Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
12 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia Ok . Przesyłka porządnie zapakowana- jak zawsze.Szkoda tylko , że na pudełku nie ma informacji żeby nie rzucać lub coś podobnego. Puszki dotarły , wszystkie mniej lub więcej zdeformowane- na zdjęciu przykład .Wina oczywiście firmy kurierskiej (rzucania przesyłek ).
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Jak zwykle punktualność dostawy.Pupil w dalszym ciągu konsumuje apetytem.
Prosiłabym o dołączanie od czasu do czasu pokrywki do konserw.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 dni temu
Dziękujemy za wiadomość, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
24 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
15 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Puszki z mokra karma całe pogniecione jakby ktoś mini rzucał nie zafoliowane, na dostawę czekaliśmy 5 dni. Porażka przy tym zamówieniu. Poprzednio wszytko było ok, paczka ładnie skompletowana i I czas realizacji 2 dni.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 sty 2023
Dziękujemy za opinie. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się jak najlepiej zabezpieczać produkty, aby do klienta dotarły nieuszkodzone. Niemniej jednak do takich sytuacji dochodzi podczas transportu, powodem jest niewłaściwa obsługa paczki przez kuriera. Kiedy paczka jest rzucana puszki, które są dość delikatne, wewnątrz kartonu obijają się o siebie na co nieustannie zwracamy uwagę naszym przewoźnikom.
Zgodnie z naszym regulaminem na wysyłkę mamy 48h, z czego się oczywiście wywiązaliśmy oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiam.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
14 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Fatalna obsługa i błędne zamówienie
Błędnie wysłane zamówienie, brak możliwości dodzwonienia się, nowa paczka nadana niekompletnie, a pani Weronika z obsługi klienta nie łączy logicznych sekwencji wypowiedzi.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
14 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Dzwoniła Pani na infolinię w poniedziałek - niestety mieliśmy bardzo dużo połączeń, dlatego też kontakt mógł być utrudniony za co najmocniej przepraszamy. Zawsze staramy się oddzwonić do klientów, jeżeli nie uda nam się odebrać połączenia i tak też było w tym przypadku. Jeżeli chodzi o paczkę to niestety nie otrzymaliśmy od Pani informacji, że w przesyłce są braki - informowała nas Pani tylko o nieprawidłowości co do smaków zamówionych karm suszonych, które wymieniliśmy na zgodne z zamówieniem. Wymiana dotyczyła tylko karm suszonych, nie całego zamówienia co zostało z Panią ustalone. Pozdrawiamy.
Ogromna podwyżka karmy mokrej 24x800 g. Od października 2022 r do stycznia 2023 r wzrost o 21,01 zł. Najdroższa taka karma , rezygnuję z zakupów w tym sklepie.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
5 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Zbyt mało rabatów dla stałych klientów a te 10 % jednorazowo to śmieszna kwota
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień. Zachęcamy również do skorzystania z oferty tygodniowej, w tej znajdują się produkty objęte promocją.
Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
8 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
21 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Nie cierpie odpowiadać na durne pytania. Jak ci się podobała - srak!
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
4 maj 2023
Opinia zweryfikowana
04-05-2023 jeszcze nie mam przesyłki co mam oceniać
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
14 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas dostawy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
6 gru 2022
Opinia zweryfikowana
zmnieszyć cenę
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Każdy sklep ma własną politykę cenową. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 50zł w każdą środę, w pozostałe dni 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień, schludnie i estetycznie zapakowany towar, a przy tym solidnie zabezpieczony. Rabat -10% jaki można uzyskać na pierwsze zamówienie zapisując się do Newsletter. W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
13 lis 2022
Opinia zweryfikowana
Przesyłka nie zgodna z zamówieniem drugi raz ten sam problem
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
15 lis 2022
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.