dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.plOpinie

: 10 583Bardzo dobry

4,96

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 5.11.2020
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 5.11.2020
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Opinie zweryfikowana (7987) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (10 583)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


5 miesiące temu
Hej mój piesek ma ponad 14 lat. Od 1.5 roku choruje na cukrzycę przez którą stracił wzrok. Początki były bardzo trudne zarówno jeśli chodzi o naukę poruszania jak i o jedzenie. Na początku dostawał suchą karmę dla cukrzyków z różnych firm tak dla zmiany smaku (oczywiście wcześniej moczoną) i jadł ją tak sobie. Teraz kupuję mu już jakiś czas mokrą karmę w puszce dla cukrzyków z doliny noteci i muszę przyznać że nie wierzyłam czy on będzie chciał ją jeść. Moje zaskoczenie jest tym większe że on powinien jeść jedną puszkę dziennie a czasami zjada półtorej bo tak mu smakuje. Karma ma mięsny zapach i naprawdę polecam ją każdemu kto ma pieska z cukrzycą. Sklep dolina noteci zasługuje na 10 gwiazdek zarówno za profesjonalne zapakowanie towaru , za super produkt oraz za miłą obsługę która zawsze dołącza do paczki miłe liściki kto akurat pakował daną paczkę. Serdecznie polecam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


