dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.plOpinie

: 10 583Bardzo dobry

4,96

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 5.11.2020
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 5.11.2020
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Opinie zweryfikowana (7987) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (10 583)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


5 miesiące temu
Hej mój piesek ma ponad 14 lat. Od 1.5 roku choruje na cukrzycę przez którą stracił wzrok. Początki były bardzo trudne zarówno jeśli chodzi o naukę poruszania jak i o jedzenie. Na początku dostawał suchą karmę dla cukrzyków z różnych firm tak dla zmiany smaku (oczywiście wcześniej moczoną) i jadł ją tak sobie. Teraz kupuję mu już jakiś czas mokrą karmę w puszce dla cukrzyków z doliny noteci i muszę przyznać że nie wierzyłam czy on będzie chciał ją jeść. Moje zaskoczenie jest tym większe że on powinien jeść jedną puszkę dziennie a czasami zjada półtorej bo tak mu smakuje. Karma ma mięsny zapach i naprawdę polecam ją każdemu kto ma pieska z cukrzycą. Sklep dolina noteci zasługuje na 10 gwiazdek zarówno za profesjonalne zapakowanie towaru , za super produkt oraz za miłą obsługę która zawsze dołącza do paczki miłe liściki kto akurat pakował daną paczkę. Serdecznie polecam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


