Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2502Dobry

3,96

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (999) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2502)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(184)
 Opinia zweryfikowana
7 sty 2023
Strona internetowa nie połączona ze sklepami stacjonarnym.Towar ponad miesiąc temu zamówiony i nikt z pracowników nie umie powiedzieć kiedy będzie ( na stronie czas realizacji od 11 do 20 dni ).Odsyla sie klientów do najbliższej placówki gdzie ludzie wogóle zero zaangażowania w swoją pracę. Z otrzymanych wiadomości współpraca z firmami od których nie można uzyskać informacji o towarze,wiec ja tu wogole nic nie rozumiem mam tylko nadzieje ze moje zamowienie zostanie zrealizowane do końca i przynajmniej towar będzie spełniał moje oczekiwania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2023
Każdy ze sklepów stacjonarnych ma swój system wewnętrzny. Prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
12 sty 2023
Niestety szafa kupiona przez stronę internetową przyszła z uszkodzonym lustrem. Po kontakcie ze sklepem obsługa poinformowała że reklamacja będzie uznana, ale ostatecznie producent odrzucił reklamacje przez niby ,,uszkodzenie mechaniczne”. Lustro szafy przyszło w paczce praktycznie wcale nie zabezpieczone, nie było też żadnej informacji, że w paczce jest taki element. Są to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 sty 2023
Dzień dobry, czy w momencie odbioru towaru został spisany protokół szkody z kurierem? Czy ma Pani może zdjęcia opakowania?
 Opinia zweryfikowana
18 sty 2023
Zakup bez zastrzeżeń ale towar po bardzo krótkim okresie trafił na listę towarów objętych promocją tj w okresie przysługującego mi jeszcze zwrotu zakupionego produktu. Moja leżanka nie była używana i postawiłam sprawę jasno, że zwracam tą a kupuję po obniżonej cenie promocyjnej. Niestety nie uwzględniono mojego wniosku. Dałam spokój ale niesmak pozostał i dobrej opinii u mnie nie macie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 sty 2023
W dniu zakupu towaru była Pani świadoma jego ceny i na taką się zgodziła. Dostała Pani również potwierdzenie na adres e-mail podany przy zamówieniu. W naszym sklepie internetowym stale są promocje na różny asortyment. Jeśli chciała Pani zwrócić towar w terminie 14 dni to miała Pani do tego prawo, nie skorzystała Pani z tej opcji. Żaden sklep nie wykonuje korekt cenowych z powodu bo coś kiedyś było w promocji...
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Półka wisząca przyszła z wieloma wadami i jak również szafa jest wiele do życzenia. Nie jestem zadowolona z zakupu w tym sklepie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Przypominamy o możliwości złożenia reklamacji https://www.abra-meble.pl/reklamacje/
 Opinia zweryfikowana
11 sty 2023
Zdecydowanie szybciej realizować zamówienie i dyscyplinować dostawców. Opóźnienia "biją " w Was
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 sty 2023
Dziękujemy za złożoną opinię. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji.
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Do chwili obecnej nie otrzymałam jeszcze zamówionego towaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Zamówienie jest zrealizowane. Podczas składania zamówienia była podana informacja o 15-dniowym terminie oczekiwania.
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
16 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 sty 2023
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
16 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
16 sty 2023
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
13 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 sty 2023
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
11 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 sty 2023
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
11 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 sty 2023
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.