Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
12 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia Ok . Przesyłka porządnie zapakowana- jak zawsze.Szkoda tylko , że na pudełku nie ma informacji żeby nie rzucać lub coś podobnego. Puszki dotarły , wszystkie mniej lub więcej zdeformowane- na zdjęciu przykład .Wina oczywiście firmy kurierskiej (rzucania przesyłek ).
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Trzeba długo czekać na przesyłkę , można szybciej pakować i nadawać przesyłkę
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
11 dni temu
Dziękujemy za opinię. Chcielibyśmy Pana poinformować, że zamówienia wysyłamy w ciągu 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia roboczego. Pana paczka została wysłana w piątek, dlatego otrzymał ją Pan w poniedziałek.
Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
13 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Brak promocji
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za opinię, zachęcamy do zapoznania się z ofertą tygodnia, która zmienia się w każdy poniedziałek.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
25 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Karma jest super, ze sklepem trochę gorzej
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sty 2023
Dziękujemy za opinie, skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
2 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Szybkość przesylki jest niedostateczna oraz informacja na temat gzie przesylka die znajduje. Jezeli zamawiam wtorek rano to najpóźniej w piątek powinna paczka być. Przesyłacie jedzenie a nie np. Buty .powinna być także możliwości wysyłki Express oczywiście za dopłatą.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię, zamówienie zostało wysłane 27 kwietnia (czwartek), doręczenie nastąpiło kolejnego dnia roboczego - 28 kwietnia, z którego Pani zrezygnowała i paczka wraca na nasz magazyn. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
9 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Wysyłka dużo dłuższa niż kiedyś, wcześniej składałam zamówienie w śróde i dostawałam zamówienie najpożniej w piątek, teraz przechodzi dopiero w poniedziałek. Ponadto nie wiem czy oferta "Darmowa Środa" jeszcze działa, ale u mnie nie działa (na wszystkich moich urządzeniach). Kontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem jakiś czas temu i powiedziano mi, że promocja obowiązuje i jest to problem techniczny, ale jak widać problem nie został nigdy rozwiązany. Jeszcze dodam, że dostałam kod rabatowy na urodziny mojego psa, ale kiedy probowałam go użyć powiedziano mi, że ten kod nie działa...
Szkoda, ponieważ produkty są doskonałej jakości i moje psy je bardzo lubią.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 lut 2023
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Darmowa dostawa w środy oraz pozostałe dni tygodnia obowiązuje od 99zł. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
2 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Dotyczy zamówienie 404287
Pierwszy raz zamawiałam u Państwa karmę i już wkradł się błąd, ponieważ jedno opakowanie karmy (4vets z łososiem - joint mobility) otrzymałam dla psa, a zamawiałam karmę (4vets - weight reduction) dla kota.
W związku z tym myślę, że Pan Pies Prezes, powinien zwrócić jeszcze baczniejszą uwagę na pakowanie zamówionych produktów!
Rozumiem, że pomyłka to rzecz ludzka, ale żeby tak od razu pierwszy raz?!!!
Pozdrawiam
Elżbieta
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy:)
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
8 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Dolina Noteci systematycznie pogarsza swoją ofertę, poprzez ograniczenie zniżek i wydłużanie terminów dostaw.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą tygodnia, w której co tydzień są objęte inne produkty promocją -10%. Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
17 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko super tylko niestety produkt zamówienia został pomylony :( ale kot zadowolony wiec odpuściliśmy ..
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
18 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
28 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Coraz częściej w puszkach jest pleśń i zepsute mieso
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Pozdrawiamy
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
17 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Odnoszę wrażenie, że ostatnio wyroby straciły na jakości. Wcześniej psy nie miały problemów żołądkowych. Teraz tak. Testowałem mokrą karmę przez dłuższy czas i niestety problemy powstają po zjedzeniu karmy. Wcześniej zrobiłem przerwę i było dobrze. Ponownie powróciłem do DN i problemy powróciły. Mam nadzieję, że to chwilowe i produkty powrócą do historycznej świetności.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
1 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Opinia o konstrukcji sklepu internetowego.
Do samego zamówienia zastrzeżeń nie mam, a bardziej do konstrukcji strony. Gdy chciałem kupić mokrą karmę dla kociąt wyświetliła mi się opcja: mixu smaków i nie zauważyłem że opcja jest tylko dla karmy dla dorosłych.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 lut 2023
Dziękujemy za opinie, która jest dla nas bardzo ważna. Prowadzone są pracę nad udoskonaleniem strony. W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą pod numerem telefonu 607551111 bądź pod adresem mailowym: sklep@dolina-noteci.pl. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
23 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Dostawa błyskawiczna kontakt na 6 opakowanie super ale … zdarza się ostatnio nawet często, że seria Rafi śmierdzi jest nieświeża poza tym ok
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
24 sty 2023
Dziękujemy za opinie, która jest dla nas bardzo ważna. W celu weryfikacji karmy Rafi, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
5 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Czas wysyłania przesyłki jest dwukrotnie dłuższy niż w ZOO plus. Rano złożone
zamówienie przychodzi na drugi dzień.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Opóźnienie w wysyłce spowodowane było dużą liczbą zamówień z okazji promocji Black Friday oraz Cyber Monday - nasi klienci otrzymali maila z przeprosinami za wydłużony czas oczekiwania na paczkę. Jeszcze raz bardzo przepraszamy. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
5 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Czas wysyłki był dłuższy niż zapewniano. Dopiero po mailu przypominającym o zamówieniu wysłano przesyłkę.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Opóźnienie w wysyłce spowodowane było dużą liczbą zamówień z okazji promocji Black Friday oraz Cyber Monday - nasi klienci otrzymali maila z przeprosinami za wydłużony czas oczekiwania na paczkę. Jeszcze raz bardzo przepraszamy. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
17 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Więcej wołowiny w puszkach z wołowina
Zwracać uwagę na puszki - dostaje pogniecione
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
15 mar 2023
Opinia zweryfikowana
działanie strony zakupowej, czas dostawy
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 mar 2023
Dziękujemy za opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Prowadzone są pracę nad udoskonaleniem strony. W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą pod numerem telefonu 607551111 bądź pod adresem mailowym: sklep@dolina-noteci.pl.
Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
19 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Karma dobra. Kociaki jedzą z apetytem ale dostawa trwa zbyt długo.
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 sty 2023
Dziękujemy za opinie. Przepraszamy za opóźnienie, staramy się, aby paczki były wysyłane do klienta jak najszybciej, nie dłużej niż 48h, jednak w ciągu ostatnich kilku miesięcy liczba zamówień wzrosła wielokrotnie. Pozdrawiam.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
9 lis 2022
Opinia zweryfikowana
Towar zgodny z zamówienie, natomiast na przesyłkę czekałam 3 dni
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 lis 2022
Dziękujemy za opinię. Staramy się jak najszybciej wysyłać paczki do naszych klientów. Przypominamy, że na wysłanie zamówienia przysługuje nam 48h, a sam transport zajmuje 1dzień roboczy. W tym przypadku nie doszło z naszej strony do opóźnienia w wysyłce paczki. Pozdrawiamy.
Klient dolina-noteci.pl
Zgłoś opinię
18 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Minęły 3-4 dni zanim Dolina Noteci wysłała towar
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 lut 2023
Dziękujemy za opinię.
Zamówienie zostało złożone w sobotę (11 lutego) o godzinie 22:26, sklep internetowy pracuje od poniedziałku do piątku, dlatego też zamówienie zostało wysłane 14 lutego o 7:07, najszybciej jak to możliwe. Pozdrawiamy.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.