dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.plOpinie

: 12 198Bardzo dobry

4,96

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 5 lis 2020
data aktualizacji: 29 lis 2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 5 lis 2020
data aktualizacji: 29 lis 2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Opinie zweryfikowana (6185) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (12 198)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 lut 2022
Hej mój piesek ma ponad 14 lat. Od 1.5 roku choruje na cukrzycę przez którą stracił wzrok. Początki były bardzo trudne zarówno jeśli chodzi o naukę poruszania jak i o jedzenie. Na początku dostawał suchą karmę dla cukrzyków z różnych firm tak dla zmiany smaku (oczywiście wcześniej moczoną) i jadł ją tak sobie. Teraz kupuję mu już jakiś czas mokrą karmę w puszce dla cukrzyków z doliny noteci i muszę przyznać że nie wierzyłam czy on będzie chciał ją jeść. Moje zaskoczenie jest tym większe że on powinien jeść jedną puszkę dziennie a czasami zjada półtorej bo tak mu smakuje. Karma ma mięsny zapach i naprawdę polecam ją każdemu kto ma pieska z cukrzycą. Sklep dolina noteci zasługuje na 10 gwiazdek zarówno za profesjonalne zapakowanie towaru , za super produkt oraz za miłą obsługę która zawsze dołącza do paczki miłe liściki kto akurat pakował daną paczkę. Serdecznie polecam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


