dolina-noteci.pl- Logo - Opinie

dolina-noteci.plOpinie

: 12 198Bardzo dobry

4,96

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 5 lis 2020
data aktualizacji: 29 lis 2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 5 lis 2020
data aktualizacji: 29 lis 2022
Sklep dolina-noteci.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie dolina-noteci.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Opinie zweryfikowana (6185) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (12 198)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 lut 2022
Hej mój piesek ma ponad 14 lat. Od 1.5 roku choruje na cukrzycę przez którą stracił wzrok. Początki były bardzo trudne zarówno jeśli chodzi o naukę poruszania jak i o jedzenie. Na początku dostawał suchą karmę dla cukrzyków z różnych firm tak dla zmiany smaku (oczywiście wcześniej moczoną) i jadł ją tak sobie. Teraz kupuję mu już jakiś czas mokrą karmę w puszce dla cukrzyków z doliny noteci i muszę przyznać że nie wierzyłam czy on będzie chciał ją jeść. Moje zaskoczenie jest tym większe że on powinien jeść jedną puszkę dziennie a czasami zjada półtorej bo tak mu smakuje. Karma ma mięsny zapach i naprawdę polecam ją każdemu kto ma pieska z cukrzycą. Sklep dolina noteci zasługuje na 10 gwiazdek zarówno za profesjonalne zapakowanie towaru , za super produkt oraz za miłą obsługę która zawsze dołącza do paczki miłe liściki kto akurat pakował daną paczkę. Serdecznie polecam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


