Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Szczerze trudno mówić o doświadczeniach ze sklepem.
Nie mogę powiedzieć czy sklep jest zły czy dobry.
Natknąłem się na niekompetencję i brak profesjonalizmu, stąd po miesiącu od złożonego zamówienia otrzymałem zwrot pieniędzy.
Brak informacji na bieżąco o statusie zamówienia nie świadczy dobrze.
Wydaje mi się po prostu, że trafiłem na słabe ogniwo ponieważ sugerując się pozytywnymi opiniami zdecydowałem się na zakup.
Mam tylko nadzieję, że będzie tylko lepiej, a osoba odpowiedzialna za taką sytuację nauczy się czegoś.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Najmocniej przepraszamy za niedogodności i zaistniałą sytuację. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby nasza obsługa i świadczone przez nas usługi były na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą wiązać się już z samymi pozytywnymi odczuciami :)
Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Niestety, ale zamówienie nie bylo zrealizowane do 10 dni roboczych i to zaważyło na ocenie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Bardzo nam przykro w związku z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Mamy nadzieję, że kolejne zamówienie zakupy będą już na 5! ;)
Opinia zweryfikowana
23 kwi 2023
szafka miała być połysk, a jest mat, druga podobna była opisana mat/połysk, a moja tylko połysk, wiec cos nie tak jest z informacją dla klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o kontakt z oddziałem realizującym zamówienie celem złożenia reklamacji.
Opinia zweryfikowana
6 kwi 2023
skrócić terminy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2023
Jeśli istnieje taka możliwość towar dostarczamy wcześniej. Przy każdym produkcie w momencie złożenia zamówienia widnieje informacja o czasie realizacji, jeśli termin był zbyt długi należało wybrać inny produkt. W przypadku Pani zamówienia z dnia 1-03-2023 było to "od 30 do 60 dni roboczych". Zamówienie jest w trakcie realizacji.
Opinia zweryfikowana
5 kwi 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
16 mar 2023
Szybsza realizacja zamówienia, rzetelne informacje na stronie o sprzedawanym produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 mar 2023
Zachęcamy do korzystania z opcji kuriera - towar dostarczany jest bezpośrednio do klienta, a nie pomiędzy magazynami.
Opinia zweryfikowana
28 mar 2023
Brak informacji przy zamówieniu że czas realizacji jest dłuższy niż podany na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 mar 2023
Po złożeniu zamówienia pracownicy informują na bieżąco o aktualnych terminach.
Opinia zweryfikowana
2 mar 2023
MAGAZYN POWINIEN BYĆ OTWARTY W SOBOTĘ ALBO W DZNI POWSZWDNIE PRZYNAJMNIEJ DO 19.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za opinię, została przekazana do osób zarządzających. Każdy ze sklepów ma ustalone indywidualne godziny otwarcia, jak i magazynów. W niektórych miejscowościach pracuje tylko jeden magazynier i nie może pracować dłużej.
Opinia zweryfikowana
11 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
14 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
1 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
28 lut 2023
Pomijając fakt, ze czas realizacji na wybraną przeze mnie sofę jest bardzo długi (do 40 dni roboczych) zdecydowałam się na zakup. Dostałam telefon z informacją, ze zamówienie jest na magazynie i muszę wybrać termin dostawy, dostałam wybór tylko pomiędzy dwoma dniami. Dostosowałam wszystkie prywatne plany, aby być w domu i móc odebrać paczkę i po 2 dniach od ustalenia terminu dostawy, dostałam wiadomość, ze zaszła pomyłka i mojej sofy nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Bardzo nieprofesjonalne potraktowanie klienta. Produktu nadal u mnie nie ma, dlatego ocena negatywna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie zostało złożone 28-01-2023 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. Tego terminu była Pani świadoma przed złożeniem zamówienia. Pracownicy z pewnością skontaktują się z Panią w celu umówienia transportu narożnika.
Opinia zweryfikowana
21 lut 2023
Realizować zamówienia zgodnie ze wskazanym terminem.
Zamówienie złożone w dniu 11 stycznia 2023 miało być zrealizowane w ciągu 10 dni roboczych, mamy 21 lutego 2023, a towaru nadal nie ma, a zapłacone było w dniu zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
21 lut 2023
Dzień dobry, zamówienie zostało złożone 15-12-2022 i odebrane 16-12-2022, czas realizacji przy zamówieniu wynosił do 5 dni roboczych. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie.
Opinia zweryfikowana
18 lut 2023
Jesli podany jest termin realizacji 5dni a otrzymuje towar po 1,5tygodnia to ocena i rak jest wysoka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 lut 2023
Przepraszamy za opóźnienie.
Opinia zweryfikowana
19 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co na nią wpłynęło. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
8 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co na nią wpłynęło. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
3 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co na nią wpłynęło. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
1 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lut 2023
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
Opinia zweryfikowana
3 paź 2022
Sklep ni dotrzymuje terminu realizacji zamówienia Po upływie maksymalnego terminu 20 dni roboczych nie otrzymałem zamówionego towaru, oraz informacji o aktualnym stanie realizacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 paź 2022
Przepraszam za zaistniałą sytuację, pracownicy zostali poproszeni o uzyskanie informacji i pilny kontakt z Państwem. Przepraszam za opóźnienie.
Opinia zweryfikowana
17 paź 2022
Czas realizacji zamówienia niezgodny z tym co podane jest na stronie sklepu. Po ustaleniu odbioru pomylenie zamówień i wydanie nie tych mebli, które były w zamówieniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lis 2022
Przepraszamy za błąd, który nastąpił podczas realizacji zamówienia. Finalnie zdecydowała się Pani na realizację.
Opinia zweryfikowana
2 lip 2022
Zamówiony towar otrzymałem nie po 3 dniach a po 14 dniach, bez żadnej informacji o wydłużonym terminie dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 lip 2022
Dzień dobry, przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Brak dostawy uniemożliwił wysyłkę towaru we wcześniejszym terminie.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.