Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1458) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4406)

3,97
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

Najistotniejsza negatywna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Niestety słabo :( Na wstępie zaznaczę, że obsługa (sprzedawcy) są bardzo, bardzo uprzejmi i pomocni. Dla nich należy się 5 gwiazdek! Natomiast: - przy zakupie na stronie znajdowała się informacja, że realizacja jest 5-10 dni. Finalnie towar został dostarczony do magazynu po ponad 5 tygodniach. To fatalny wynik! - po odebraniu zamówienia okazało się, że sprzęt jest niekompletny tzn. zamiast 3 krzeseł - są tylko 2. Teraz okres oczekiwania to tydzień lub dwa co oznacza, że zamówienie będzie zrealizowane po ok. 2 miesiącach. To niestety nie buduje dobrej marki :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za pozytywną ocenę naszych pracowników, którzy dokładają wszelkich starań, aby każdorazowo komunikować wszelkie zmiany statusów. Przy zakupie czas realizacji jaki został podany wynosił 5-10dni roboczych, czyli 2 tygodnie kalendarzowe. Ze zgromadzonych informacji wynika, że zamówienie było opóźnione, za co bardzo przepraszamy. Towar był odbierany osobiście ze sklepu stacjonarnego, czy przy odbiorze ten problem został zgłoszony? W przypadku pytań prosimy o kontakt z salonem realizującym zamówienie lub pod adresem e-sklep@abraonline.pl.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Udzielac dokladnych informacji i odbirac telefony od klientow
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za wystawioną opinię. Telefony odbierane są na bieżąco w miarę możliwości przez pracowników salonów meblowych. Jeśli połączenie nie jest odebrane od razu oznacza to, że w sklepie są Klienci, którzy wymagają porady i niemożliwe jest podejście do telefonu. Konsultanci oddzwaniają :) Prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej wraz z podaniem numeru, z którego było wykonywane połączenie oraz daty - zweryfikujemy sprawę.
15 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za złożone zamówienie. Prosimy o kontakt z salonem realizującym zamówienie.
8 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli napotkała Pani jakiś problem podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z opisem sytuacji.
6 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Termin dostawy tragiczny.

Sprzedający nie wywiązał się z podanego terminu dostawy. Towar dostałem tydzień po pierwotnym terminie, brak jakiejkolwiek rekompensaty.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 cze 2024
Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Cieszymy się, że mimo tego zdecydował się Pan na odbiór towaru. Mamy nadzieję, że jakość oferowanego produktu zrekompensuje czas oczekiwania na produkt.
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Przyśpieszyć realizację zamówienia. Miesiąc czasu czekałam na odbiór zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dzień dobry, dziękujemy za przesłane uwagi. Przepraszamy za opóźnienie, które wystąpiło, spowodowane było weekendem majowym. Zamówienie trafiło do realizacji dopiero 29.04 i zostało zrealizowane 22-05-2024 więc w terminie krótszym niż miesiąc.
12 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 cze 2024
Prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl i opisu z jakim problemem Państwo się spotkali.
30 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dziękujemy za ocenę, polecamy wybierać produkty z szybszym czasem realizacji niż 33dni robocze.
10 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar był uszkodzony, zniekształcona podstawa mocowania klosza. Zorientowałem się zbyt póżno, żeby reklamować.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
16 maj 2024
Prosimy o złożenie reklamacji na adres e-sklep@abraonline.pl z przesłaniem zdjęć. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez Dział Reklamacji. Czekamy na wiadomość! Przepraszamy za powstałe niedogodności.
10 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Opuznienie wysyłki

Opóźnienie wysyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
16 maj 2024
Bardzo przepraszamy za powstałe opóźnienie. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :)
11 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
16 maj 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia :)
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
W sklepie zostałem poinformowany ze czas oczekiwania około tygodnia po wpłaceniu zaliczki zakupiłem łóżko przez stronę internetową płacąc całą kwotę czekałem 4 tygodnie po dostarczeniu łóżka okazało się łóżko jest tańsze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
W momencie kiedy pytał Pan o towar łóżko mogło być dostępne w magazynie. Między informacją od sklepu, a decyzją o zakupie mebel mógł zostać sprzedany i konieczne było oczekiwanie na kolejną dostawę. Zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego, który zostaje zaakceptowany przez Klienta PRZED złożeniem zamówienia i który jest konieczny do jego złożenia: "5.2. Cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia." - postąpiliśmy zgodnie z warunkami, które zostały zaakceptowane.
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Narzonik posiadal wade fabryczna mocowania jedenej polowy.Otwory mocujace byly w zlym miejscu wywiercone,smutne ze nikt tego nie skontrolowal dostarczajac naroznik
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
26 kwi 2024
Jeśli wada jest fabryczna prosimy o zgłoszenie reklamacji. Producent z pewnością będzie chciał naprawić błąd. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Czekamy na wiadomość :)
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
sofa kubuś nie spasowane elementy, pęknięty, części wysuwają się - nie idzie ich unieruchomić
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres e-sklep@abraonline.pl wraz z przesłaniem wypełnionego protokołu: https://www.abra-meble.pl/reklamacje. Wady produkcyjne muszą zostać zgłoszone do fabryki.
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 kwi 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 kwi 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
21 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

termin realizacji

Proszę poprawić/uzupełnić dane o terminie dostawy (od 5 do 10 dni roboczych). 21 października zamówiłem mebel i do dnia dzisiejszego nie znam terminu dostawy. Jeśli wpiszą Państwo , że termin może się wydłużyć np. z winy producenta do ok 30 dni roboczych lub więcej to ktoś kto bierze pod uwagę zakup i kieruję się właśnie szybkością dostawy nie będzie pisał takich komentarzy jak ten, bo będzie miał pełną wiedzę o produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Dziękujemy za komentarz. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Cieszymy się, że zdecydowali się Państwo na finalizację zamówienia i mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z produktu.