Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1348) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4201)

3,99
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Do poprawy czas realizacji zamówienia . Podane na stronie 10dni robiczysz dostawa po 17. Lepiej może zmienić zakres na stronie i będzie klientowi łatwiej oczekiwać a nie weryfikować codziennie czy dzisiaj muszę być dostępna bo przyjedzie zamówienie . Reszta Ok Lubię Wasze produkty ale nie lubię czasu dostaw 3 zamówienie i każde ze sporym opóźnieniem dostarczone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 dni temu
Dziękujemy za cenne uwagi - przekażemy je do osób decyzyjnych. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionych produktów.
22 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Długie oczekiwanie na towar.

Dostawa zamówionego towaru do 9 dni roboczych. Faktura została wystawiona za towar od razu. Po 14 dniach roboczych napisałam e-maila z zapytaniem. Towar dostarczono prawie miesiąc od zamówienia. Powinni pisać że dostawa miesiąc. Zakupiłam bym towar w innej firmie Niestety firma nie rzetelna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 dni temu
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Oczekiwaliśmy na dostawę, która uległa opóźnieniu. Oczywiście, powinna Pani dostać tę wiadomość wcześniej.
18 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Chodzi mi o bok narożnika, chciałam przesunąć go do przodu kolanem , pękło w środku jak jakaś tekturka. Zrobiła się dziura pod materiałem. Uważam że trzeba poprawić boki w środku,zamiast tekturki chociaż płytę pilśniową.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 dni temu
Dzień dobry, prosimy o zgłoszenie reklamacji, dzięki temu Pani uwagi zostaną przekazane do producenta tego wyrobu.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Nie jestem zadowolona.

Nie podoba mi się fakt, że komoda przyszła w zniszczonym opakowaniu. Ponadto komoda dotarła uszkodzona (pęknięta).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dzień dobry, czy ma Pani zdjęcia opakowania i uszkodzeń? Prosimy o złożenie reklamacji na adres e-sklep@abraonline.pl z wypełnieniem formularza reklamacji, dostarczeniem zdjęć i podaniem numerów elementów uszkodzonych. Dziękujemy :) Przepraszamy za powstałe niedogodności i czekamy na wiadomość :)
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Chyba by było ok ale mija miesiąc a ja nadal czekam na łóżko wiec bardzo srednio
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
W dniu 5-05-2024, kiedy zamówienie zostało złożone przy produkcie widniała informacja o czasie jego realizacji: "Od 21 do 30 dni roboczych". Informacja ta została powielona w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie jest w trakcie realizacji, termin nie upłynął. Prosimy o cierpliwość, a w przypadku pytań o kontakt z salonem realizującym zamówienie.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Opóźnienia w zamówieniu i bez informacji kiedy wg dany towar dojdzie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie Pani zamówienia. W mailu wysłanym do Pani w dniu 21-06-2024 poinformowaliśmy, że produkt "oczekuje na najbliższy transport do sklepu. (...) sklep będzie kontaktował się z Państwem. Prosimy oczekiwać na telefon." Dziękujemy za odbiór towaru :)
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Zamówienie zostało zrealizowane jeszcze przed terminem przez nas podanym. Co miało zatem wpływ na taką ocenę? Prosimy o kontakt na adres e-skelp@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 dni temu
Dziękujemy za realizację zamówienia :)
18 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zniknęło w trakcie wysyłki, brak informacji w sklepie gdzie jest przesyłka, długi okres oczekiwania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 kwi 2024
Zamówienie nie znika w trakcie wysyłki :) Czas realizacji zamówienia był podany przy produkcie w momencie składania zamówienia, ponadto - został powtórzony w mailu potwierdzającym zamówienie.
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Dość długi czas dostawy i jedna z lamp przyszla uszkodzona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 maj 2024
Zamówienie zostało złożone 04.04.2024 20:24:55 z terminem realizacji 9dni roboczych. Dostarczone do sklepu zostało w dniu 17.04, zatem w terminie. Za uszkodzenie przepraszamy, prosimy o złożenie reklamacji.
9 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
14 maj 2024
Dziękujemy za realizację zamówienia :)
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brykiet dobrze się pali. Super Wszystko ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Dziękujemy, cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z zakupu :) Liczymy na 5* następnym razem :)
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
W paczkę nie było zestawu montazowego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Bardzo przepraszamy za brak w paczce. Niestety nie mamy możliwości weryfikacji komponentów znajdujących się w pudełku po dostarczeniu z fabryki. Prosimy o złożenie reklamacji. Protokół można pobrać na stronie: https://www.abra-meble.pl/reklamacje Przepraszamy za powstałe niedogodności.
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wydłużony czas oczekiwania na meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 kwi 2024
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Dziękujemy za finalizację zamówienia.
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
20 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
25 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zły kontakt ze sklepem, pracownicy nie odbierają telefonów. Brak powiadomienia, że zakupiony towar można odebrać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 lut 2024
Prosimy o szerszy opis sytuacji w celu jej zbadania na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Kiedy telefony nie były odbierane (data, godzina)? Czekamy na komplet informacji w celu wyjaśnienia sprawy.
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 lut 2024
Dziękujemy, jeśli chcieliby się Państwo podzielić z nami swoim doświadczeniem, co możemy naprawić, zachęcamy do kontaktu :)