Wszystko jest ok.Dostawa była bardzo szybko - jedyny ''minus '' to ceny - bo mam dużo bezdomnych kotów - a Wasze wyroby najlepiej naszym kotom smakują, a najbardziej indyk i kaczka.
Próbuję trochę mieszać z innymi.Dziękuję za prezent - tj.suchy pokarm z łososiem. serdecznie pozdrawiam od mamy Zuzi (3 kocięta), Maćka i Czarnego, oraz pozostałych kilkunastu kotów (mniej uprzywilejowanych).
Jeśli macie Państwo suchy pokarm przeterminowany,po niższej cenie to chętnie wezmę.A na razie to proszę o zestaw puszek 400g albo większych puszek - w zestawach z indykiem,kaczką i łososiem.
Serdecznie pozdrawiam Anna Halladin
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Ogromna podwyżka karmy mokrej 24x800 g. Od października 2022 r do stycznia 2023 r wzrost o 21,01 zł. Najdroższa taka karma , rezygnuję z zakupów w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
14 lut 2023
Zbyt długi czas dostawy
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
13 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
27 sty 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
15 sty 2023
Puszki z mokra karma całe pogniecione jakby ktoś mini rzucał nie zafoliowane, na dostawę czekaliśmy 5 dni. Porażka przy tym zamówieniu. Poprzednio wszytko było ok, paczka ładnie skompletowana i I czas realizacji 2 dni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 sty 2023
Dziękujemy za opinie. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się jak najlepiej zabezpieczać produkty, aby do klienta dotarły nieuszkodzone. Niemniej jednak do takich sytuacji dochodzi podczas transportu, powodem jest niewłaściwa obsługa paczki przez kuriera. Kiedy paczka jest rzucana puszki, które są dość delikatne, wewnątrz kartonu obijają się o siebie na co nieustannie zwracamy uwagę naszym przewoźnikom.
Zgodnie z naszym regulaminem na wysyłkę mamy 48h, z czego się oczywiście wywiązaliśmy oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiam.
Opinia zweryfikowana
21 sty 2023
Nie cierpie odpowiadać na durne pytania. Jak ci się podobała - srak!
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
6 sty 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 sty 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
27 gru 2022
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
14 gru 2022
Błędnie wysłane zamówienie, brak możliwości dodzwonienia się, nowa paczka nadana niekompletnie, a pani Weronika z obsługi klienta nie łączy logicznych sekwencji wypowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
14 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Dzwoniła Pani na infolinię w poniedziałek - niestety mieliśmy bardzo dużo połączeń, dlatego też kontakt mógł być utrudniony za co najmocniej przepraszamy. Zawsze staramy się oddzwonić do klientów, jeżeli nie uda nam się odebrać połączenia i tak też było w tym przypadku. Jeżeli chodzi o paczkę to niestety nie otrzymaliśmy od Pani informacji, że w przesyłce są braki - informowała nas Pani tylko o nieprawidłowości co do smaków zamówionych karm suszonych, które wymieniliśmy na zgodne z zamówieniem. Wymiana dotyczyła tylko karm suszonych, nie całego zamówienia co zostało z Panią ustalone. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
6 gru 2022
zmnieszyć cenę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Każdy sklep ma własną politykę cenową. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 50zł w każdą środę, w pozostałe dni 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień, schludnie i estetycznie zapakowany towar, a przy tym solidnie zabezpieczony. Rabat -10% jaki można uzyskać na pierwsze zamówienie zapisując się do Newsletter. W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
23 maj 2022
Składałam reklamację, że karma nie odpowiada z zamówieniem, tzn. w karmie rybnej nie było czuć ryby tylko mielonkę. Odpowiedź była z góry do przewidzenia, że wszystkie normy są zachowane, jednak ja karmę z dorszem zamawiam nie pierwszy raz, więc wiem co mówię i czuję. Zdjęcia zapachu nie można dołączyć😞moja rada… częściej sprawdzać jakość towaru przeznaczonego na sprzedaż
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
31 maj 2022
Dziękujemy za opinię. Na zgłoszoną reklamację otrzymała Pani odpowiedź z Działu Kontroli Jakości. Jeżeli ma Pani do nas jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
21 kwi 2022
Brak informacji o składzie karmy. Rozmowa telefoniczna - osoba odbierająca nie potrafi odpowiedzieć na pytanie o skład karmy, nie potrafi odpowiedzieć jaka karma najlepsza dla określonej rasy. Nie naliczono zniżki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
29 kwi 2022
Dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Chcielibyśmy poinformować, iż sytuacja miała charakter jednorazowy i nie dopuścimy do podobnego zdarzenia w przyszłości. Natomiast w kwestii kodu rabatowego informujemy, iż zostaje on przesłany na podany adres mailowy po zapisaniu się do newslettera. Należy go wpisać przy składaniu zamówienia. Zamówienie musi być za minimum 99zł. Kod rabatowy nie naliczy się do produktów, które aktualnie są już objęte promocją na naszej stronie internetowej. Pozdrawiamy:)
Opinia zweryfikowana
29 cze 2022
dlaczego te karmy niby u producenta a są takie drogie co to za dziwna polityka hejt promocja - 10% a nadal taka sama cena
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
30 cze 2022
Dziękujemy za opinię. Każdy sklep ma własną politykę cenową. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 50zł w każdą środę, w pozostałe dni 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień, schludnie i estetycznie zapakowany towar, a przy tym solidnie zabezpieczony. Jeżeli chodzi o promocję -10% to prosimy o podanie więcej szczegółów, abyśmy mogli to zweryfikować. W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
13 lis 2022
Przesyłka nie zgodna z zamówieniem drugi raz ten sam problem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
15 lis 2022
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.