Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo dobry kontakt oraz miła obsługa sklepu. Towar zgodny z opisem (Szafka na buty MAX3, MAX1 Dąb Sonoma). Ze względu na brak towaru w tym kolorze na magazynie - uprzedzono mnie telefonicznie o dłuższym czasie realizacji zamówienia, proponowano mi wybór innego koloru, a że zależało by mieć te szafki akurat w tym kolorze, to poczekałem. I warto było. Także wszystko w jak najlepszym porządku. Jedynie co to mogłyby być lepiej paczki zabezpieczone przed uszkodzeniami podczas transportu, bo już karton był przedarty, ale nas szczęście mebelki całe oraz instrukcja montażu mogłaby być lepiej czytelna.
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Po 10 dniach od złożenia zamówienia oraz opłaceniu dostałam telefon z Abry, że niestety producent nie produkuje juz stało w tym kolorze. Pani zaproponowała mi stół w innym kolorze, natomiast nie mogłam go nigdzie zobaczyć (pani stwierdziła,żeby poszykała sobie tego koloru w internecie). Nie chcąc zamawiać w ciemno czegoś, czego nie mają nawet zdjęcia na stronie sklepu zrezygnowałam z zamówienia. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, dopiero po mojej interwencji po 7 dniach od rezygnacji okazało się że Pani, która do mnie dzwoniła, nie zrobiła anulowania tego zamówienia i cały czas "wisiało" w realizacji! Dopiero po mich telefonach dokonali anulowania zamówienia i zwrócili pieniądze. Poza tym Pani na infolinii sklepu Abry była niemiła i momentami wręcz bezczelna, mówiąc mi że robi mi łaskę oddzwaniając do mnie i informując mnie o sytuacji ze zwrotem pieniędzy. Żenada! nie polecam nikomu tego sklepu!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 lis 2023
Przepraszamy za zaistniałą sytuację z brakiem towaru. Sklep od razu powinien poinformować, że w związku z tym, że zamówienie nie może zostać zrealizowane zostanie wykonana korekta zamówienia i zlecony zwrot środków.
Kwestie zamówienia powinny być ustalane bezpośrednio ze sklepem realizującym, a nie z infolinią.
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zamówienie opóźnione kilka dni, wysłane po kilku interwencjach na infolinii. Infolinia odsyła do sklepu stacjonarnego, sklep stacjonarny twierdzi że nie wie co przyjeżdża z dostawą i będą wiedzieć dopiero po rozpakowaniu ciężarówki. Infolinia przez kilka dni nie potrafi podać dokładnego terminu realizacji (na stronie do 7 dni), a cała rozmowa przebiega w tonie "Nie wiem w ogóle o co Panu chodzi, przecież termin jeszcze nie minął, a ja nie wiem kiedy będzie dostawa. Pan zadzwoni jak termin minie". Z towarem ostatecznie wszystko ok - nieuszkodzony i taki jak miał być. Jednak zdecydowanie NIE polecam.
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Tragedia
W niektórych szafkach i szafie brak elementów do złożenia. Niejasne instrukcje. Ciężkie do złożenia.
Co do samego zamówienia, słaby kontakt ze sklepem. Radzę uważać na zamówienia internetowe bo i tak na infolinii będą was zbywać abyście dzownil do sklepu stacjonarnego. Do sklepu stacjonarnego ciężko się dodzwonić.
Na plus jedynie to że sklep zlitował się i na mój koszt przysłał szybciej kanapę. Drugi transport (mebli) droższy o 50 zł od transportu na stronie.
Nie polecam tego sklepu internetowego.
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Opłacony towar jeszcze nie dotarł i zero jakikolwiek informacji od strony abry-meble
Zgłoś opinię
21 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Jak możecie mnie prosić o ocenę zamówionego towaru ,jeżeli nie dość że najpierw przedłużyliście jego dostawę (z5-10 dni na 3-4 tygodni)a później powiadomiliście mnie że z niewiadomych dokładnie przyczyn wcale go nie dostanę,i jeżeli chcę to mogę jeszcze raz złożyć zamówienie i znów czekać 3-4 tygodnie.Za takie traktowanie klienta to ja "serdecznie" dziękuję i nikomu waszej firmy nie polecę
Zgłoś opinię
6 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Błędne terminy realizacji zamówienia podane przy produktach - podane 5-10 dni, okazuje się że czas oczekiwania to ok. 3 tygodni, przy czym samemu trzeba się pofatygować i zapytać, bo Abra sama nie informuje o tym fakcie, nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 lis 2023
Terminy realizacji podane są w dniach roboczych. Jeśli kwestie logistyczne nie pójdą zgodnie z harmonogramem może dojść do opóźnienia. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pani decyzją zamówienie zostało zanulowane.
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Dramat nigdy już nic nie zamówię
Termin realizacji na stronie jest 10 - 12 dni. Czekam ponad 30 i dostaje tylko telefeny o kolejnym przełożeniu dostawy i kolejne powody słyszę
Dramat daleko od tej firmy
Zgłoś opinię
16 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Nie dotrzymują terminów dostaw
Minął miesiąc od złożenia zamówienia i zapłaty, a mebli ani widu, ani słychu. Dzwonię, żeby się dowiedzieć co się dzieje z moim zamówieniem, i słyszę w słuchawce "Co ja mam Panu powiedzieć?".
Zgłoś opinię
17 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Meble zamówione na sklepie w Kołobrzegu nadal nie dojechały. Miały być max w ciągu 3 tygodni. Minęło 5 a mebli nadal nie ma. Oczywiście fakturę należało opłacić od razu.
Zgłoś opinię
6 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam meble na stronie internetowej. Realizacja miała być do 20 dni. Mija miesiąc i do chwili obecnej nie mam zamówienia. Jestem zawiedziona 😢
Zgłoś opinię
10 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Zakupiony narożnik dostarczony w stanie karygodnym, niemożliwy do złożenia i użytkowania, reklamacja odrzucona…. Abra oszukuje swoich klientów
Zgłoś opinię
17 godzin temu
Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam 20 dni , gdzie czas realizacji był 5 . Wstyd. Każdorazowo dzwoniłam na infolinię, nikt,nic nie wiedział.
Zgłoś opinię
14 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Czas oczekiwania
Produkt miał być dostarczony w przeciągu 10 dni minął miesiąc a informacji brak. Nigdy więcej nie zamówię nic w tym sklepie.
Zgłoś opinię
10 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Płyty posiadają bardzo dużo odprysków co sprawia że wyglądają jakby były już użytkowane kilka lat.
Zgłoś opinię
15 godzin temu
Opinia zweryfikowana
Pomimo że termin dostawy minął nadal nie mam zamówionych i OPŁACONYCH WRAZ Z DOSTAWĄ mebli
Zgłoś opinię
14 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Trudno ocenić cos na co nadal się czeka .Ogromny minus za brak realizacji w terminie.
Zgłoś opinię
6 dni temu
Opinia zweryfikowana
Brak zamówienia cały czas oczekuje za kontaktem w sprawie zamówienia
Zgłoś opinię
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
nie terminowo a odbiór tylko w wybrane dni i godzinach
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.