Wszystko jest ok.Dostawa była bardzo szybko - jedyny ''minus '' to ceny - bo mam dużo bezdomnych kotów - a Wasze wyroby najlepiej naszym kotom smakują, a najbardziej indyk i kaczka.
Próbuję trochę mieszać z innymi.Dziękuję za prezent - tj.suchy pokarm z łososiem. serdecznie pozdrawiam od mamy Zuzi (3 kocięta), Maćka i Czarnego, oraz pozostałych kilkunastu kotów (mniej uprzywilejowanych).
Jeśli macie Państwo suchy pokarm przeterminowany,po niższej cenie to chętnie wezmę.A na razie to proszę o zestaw puszek 400g albo większych puszek - w zestawach z indykiem,kaczką i łososiem.
Serdecznie pozdrawiam Anna Halladin
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Nie mam zastrzeżeń do karmy. Uważam, że to jedna z najlepszych karm na rynku i podstawa diety moich kotów. Ale bardzo mi nie odpowiada sposób pakowania produktów. Saszetki są oczywiście OK, ale sama paczka jest zawsze wypełniona pociętą tekturą, która na wszystkim zostawia trudny do usunięcia pył.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 mar 2023
Dziękujemy za opinię, każda uwaga jest dla nas bardzo cenna. Produkt, którego używamy do wypełnienia paczek jest ekologiczny i wielokrotnego użytku. Wypełniacz jest lekki a zarazem wytrzymały, bardzo dobrze sprawdza się do zabezpieczenia delikatnych przedmiotów.
Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Więcej wołowiny w puszkach z wołowina
Zwracać uwagę na puszki - dostaje pogniecione
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
10 dni temu
działanie strony zakupowej, czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 dni temu
Dziękujemy za opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Prowadzone są pracę nad udoskonaleniem strony. W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą pod numerem telefonu 607551111 bądź pod adresem mailowym: sklep@dolina-noteci.pl.
Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
27 lut 2023
zdecydowanie za długi czas realizacji.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
10 dni temu
Szybsza wysyłka . Więcej gratisów .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 dni temu
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
26 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
25 sty 2023
Piesek jest po raz pierwszy zadowolony z suchej karmy! Za to ze strony samego sklepu nie było tak różowo - na odebranie na infolinii czekałem prawie 10 minut a połączenie zajęło mi 2. próby, a 2 dni na nadanie paczki - niby nic wielkiego ale mailowe powiadomienie o ew opóźnieniach było by miłe i pomocne, szczęśliwie inpost się postarał i paczka dotarła jeszcze w tym samym tygodniu.
Mimo braku ww. maila od czasu zamówienia dostałem od was 6 innych - z czego 5 to reklamy - mimo iż nie minął od niego nawet tydzień, a ja zamówiłem 20kg karmy. Czy maile "Zauważyliśmy, że te produkty zwróciły Twoją uwagę." w dwa dni po zamówieniu porcji karmy na dwa miesiące naprawdę odnoszą jakiś skutek? Albo oferty na temat karmy dla kotów kiedy wiecie że posiadam jednego psa?
mam nadzieję że feedback się przyda, a nasza przyszła współpraca będzie tylko lepsza :)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
26 sty 2023
Dziękujemy za opinie, skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
9 lut 2023
Wysyłka dużo dłuższa niż kiedyś, wcześniej składałam zamówienie w śróde i dostawałam zamówienie najpożniej w piątek, teraz przechodzi dopiero w poniedziałek. Ponadto nie wiem czy oferta "Darmowa Środa" jeszcze działa, ale u mnie nie działa (na wszystkich moich urządzeniach). Kontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem jakiś czas temu i powiedziano mi, że promocja obowiązuje i jest to problem techniczny, ale jak widać problem nie został nigdy rozwiązany. Jeszcze dodam, że dostałam kod rabatowy na urodziny mojego psa, ale kiedy probowałam go użyć powiedziano mi, że ten kod nie działa...
Szkoda, ponieważ produkty są doskonałej jakości i moje psy je bardzo lubią.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 lut 2023
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Darmowa dostawa w środy oraz pozostałe dni tygodnia obowiązuje od 99zł. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
1 lut 2023
Do samego zamówienia zastrzeżeń nie mam, a bardziej do konstrukcji strony. Gdy chciałem kupić mokrą karmę dla kociąt wyświetliła mi się opcja: mixu smaków i nie zauważyłem że opcja jest tylko dla karmy dla dorosłych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 lut 2023
Dziękujemy za opinie, która jest dla nas bardzo ważna. Prowadzone są pracę nad udoskonaleniem strony. W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą pod numerem telefonu 607551111 bądź pod adresem mailowym: sklep@dolina-noteci.pl. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
23 sty 2023
Dostawa błyskawiczna kontakt na 6 opakowanie super ale … zdarza się ostatnio nawet często, że seria Rafi śmierdzi jest nieświeża poza tym ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
24 sty 2023
Dziękujemy za opinie, która jest dla nas bardzo ważna. W celu weryfikacji karmy Rafi, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
18 lut 2023
Minęły 3-4 dni zanim Dolina Noteci wysłała towar
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 lut 2023
Dziękujemy za opinię.
Zamówienie zostało złożone w sobotę (11 lutego) o godzinie 22:26, sklep internetowy pracuje od poniedziałku do piątku, dlatego też zamówienie zostało wysłane 14 lutego o 7:07, najszybciej jak to możliwe. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
8 lut 2023
Długi czas oczekiwania po zamówieniu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 lut 2023
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h. Zamówienie zostało wysłane 3 lutego (piątek), doręczenie nastąpiło kolejnego dnia roboczego. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
16 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
1 lut 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
30 sty 2023
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
17 sty 2023
Odnoszę wrażenie, że ostatnio wyroby straciły na jakości. Wcześniej psy nie miały problemów żołądkowych. Teraz tak. Testowałem mokrą karmę przez dłuższy czas i niestety problemy powstają po zjedzeniu karmy. Wcześniej zrobiłem przerwę i było dobrze. Ponownie powróciłem do DN i problemy powróciły. Mam nadzieję, że to chwilowe i produkty powrócą do historycznej świetności.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
19 sty 2023
Karma dobra. Kociaki jedzą z apetytem ale dostawa trwa zbyt długo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
20 sty 2023
Dziękujemy za opinie. Przepraszamy za opóźnienie, staramy się, aby paczki były wysyłane do klienta jak najszybciej, nie dłużej niż 48h, jednak w ciągu ostatnich kilku miesięcy liczba zamówień wzrosła wielokrotnie. Pozdrawiam.
Opinia zweryfikowana
28 gru 2022
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 gru 2022
Dotyczy zamówienie 404287
Pierwszy raz zamawiałam u Państwa karmę i już wkradł się błąd, ponieważ jedno opakowanie karmy (4vets z łososiem - joint mobility) otrzymałam dla psa, a zamawiałam karmę (4vets - weight reduction) dla kota.
W związku z tym myślę, że Pan Pies Prezes, powinien zwrócić jeszcze baczniejszą uwagę na pakowanie zamówionych produktów!
Rozumiem, że pomyłka to rzecz ludzka, ale żeby tak od razu pierwszy raz?!!!
Pozdrawiam
Elżbieta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
5 gru 2022
Dziękujemy za opinię. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy:)
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.