30 lis 2021
Wysyłka szybka ale mam zastrzeżenia do gratisów ; karma 120 zł , w zestawie 140zł i gratis 3 puszki !!!!!! Jaki to gratis skoro 20 zł wyższej ceny na karmę pokrywają wartość puszek !!!! Wzięłam zestaw bo i tak potrzebuję puszki , ale nie toleruje robienia klientów w konia . a takie postępowanie zachwiało moim zaufaniem do was . Może nawet zmienię firmę , zwłaszcza że karma nie namięka w wodzie . Wg specjalistów niemieckich karma twarda , zanim zostanie strawiona może powodować uszkodzenie żołądka u psa . Małgorzata +3 psy
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(15)
 Opinia zweryfikowana
13 lis 2022
Przesyłka nie zgodna z zamówieniem drugi raz ten sam problem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
15 lis 2022
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
21 wrz 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 maj 2022
Składałam reklamację, że karma nie odpowiada z zamówieniem, tzn. w karmie rybnej nie było czuć ryby tylko mielonkę. Odpowiedź była z góry do przewidzenia, że wszystkie normy są zachowane, jednak ja karmę z dorszem zamawiam nie pierwszy raz, więc wiem co mówię i czuję. Zdjęcia zapachu nie można dołączyć😞moja rada… częściej sprawdzać jakość towaru przeznaczonego na sprzedaż
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
31 maj 2022
Dziękujemy za opinię. Na zgłoszoną reklamację otrzymała Pani odpowiedź z Działu Kontroli Jakości. Jeżeli ma Pani do nas jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
21 kwi 2022
Brak informacji o składzie karmy. Rozmowa telefoniczna - osoba odbierająca nie potrafi odpowiedzieć na pytanie o skład karmy, nie potrafi odpowiedzieć jaka karma najlepsza dla określonej rasy. Nie naliczono zniżki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
29 kwi 2022
Dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Chcielibyśmy poinformować, iż sytuacja miała charakter jednorazowy i nie dopuścimy do podobnego zdarzenia w przyszłości. Natomiast w kwestii kodu rabatowego informujemy, iż zostaje on przesłany na podany adres mailowy po zapisaniu się do newslettera. Należy go wpisać przy składaniu zamówienia. Zamówienie musi być za minimum 99zł. Kod rabatowy nie naliczy się do produktów, które aktualnie są już objęte promocją na naszej stronie internetowej. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
29 cze 2022
dlaczego te karmy niby u producenta a są takie drogie co to za dziwna polityka hejt promocja - 10% a nadal taka sama cena
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
30 cze 2022
Dziękujemy za opinię. Każdy sklep ma własną politykę cenową. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 50zł w każdą środę, w pozostałe dni 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień, schludnie i estetycznie zapakowany towar, a przy tym solidnie zabezpieczony. Jeżeli chodzi o promocję -10% to prosimy o podanie więcej szczegółów, abyśmy mogli to zweryfikować. W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
16 gru 2021
Przesyłka nie dotarla, dodzwonienie sie na infolinie graniczy z cudem poprzedzonym modlitwami przedświatecznymi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
17 gru 2021
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. Chcielibyśmy wyjaśnić kwestię doręczenia jak i próby skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeżeli chodzi o doręczenie przesyłki to była ona dwukrotnie awizona przez firmę kurierską 13.12 oraz 14.12. Po drugiej nie udanej próbie firma kurierska automatycznie przekierowuje przesyłkę do najbliższego punktu odbioru. W tym wypadku przesyłka znajduję się w punkcie odbirou pod adresem: Poznańska 52 59-220 Legnica Przesyłka znajdować się będzie tam przez 7 dni. Jeżeli nie zostanie odebrana zostanie zwrócna do nadawcy jako odmowa przyjęcia. Jeżeli chodzi o połączenie z naszym Działek BOK w okresie przedświątecznym może być to trudniejsze niż w okresie zwykłym, ponieważ mamy zwiększoną liczbę telefonów. Natomiast konsultanci, jeżeli zauważą, np. nieodberane połączene oddzwaniają bez żadnego problemu, aby pomóc klientowi. Jeszcze raz dziękujemy za opinię :)
 Opinia zweryfikowana
28 lut 2022
2 razy przyszło złe zamówienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 mar 2022
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Po wnikliwej weryfikacji stwierdzamy, iż towar który Pani otrzymała był jak najbardziej zgodny z produktami znajdującymi się w zamówieniu. Wszystkie informacje na temat tego z jakich konkretnie smaków składa się dany MIX są wyraźnie przedstawione i opisane na naszej stronie internetowej, w związku z czym nie doszło z naszej strony do żadnej pomyłki. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
14 mar 2022
powinno byc w karmie galaretka .jest za suche
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
15 mar 2022
Dziękujemy za opinię. Produkując karmy, kierujemy się przede wszystkim dobrem czworonogów, składy receptur wszystkich produktów opracowywane są na podstawie aktualnych norm i zaleceń żywieniowych, by spełniać potrzeby żywieniowe kotów. Korzystamy z wiedzy doświadczonych specjalistów ds. żywienia zwierząt. Jedynie tekstura omawianych wyrobów została zmieniona. Nadal 60% składu stanowi filet z danego gatunku mięsa. Konsystencja produktu, która wcześniej występowała w postaci kawałków fileta teraz ma postać zwięzłego bloku (karma bardziej rozdrobiona). Karmy Premium cechują się stałością składu, dana linia asortymentowa nie ulega żadnym modyfikacjom w recepturze - zawartość surowców oraz dodatków witaminowo-mineralnych bez zmian. Na podstawie przeprowadzonych przez DNP Sp. z o.o. badań i testów karmy w tej postaci charakteryzowały się większą smakowitością, a pokarm był łatwiej i chętniej pobierany przez koty. Rozdrobniony filet stanowiący skład karm jest znacznie bardziej atrakcyjny i zapewnia przyjemność jedzenia dla pupila. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
28 gru 2021
OSIEM (8) dni a przesyłki z KARMĄ NIE MA.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
29 gru 2021
Dziękujemy za opinię. Nasze paczki zazwyczaj trafiają do klientów następnego dnia od wysłania. W okresie przedświątecznym występowały opóźnienia firm kurierskich spowodowane zbyt dużą ilością paczek do dostarczenia. W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy :)
 Opinia zweryfikowana
12 sty 2022
Pomylono karmę która miala być wysłana.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
13 sty 2022
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. Prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta w celu wyjaśnienia błędu. Bez problemu zostanie on naprawiony. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
16 sty 2022
Przesyłka do mnie nie dotarła.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
17 sty 2022
Dzień dobry, z informacji jakie widnieją u przewoźnika wynika, że przesyłka była dwukrotnie awizowana i ostatecznie została przekazana do punktu odbioru paczek. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
27 lip 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
11 cze 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
26 lut 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 lis 2021
Zgłoś opinię