30 lis 2021
Wysyłka szybka ale mam zastrzeżenia do gratisów ; karma 120 zł , w zestawie 140zł i gratis 3 puszki !!!!!! Jaki to gratis skoro 20 zł wyższej ceny na karmę pokrywają wartość puszek !!!! Wzięłam zestaw bo i tak potrzebuję puszki , ale nie toleruje robienia klientów w konia . a takie postępowanie zachwiało moim zaufaniem do was . Może nawet zmienię firmę , zwłaszcza że karma nie namięka w wodzie . Wg specjalistów niemieckich karma twarda , zanim zostanie strawiona może powodować uszkodzenie żołądka u psa . Małgorzata +3 psy
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu dolina-noteci.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(28)
 Opinia zweryfikowana
9 lis 2022
Towar zgodny z zamówienie, natomiast na przesyłkę czekałam 3 dni
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 lis 2022
Dziękujemy za opinię. Staramy się jak najszybciej wysyłać paczki do naszych klientów. Przypominamy, że na wysłanie zamówienia przysługuje nam 48h, a sam transport zajmuje 1dzień roboczy. W tym przypadku nie doszło z naszej strony do opóźnienia w wysyłce paczki. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
23 wrz 2022
Podczas składania zamówienia za każdym razem trzeba wybierać sposób i miejsce dostawy (paczkomat). Pomimo że jestem zarejestrowanym użytkownikiem. Po wybraniu, kliknięciu paczkomatu na mapie świata...???? Nie pojawia się od razu przycisk zatwierdzający "wybierz". Pojawił się po jakimś czasie po wykonaniu kliknięć w klawiaturę.... ale nie mam pojęcia co w końcu zrobiłem, bo zirytowany chciałem już zrezygnować z zakupu, kiedy przycisk pojawił się i pozwolił na dokończenie transakcji. Komputer jest nowy z WIN11 mam go od 6-ciu mieś. przegl. Mozilla, anty wir. Norton
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
23 wrz 2022
Dziękujemy za opinię. W kwestii paczkomatu nie jesteśmy w stanie przypisać do danego klienta domyślnego punktu odbioru, gdyż ten może ulec zmianie. Jeśli chodzi o drugą kwestię taki problem może czasem się pojawić, np. gdy serwery InPost są zbyt obciążone. Bardzo przepraszamy za wszelkie unieudogodnienia związane ze złożeniem zamówienia. Gdyby w przyszłości wystąpił podobny problem prosimy o zrzut ekranu, abyśmy mogli zweryfikować błąd. Serdecznie pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
13 wrz 2022
Paczka szła długo - współcześnie standardem jest opcja "dziś zamawiasz-jutro otrzymujesz".
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
13 wrz 2022
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby paczki wysyłane były do klientów jak najszybciej. W tym momencie realizacja zamówień zajmuje nam od jednego do dwóch dni roboczych. Miło jest nam poinformować, iż właśnie trwają prace nad usprawnieniem procesu wysyłkowego, który pozwoli nam na znaczne skrócenie czasu realizacji zamówień.
 Opinia zweryfikowana
8 wrz 2022
Na 40 puszek 12 przyjechało zgniecionych, uszkodzonych - niektóre otwarte !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
8 wrz 2022
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się z Panem w celu rozwiązania sytuacji. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
28 wrz 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
16 sie 2022
Przesyłkę zaznaczyłam na odbiór w punkcie, a niestety została mi dostarczona do domu. Nie wiem kto zawinił, ale był to dla mnie spory kłopot bo przesyłka ciężka. Towar zgodny z zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
17 sie 2022
Dziękujemy za opinię. Z tego co widzimy w systemie taka forma dostawy została wybrana przez Panią, dlatego też paczka została doręczona pod wskazany w zamówieniu adres. Serdecznie pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
22 sie 2022
Krótki termin daty przydatności do spożycia karmy suszonej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
29 sie 2022
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Serdecznie pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
1 sie 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 lis 2021
Wysyłka szybka ale mam zastrzeżenia do gratisów ; karma 120 zł , w zestawie 140zł i gratis 3 puszki !!!!!! Jaki to gratis skoro 20 zł wyższej ceny na karmę pokrywają wartość puszek !!!! Wzięłam zestaw bo i tak potrzebuję puszki , ale nie toleruje robienia klientów w konia . a takie postępowanie zachwiało moim zaufaniem do was . Może nawet zmienię firmę , zwłaszcza że karma nie namięka w wodzie . Wg specjalistów niemieckich karma twarda , zanim zostanie strawiona może powodować uszkodzenie żołądka u psa . Małgorzata +3 psy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
1 gru 2021
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. Karma sucha z dodatkowymi puszkami kosztuje 139,99 PLN. Przy normalnej cenie puszek, które dołączone są do tego zestawu tj. karma mokra Dolina Noteci Premium 800g ich cena wynosi 8,99 PLN. Zakupując ten produkt cena za jedną puszkę wynosi 6,66 PLN. Wchodzi więc na to, że jedna puszka tak na prawdę jest darmowa.
 Opinia zweryfikowana
23 sty 2022
Filtrowanie produktów to totalna katastrofa, zwłaszcza jeśli chodzi o zestawy puszek dla psów. Trzeba za każdym razem wiedzieć co chce się zamówić i wpisywać w okienko "szukaj" bo szukanie po filtrach to dramat, zwłaszcza dlatego, że z każdą zmianą strona bardzo długo się ładuje. Upierdliwe jest też to, że po zamówieniu dostaje się 5-6 maili. To mnie bardzo denerwuje. Allegro też tak miało, ale ostatnio usprawnili ten aspekt i dostaje się max 2 maile.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
24 sty 2022
Dziękujemy za opinię. Strona może działać wolniej w zależności od połączenia internetowego, a także przeglądarki. Obecnie jesteśmy w trakcie przebudowy filtrów na naszej stronie internetowej oraz optymalizacji ilości wysyłanych maili. W niedługim czasie zmiany zostaną wprowadzone. Pozdrawiamy :)
 Opinia zweryfikowana
10 cze 2022
Szkoda że nie przykładacie uwagi do danych przekazanych Waszej firmie. Podałam wiek mojej Misi (2 miesiące), przez pomyłkę zamówiłam 40 saszetek dla psa dorosłego... I bez kontaktu z klientem, taśmowo towar został zapakowany. Praktycznie zero kontaktu z klientem. Nadzorował Kamil. A można było skontaktować się i spytać czy nie nastąpiła pomyłka. Spodziewałam się fajniejszej załogi, dbającej o klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
