Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2056Dobry

3,96

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (806) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2056)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


23 lis 2021 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


30 paź 2021
Osoby pracujące na magazynie w Sosnowcu nie potrafią poprawnie zapakować elementów szafy. Wysłali szafę do Krakowa bez najważniejszej części, korpusu!!!!! Czas odbioru zamówienia wydłużył się o kolejny tydzień!!! Jakość szafy również pozostawia wiele do życzenia… jedna strona od drugiej różni się prawie 2 cm! Po złożeniu szafa cała się dygocze. Na pewno już w tym sklepie niczego nie kupię.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(31)
 Opinia zweryfikowana
13 dni temu
Jest to porażka. Za pierwszym razem przy zamówieniu szafy osoba obsługująca zamówienie jako adres dostawy podała adres z faktury, czyli zupełnie inne miejsce. Na drugie zamówienie wciąż czekam, mimo, że dostawa miała być do 20 dni roboczych maksymalnie. Sklep ma wywalone, nie informuje o opóźnieniach, a przecież to istotne. Druga gwiazdka za fajne meble, które zamówiłam. Zamówiłabym dodatkowe meble do kompletu gdzie indziej, ale na moje nieszczęście tylko abra ma je w swojej ofercie.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 dni temu
Sklep ni dotrzymuje terminu realizacji zamówienia Po upływie maksymalnego terminu 20 dni roboczych nie otrzymałem zamówionego towaru, oraz informacji o aktualnym stanie realizacji.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 wrz 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 sie 2022
Zakupiłam krzesła w sklepie internetowym, czas oczekiwania to 13 dni roboczych, dla mnie bardzo długo.W magazynie pan szukał pół godziny zamówienia, aby mi go wydać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 sie 2022
W momencie składania zamówienia czas realizacji wynosił 5-10 dni roboczych. W związku z tym, że zamówienie nie dotarło na czas do magazynu musieliśmy poczekać na kolejną dostawę, która spowodowała opóźnienie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, jednakże informacja o dłuższym czasie realizacji była już podana zanim dodała Pani ten produkt do koszyka.
 Opinia zweryfikowana
31 sie 2022
Realizować zamówienia w terminie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 wrz 2022
Dzień dobry, dziękujemy za złożoną opinię. Przepraszamy za opóźnienie i dziękujemy za realizację zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
1 wrz 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 wrz 2022
Dziękujemy za wystawioną notę. Jeśli chciałaby się Pani z nami podzielić opinią, co można ulepszyć - prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
26 sie 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 sie 2022
Dziękujemy za wystawioną opinię, jeśli chciałaby się Pani podzielić z nami uwagami zapraszamy do kontaktu: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
13 lip 2022
Ogólnie szafka Ok, ale opis niezgodny z rzeczywistością. Głębokość szafki podawana jest 18cm ale nigdzie nie jest podane, że szafka musi być zamontowana jakieś 6 cm od ściany i w sumie jej głębokość nie wynosi 18cm a prawie 24cm.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 lip 2022
Dzień dobry, podane wymiary na Naszej stronie nie dotyczą produktów po montażu, tylko przed, aby każdy Klient, zamawiając produkt przez stronę internetową, mógł zobrazować sobie intersujący go przedmiot i sprawdzić, czy spełnia jego wymagania.
 Opinia zweryfikowana
16 lip 2022
Osoba sprzedająca nie zna się na towarze, (fontanna). Zaproponowała mnie kontakt z producentem podając numer telefonu. Ten kto sprzedaje powinien znać towar. Tak myślę. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 lip 2022
Dzień dobry, staramy się umieszczać w opisach wszystkie niezbędne informacje dla Klienta. Zdarzają się sytuacje, w których nie każdy pracownik jest w stanie udzielić wszystkich informacji. Szukamy wtedy odpowiedzi u Producenta, a następnie przekazujemy informacje do Klienta. Jeżeli w dalszym ciągu posiada Pan pytania o produkt, prosimy o kontakt pod adresem mailowym: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
13 lip 2022
Odbiór towaru z rampy w Starogardzie Gdańskim to jakaś tragedia. Brak możliwości sprowadzenia palety klientowi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 lip 2022