9 miesiące temu
Niestety, zawiodłem się. Karmę Rafi kupuję już bardzo długo, jest ona ulubionym przysmakiem mojego psa. Zawsze kupowałem w osiedlowym sklepie, i jak zawsze większą ilość( całe pudło). Niestety kiedyś nie dojechała dostawa i zmuszony byłem kupić bezpośrednio u Państwa. Przesyłka dotarła, od razu podałem jeden baton psu, ale poczułem dziwny zapach. Pies jej nie zjadł , ale myślałem że nie jest głodny. Na wieczór dostał 2 batony a karma tak samo źle pachniała. Czuć z niej jakby ferment kaszy bądź podpsute mięso (wprost jakby zdechlizna leśna) , niestety karma raczej nadaje się albo do zwrotu albo do śmieci. Dziwię się, że taka firma może zrobić taaką wpadkę.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(32)
 Opinia zweryfikowana
18 dni temu
Szkoda że nie przykładacie uwagi do danych przekazanych Waszej firmie. Podałam wiek mojej Misi (2 miesiące), przez pomyłkę zamówiłam 40 saszetek dla psa dorosłego... I bez kontaktu z klientem, taśmowo towar został zapakowany. Praktycznie zero kontaktu z klientem. Nadzorował Kamil. A można było skontaktować się i spytać czy nie nastąpiła pomyłka. Spodziewałam się fajniejszej załogi, dbającej o klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 dni temu
Dziękujemy za opinię. Niestety w zamówieniu nie widzimy wieku psa, w związku z czym nie jesteśmy w stanie przeprowadzić tak dokładnej weryfikacji czy dana karma jest odpowiednia dla Pani pupila. Nie została nam przesłana żadna informacja dotycząca tego, że nastąpiła pomyłka w zamówieniu i chciałaby Pani produkt zamienić na inny - z czym oczywiście nie byłoby najmniejszego problemu. Ponadto kiedy klient złoży zamówienie z danym towarem to taki też musi zostać do niego wysłany. Ma Pani prawo do zwrotu zakupionej karmy w ciągu 14 dni. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
18 dni temu
Bardzo niestaranne pakowanie saszetek w pudełka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 dni temu
Dziękujemy za opinię. Pudełka są otwierane przez naszych pracowników w celu sprawdzenia czy ich zawartość nie jest w żaden sposób uszkodzona oraz czy zgadza się ilość saszetek. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
11 dni temu
Dziękujemy za opinię. Staramy się jak najlepiej zabezpieczać produkty, aby do klienta dotarły nieuszkodzone. Niemniej jednak do takich sytuacji dochodzi podczas transportu, powodem jest niewłaściwa obsługa paczki przez kuriera. Kiedy paczka jest rzucana - puszki, które są dość delikatne, wewnątrz kartonu obijają się o siebie na co nieustannie zwracamy uwagę naszym przewoźnikom. W przypadku podobnych sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, wymienimy puszki na wolne od jakichkolwiek wad. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Nasza psinka”Sabi” dziekuje za pyszna karmę i zawsze wyglada za kurierem ,który wiezie dobre jedzonko co widać na załączonej fotce
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
czas dostawy, może zwykłą pocztą będzie szybciej, dwa razy zamawiałem worek karmy dla psa i dwa razy oczekiwałem ostatnie zamówienie złożone 27/03 ( wieczorem, ok jestem tego świadomy ) ale zamówienie zostało odebrane 30/03 w godzinach popołudniowych, słabo działa ten dhl
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
3 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienia w dostawie. Dołożymy wszelkich starań, aby sytuacja nie miała miejsca w przyszłości. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Karma wiadomo super dla pieska tylko zamawiałam saszetki 40 szt a przyszły puszki. Oczywiście puszki taniej wychodzą niż saszetki ale nie było zróżnicowane cenowo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
3 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zwrócimy uwagę osobom pakującym paczki, aby robiły to dokładniej. Dołożymy wszelkich starań, aby podobne zdarzenie nie miało miejsca w przyszłości. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu 
Zbyt mało karm dla psów które nie mogą jeść drobiu. W zasadzie w większości jak nie kurczak to tłuszcz z kurczaka...👎
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
3 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. W naszej ofercie posiadamy dość szeroki wybór karm monobiałkowych, które w swoim składzie zawierają tylko jeden rodzaj białka bez dodatku kurczaka. Można je znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce "Karma monobiałkowa". Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Podoba mi się niesamowicie sprawność realizacji zamówień. Jednakże zaczynam wątpic w jakość zamawianych puszek dla mojego psa chorego na nerki 4vets natural kidney suport. Za każdym razem zmuszona jestem wyrzucać duzych rozmiarów niezmielonych żył, kości. Płacąc tak duża kwotę za specjalistyczna karmę mam prawo wymagać jej jakości. Mocno zastanawiam się nad następnym zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. W takich sytuacjach prosimy o zgłoszenie reklamacji kontaktując się z naszą infolinią, bądź pisząc wiadomość na nasz adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl. Reklamacja jakościowa zostanie przekazana do Działu Kontroli Jakości w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Jesteśmy stałym klientem. Dopóki nie było żadnych problemów wszystko było ok, natomiast gdy chciałam zrezygnować z zamówienia (które jeszcze nie było nawet spakowane) zostałam poinformowana że nie ma takiej możliwości. Dlatego niższa ocena, ponieważ zrezygnować z produktu mogę jedynie gdy go dostanę..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. Przeanalizowaliśmy Pani korespondencję. Zamówienie było opłacone z góry szybką płatnością, dlatego też w tym przypadku niestety nie można było zamienić produktów na droższe, ponieważ nie ma możliwości opłacenia dwa razy tego samego zamówienia. Jedyną możliwością było anulowanie zamówienia, za które zwrócilibyśmy wpłacone środki, i złożenie kolejnego zamówienia - o czym została Pani przez nas poinformowana. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Ostatnia dostawa nie bardzo jak Narazie jedna torebka okazała się zepsuta :( czuć było już przy otwieraniu pies nie chciał jeść a bardzo lubił do tej pory. Mam nadzieję, ze inne będą dobre . Pozdr
