sportofino.com- Logo - Opinie

sportofino.com
Opinie:

Opinie (2354) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8045)

4,82
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

11 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep z produktami bardzo dobrej jakości, szybka realizacja zamówienia i bezproblemowe zwroty. Czasami brakuje zdjęć produktów na modelach, np. Kapelusze :) dwukrotnie zamówiłam w ciemno i niestety wyobrażałam sobie je inaczej „na głowie” - reszta bez zarzutu :)
AS

najbardziej krytyczna opinia

23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
poprawić funkcjonalność strony,, bo chodzi tragicznie, być bardziej otwartym na rozwiązywanie problemów kupujących. Jeśli ktoś skorzystał z przysługujących mu rabatów w tym wypadku pierwszego rabatu na zakupy i dokonał go, ale po jego otrzymaniu i przymierzeniu zwrócił do sklepu zakupiony towar, to klient powinien utrzymać ten sam rabat na kolejną rzecz ponieważ tak naprawdę nic nie kupił i nie skorzystał z rabatu. W waszym przypadku jest zupełnie inaczej, co dla mnie jest po prostu głupie. Obsługa klienta sklepu internetowego jest mało empatyczna, uprzejma i pomocna.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sportofino.com

 Sortuj  
Trafność
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak darmowej przesyłki zwrotnej
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
brakujacy produkt jednak produkt ktory całkiem dlugo widniał jako dostepny nagle kiedy zdecydowalem sie go zakupic jednak nie byl dostepny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
17 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię. Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować. Aktualizacja stanów na stronie w takim przypadku może niekiedy się wydłużyć. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół S’portofino Zespół S’portofino
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Po dzień dzisiejszy nie otrzymałam swojego zamówionego towaru ani żadnej informacji na temat mojego zamówienia
Zgłoś opinię
12 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Termin realizacji… kurier działa…

Termin realizacji… kurier działa szybko, sklep już nie :/
Zgłoś opinię
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Ubrania powinny być większe, długi zwrot płatności.
Zgłoś opinię
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Problemy ze zwrotem, długi czas zwrotu środków
Zgłoś opinię
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Same problemy z zamowieniem z odbiorem w sklepie. Zeby to zrobić musiałam podzielić zamówienie na dwa, gdyż jest limit kwotowy (liczony od ceny przed rabatem), co nie jest nigdzie napisane. Sama pani na supporcie bardzo długo się zastanawiała jak mi pomóc. Dodatkowo po zamówieniu do sklepu nie ma możliwości sprawdzenia statusu online. Nie dostałam też jakiegokolwiek maila. Tylko sms ze paczka w sklepie - nie jest napisane czy obie czy jedna. Jeśli jedna, to kiedy będzie druga, żebym nie jechała dwa razy. Sklep internetowy zdecydowanie do usprawnienia.
Zgłoś opinię
10 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę o żetely opis produktów. Zakupiłem koszulę sugerując się waszym opisem Slim Fit tylko takie fasony noszę .Koszula przyszła model klasyczny szeroki ,nie ma na metce nigdzie informacji Slim Fit . Koszulę oddałem do krawcowej do przeszycia. Teraz mam obawy żeby dokonać u Państwa kolejnych zakupów żeby nie było niespodzianek.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię. Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com - w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani i każda opinia jest dla nas ważna. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
AK
Ania K.
Gdynia
8 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Obuwie inne niż na stronie

Zakupiłam buty poprzez stronę internetową. Moon boot low nylon. Niestety nie były identyczne z tymi ze zdjęcia na stronie sklepu. Różniły się małymi szczegółami. Napis z tyłu (brakowało napisu „oryginal”) oraz nierówno docięty materiał. Poza tym wysyłka szybko, możliwy zwrot w sklepie stacjonarnym i szybki zwrot pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię. Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com - w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
w ostatnim okresie zamawiałam dwa razy zamówienie w sklepie w Warszawie w Galerii Klif, w jednym przyszły inne obuwie od zamawianego , ponieważ tych których zamawiałam nie ma, w drugim przypadku okazało się ze zamówionych butów fizycznie nie ma.
Zgłoś opinię
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Koszulka polo, którą zamówiłam jest brudna. Cały kołnierzyk jest żółty (zamówiłam białą). Nie mam czasu jej odsyłać, mam tylko nadzieję, że się odpierze.
Zgłoś opinię
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Cena jest zdecydowanie za wysoka w stosunku do jakości. W sklepie stacjonarnym nie zdecydowałabym się na ten zakup. Tu skusiło mnie zdjęcie i opis.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za przesłaną opinię. Jest nam bardzo przykro, że taka sytuacja miała miejsce i produkt nie spełnił oczekiwań. Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com - w celu rozwiązania problemu. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
7 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
długa dostawa,
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię. Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani. Mamy nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji skorzysta Pan w przyszłości z zakupów w sklepie S’portofino. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
10 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
szybka wysyłka, brak właściwego zabezpieczenia nart do transportu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
25 paź 2023
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię. Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com - w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani i każda opinia jest dla nas ważna. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Oprócz ceny wszystko dobrze
Zgłoś opinię