Dzień dobry, czy kontaktował się Pan ze sklepem w celu ustalenia odpowiedniego rozwiązania? Zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem: e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia sytuacji.
 Opinia zweryfikowana
2 sie 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 sie 2022
Dziękujemy za ocenę. Jeśli mają Państwo jakiś problem z zamówieniem prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
23 cze 2022
Zakupiony basen przyszedł uszkodzony, do tego czas wysyłki był koszmarnie długi, mimo informacji że baseny są dostępne, sklep z interwencji telefonicznej nic sobie robię nie robił, w trakcie wysyłki.. brak tez jakiej kolwiek rekompensaty z poniesionych przemnie strat z tego tytułu. Miało byś szybko i przyjemnie jednak wyszło słabo nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
27 cze 2022
Dzień dobry, czy reklamacja została zgłoszona? Prosimy o informację zwrotną na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
2 lip 2022
Zamówiony towar otrzymałem nie po 3 dniach a po 14 dniach, bez żadnej informacji o wydłużonym terminie dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 lip 2022
Dzień dobry, przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Brak dostawy uniemożliwił wysyłkę towaru we wcześniejszym terminie.
 Opinia zweryfikowana
7 lip 2022
Niska jakość sprzedawanych produktów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 lip 2022
Dzień dobry, w naszej ofercie posiadamy meble na każdą kieszeń. Meble w niższych cenach są niższej jakości. W przyszłości zapraszamy do naszych salonów w celu weryfikacji, czy dany mebel jest dla Państwa odpowiedni.
 Opinia zweryfikowana
5 lip 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 lip 2022
Dzień dobry, zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem: e-sklep@abraonline.pl w celu podzielenia się opinią.
 Opinia zweryfikowana
15 lut 2022
Zakupy w tym sklepie róbcie tylko w ostateczności. Deklarowana dostępność 5-10 dni. Po 3 tygodniach oczekiwania próbowałem się czegoś dowiedzieć. Sklep stacjonarny gdzie miałem odebrać towar miał sprawę gdzieś. W dodatku w opryskliwym tonie. Infolinia sklepu internetowego dla odmiany też niewiele wiedziała i kierowała do sklepu stacjonarnego. Dopiero jak udało mi się skontaktować z kierownikiem regionu, to zamówienie ruszyło i dotarło. Odbiór w Warszawie to też porażka. Magazyn ukryty głęboko na terenie FSO, na towar czekałem ponad 40min. Bo to za trudne dla sklepu przekazać info na magazyn, że ktoś właśnie idzie odebrać towar i można by go przygotować... Zdecydowanie nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 lut 2022
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za wydłużający się czas realizacji. Infolinia jest kontaktem ogólnym, który może pokierować, natomiast realizacją zamówienia zajmuje się konkretny sklep i taką też informację dostał Pan w momencie potwierdzenia złożenia zamówienia. W przypadku problemów z realizacją należy kontaktować się z pracownikami w danym obiekcie. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
7 sty 2022
Dlatego taka opinia gdyz sostalam regal ktory ma uszkodzone 2 elementy i od 7.12 nie dostalam jeszcze nowych ekementow nie wiem dlaczego tak dlugo przeciez jest 2 tygodnie na reklamacje
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 sty 2022
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni, natomiast czas realizacji rozpatrzonej reklamacji musi być jak najszybszy, jednak nie jest on dokładnie określony. Bardzo prosimy o kontakt ze sklepem realizującym w celu ustalenia szczegółów.
 Opinia zweryfikowana
30 mar 2022
Czas dostawy bardzo długi,jak zamawiałem na stronie było napisane dostawa w 5 dni roboczych ,przesyłkę dostałem po 15 dniach roboczych
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2022
Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie. Mamy nadzieję, ze są Państwo zadowoleni z dostarczonego produktu.
 Opinia zweryfikowana
21 lis 2021 
Proszę zamieszczać w ofercie sklepu internetowego prawdziwe dane dot. terminu realizacji zamówienia, bez wprowadzania klientów w błąd.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
25 lis 2021
Dzień dobry, jakiego zamówienia dotyczy opinia? Prosimy o prywatną wiadomość na e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
17 lis 2021
niestety termin realizacji makabryczny. z 3 szt zamówionych szafek na 1 czekałam prawie 2 mc
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 lis 2021
Dzień dobry, Prosimy o przesłanie wiadomości prywatnej na adres: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.