dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.pl
Opinie

: 15 865Bardzo dobry

4,93

znaku jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 5 lis 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
dolina-noteci.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted ShopsUwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Opinie zweryfikowana (4298) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (15 865)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

Klient dolina-noteci.pl
12 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia Ok . Przesyłka porządnie zapakowana- jak zawsze.Szkoda tylko , że na pudełku nie ma informacji żeby nie rzucać lub coś podobnego. Puszki dotarły , wszystkie mniej lub więcej zdeformowane- na zdjęciu przykład .Wina oczywiście firmy kurierskiej (rzucania przesyłek ).

najbardziej krytyczna opinia

Klient dolina-noteci.pl
25 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu. Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa? mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

 Sortuj 
Trafność
Klient dolina-noteci.pl
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jak zwykle punktualność dostawy.Pupil w dalszym ciągu konsumuje apetytem. Prosiłabym o dołączanie od czasu do czasu pokrywki do konserw.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 dni temu
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
24 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
15 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Puszki z mokra karma całe pogniecione jakby ktoś mini rzucał nie zafoliowane, na dostawę czekaliśmy 5 dni. Porażka przy tym zamówieniu. Poprzednio wszytko było ok, paczka ładnie skompletowana i I czas realizacji 2 dni.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 sty 2023
Dziękujemy za opinie. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się jak najlepiej zabezpieczać produkty, aby do klienta dotarły nieuszkodzone. Niemniej jednak do takich sytuacji dochodzi podczas transportu, powodem jest niewłaściwa obsługa paczki przez kuriera. Kiedy paczka jest rzucana puszki, które są dość delikatne, wewnątrz kartonu obijają się o siebie na co nieustannie zwracamy uwagę naszym przewoźnikom. Zgodnie z naszym regulaminem na wysyłkę mamy 48h, z czego się oczywiście wywiązaliśmy oraz sam transport zajmuje około 1 dnia. Pozdrawiam.
Klient dolina-noteci.pl
14 gru 2022
 Opinia zweryfikowana

Fatalna obsługa i błędne zamówienie

Błędnie wysłane zamówienie, brak możliwości dodzwonienia się, nowa paczka nadana niekompletnie, a pani Weronika z obsługi klienta nie łączy logicznych sekwencji wypowiedzi.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
14 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Dzwoniła Pani na infolinię w poniedziałek - niestety mieliśmy bardzo dużo połączeń, dlatego też kontakt mógł być utrudniony za co najmocniej przepraszamy. Zawsze staramy się oddzwonić do klientów, jeżeli nie uda nam się odebrać połączenia i tak też było w tym przypadku. Jeżeli chodzi o paczkę to niestety nie otrzymaliśmy od Pani informacji, że w przesyłce są braki - informowała nas Pani tylko o nieprawidłowości co do smaków zamówionych karm suszonych, które wymieniliśmy na zgodne z zamówieniem. Wymiana dotyczyła tylko karm suszonych, nie całego zamówienia co zostało z Panią ustalone. Pozdrawiamy.
WL
4 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Ogromna podwyżka karmy mokrej 24x800 g. Od października 2022 r do stycznia 2023 r wzrost o 21,01 zł. Najdroższa taka karma , rezygnuję z zakupów w tym sklepie.
Klient dolina-noteci.pl
5 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt mało rabatów dla stałych klientów a te 10 % jednorazowo to śmieszna kwota
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień. Zachęcamy również do skorzystania z oferty tygodniowej, w tej znajdują się produkty objęte promocją. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
8 mar 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
21 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie cierpie odpowiadać na durne pytania. Jak ci się podobała - srak!
Klient dolina-noteci.pl
4 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
04-05-2023 jeszcze nie mam przesyłki co mam oceniać
Klient dolina-noteci.pl
14 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas dostawy
Klient dolina-noteci.pl
6 gru 2022
 Opinia zweryfikowana
zmnieszyć cenę
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Każdy sklep ma własną politykę cenową. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 50zł w każdą środę, w pozostałe dni 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień, schludnie i estetycznie zapakowany towar, a przy tym solidnie zabezpieczony. Rabat -10% jaki można uzyskać na pierwsze zamówienie zapisując się do Newsletter. W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
13 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka nie zgodna z zamówieniem drugi raz ten sam problem
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
15 lis 2022
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
2 mar 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
24 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
13 lut 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
27 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
6 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
2 sty 2023
 Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
27 gru 2022
 Opinia zweryfikowana