Kapelusz.pl- Logo - Opinie

Kapelusz.pl
Opinie:

Opinie (270) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (474)

4,84
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 22 sty 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Kapelusz.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Sklep internetowy z bogactwem towaru. Po raz pierwszy w życiu szukałem kaszkietów i zainteresowałem się propozycją kapelusz.pl. Wybrałem dwa modele. Oba do mnie (Polska) dotarły z Niemiec (zachodnia ich część). Cała podróż firmami kurierskimi była monitorowana a ja miałem dostęp do tych informacji. Oba kaszkiety dotarły nienaruszone i bardzo dobrze zabezpieczone. Jeden z nich nie pasował do mojej twarzy więc go bardzo szybko odesłałem korzystając z instrukcji otrzymanej od kapelusz.pl. Pieniądze zwrócono. Czego chcieć więcej? Oczywiście kolejnych kaszkietów... :)))))

najbardziej krytyczna opinia

26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
On December 10, I bought a hat: the website said that the material was 100% wool and the lining was 100% cotton. When I received the hat, it turned out that the ear flaps of this hat were made of 100% polyester. If I had known this beforehand, I would not have bought this hat because I only buy products from natural ingredients. On December 13, I wrote to the store why it was hiding the real composition of the hat, but I did not receive a reply. This makes me disappointed with this purchase and the customer service of this store. I suspect that the store deliberately hides the polyester admixture to increase sales of this product. https://kapelusz.pl/Czapka-Hatteras-Donegal-Earflaps-by-Stetson.html
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Kapelusz.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
10 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Do dzisiaj nie otrzymałam przesylki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kapelusz.pl
11 mar 2024
Dzień dobry, Jesteśmy w kontakcie z przewoźnikiem i e-mailem z Panią. Jest nam przykro, że doszło do opóźnienia. Paczka jest w drodze do Pani i prosimy o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy dostawę paczki. Pozdrawiamy, zespół kapelusz.pl. Update: Paczka została doręczona. Dziękujemy za zakupy na kapelusz.pl!
24 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Wysyłka to żart

Karton można otworzyć bez śladów jego otwarcia, nie jest on nawet zaklejony taśmą. Każdy może otworzyć karton wysyłkowy, wyjąć zawartość, przymierzyć, po dotykać, i zamknąć z powrotem - przy kapeluszu za 1000zł to nie dopuszczalne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kapelusz.pl
24 lip 2023
Współpracujemy z przewoźnikami, którym ufamy. Wysyłamy paczki do wszystkich krajów Europy i dużej części świata i gwarantujemy pewną dostawę. Kartony nie są też klejone, aby można je było użyć do ewentualnego zwrotu. Cieszymy się, ze paczka do Pana dotarła, choć jest nam przykro z otrzymanej oceny. Pozdrawiamy, zespół kapelusz.pl
5 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
zrealizowac zamowienie 660047460 Miala byc weryfikacja i powiadomienie o numerze konta przeslanym na moj adres e-mailowy celem dokonania oplaty. Nic do .tej pory nie przyszlo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kapelusz.pl
5 cze 2023
Dzień dobry, potwierdzenie zamówienia razem z połączeniem bankowym zostało przesłane w dniu zakupu. Przesłaliśmy je ponownie. Prosimy o sprawdzenie skrzynki pocztowej lub kontakt (support@kapelusz.pl) z nami, jeśli adres e-mailowy się nie zgadza. Pozdrawiamy, kapelusz.pl
2 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Są sklepy gdzie kupuje się "dwa razy" czyli "pierwszy i ostatni" . Skandaliczny czas oczekiwania na przesyłkę - miesiąc od zapłaty !!!!!!. Zero przeprosin.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kapelusz.pl
2 maj 2023
Dzień dobry, za opóźnienie odpowiedzialny był przewoźnik. Byliśmy z Panem z tego powodu w kontakcie telefonicznym i mailowym. Jest nam przykro, jeśli nasze maile nie dotarły. Jeszcze raz przepraszamy i zapewniamy, że był to wyjątek. Pozdrawiamy, zespół kapelusz.pl
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
nie można dokończyć transakcji, zarówno z karty jak i przelewem bankowym nie można opłacić zakupu, problem się wciąż powtarza.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kapelusz.pl
8 gru 2023
Dzień dobry, nie potrafimy osądzić, z jakiego powodu płatność z Pani strony nie działa. Zamówienie powinno zostać opłacone tą formą, która została wybrana przy kasie. Byliśmy kilkakrotnie w kontakcie i staraliśmy się o udzielenie pomocy, lecz płatności nie otrzymaliśmy, przez co zamówienie zostało anulowane. Stoimy do dyspozycji w razie pytań i pozdrawiamy, zespół kapelusz.pl
30 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt kupiony w marcu nie dotarł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kapelusz.pl
30 maj 2023
Dzień dobry, nasza paczka nie została odebrana i wróciła ponownie do nas. Prosimy o kontakt, ponieważ nasze próby kontaktu się do tej pory nie powiodły (support@kapelusz.pl). Cieszylibyśmy się, gdybyśmy to mogli jak najszybciej wyjaśnić i zwrócić środki lub ponownie wysłać zamówienie! Pozdrawiamy, kapelusz.pl
28 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Kapelusz.pl
28 kwi 2023
Dzień dobry, Wysłaliśmy do Pana wiadomość e-mailem. Prosimy o cierpliwość, bo oczekujemy, że zamówienie trafi do Pana w podanych ramach czasu na przesyłkę. Pozdrawiamy, zespół kapelusz.pl