cewe.plOpinie

: 4 825Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
Kontakt
CEWE Sp. z o.o.
Strzelecka 11
47-230 Kędzierzyn-Koźle
Polska
Nr w rejestrze handlowym
Rejestr Przedsiębiorców KRS:0000175864

Opinie nt. sklepu cewe.pl

4.84/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (839) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

91 %
6 %
1 %
1 %
1 %
Opinie łącznie (4 825)

Doświadczenia innych klientów sklepu cewe.pl

Filtruj 
(10)
16 dni temu
Średnie
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
12 dni temu
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że nie udało nam się w pełni sprostać Pana oczekiwaniom. Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dołożymy starań, aby kolejne zakupy były udane.
18 dni temu
Nie dostarczona na czas
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
12 dni temu
Szanowna Pani, dziękujemy za wiadomość dotyczącą zamówienia. Uprzejmie informujemy, że terminowe doręczenia usługi jest uzależnione od podanych danych adresowych. Przesyłki nadawane są zgodnie z dyspozycją umieszczoną podczas składania zamówienia.
23 dni temu
- Brak kontaktu telefonicznego z punktem odbioru ( nie odbierane telefony) - Odbitki znacznie się różnią do przesłanych cyfrowych ( ciemniejsze, jak niedoświetlone) - serwis internetowy do zamawiania bardzo dobry
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
21 dni temu
Bardzo dziękujemy za pozostawioną opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość wykonywanych przez nas usług była na jak najwyższym poziomie. Tym bardziej przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z jakości wykonanych zdjęć. W kwestiach reklamacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci pomogą we wszystkich kwestiach.
1 miesiąc temu
zbyt długi czas oczekiwania na dostawę, prezent nie przyszedł na dzień babci
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
1 miesiąc temu
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Codziennie pracujemy na tym, aby wszystkie zamówienia były wykonane w terminie. Rozumiemy, że sytuacja w której się Pani znalazła była niekomfortowa i zapewniamy, że dołożyliśmy starań, aby się nie powtórzyła. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą udane.
1 miesiąc temu
Dostawa w miarę szybka ok 4dni. Towar - zdjęcia nie były tak kolorowe jak w projekcie. Na szklance porelcelanowej wyszły nieco blade i zostało sporo białego nie wypełnionego miejsca Serwis - bardzo słaby.brak możliwości edycji szablonu ustawionego jako "wzór" brak możliwości edycji napisów. Brak możliwości podglądu wykonanych projektów (nie będąc zalogowanym) ani po opłaceniu ani w historii z
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
1 miesiąc temu
Dziękujemy za opinię. W przypadku jakichkolwiek niejasności dotyczących naszej oferty, jak również ochrony powierzonych nam danych, a także w kwestiach reklamacji konsultanci w Biurze Obsługi Klienta chętnie pomogą i udzielą odpowiedzi na każde Pani pytanie. Serdecznie zachęcamy zatem do kontaktu.
2 miesiące(-ęcy) temu
Zdjecia przyszły w takim formacie jakie mały być ale ich kolory zostały spłaszczone i bardziej wyblakłe. Dostawa była szybka ale nie dostałam żadnego powiadomienia ani nic ze moja paczka czeka na odbiór, co gorsza nie ma nigdzie napisane w których godzinach otwarty jest punk odbioru, a akurat ten do którego ja zamówiłam jest otwarty 8-15 co przy moich godzinach pracy było bardzo problematyczne.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
1 miesiąc temu
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Wszystkie uwagi są dla nas ważne, aby podnosić jakość usług. Jest nam niezmiernie przykro, że zdjęcia nie spełniły Pani oczekiwań. Zapraszamy do złożenia reklamacji, zapewne będziemy mogli rozwiązać pozytywnie Pani zgłoszenie.
2 miesiące(-ęcy) temu
Nie otrzymaliśmy żadnej informacji że towar jest już do odbioru. Gdy pojechaliśmy do punktu dowiedzielismy się że zamówienie czeka tam już kilka dobrych dni.. Produkt sam w sobie jest dobry.
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
1 miesiąc temu
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałych niedogodności. Wiadomość informująca o zakończeniu realizacji zlecenia oraz możliwości jego odbioru w ciągu 1-2 dni roboczych wysyłana jest z naszego systemu automatycznie. Z przyczyn od nas niezależnych bywa, że systemy pocztowe kwalifikują nasze wiadomości jako Spam. Uprzejmie prosimy zatem o weryfikację folderu spam w przypadku braku informacji.
3 miesiące(-ęcy) temu
Brak informacji na stronie internetowej o wszystkich punktach odbiory zdjęć. Punkt odbioru okazał się prywatnym mieszkaniem gdzie możliwy odbiór towaru był tylko między 17 a 22 - brak informacji o takich ograniczeniach. Zdjęcia wysłane w dwóch osobnych kopertach, podczas odbioru otrzymała tylko jedna kopertę. Jakość zdjęć ok, ale taka sama otrzymał w punktach, gdzie zdjęcia wywoływane są od ręki
 Opinia zweryfikowana|
3 miesiące(-ęcy) temu
Oki
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
1 miesiąc temu
Dziękujemy za umieszczoną opinię. Prosimy pamiętać, że przypadku jakichkolwiek niejasności konsultanci w Biurze Obsługi Klienta chętnie odpowiedzą na każde Pani pytanie. Serdecznie zachęcamy zatem do kontaktu.
6 miesiące(-ęcy) temu
Serwis i chat bardzo dobrze. Zdjecie okropny - mialo byc 30x45 a musialam obcinac do ramki bo bylo wieksze!! Dostawa troszke dlugo:)
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Dziękujemy za umieszczoną opinię. Jednocześnie bardzo nam przykro, że nie udało nam się sprostać Pani oczekiwaniom. Nasza infolinia jest do dyspozycji codziennie do 22:00. Chętnie wyjaśnimy wszystkie kwestie i dołożymy starań, aby następne zakupy były udane.