Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1458) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4406)

3,97
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

Najistotniejsza negatywna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam biurko. Szkoda, że w sklepie nie mogłam go najpierw obejrzeć dokładnie, bo pewnie bym nie zrobiła tego zakupu. Instrukcja obsługi kiepska, mało czytelna, trudno się połapać. Są oznaczenia - litery i cyfry, których praktycznie nie ma. Prawie wszędzie kołki a śrub bardzo niewiele. Przez to mebel nie jest zbyt mocny. Dalej , na trzy kleje w tubach, jeden wyschnięty, praktycznie nie do użytku - co pokazuje zdjęcie, a każą kleić. Jest 6 szuflad ale nie wiadomo jak je odsuwać bo nie ma za co chwycić. No cóż, nie jestem zadowolona z zakupu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
W zamówieniu była półka, nie biurko. Jeśli coś nie jest czytelne w dalszym ciągu - zapraszamy do kontaktu, pomożemy jak tylko umiemy :) Instrukcje tworzone są przez producentów mebli. Skoro mebel zawiera dużo kołków należy go skleić. Prosimy złożyć reklamację na zaschnięty klej, z pewnością zostanie rozpatrzona. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jeśli ma Pani pytania prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej.
29 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Bardzo średnio

Postanowiłam odebrać zamówienie osobiście. Znalezienie magazynu graniczyło z cudem. Informacja telefoniczna była niejasna, pani pewnie sama nie wiedziała gdzie szukać magazynu. No o czas oczekiwania na dostawę zamówionego leżaka - niewiarygodnie długi i żadnej informacji kiedy to nastąpi będzie gotowe do odbioru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 lip 2024
Każdy Klient otrzymuje mapkę z instrukcją dojazdu. W przypadku pytań najlepiej kierować je do salonu, w którym realizowane jest zamówienie, nie na infolinię bo może nie znać Państwa sprawy. Cieszymy się, że udało się odnaleźć magazyn i odebrać zamówiony produkt. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji - musieliśmy oczekiwać na kolejną dostawę, gdyż bieżący stan uległ wyczerpaniu. Po dotarciu towaru do salonu pracownicy poinformowali o możliwości jego odbioru z magazynu, zgodnie z ustaleniami.
7 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź na wiadomości mało konkretna, długi czas oczekiwania na przesyłkę. Brak informacji od obsługi o planowanym czasie wysyłki. Kupując widziałem, że dostawa ok 7 dni, ale nikt nie potrafił powiedzieć nawet po 7. dniu kiedy dokładnie dojdzie do wysyłki zamówiionego przedmiotu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Zamówienie złożone 6-06-2024 i odebrane 18-06-2024, czyli w 8 dniu roboczym. Składając zamówienie przy produkcie widniała informacja o 7dniach roboczych. Przepraszamy za to jednodniowe opóźnienie. W momencie przygotowania towaru do wysyłki została wysłana notyfikacja e-mail wraz z możliwością jej śledzenia.
11 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na produkt. Brak aktualizacji statusu zamówienia. Nie wiem na jakim etapie jest zamówienie, do czasu aż ie zadzwoni osoba ze sklepu z informacją ze produkt czeka w sklepie na odbiór.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 lip 2024
Podczas składania zamówienia do koszyka zostały dodane 4 produkty z opcją odbioru w sklepie. Pracownicy informują w momencie, kiedy cały towar dojedzie do sklepu i będzie można w całości zamknąć zamówienie. Nie ma zatem potrzeby informować o każdym produkcie, który dojechał bo mając ich przykładowo 20.. zaraz dostalibyśmy wiadomość o zaśmiecaniu skrzynki. Zamówienie w zależności od wybranej formy płatności ma różne etapy. Najprościej jest zadzwonić do sklepu i uzyskać informację :)
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zakup mocno opóźniony. Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialność.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Bardzo przepraszamy za opóźnienie wysyłki zamówienia. Dziękujemy za jego finalizację i mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :)
6 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :) W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu.
19 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli mieliby Państwo jakieś pytania - zapraszamy do kontaktu pod adresem e-sklep@abraonline.pl
28 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 lip 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego asortymentu :) W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu.
18 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak kontaktu z klientem, długie oczekiwanie na zamówienie

