Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2830Dobry

3,94

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1094) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2830)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj 
Trafność
(204)
Resetuj
 Opinia zweryfikowana
14 maj 2023
Nie polecam sklepu Abra wszystko źle zorganizowane pomyłki w paczkach pomyłki przy wydawaniu mebli czekam na zwrot pieniędzy lub nową szafę nikt nie jest w stanie pomóc i określić terminu zwrotu dobrej paczki porażka pod kreślę że meble są bardzo słabej jakości nigdy więcej nic tu nie zamówię!!! Najgorsze jest to że nikt tu nie czuje się winny i nie ponosi konsekwencji w związku z tym sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika praw konsumenta. Przez czyjąś nie umyślność dziecko nie ma gdzie trzymać ubrań i z toku postępowania wygląda na to że tak zostanie bez słowa przepraszam.!!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
16 maj 2023
Sprawa została przekazana do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o weryfikację i informację zwrotną. Bardzo nam przykro, że zamówienie nie spełnia oczekiwań, a poszczególne elementy były pomylone. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie, a każdy Klient był zadowolony z zakupów.
 Opinia zweryfikowana
12 maj 2023
Zamowienie nie zostalo zrealizowane po ponad miesiacu. Pomimo czterokrotnego kontaktu z infolinia nikt sie nie skontaktowal bylem zbywany za kazdym razem. Sklep abra to jedno wielkie nieporozumienie. Ta opinia zostanie rowniez zamieszczona w internecie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
16 maj 2023
Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem internetowym w takim przypadku. Sprawa zostaje przekazana do wyjaśnienia. Przepraszamy
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Nie polecam sklepu Abra meble na zamówienia trzeba czekać ponad 2 miesiące.Zamowiłem meblościanke ktory czas dostawy wynosił 5dni roboczych po 2 miesiacach czekania zrezygnowałem z zakupu.Problemoe z dostawa juz nie wspomne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w terminie, a obsługa klienta była na najwyższym poziomie.
 Opinia zweryfikowana
5 maj 2023
Zamówienie płytek nie doszło do skutku. 10 dni roboczych na dostawę to wg sklepu ściema i trzeba czekać zdecydowanie dłużej. Po 20 dniach zrezygnowałam z zamówienia bo remont trwały w nieskończoność.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do Państwa na czas, a informacje o wszelkich opóźnieniach zostawały udzielane na bieżąco. Opinia zostanie przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowolenie z kolejnych zakupów.
 Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Zamówienie z 18.04.2023r. do dzisiaj nie zostało zrealizowane , a minął ponad miesiąc.W informacji na stronie określano termin realizacji zamówienia na 5-10 dni roboczych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Przekazaliśmy sprawę do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o weryfikację i informację zwrotną. Przepraszamy za opóźnienie.
 Opinia zweryfikowana
2 maj 2023
Beznadzieja, przesyłka dotarła po ponad 20 dniach od zakupu bez wcześniejszej informacji o opóźnieniach, ale przecież klient zapłacil to poczeka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do Państwa na czas, a informacje o wszelkich opóźnieniach zostawały udzielane na bieżąco. Opinia zostanie przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowolenie z kolejnych zakupów.
 Opinia zweryfikowana
5 maj 2023
Dalej nie otrzymałam mojego zamówienia. zamówienie zakończone a komody jak nie było tak nie ma. Zero informacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 maj 2023
Sprawa przekazana została do wyjaśnienia. Oddział realizujący zamówienie będzie się z Państwem kontaktował.
 Opinia zweryfikowana
2 maj 2023
Nie dostałem jeszcze zamówienia. Nie wiem co mam oceniać. Czas oczekiwania długi że aż trudno uwierzyć
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Sprawa przekazana do oddziału. Sklep powinien skontaktować się z Państwem w celu poinformowania o terminie realizacji. Przepraszamy za opóźnienie.
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Oceniam na zero ponieważ minął miesiąc a zamówienia jak nie było tak nie ma.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Sprawa została przekazana do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o interwencję. Pracownicy będą się z Państwem kontaktować w tej sprawie.
 Opinia zweryfikowana
18 maj 2023
Po miesiącu brak zamówienie sklep nie wie na jakim etapie się znajduje...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Sprawa została przekazana do wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
 Opinia zweryfikowana
18 maj 2023
Brak realizacji w podanym terminie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Bardzo nam przykro w związku z opóźnieniem w realizacji. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w terminie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą już satysfakcjonujące.
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
zamówienie poprostu anulowano
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 godzin temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis sytuacji jaka miała miejsce. Sprawę przekażemy wówczas do wyjaśnienia.
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
pisać prawdę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
3 maj 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
18 kwi 2023
przede wszystkim wymienic panią z obsługi zamówień internetowych która nie wiem po co tam siedzi skoro nic nie wie i nie umi odpowiedzieć miło na zadawane jej pytanie. Nastepna sprawa to terminowośc zamówień.W zamówieniu internetowym stołu pisało do 10 dni ja czekam już 3 tygodnie i dalej bez odpowiedzi kiedy stół będzie . W sklepie gdzie mogę stół odebrać w Gliwicach też nic nikt nie wie. Napewno wszystkim będę odradzać zakupy wAbrze bo pracuja tam nic nie wiedzący ludzie masakra jakaś
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 kwi 2023
Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia przez kierownika.
 Opinia zweryfikowana
20 kwi 2023
Na stronie informacja że towar wysyłany do 5 dni roboczych. Po 5 dniach zadzwoniłem i dowiedziałem się że będzie to 17 dni roboczych. Wcześniej nie dostałem żadnej informacji. Straciłem tylko czas, ponieważ musiałem anulować zamówienie i ponownie czekać na dostawę z innego sklepu. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do Państwa na czas, a informacje o wszelkich opóźnieniach zostawały udzielane na bieżąco. Opinia zostanie przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowolenie z kolejnych zakupów.
 Opinia zweryfikowana
28 kwi 2023
Nic nie wiadomo, dezorientacja, zrezygnowaliśmy czas oczekiwania na stronie 5 dni w rzeczywistości narożnika brak w magazynie oczekiwanie 3 tyg
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do Państwa na czas, a informacje o wszelkich opóźnieniach zostawały udzielane na bieżąco. Opinia zostanie przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowolenie z kolejnych zakupów.
 Opinia zweryfikowana
5 kwi 2023
Zamawiając blat z terminem realizacji 21 dni roboczych mimo upływu terminu zamówienie nie zostało zrealizowane. Miesiąc czasu a dalej nic.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2023
Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia przez kierownika.
 Opinia zweryfikowana
26 kwi 2023
Towar wysłano po trzech tygodniach dopiero po moich telefonach .Porażka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były na czas, a informacje o opóźnieniu przekazywane na bieżąco. Czas realizacji podany przy składaniu zamówienia z reguły jest dotrzymywany. Niestety, jak wszędzie, zdążają się pojedyncze wyjątki niestety niezależne od nas, za co bardzo przepraszamy. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą satysfakcjonujące.