Otrzymałam paczkę z syfem/piachem w paczce, część produktów była w brudzie, był to zakup do dalszej sprzedaży. Napisałam maila (dnia 26.04.23) do właściciela firmy, że otrzymałam paczkę z brudem.. do dzisiaj wiadomości zwrotnej nie otrzymałam..
Zamówienie zawsze dociera na czas więc z tego jestem zadowolony. Miłoby było gdyby raz na jakiś czas sklep dorzucił jakiegoś drobnego gifta do zamówienia skoro od ponad roku raz w miesiącu kupuję karmę za ponad 300 zł.
Zgłoś opinię
26 sty 2024
Opinia zweryfikowana
słaba jakość pakowania, paczka "wbita" w paczkomat rozdarta, pognieciona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dlapsaikota.com
22 lut 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami na dlapsaikota.com. Rozumiemy twoją frustrację związaną z jakością pakowania i przepraszamy za wszelkie niedogodności. W dlapsaikota.com staramy się zapewnić naszym klientom pozytywne wrażenia z zakupów, co obejmuje zapewnienie, że nasze produkty są bezpiecznie zapakowane i chronione podczas transportu. Doceniamy Twoją opinię i wykorzystamy ją do ulepszenia naszych usług w przyszłości. Dziękujemy, że jesteś naszym cennym klientem!
26 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Szybkość dostarczenia przesyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dlapsaikota.com
5 paź 2023
Dziękujemy, że poświęcili Państwo czas na ocenę naszych usług dostawy. Doceniamy Pana opinię i zawsze staramy się ulepszać nasze usługi. W naszej firmie jesteśmy bardzo dumni z szybkiego i niezawodnego dostarczania mam nadzieję, że następnym razem otrzymamy 5 gwiazdek.
20 cze 2023
Opinia zweryfikowana
wszystko ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dlapsaikota.com
5 paź 2023
Bardzo dziękujemy za Państwa opinię! Cieszymy się, że miał Pan ogólnie pozytywne doświadczenia z naszą firmą. Staramy się zapewnić najlepszą obsługę klienta i doceniamy Państwa opinie. Dziękujemy, że znalazł Pan czas, aby zostawić recenzję.
7 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Otrzymałam paczkę z piachem
Otrzymałam paczkę z syfem/piachem w paczce, część produktów była w brudzie, był to zakup do dalszej sprzedaży. Napisałam maila (dnia 26.04.23) do właściciela firmy, że otrzymałam paczkę z brudem.. do dzisiaj wiadomości zwrotnej nie otrzymałam..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dlapsaikota.com
5 paź 2023
Dziękujemy, że zwrócił Pan na to naszą uwagę. W naszej firmie dążymy do zapewnienia wysokiej jakości produktów i usług dla wszystkich naszych klientów. Doceniamy Pana opinię i przyczyni się, że w przyszłości będziemy działać lepiej. Proszę nie wahać się skontaktować, jeśli jest coś jeszcze, co możemy dla Ciebie zrobić.
26 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Dwie puszki karmy były uszkodzone. Może powinny być lepiej zapakowane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dlapsaikota.com
5 paź 2023
Dziękujemy za Państwa opinię. Cieszymy się, że otrzymał Pan zamówienie i doceniamy, że poświęcił Pan czas, aby podzielić się z nami swoimi doświadczeniami. Wykorzystamy tę informację zwrotną, aby stale ulepszać nasze praktyki. Jeszcze raz dziękujemy, że zwrócił Pan na to naszą uwagę.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.