Szczegóły
Kontakt
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie

Kategorie

Abra Meble - Dobrej jakości meble w najniższej cenie !

Jesteśmy ogólnopolską siecią sklepów o ponad 25-letniej tradycji, specjalizującą się w handlu meblami. Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy ponad 100 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce, a także sklep internetowy z możliwością dostawy pod wybrany adres. Meble Abra charakteryzuje praktyczność i funkcjonalność. Szczególnie dbamy o to, by nasze meble wyróżniały się wysoką jakością, dostępną zawsze w dobrej cenie. Swoją ofertę nieustannie dostosowujemy do obowiązujących trendów i zmieniających się oczekiwań Klientów – tak, aby zapewnić im szeroki wybór produktów, wyjątkowych pod względem wzornictwa i kolorystyki. Nasze starania zostały docenione. Jesteśmy laureatem prestiżowych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Odkrycie Roku 2008, Laur Konsumenta 2010 i Laur Konsumenta – Grand Prix 2010, Diamenty „Forbesa” 2011, Duża Perła Polskiej Gospodarki 2011, Godło Jakość Obsługi 2012, Gwiazda Jakość Obsługi Klienta 2013 oraz znak Superbrands 2014. Zapraszamy!
Kontakt
AUTO CENTRUM sp. z o.o.
Krakowska 199
38-400 Kraków
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Jerzy Papierz

Opinie nt. sklepu Abra Meble

4.25/5.00
Dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (136) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

67 %
16 %
4 %
3 %
10 %
Opinie łącznie (941)

najbardziej pozytywna opinia


Pokaż wszystkie pozytywne opinie
2 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie zrealizowane bardzo szybko. Pracownicy sklepu ze Świdnicy, którzy zajmowali się obsługą mojego zamówienia pomocni i życzliwi. Byli ze mną w stałym kontakcie i informowali o postępach w realizacji tego zamówienia. Także ekipa dostarczająca meble spisała się na medal. Fachowa obsługa! Zamówiona sofa Otis bardzo wygodna, wysoka, więc dobrze się z niej wstaje. Jest także zgrabna, więc nie zajmuje dużo miejsca w pokoju, a po rozłożeniu powierzchnia spania jest naprawdę wystarczająca do komfortowego snu.
Czytaj dalej

najbardziej krytyczna opinia


Pokaż wszystkie krytyczne opinie
15 dni temu
Kupiłam basen z pompą. Niestety, już na poziomie zapłaty link okazał się linkiem do basenu bez pompy, w ogóle innym niż ten włożony do koszyka, co zauważyłam po czasie. Reklamowałam, wydzwanialam, niestety - tak to rozgrywają, żeby klient miał związane ręce. Mam screeny z koszyka, zachowane maile, mogę udostępnić swój telefon do dokładnej analizy zamówienia - w dzisiejszych czasach łatwo prześledzić całą transakcję. Dodam, przejrzyjcie dokładnie inne opinie, nie jestem jedyną w ten sposób "załatwioną". Mogłam basen oddać - ale dzieci czekałyby koleje tygodnie na następny, więc odpuściłam. Aż przykro, że abra online robi taką krecią robotę stacjonarnym Abra Meble, które ciężko pracują na swoją opinię. Nigdy więcej nie chcę żadnych interesów z tym sklepem online. Mam nadzieję, że ktoś z abra to czyta i wyciągnie jakiekolwiek wnioski
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
14 dni temu
Dzień dobry, nie kupiła Pani basenu z pompą i taka informacja widniała w podsumowaniu zamówienia, które wysyłane jest do każdego Klienta po złożeniu zamówienia. Pragnę nadmienić, że zamówienie składała Pani samodzielnie więc niemożliwe jest, żeby ktoś wprowadził Panią w błąd. Baseny owszem miały takie same wymiary, ale różnica była już zaznaczona w nazwie produktu i w indeksie. Kupiła Pani basen o indeksie MR_8010917 (Basen stelażowy 305 X 76cm 56406), a nie MR_8025230 (Basen stelażowy 3,05mx0,76m 56406 z pompą kartuszową 1249L/H 58381, którego zdjęcia Pani załączała). Polecam ponowne prześledzenie ścieżki zakupu.
Czytaj dalej