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. W takich sytuacjach prosimy o zgłoszenie reklamacji kontaktując się z naszą infolinią, bądź pisząc wiadomość na nasz adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl. Reklamacja jakościowa zostanie przekazana do Działu Kontroli Jakości w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
jeden z zamówionych produktów - gryzaki dla psa skóry kurczaka- były zepsute i przeterminowane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
3 miesiący temu
Dziękujemy za opinię. Zapewniamy, że towar pakowany do zamówień zawsze jest sprawdzany przez pracowników pod każdym kątem. Zamówione produkty jakimi są przysmaki dla psa cechują się dość intensywnym zapachem, który dla człowieka może być nieprzyjemny, jednakże jest to suszone mięso w związku z czym zapach jest naturalny dla tego typu produktów. Na opakowaniu natomiast znajduje się data produkcji jak i data ważności danego przysmaku. Oczywiście klientowi przysługuje 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Wysyłka szybka ale mam zastrzeżenia do gratisów ; karma 120 zł , w zestawie 140zł i gratis 3 puszki !!!!!! Jaki to gratis skoro 20 zł wyższej ceny na karmę pokrywają wartość puszek !!!! Wzięłam zestaw bo i tak potrzebuję puszki , ale nie toleruje robienia klientów w konia . a takie postępowanie zachwiało moim zaufaniem do was . Może nawet zmienię firmę , zwłaszcza że karma nie namięka w wodzie . Wg specjalistów niemieckich karma twarda , zanim zostanie strawiona może powodować uszkodzenie żołądka u psa . Małgorzata +3 psy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. Karma sucha z dodatkowymi puszkami kosztuje 139,99 PLN. Przy normalnej cenie puszek, które dołączone są do tego zestawu tj. karma mokra Dolina Noteci Premium 800g ich cena wynosi 8,99 PLN. Zakupując ten produkt cena za jedną puszkę wynosi 6,66 PLN. Wchodzi więc na to, że jedna puszka tak na prawdę jest darmowa.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Filtrowanie produktów to totalna katastrofa, zwłaszcza jeśli chodzi o zestawy puszek dla psów. Trzeba za każdym razem wiedzieć co chce się zamówić i wpisywać w okienko "szukaj" bo szukanie po filtrach to dramat, zwłaszcza dlatego, że z każdą zmianą strona bardzo długo się ładuje. Upierdliwe jest też to, że po zamówieniu dostaje się 5-6 maili. To mnie bardzo denerwuje. Allegro też tak miało, ale ostatnio usprawnili ten aspekt i dostaje się max 2 maile.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 miesiące temu
Dziękujemy za opinię. Strona może działać wolniej w zależności od połączenia internetowego, a także przeglądarki. Obecnie jesteśmy w trakcie przebudowy filtrów na naszej stronie internetowej oraz optymalizacji ilości wysyłanych maili. W niedługim czasie zmiany zostaną wprowadzone. Pozdrawiamy :)
 Opinia zweryfikowana
11 miesiące temu
Źle jest ustawione sortowanie. Zaznaczyłam link do mokrego pokarmu bez zbóż dla kotów, a w zamówieniu otrzymałam 4 puszki ze zbożami. Moja kotka ma alergię. Teraz przy zamawianiu będę musiała stracić więcej czasu, aby każdą puszkę sprawdzić, czy nie ma zbóż.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Przykro mi to stwierdzić ale cena Waszych produktów na allegro jest zdecydowanie niższa niż kupowanych bezpośrednio w Waszej firmie. Tam również dostawa jest darmowa a zestaw zawiera nie 6 a 10 opakowań o tej samej wadze i składzie. Pozdrawiam Darek
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Dwie puszki są uszkodzone mimo braku śladów na paczce, więc przypuszczam, że zostały dodane do przesyłki z premedytacją. Niemiłym zaskoczeniem był brak 'gratisu", z okazji urodzin zwierzaczka :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za sytuację, gdzie zostały uszkodzone puszki w zamówieniu. Nie zostały one umieszczone tam z premedytacją, ponieważ przesyłki przed wysłaniem są kontrolowane tj. sprawdzane. Jeżeli okazałoby się, że jakiś produkt jest uszkodzony zostałby wymieniony. Bardzo często przesyłki z wierzchu wyglądają na nienaruszone, jednak poczas transportu kurierskiego są one przerzucane, popychane itp. i wtedy mogło dojść do uszkodzenia. Jeżeli chodzi o brak "gratisu" to w zamówieniu nie widniała, żadna informacja o tym, że pupil ma urodziny. Pozdrawiamy, Dolina Noteci.
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu 
Zamówiona karma dostarczona bardzo szybko 👍. Niestety tym razem puszki powgniatane 👎. Nie odesłałam z reklamacją tylko dlatego że otwierają się w miarę dobrze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
8 miesiące temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinie i jednocześnie przepraszamy za zaistniały incydent. Do uszkodzenia prawdopodbnie musiało dojść podczas transportu przesyłki od nas do klienta. Niejednokrotnie prowadziliśmy rozmowy z firmami kurierskimi, które obsługują nasz sklep, aby z większą ostrożnością podchodziły do naszych paczek, w których znajduję się pokarm dla zwierząt. Puszka z takim uszkodzeniem nie mogłaby opuścić naszego magazynu, ponieważ już na etapie weryfikacji osoby odpowiedzialne za sprawdzanie zawartości paczek wyłapałyby taką usterkę i wymieniłyby ją na produkt wolny wad. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy, postaramy się zrobić wszystko, aby w przyszłości do takich sytuacji dochodziło jak najmniej.
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Karma jest super. Tylko 3 gwiazdki za problemy z płatnością on line. W rezultacie musiałam płacić tradycyjnym przelewem co jest niewygodne i czasochłonne .
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Zamówiłem sucha karmę z dziczyzny dla psa który nie może spożywać kurczaka ....I okazało się że w karmie jest 10 % kurczaka! I po co mi ta karma?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
8 miesiące temu
Dzień dobry, Dziękujemy za opinię. Karma, którą Pan otrzymał (Natural Taste Dziki Dzik) jest dodawana do każdego zamówienia jako gratis. Faktycznie w składzie tej karmy pojawia się 10% kurczaka. Jeżeli piesek ma alergie to gratis w postaci karmy suszonej można podarować komuś bliskiemu, kto również posiada pupila :)
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
O zamówienie musiałem się upomnieć a do tego mimo zapisania się do newslettera nie otrzymałem obiecanego rabatu 10% dlatego tylko 3 gwiazdki
Zgłoś opinię