13 cze 2022
Dziękujemy za opinię. Niestety w zamówieniu nie widzimy wieku psa, w związku z czym nie jesteśmy w stanie przeprowadzić tak dokładnej weryfikacji czy dana karma jest odpowiednia dla Pani pupila. Nie została nam przesłana żadna informacja dotycząca tego, że nastąpiła pomyłka w zamówieniu i chciałaby Pani produkt zamienić na inny - z czym oczywiście nie byłoby najmniejszego problemu. Ponadto kiedy klient złoży zamówienie z danym towarem to taki też musi zostać do niego wysłany. Ma Pani prawo do zwrotu zakupionej karmy w ciągu 14 dni. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
9 mar 2022
Podoba mi się niesamowicie sprawność realizacji zamówień. Jednakże zaczynam wątpic w jakość zamawianych puszek dla mojego psa chorego na nerki 4vets natural kidney suport. Za każdym razem zmuszona jestem wyrzucać duzych rozmiarów niezmielonych żył, kości. Płacąc tak duża kwotę za specjalistyczna karmę mam prawo wymagać jej jakości. Mocno zastanawiam się nad następnym zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
11 mar 2022
Dziękujemy za opinię. W takich sytuacjach prosimy o zgłoszenie reklamacji kontaktując się z naszą infolinią, bądź pisząc wiadomość na nasz adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl. Reklamacja jakościowa zostanie przekazana do Działu Kontroli Jakości w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
21 mar 2022
Jesteśmy stałym klientem. Dopóki nie było żadnych problemów wszystko było ok, natomiast gdy chciałam zrezygnować z zamówienia (które jeszcze nie było nawet spakowane) zostałam poinformowana że nie ma takiej możliwości. Dlatego niższa ocena, ponieważ zrezygnować z produktu mogę jedynie gdy go dostanę..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
21 mar 2022
Dziękujemy za opinię. Przeanalizowaliśmy Pani korespondencję. Zamówienie było opłacone z góry szybką płatnością, dlatego też w tym przypadku niestety nie można było zamienić produktów na droższe, ponieważ nie ma możliwości opłacenia dwa razy tego samego zamówienia. Jedyną możliwością było anulowanie zamówienia, za które zwrócilibyśmy wpłacone środki, i złożenie kolejnego zamówienia - o czym została Pani przez nas poinformowana. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
3 kwi 2022
czas dostawy, może zwykłą pocztą będzie szybciej, dwa razy zamawiałem worek karmy dla psa i dwa razy oczekiwałem ostatnie zamówienie złożone 27/03 ( wieczorem, ok jestem tego świadomy ) ale zamówienie zostało odebrane 30/03 w godzinach popołudniowych, słabo działa ten dhl
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
4 kwi 2022
Dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienia w dostawie. Dołożymy wszelkich starań, aby sytuacja nie miała miejsca w przyszłości. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
14 mar 2022
Ostatnia dostawa nie bardzo jak Narazie jedna torebka okazała się zepsuta :( czuć było już przy otwieraniu pies nie chciał jeść a bardzo lubił do tej pory. Mam nadzieję, ze inne będą dobre . Pozdr
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
15 mar 2022
Dziękujemy za opinię. W takich sytuacjach prosimy o zgłoszenie reklamacji kontaktując się z naszą infolinią, bądź pisząc wiadomość na nasz adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl. Reklamacja jakościowa zostanie przekazana do Działu Kontroli Jakości w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
18 gru 2021
Dwie puszki są uszkodzone mimo braku śladów na paczce, więc przypuszczam, że zostały dodane do przesyłki z premedytacją. Niemiłym zaskoczeniem był brak 'gratisu", z okazji urodzin zwierzaczka :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 gru 2021
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za sytuację, gdzie zostały uszkodzone puszki w zamówieniu. Nie zostały one umieszczone tam z premedytacją, ponieważ przesyłki przed wysłaniem są kontrolowane tj. sprawdzane. Jeżeli okazałoby się, że jakiś produkt jest uszkodzony zostałby wymieniony. Bardzo często przesyłki z wierzchu wyglądają na nienaruszone, jednak poczas transportu kurierskiego są one przerzucane, popychane itp. i wtedy mogło dojść do uszkodzenia. Jeżeli chodzi o brak "gratisu" to w zamówieniu nie widniała, żadna informacja o tym, że pupil ma urodziny. Pozdrawiamy, Dolina Noteci.
 Opinia zweryfikowana
5 kwi 2022
Karma wiadomo super dla pieska tylko zamawiałam saszetki 40 szt a przyszły puszki. Oczywiście puszki taniej wychodzą niż saszetki ale nie było zróżnicowane cenowo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 kwi 2022
Dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zwrócimy uwagę osobom pakującym paczki, aby robiły to dokładniej. Dołożymy wszelkich starań, aby podobne zdarzenie nie miało miejsca w przyszłości. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
3 lip 2022
Jestem stałą klientką, kupuję karmę dla psa regularnie i naprawdę nie rozumiem, dlaczego sklep nie udziela rabatów dla stałych klientów. Dlatego taka ocena.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
6 lip 2022
Dziękujemy za opinię. Wszystkie opinie klientów są dla nas bardzo ważne. Ciągle staramy się ulepszać naszą stronę, dlatego też pracujemy nad programem lojalnościowym dla stałych klientów. Na naszej stronie internetowej w zakładce "Oferta Tygodnia" można znaleźć produkty w atrakcyjnych cenach. Do każdego zamówienia w zależności od progu cenowego można również wybrać produkt za grosz. Dodatkowo darmowa wysyłka przysługuje od kwoty 99zł. A w każdą środę już od 50zł! Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
4 sty 2022
Uczulic dostawców, kuriera, na konieczność zakladania maseczki w kontakcie z odbiorcą. Niestety tak nie było. Nie czułam się bezpiecznia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 sty 2022
Dziękujemy za opinię. Przekażemy uwagę do przewoźnika, aby zwrócili na to szczególną uwagę. Pozdrawiamy:)
 Opinia zweryfikowana
10 maj 2022
Nasza psinka”Sabi” dziekuje za pyszna karmę i zawsze wyglada za kurierem ,który wiezie dobre jedzonko co widać na załączonej fotce
Zgłoś opinię