sklep.sulphur.com.pl- Logo - Opinie

sklep.sulphur.com.pl
Opinie:

Opinie (535) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (798)

4,94
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 2 lis 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
sklep.sulphur.com.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

15 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko super. Znam markę od lat i kupuje regularnie… choć niektóre produkty zmieniły się w składzie mając w sobie nadto chemii, co traci sens dalszego użytkowania.. zwłaszcza błoto borowiny w wiaderku.. zaczęło mnie podrażniać.. takie produkty powinny być jak najprostsze i jak najbardziej naturalne w składzie… Ale mam swoich ulubieńców do których wracam. Błotko kupuje u konkurencji. Przydałaby się darmowa wysyłka powyżej określonej kwoty. Dziękuje za szybka wysyłkę, pozdrawiam

najbardziej krytyczna opinia

7 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam m.in.mydło siarczkowe, a dostałam masło borowinowe.A tak mi zależało na tym mydle. Realizujcie zgodnie z zamówieniem!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sklep.sulphur.com.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Od tygodnia towar nie został wysłany a wy prosicie o opinię?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklep.sulphur.com.pl
23 godziny temu
Najmocniej przepraszam. W dniach 29.04-05.05 byliśmy na urlopie. Dziś realizujemy wszystkie wysyłki z tego okresu. Prośbę o opinię otrzymał Pan przedwcześnie, wynika to z konfiguracji systemu.
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zostało przesyłane bez jednego produktu za który zapłaciłam. Jestem niezadowolona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklep.sulphur.com.pl
4 kwi 2024
Pani Ewo, przepraszamy za pomyłkę, brakujący produkt już został do Pani wysłany (przesyłka gratis).
30 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Przesłać opłacony towar. Zamówiony 25 grudnia, do dziś 30 grudnia nadal nie otrzymałam zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sklep.sulphur.com.pl
3 sty 2024
Pani Ewo, tak jak pisałem opóźnienie wynikało z dwu powodów: skończyła nam się seria produktu borowina plus i czekaliśmy na nową serię; nie pracowaliśmy między Świętami a Nowym Rokiem;