że właściwe łyżeczki zostały wysłane na mój adres. Miło, prawda? ;)
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


2 maj 2022
Niestety, ale jest mi bardzo przykro. Pierwszy raz zamawiałam coś w państwa sklepie. Było to 7 kubeczków. 6 zaparkowanych razem i jeden oddzielnie "omotany" folią bąbelkową i zapakowany do pudełeczka tekturowego, zabezpieczony na maksa. Odpakowanie go zajęło mi sporo czasu, a zrobiłam to na szczęście przy panu kurierze. Po rozpakowaniu okazało się, że jest on uszczerbiony i to bardzo widocznie co wskazuje na to, że osoba która go pakowała musiała to zauważyć. Wartość kubka to ok. 11 złotych, tak że nie chodzi o wartość tylko o zwykłą przyzwoitość. Oczywiście pan kurier spisał reklamację, a mnie pozostała frustracja. Tak się po prostu nie robi.☹️
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(16)
 Opinia zweryfikowana
12 sty 2023
Miska 22 cm Lubiana classic reklamowałam a otrzymałam drugą trochę lepszą ale też w niektórych miejscach nieforemną ale już drugi raz nie reklamowałam. Zadałam pytanie czy to jest pierwszy gatunek i otrzymałam idpowiedz że tak a z tej miski wynika że nie jeżeli drugi raz otrzymałam z błędem.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
18 godzin temu
Zamówienie sprawnie zrealizowane, ale chciałam dokupić kolejne elementy zestawu i zadałam pytanie o produkt poprzez stronę (opcja Zapytaj o produkt) i od kilku dni nie dostałam żadnej odpowiedzi,także nie mogę zrealizować kolejnego zakupu i jestem zawiedziona.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
22 sty 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
13 gru 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 gru 2022
Odbierane zamówienie w magazynie. Kartony z zastawą mi bo zakurzone. Jeden z talerzy ze skazą. Na szczęście udało się na miejscu wymienić. Poza tym ok.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 gru 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 lis 2022
Zamówienie zrealizowane było naprawdę szybko (złożone w piątek - dostawa w poniedziałek - Inpost). Reklamacja do zamówienia - czas: 3 dni (kurier GLS), otrzymałam ponownie błędny produkt.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 lis 2022
Zamówienie zbyt długa realizacja ):
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
26 paź 2022
Nie będę komentować
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
31 paź 2022
Witamy, trudno nam się odnieść do oceny, w której nie ma treści. Niestety nie wiemy co poprawić lub jak pomóc.
 Opinia zweryfikowana
23 sie 2022
Zamówiłam sztućce . Jestem z nich zadowolona bo są bardzo ładne ale niestety nie są kompletne. Brakuje noża i łyżeczki. Nie rozumiem jak można wysyłać niekompletny zestaw. Na infolinie nie można się dodzwonić wiec napisałam MEiL . Dostałam odpowiedz ze informacja przekazana do producenta i na tym koniec. Miały być prezentem a tym razem 👎
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
23 sie 2022
Witamy, bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji. Zamówiła Pani pudełko ze sztućcami oryginalnie zapakowanymi w folię transportową, przez producenta. Nie mamy zwyczaju zrywać orgyginalnych opakowań producenta, więc w przypadku braków sytuacja jest zgłaszana bezpośrednio do niego. Pani reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
 Opinia zweryfikowana
8 mar 2022
Przesyłka dotarła szybko, zgodnie z oczekiwaniami . Niestety podejrzewam, że nie pokuszono się o sprawdzenie zawartości, gdyż jedna z salaterek była potłuczona. A ponieważ była bardzo solidnie zapakowana podejrzewam, że uszkodzenie było już w momencie wysyłki. Szkoda.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
8 mar 2022
Witamy, bardzo nam przykro z powodu uszkodzenia produktu. Wszystkie paczki są ubezpieczone do pełnej wartości i każdy uszkodzony element wymieniamy na nowy, na podstawie zgłoszenia w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. Prosimy o zgłoszenie uszkodzenia bezpośrednio do naszego sklepu na reklamacje@nakrywamy.pl
 Opinia zweryfikowana
7 kwi 2022
Dostawa zamówioneo garnka trwała 6 dni.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
14 kwi 2022
3 łyżeczki były z błędem
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 wrz 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
18 kwi 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 kwi 2022
Zgłoś opinię