Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2502Dobry

3,96

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (999) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2502)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(54)
 Opinia zweryfikowana
4 sty 2023
 
Otrzymałem z TrustedS prośbę o opinię dotyczącą zakupu. Zamówiłem, po kilku tygodniach odebrałem płacąc w sklepie za towar. Wszystko sprawnie, nie mam zastrzeżeń. Ale próbowałem już wcześniej kupić w tym samym sklepie ten sam towar. Kupiłem i, mój błąd, zapłaciłem od razu przy zamówieniu. A potem przez miesiąc bezskutecznie czekałem na dostarczenie towaru do sklepu. Nie doczekałem się. Na szczęście zwrócili wpłatę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Dziękujemy za wystawioną opinię. Kwestia płatności nie ma wpływu na dostawę - istotne są inne czynniki. Jeśli rezygnuje Pan z zakupu środki zawsze są zwracane.
 Opinia zweryfikowana
7 sty 2023
Krzesła OK ale obsługa nie miła, Pani bardzo powolna, nie byłam poinformowana że jedno krzesło będzie z ekspozycji dowiedziałam się o tym dopiero w sklepie przy odbiorze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Nie sprzedajemy mebli z ekspozycji, chyba, że jest to wcześniej ustalone z klientem.
 Opinia zweryfikowana
9 sty 2023
spore opóźnienie, warto o tym uprzedzić klienta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2023
Przepraszamy za opóźnienia. Na bieżąco powinna Pani otrzymywać informacje.
 Opinia zweryfikowana
8 sty 2023
Czas wysyłki zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2023
Podczas składania zamówienia widniała informacja o czasie realizacji do 28 dni roboczych. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie.
 Opinia zweryfikowana
14 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 sty 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę.
 Opinia zweryfikowana
4 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 w trakcie sprawdzania
26 gru 2022
Skorzystałem już wiele razy z oferty sklepów Abra. Z przykrością muszę stwierdzić, że poziom obsługi w sklepie znajdującym się w Tarnowie jest na bardzo niskim poziomie. Zero doradztwa, brak organizacji, wprowadzanie w błąd klienta. Podczas przygotowania projektu kuchni miałem wrażanie, że ja nie znając użytego programu zrobił był to szybciej i poprawniej. Zdarzyło się, że przy zamówieniu kompletu mebli kilka pozycji się nie zgadza z zamówieniem. Jednego razu zamówiłem blende powołując się na nr wcześniejszego zamówienia (tam wszystkie meble białe) a otrzymałem blende beżową... Kolejna sytuacja z blatem kuchennym. Zamówienie praktycznie zrealizowane a na końcu otrzymuje informacje że blat będzie składał się z dwóch elementów w tym docinki na 15 cm... Logiczne myślenie na poziomie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
W naszej ofercie nie oferujemy docinek blatów. Blaty są gotowe, o wymiarach takich jak na stronie internetowej. Szkoda, że Pan nie zgłosił reklamacji, na inny kolor blendy, bo tutaj mógł się pomylić pracownik, jak również dostawca. Wtedy moglibyśmy sytuację rozwiązać. Jeśli chodzi o obsługę zawsze staramy się pomóc i dobrać produkt tak, żeby klient był zadowolony. Jeśli odniósł Pan/Pani inne wrażenie to serdecznie przepraszamy, ale staramy się swoją pracę wykonywać najlepiej jak umiemy, czasami też popełniamy błędy, nie myli się ten co nic nie robi. Za całą sytuację przepraszamy.
 Opinia zweryfikowana
14 gru 2022
 
Ciężko mi ocenić sklep, ponieważ otrzymałam uszkodzony towar. Nie wiem czy już taki był od producenta, czy zniszczył się w transporcie. Ale sklep bez problemu przyjął reklamację i zwrócił pieniądze. Wysyłka też była dość szybka, choć nie mają dogodnych dla mnie metod dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Przepraszamy za powstałe niedogodności. W zależności od wybranych produktów oferujemy różne metody dostawy. Dziękujemy za opinię :)
 Opinia zweryfikowana
3 sty 2023
Bardzo długi czas realizacji zamówienia na stronie informacja że dostawa od 5-10 a finalnie czekałam 20 dni roboczych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Dziękujemy za realizację, przepraszamy za opóźnienia.
 Opinia zweryfikowana
25 gru 2022
Dotrzymać terminu dostawy, niektóre elementy mebli uszkodzone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 sty 2023
Na długi czas realizacji miała wpływ informacja "do 26 dni roboczych", która była przy jednym z produktów w momencie składania zamówienia. Na uszkodzone elementy prosimy zgłosić reklamację: https://www.abra-meble.pl/reklamacje/
 Opinia zweryfikowana
2 sty 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 Opinia zweryfikowana
29 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 Opinia zweryfikowana
27 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 Opinia zweryfikowana
27 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 Opinia zweryfikowana
20 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 Opinia zweryfikowana
16 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 Opinia zweryfikowana
15 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 Opinia zweryfikowana
13 gru 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 sty 2023
Dzień dobry, zachęcamy do szerszego podzielenia się opinią. Co Państwa zdaniem poszło nie tak i co powinniśmy poprawić - prosimy o wiadomość na e-sklep@abtraonline.pl w celu poprawy i podniesienia oferowanych przez nas produktów i usług.
 Opinia zweryfikowana
21 lis 2022
Pani ekspedientka w salonie wmawiała, że półki nie ma w ofercie (zamówiłam w domu po powrocie z solonu i jakoś była), Potem gdy przyszłam odebrać półkę magazynier zauważył, że przyszła 1 paczka a nie 2 (czyli brakowało 50%). Przemiły pan w ramach rekompensaty przywiózł półkę w innym terminie do domu, którą nieodpłatnie złożył.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
23 lis 2022
Dziękujemy za komentarz, przepraszamy za niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
16 lis 2022
Ogólnie ok, realizacja zamówienia w porządku. Problem wystąpił z płytą plecową tyłu komody, okazała się za krótka. Nie składam reklamacji bo szkoda mi czasu. Problem rozwiązałam samodzielnie. Po za tym mankamentem mebelek w porządku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
23 lis 2022
Dziękujemy za ocenę, przepraszamy za powstałe niedogodności.