misslou.pl- Logo - Opinie

misslou.pl
Opinie:

Opinie (12) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (34)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 lut 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
misslou.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam dwa stroje kąpielowe i jestem bardzo zadowolona. Zdjęcia odzwierciedlają rzeczywistość. Zamówienie zostało wysłane ekspresowo.

najbardziej krytyczna opinia

22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kostium ma za luźne gumki-ramiączka, zwracam
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu misslou.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kostium ma za luźne gumki-ramiączka, zwracam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu misslou.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat zakupionego u nas stroju kąpielowego. Bardzo nam przykro słyszeć, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań ze względu na problem z luźnymi gumkami-ramiączkami. Jesteśmy zobowiązani do oferowania naszym klientom wyłącznie produktów najwyższej jakości, dlatego przykro nam, że w tym przypadku się nie udało. Rozumiemy, jak ważne jest, aby kostium kąpielowy był idealnie dopasowany i zapewniał komfort podczas użytkowania, a luźne ramiona mogą znacząco wpłynąć na doświadczenia związane z jego noszeniem. Pragniemy zapewnić Panią, że Pani opinia została przekazana do naszego działu kontroli jakości w celu dokładnego zbadania tej kwestii i podjęcia niezbędnych kroków, aby zapobiec podobnym problemom w przyszłości. Dziękujemy za cenny feedback i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo tej sytuacji, będziemy mieli przyjemność ponownie gościć Panią jako naszą klientkę w przyszłości. Miss Lou