Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2502Dobry

3,96

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (999) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2502)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(38)
 Opinia zweryfikowana
7 sty 2023
Zbyt długa dostawa, raczej nawet totalnie niejasny termin dostawy + utrudniony kontakt ze sklepem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Towar czeka na odbiór. Wybrała Pani Odbiór osobisty w wybranym sklepie Abry z płatnością w sklepie. Zachęcamy do kontaktu e-mail.
 Opinia zweryfikowana
16 sty 2023
 
Ogromnie długi okres oczekiwaniami na małe meble. Zero kontaktu z klientem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 sty 2023
Składając zamówienie w dniu 16-12-2022 miała Pani podany termin: do 35 dni roboczych. Dziś jest zaledwie 20 dzień roboczy. Jeśli ma Pani pytania odnośnie realizacji prosimy o kontakt ze sklepem stacjonarnym, do którego zostało przypisane zamówienie. Sklep kontaktuje się po złożeniu zamówienia i później dopiero przed dostawą. Jakiego kontaktu Pani zatem oczekuje?
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 godziny temu
Dzień dobry, jeśli doszło do jakiś trudności podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótkiego opisu.
 Opinia zweryfikowana
11 gru 2022
Uszkodzony towar doręczony po terminie, zero informacji o opóźnieniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Jeśli towar dociera uszkodzony należy zgłosić reklamację. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji, pracownicy powinni dać znać.
 Opinia zweryfikowana
28 gru 2022
Towar zapłacony a nie wiadomo kiedy będzie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Prosimy o kontakt ze sklepem realizującym. Przekazujemy sprawę do pilnego wyjaśnienia.
 w trakcie sprawdzania
12 gru 2022
Nie mogę ocenić czegoś czego nie mam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Zamówienie zostało zrealizowane.
 Opinia zweryfikowana
16 gru 2022
Usługa OK , ale wykonanie sofy to już niestety kiepsko !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Dziękujemy za opinię. Wykonanie leży po stronie producenta, którym nie jesteśmy. Jeśli mają Państwo uwagi prosimy o złożenie reklamacji.
 Opinia zweryfikowana
27 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Dziękujemy za realizację zamówienia. Jeśli ma Pani uwagi - prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
4 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Dziękujemy za realizację zamówienia. Jeśli ma Pan uwagi - prosimy o kontakt na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
10 lis 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lis 2022
Składając zamówienie 10-10-2022 termin realizacji, jaki był podany przy produkcie wynosił do 15 dni roboczych. 18-10-2022 (czyli w trakcie terminu przez nas podanego) zdecydowała się Pani na anulowanie zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
17 paź 2022
Czas realizacji zamówienia niezgodny z tym co podane jest na stronie sklepu. Po ustaleniu odbioru pomylenie zamówień i wydanie nie tych mebli, które były w zamówieniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lis 2022
Przepraszamy za błąd, który nastąpił podczas realizacji zamówienia. Finalnie zdecydowała się Pani na realizację.
 Opinia zweryfikowana
16 paź 2022
Meble ładne ALE! W każdej paczce był uszkodzony element. Paczki z meblami były całe więc uszkodzone elementy były wypuszczone z fabryki. Uszkodzenia powstały w fazie produkcji. Brak kontroli jakości. Drugi raz nie kupię
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lis 2022
Skoro w paczce znajdowały się uszkodzone elementy należało zgłosić reklamację. W momencie transportu może dojść do takich sytuacji, nie jesteśmy w stanie ich uniknąć. Pakowanie następuje u producenta, a kolejną osobą, która otwiera paczki jest klient. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
14 paź 2022
Proszę by strona internetowa miała informacje adekwatne do stanu faktycznego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lis 2022
Prosimy o uszczegółowienie co ma Pani na myśli. Na stronie nie ma podanych informacji odnośnie stanów magazynowych, pracujemy nad tym rozwiązaniem.
 Opinia zweryfikowana
