Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
22 paź 2022
Opinia zweryfikowana
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Ciężko ocenić zamówienie, którego nie ma ;) nie dość, że minął termin dostarczenia zamówienia to nikt nie raczył powiadomić o tym, że "zamówienie zniknęło" i nikt nie wie gdzie jest
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Termin dostawy
W ogłoszeniu było 14 dni roboczych, minął prawie miesiąc kalendarzowy, towaru nadal nie ma
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować. Przepraszamy za niedogodności.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
obsługa klienta
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam szafę ,komodę i ławę .Szafa praktycznie żadnej instrukcji ,komoda to totalna porażka brak połowę śrób dziury źle nawiercone problem ze spasowaniem ława ok
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. W przypadku wadliwego lub wybrakowanego towaru przypominamy, że macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie lub w wiadomości prywatnej na adres email:e-sklep@abraonline.pl.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam dłużej niż było zakładane. Towar ok.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Oczywiście opinia zostanie przesłana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Jestem zmuszony dać 1 gwiazdkę, ponieważ zamówiłem towar, miałem czekać około tygodnia na dostawę komody a finalnie po 3 tygodniach dostałem wiadomość, że komoda nie będzie dostępna.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Oczywiście zostanie ona przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz niedogodności z tym związane.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Trudno porozumiec sie z infolinia w przypadku jakichkolwiek problemow, nie oferuja pomocy w rozwiazaniu problemu
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do odpowiedniego oddziału. Jeśli w dalszym ciągu macie Państwo jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu w wiadomości email e-sklep@abraonline.pl. Postaramy się pomóc ;)
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Pani z obsługi miła i pomocna .
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Brak jakiegokolwiek kontaktu po złożeniu zamówienia internetowego.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować. Prosimy oczekiwać na kontakt.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.