Zamówienie powinno zostać zrealizowane w ciągu 5 dni roboczych. 5 dni minęło i nie było ani przedmiotu zamówienia ani żadnej informacji o opóźnieniu. Dopiero jak zadzwoniłam to dowiedziałam się, że przedmiotu zamówienia - oświetlenie, które zamawiałam nie ma w sklepie, a pani z infolinii nie potrafiła mi powiedzieć kiedy mniej więcej towar trafi na sklep. Klientowi narzuca się myśl - zapłaciłam za coś czego nie ma, a na dodatek nie wiadomo kiedy będzie. Sklep nie powinien sprzedawać czegoś czego nie ma na stanie. Ostatecznie zamówienie dotarło tak jak powinno, ale sklep w żaden sposób nie wykazał inicjatywy aby zrekompensować mi długi czas oczekiwania i brak komunikacji z klientem ze strony sklepu. Niesmak pozostał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 cze 2024
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Mamy nadzieję, że jest Pani zadowolona z zakupionego produktu i z biegiem czasu wybaczy nam Pani ten poślizg. Bardzo dziękujemy za odbiór produktu. Cały czas pracujemy nad usprawnieniem logistyki wysyłek. Sklepy nie mają swoich magazynów i muszą czekać na transporty z magazynów zewnętrznych.
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Do poprawy czas realizacji zamówienia . Podane na stronie 10dni robiczysz dostawa po 17. Lepiej może zmienić zakres na stronie i będzie klientowi łatwiej oczekiwać a nie weryfikować codziennie czy dzisiaj muszę być dostępna bo przyjedzie zamówienie . Reszta Ok Lubię Wasze produkty ale nie lubię czasu dostaw 3 zamówienie i każde ze sporym opóźnieniem dostarczone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dziękujemy za cenne uwagi - przekażemy je do osób decyzyjnych. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionych produktów.
19 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Sklep nie zrealizował zamówienia, finalnie po bojach oddał różnice w cenie w stosunku do zakupu w innym, droższym sklepie. Na telefonicznym biurze obsługi bezczelna obsługa która mi wmawia że nie mają sobie nic do zarzucenia.
Zgłoś opinię
3 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie jestem zadowolona.

Nie podoba mi się fakt, że komoda przyszła w zniszczonym opakowaniu. Ponadto komoda dotarła uszkodzona (pęknięta).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 cze 2024
Dzień dobry, czy ma Pani zdjęcia opakowania i uszkodzeń? Prosimy o złożenie reklamacji na adres e-sklep@abraonline.pl z wypełnieniem formularza reklamacji, dostarczeniem zdjęć i podaniem numerów elementów uszkodzonych. Dziękujemy :) Przepraszamy za powstałe niedogodności i czekamy na wiadomość :)
5 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Chyba by było ok ale mija miesiąc a ja nadal czekam na łóżko wiec bardzo srednio
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 cze 2024
W dniu 5-05-2024, kiedy zamówienie zostało złożone przy produkcie widniała informacja o czasie jego realizacji: "Od 21 do 30 dni roboczych". Informacja ta została powielona w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie jest w trakcie realizacji, termin nie upłynął. Prosimy o cierpliwość, a w przypadku pytań o kontakt z salonem realizującym zamówienie.
4 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Opóźnienia w zamówieniu i bez informacji kiedy wg dany towar dojdzie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 cze 2024
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie Pani zamówienia. W mailu wysłanym do Pani w dniu 21-06-2024 poinformowaliśmy, że produkt "oczekuje na najbliższy transport do sklepu. (...) sklep będzie kontaktował się z Państwem. Prosimy oczekiwać na telefon." Dziękujemy za odbiór towaru :)
5 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 cze 2024
Zamówienie zostało zrealizowane jeszcze przed terminem przez nas podanym. Co miało zatem wpływ na taką ocenę? Prosimy o kontakt na adres e-skelp@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dziękujemy za realizację zamówienia :)
22 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Długie oczekiwanie na towar.

Dostawa zamówionego towaru do 9 dni roboczych. Faktura została wystawiona za towar od razu. Po 14 dniach roboczych napisałam e-maila z zapytaniem. Towar dostarczono prawie miesiąc od zamówienia. Powinni pisać że dostawa miesiąc. Zakupiłam bym towar w innej firmie Niestety firma nie rzetelna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Oczekiwaliśmy na dostawę, która uległa opóźnieniu. Oczywiście, powinna Pani dostać tę wiadomość wcześniej.
18 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Chodzi mi o bok narożnika, chciałam przesunąć go do przodu kolanem , pękło w środku jak jakaś tekturka. Zrobiła się dziura pod materiałem. Uważam że trzeba poprawić boki w środku,zamiast tekturki chociaż płytę pilśniową.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dzień dobry, prosimy o zgłoszenie reklamacji, dzięki temu Pani uwagi zostaną przekazane do producenta tego wyrobu.