japebo.pl
Opinie:

 Opinie łącznie (37) 

4,32

Dobry

37 – łączna liczba opinii od 6 mar 2026

5
73 %
4
8 %
3
8 %
2
< 1 %
1
11 %

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się,

Jak Trusted Shops zapobiega dodawaniu fałszywych opinii

Opiniejapebo.pl

(4)
(0)
(3)
(3)
(27)
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Na stronie internetowej było zdjęcie ładowarkai ze słuchawkami. A otrzymałam samą ładowarkę . Taka nie jest mi potrzebna. Dlatego odsyłam towar Proyo podanie mi adresu zwrotnego.

Odpowiedź ze sklepu japebo.pl

Otrzymany produkt to ładowarka, zgodnie z nazwą produktu, a nie aparat słuchowy. Przykro nam, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, Elżbieta; skontaktuj się z nami, abyśmy mogli pomóc Ci w dokonaniu zwrotu. Dziękujemy za zamówienie i podzielenie się swoimi doświadczeniami. Z wyrazami szacunku Thomas Japebo
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
4 Opinie
 Zweryfikowane

Polepolecamcam

Polecam

Odpowiedź ze sklepu japebo.pl

Bardzo nam miło, że poleca Pani Japebo, Pani Ewo. Dziękujemy za zamówienie i poświęcenie czasu na podzielenie się pięciogwiazdkową opinią. Pozdrawiam Thomas Japebo
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
FIRMA solidna.Przesłka na miejscu.Dziękuję.

Odpowiedź ze sklepu japebo.pl

Dziękujemy za zamówienie i poświęcony czas na wystawienie pięciogwiazdkowej opinii. Cieszymy się, że uznał Pan firmę Japebo za solidną, a przesyłka dotarła bezpiecznie, Panie Andrzeju. Pozdrawiam Thomas Japebo
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

100% satysfakcji z zakupu

Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Przesyłka nie dotarła

Odpowiedź ze sklepu japebo.pl

Dzień dobry Anno, dziękujemy za wiadomość i przepraszamy za opóźnienie pierwszej przesyłki. Widzę, że paczka została dostarczona później, a następnie pomogliśmy również w wymianie produktów, ponieważ pierwotnie zamówiony został niewłaściwy wariant. Przepraszamy za dłuższy czas dostawy. Gdy przesyłka zostaje przekazana lokalnemu operatorowi pocztowemu, niestety nie mamy już bezpośredniego wpływu na tempo doręczenia, a czasami może ono potrwać dłużej niż zwykle. Mamy nadzieję, że teraz wszystko jest już w porządku. Jeśli będziemy mogli jeszcze w czymś pomóc, prosimy śmiało się z nami skontaktować. Pozdrawiam serdecznie, Mads – Japebo
 Zweryfikowane
Nie otrzymalam zamówienia!

Odpowiedź ze sklepu japebo.pl

Dzień dobry Liliana, dziękujemy za wiadomość. Wygląda na to, że wystąpił problem z adresem podanym w zamówieniu, przez co przesyłka nie mogła zostać doręczona i została skierowana z powrotem do nas. Kiedy się z nami skontaktowałaś, anulowaliśmy już Twoje zamówienie, więc nie musisz podejmować żadnych dalszych działań. Przepraszamy za niedogodności związane z dostawą. Pozdrawiam serdecznie, Mads – Japebo
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Zamówionego towaru nie otrzymałem.

Odpowiedź ze sklepu japebo.pl

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że musiał Pan tak długo czekać na swoje zamówienie. Sprawdziliśmy przesyłkę i widzimy, że została ostatecznie doręczona 14 sierpnia. Oznacza to, że była w transporcie przez około 9 dni, co jest dłużej niż powinno to normalnie trwać. Zwykle dostawy do Polski zajmują około 4–5 dni roboczych, dlatego przepraszamy za opóźnienie w tym przypadku. Mamy nadzieję, że po otrzymaniu przesyłki wszystko było w porządku z produktami. Jeśli w przyszłości będzie potrzebował Pan czegoś pilnie, oferujemy również DHL Express, które jest znacznie szybszą opcją niż standardowa przesyłka pocztowa. Jeśli ma Pan jeszcze jakiekolwiek pytania dotyczące tego zamówienia, prosimy o kontakt pod adresem info@japebo.pl. Z poważaniem, Mads – Japebo
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
nie dostałem przedmiotu zamówienia

Odpowiedź ze sklepu japebo.pl

Dzień dobry, Panie Piotrze, przepraszamy za problemy związane z tą przesyłką. Po sprawdzeniu sprawy okazało się, że w adresie podanym przy zamówieniu brakowało numeru domu. Później potwierdził Pan, że najprawdopodobniej właśnie to było przyczyną zwrotu przesyłki przez Pocztę Polską. Gdy przesyłka wróciła do nas, zamówienie zostało anulowane, a należność zwrócona zgodnie z Pana prośbą. Przykro nam, że zamówienie nie mogło zostać doręczone, i mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli jeszcze okazję Panu pomóc. Pozdrawiam serdecznie, Mads – Japebo

Środki podjęte w celu zapewnienia autentyczności

Opinie zweryfikowane:

Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.

Zaimportowane opinie:

Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.

Kontakt

  • japebo.pl
  • info@japebo.pl
  • Slagelse, DNK
Odwiedź stronę internetową

O nas

Japebo to Twój zaufany sklep internetowy oferujący oryginalne części zamienne i akcesoria do aparatów słuchowych. Oferujemy szeroki wybór kopułek (domes), filtrów, odbiorników, produktów do czyszczeni...

Ta firma połączyła swoje profile Trusted Shops.

Wyświetl wszystkie profile