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
Pokaż wszystkie pozytywne opinie
2 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie zrealizowane bardzo szybko. Pracownicy sklepu ze Świdnicy, którzy zajmowali się obsługą mojego zamówienia pomocni i życzliwi. Byli ze mną w stałym kontakcie i informowali o postępach w realizacji tego zamówienia. Także ekipa dostarczająca meble spisała się na medal. Fachowa obsługa! Zamówiona sofa Otis bardzo wygodna, wysoka, więc dobrze się z niej wstaje. Jest także zgrabna, więc nie zajmuje dużo miejsca w pokoju, a po rozłożeniu powierzchnia spania jest naprawdę wystarczająca do komfortowego snu.
Czytaj dalej
Pokaż wszystkie krytyczne opinie
15 dni temu
Kupiłam basen z pompą. Niestety, już na poziomie zapłaty link okazał się linkiem do basenu bez pompy, w ogóle innym niż ten włożony do koszyka, co zauważyłam po czasie. Reklamowałam, wydzwanialam, niestety - tak to rozgrywają, żeby klient miał związane ręce. Mam screeny z koszyka, zachowane maile, mogę udostępnić swój telefon do dokładnej analizy zamówienia - w dzisiejszych czasach łatwo prześledzić całą transakcję. Dodam, przejrzyjcie dokładnie inne opinie, nie jestem jedyną w ten sposób "załatwioną". Mogłam basen oddać - ale dzieci czekałyby koleje tygodnie na następny, więc odpuściłam. Aż przykro, że abra online robi taką krecią robotę stacjonarnym Abra Meble, które ciężko pracują na swoją opinię. Nigdy więcej nie chcę żadnych interesów z tym sklepem online. Mam nadzieję, że ktoś z abra to czyta i wyciągnie jakiekolwiek wnioski
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
14 dni temu
Dzień dobry, nie kupiła Pani basenu z pompą i taka informacja widniała w podsumowaniu zamówienia, które wysyłane jest do każdego Klienta po złożeniu zamówienia. Pragnę nadmienić, że zamówienie składała Pani samodzielnie więc niemożliwe jest, żeby ktoś wprowadził Panią w błąd. Baseny owszem miały takie same wymiary, ale różnica była już zaznaczona w nazwie produktu i w indeksie. Kupiła Pani basen o indeksie MR_8010917 (Basen stelażowy 305 X 76cm 56406), a nie MR_8025230 (Basen stelażowy 3,05mx0,76m 56406 z pompą kartuszową 1249L/H 58381, którego zdjęcia Pani załączała). Polecam ponowne prześledzenie ścieżki zakupu.
Czytaj dalej

Doświadczenia innych klientów sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(5)
4 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie internetowe sprawnie zrealizowane, problemy pojawiły się w momencie reklamacji. Długi czas oczekiwania na część szafy 5 tygodni, informacja o możliwości odbioru oraz obsługa klienta w sklepie pozostawia wiele do życzenia.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
5 miesiące(-ęcy) temu
Meble były słabo zabezpieczone do transportu przez co było sporo drobnych zarysowań itp. Nie reklamowałam, bo nie mogłam czekać kolejnego miesiąca, ale warto by to było poprawić.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
producent wysłał uszkodzony towar nie mam zastrzeżeń do pracowników Abry
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Łóżko zamówione przez internet z odbiorem własnym w salonie na ul. Głebockiej. Przez tydzień zero kontaktu Dopiero gdy zadzwoniłem na infolinię okazało się, że po pierwsze ktoś z salonu powinien zadzwonić i potwierdzić zamówienie, a po drugie nie mogę odebrać łóżka z salonu, mimo iż była taka opcja przy składaniu zamówienia, lecz muszę jechać do magazynu na Matuszewską i tam je odebrać. Jak w PRLu
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|