9 miesiące temu
Niestety, zawiodłem się. Karmę Rafi kupuję już bardzo długo, jest ona ulubionym przysmakiem mojego psa. Zawsze kupowałem w osiedlowym sklepie, i jak zawsze większą ilość( całe pudło). Niestety kiedyś nie dojechała dostawa i zmuszony byłem kupić bezpośrednio u Państwa. Przesyłka dotarła, od razu podałem jeden baton psu, ale poczułem dziwny zapach. Pies jej nie zjadł , ale myślałem że nie jest głodny. Na wieczór dostał 2 batony a karma tak samo źle pachniała. Czuć z niej jakby ferment kaszy bądź podpsute mięso (wprost jakby zdechlizna leśna) , niestety karma raczej nadaje się albo do zwrotu albo do śmieci. Dziwię się, że taka firma może zrobić taaką wpadkę.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(14)
 Opinia zweryfikowana
17 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Składałam reklamację, że karma nie odpowiada z zamówieniem, tzn. w karmie rybnej nie było czuć ryby tylko mielonkę. Odpowiedź była z góry do przewidzenia, że wszystkie normy są zachowane, jednak ja karmę z dorszem zamawiam nie pierwszy raz, więc wiem co mówię i czuję. Zdjęcia zapachu nie można dołączyć😞moja rada… częściej sprawdzać jakość towaru przeznaczonego na sprzedaż
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
1 miesiąc temu
Dziękujemy za opinię. Na zgłoszoną reklamację otrzymała Pani odpowiedź z Działu Kontroli Jakości. Jeżeli ma Pani do nas jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Brak informacji o składzie karmy. Rozmowa telefoniczna - osoba odbierająca nie potrafi odpowiedzieć na pytanie o skład karmy, nie potrafi odpowiedzieć jaka karma najlepsza dla określonej rasy. Nie naliczono zniżki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Chcielibyśmy poinformować, iż sytuacja miała charakter jednorazowy i nie dopuścimy do podobnego zdarzenia w przyszłości. Natomiast w kwestii kodu rabatowego informujemy, iż zostaje on przesłany na podany adres mailowy po zapisaniu się do newslettera. Należy go wpisać przy składaniu zamówienia. Zamówienie musi być za minimum 99zł. Kod rabatowy nie naliczy się do produktów, które aktualnie są już objęte promocją na naszej stronie internetowej. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
powinno byc w karmie galaretka .jest za suche
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. Produkując karmy, kierujemy się przede wszystkim dobrem czworonogów, składy receptur wszystkich produktów opracowywane są na podstawie aktualnych norm i zaleceń żywieniowych, by spełniać potrzeby żywieniowe kotów. Korzystamy z wiedzy doświadczonych specjalistów ds. żywienia zwierząt. Jedynie tekstura omawianych wyrobów została zmieniona. Nadal 60% składu stanowi filet z danego gatunku mięsa. Konsystencja produktu, która wcześniej występowała w postaci kawałków fileta teraz ma postać zwięzłego bloku (karma bardziej rozdrobiona). Karmy Premium cechują się stałością składu, dana linia asortymentowa nie ulega żadnym modyfikacjom w recepturze - zawartość surowców oraz dodatków witaminowo-mineralnych bez zmian. Na podstawie przeprowadzonych przez DNP Sp. z o.o. badań i testów karmy w tej postaci charakteryzowały się większą smakowitością, a pokarm był łatwiej i chętniej pobierany przez koty. Rozdrobniony filet stanowiący skład karm jest znacznie bardziej atrakcyjny i zapewnia przyjemność jedzenia dla pupila. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
2 razy przyszło złe zamówienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 miesiący temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Po wnikliwej weryfikacji stwierdzamy, iż towar który Pani otrzymała był jak najbardziej zgodny z produktami znajdującymi się w zamówieniu. Wszystkie informacje na temat tego z jakich konkretnie smaków składa się dany MIX są wyraźnie przedstawione i opisane na naszej stronie internetowej, w związku z czym nie doszło z naszej strony do żadnej pomyłki. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Niestety, zawiodłem się. Karmę Rafi kupuję już bardzo długo, jest ona ulubionym przysmakiem mojego psa. Zawsze kupowałem w osiedlowym sklepie, i jak zawsze większą ilość( całe pudło). Niestety kiedyś nie dojechała dostawa i zmuszony byłem kupić bezpośrednio u Państwa. Przesyłka dotarła, od razu podałem jeden baton psu, ale poczułem dziwny zapach. Pies jej nie zjadł , ale myślałem że nie jest głodny. Na wieczór dostał 2 batony a karma tak samo źle pachniała. Czuć z niej jakby ferment kaszy bądź podpsute mięso (wprost jakby zdechlizna leśna) , niestety karma raczej nadaje się albo do zwrotu albo do śmieci. Dziwię się, że taka firma może zrobić taaką wpadkę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. Bardzo proszę o przesłanie nam wiadomości na nasz adres sklep@dolina-noteci.pl - wiadomość ta zostanie przekazana do Działu Technologii w celu sprawdzenia całej linni produkcyjnej dotyczącej tego produktu. Dodatkowo bez żadnego problemu karma, która prawdopodobnie okazała się zła zostanie wymieniona na nową, tylko tak jak pisałem wcześniej proszę o wiadomość na wyżej podany adres. Na pewno zajmiemy się tą sprawą.
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Wrocic do poprzedniej receptury karmy filet z indyka premium. Informować klientów o zmianie karmy, lub zmienić opakowanie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. Produkując karmy, kierujemy się przede wszystkim dobrem czworonogów, składy receptur wszystkich produktów opracowywane są na podstawie aktualnych norm i zaleceń żywieniowych, by spełniać potrzeby żywieniowe kotów. Korzystamy z wiedzy doświadczonych specjalistów ds. żywienia zwierząt. Jedynie tekstura omawianych wyrobów została zmieniona. Nadal 60% składu stanowi filet z danego gatunku mięsa. Konsystencja produktu, która wcześniej występowała w postaci kawałków fileta teraz ma postać zwięzłego bloku (karma bardziej rozdrobiona). Karmy premium cechują się stałością składu, dana linia asortymentowa nie ulega żadnym modyfikacjom w recepturze - zawartość surowców oraz dodatków witaminowo-mineralnych bez zmian. Na podstawie przeprowadzonych przez DNP Sp. z o.o. badań i testów karmy w tej postaci charakteryzowały się większą smakowitością, a pokarm był łatwiej i chętniej pobierany przez koty. Rozdrobniony filet stanowiący skład karm jest znacznie bardziej atrakcyjny i zapewnia przyjemność jedzenia dla pupila.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Przesyłka nie dotarla, dodzwonienie sie na infolinie graniczy z cudem poprzedzonym modlitwami przedświatecznymi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. Chcielibyśmy wyjaśnić kwestię doręczenia jak i próby skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeżeli chodzi o doręczenie przesyłki to była ona dwukrotnie awizona przez firmę kurierską 13.12 oraz 14.12. Po drugiej nie udanej próbie firma kurierska automatycznie przekierowuje przesyłkę do najbliższego punktu odbioru. W tym wypadku przesyłka znajduję się w punkcie odbirou pod adresem: Poznańska 52 59-220 Legnica Przesyłka znajdować się będzie tam przez 7 dni. Jeżeli nie zostanie odebrana zostanie zwrócna do nadawcy jako odmowa przyjęcia. Jeżeli chodzi o połączenie z naszym Działek BOK w okresie przedświątecznym może być to trudniejsze niż w okresie zwykłym, ponieważ mamy zwiększoną liczbę telefonów. Natomiast konsultanci, jeżeli zauważą, np. nieodberane połączene oddzwaniają bez żadnego problemu, aby pomóc klientowi. Jeszcze raz dziękujemy za opinię :)
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
OSIEM (8) dni a przesyłki z KARMĄ NIE MA.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 miesiące temu
Dziękujemy za opinię. Nasze paczki zazwyczaj trafiają do klientów następnego dnia od wysłania. W okresie przedświątecznym występowały opóźnienia firm kurierskich spowodowane zbyt dużą ilością paczek do dostarczenia. W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy :)
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Pomylono karmę która miala być wysłana.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. Prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta w celu wyjaśnienia błędu. Bez problemu zostanie on naprawiony. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Przesyłka do mnie nie dotarła.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 miesiące temu
Dzień dobry, z informacji jakie widnieją u przewoźnika wynika, że przesyłka była dwukrotnie awizowana i ostatecznie została przekazana do punktu odbioru paczek. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zgłoś opinię