10 paź 2022
Produkt przyszedł uszkodzony a instrukcja mogłaby być bardziej szczegółowa
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 paź 2022
Czy karton był uszkodzony? Czy został spisany protokół szkody z kurierem? Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia, zdjęciami oraz informacją o numerach i ilościach elementów uszkodzonych wg instrukcji montażu. Jeśli chodzi o instrukcję - taka dostarczana jest przez producenta i taką dysponujemy. Jeśli ma Pani kłopoty ze złożeniem - prosimy o kontakt.
 Opinia zweryfikowana
15 lut 2022
Zakupy w tym sklepie róbcie tylko w ostateczności. Deklarowana dostępność 5-10 dni. Po 3 tygodniach oczekiwania próbowałem się czegoś dowiedzieć. Sklep stacjonarny gdzie miałem odebrać towar miał sprawę gdzieś. W dodatku w opryskliwym tonie. Infolinia sklepu internetowego dla odmiany też niewiele wiedziała i kierowała do sklepu stacjonarnego. Dopiero jak udało mi się skontaktować z kierownikiem regionu, to zamówienie ruszyło i dotarło. Odbiór w Warszawie to też porażka. Magazyn ukryty głęboko na terenie FSO, na towar czekałem ponad 40min. Bo to za trudne dla sklepu przekazać info na magazyn, że ktoś właśnie idzie odebrać towar i można by go przygotować... Zdecydowanie nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 lut 2022
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za wydłużający się czas realizacji. Infolinia jest kontaktem ogólnym, który może pokierować, natomiast realizacją zamówienia zajmuje się konkretny sklep i taką też informację dostał Pan w momencie potwierdzenia złożenia zamówienia. W przypadku problemów z realizacją należy kontaktować się z pracownikami w danym obiekcie. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
3 paź 2022
Sklep ni dotrzymuje terminu realizacji zamówienia Po upływie maksymalnego terminu 20 dni roboczych nie otrzymałem zamówionego towaru, oraz informacji o aktualnym stanie realizacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 paź 2022
Przepraszam za zaistniałą sytuację, pracownicy zostali poproszeni o uzyskanie informacji i pilny kontakt z Państwem. Przepraszam za opóźnienie.
 Opinia zweryfikowana
2 lip 2022
Zamówiony towar otrzymałem nie po 3 dniach a po 14 dniach, bez żadnej informacji o wydłużonym terminie dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 lip 2022
Dzień dobry, przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Brak dostawy uniemożliwił wysyłkę towaru we wcześniejszym terminie.
 Opinia zweryfikowana
23 cze 2022
Zakupiony basen przyszedł uszkodzony, do tego czas wysyłki był koszmarnie długi, mimo informacji że baseny są dostępne, sklep z interwencji telefonicznej nic sobie robię nie robił, w trakcie wysyłki.. brak tez jakiej kolwiek rekompensaty z poniesionych przemnie strat z tego tytułu. Miało byś szybko i przyjemnie jednak wyszło słabo nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
27 cze 2022
Dzień dobry, czy reklamacja została zgłoszona? Prosimy o informację zwrotną na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
13 lip 2022
Ogólnie szafka Ok, ale opis niezgodny z rzeczywistością. Głębokość szafki podawana jest 18cm ale nigdzie nie jest podane, że szafka musi być zamontowana jakieś 6 cm od ściany i w sumie jej głębokość nie wynosi 18cm a prawie 24cm.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 lip 2022
Dzień dobry, podane wymiary na Naszej stronie nie dotyczą produktów po montażu, tylko przed, aby każdy Klient, zamawiając produkt przez stronę internetową, mógł zobrazować sobie intersujący go przedmiot i sprawdzić, czy spełnia jego wymagania.
 Opinia zweryfikowana
16 lip 2022
Osoba sprzedająca nie zna się na towarze, (fontanna). Zaproponowała mnie kontakt z producentem podając numer telefonu. Ten kto sprzedaje powinien znać towar. Tak myślę. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 lip 2022
Dzień dobry, staramy się umieszczać w opisach wszystkie niezbędne informacje dla Klienta. Zdarzają się sytuacje, w których nie każdy pracownik jest w stanie udzielić wszystkich informacji. Szukamy wtedy odpowiedzi u Producenta, a następnie przekazujemy informacje do Klienta. Jeżeli w dalszym ciągu posiada Pan pytania o produkt, prosimy o kontakt pod adresem mailowym: e-sklep@abraonline.pl