Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2056Dobry

3,96

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (806) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2056)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


23 lis 2021 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


30 paź 2021
Osoby pracujące na magazynie w Sosnowcu nie potrafią poprawnie zapakować elementów szafy. Wysłali szafę do Krakowa bez najważniejszej części, korpusu!!!!! Czas odbioru zamówienia wydłużył się o kolejny tydzień!!! Jakość szafy również pozostawia wiele do życzenia… jedna strona od drugiej różni się prawie 2 cm! Po złożeniu szafa cała się dygocze. Na pewno już w tym sklepie niczego nie kupię.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(35)
 Opinia zweryfikowana
15 wrz 2022
Zamówienie przez internet zaginęło,a pani z infolinii była bardzo nieuprzejma i arogancka, mało pomocna w rozwiązaniu problemu.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 wrz 2022
Przy zamówieniu jest brak informacji stanu zamówienia oraz transport nie posiada windy w samochodzie oraz wózka paletowego
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Długi czas realizacji zamówienia. Paczka długo po terminie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 wrz 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
26 sie 2022
Długi czas oczekiwania , meble zrobione dość niedbale ,wykończenie niestaranie i tandetnie ,ale to uwagi do producenta. Choć cena niewielka a na zdjęciach wyglądają nie najgorzej to się rozczarowałam. Jednak mebel powinno się oglądać w naturze dla uniknięcia rozczarowań.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 sie 2022
Dzień dobry, dziękujemy za złożoną opinię. Uwagi przekażemy do producenta. Jest nam przykro, że meble nie spełniły Pańskich oczekiwań. Zapraszamy do naszych salonów stacjonarnych, gdzie wybrana oferta dostępna jest na ekspozycji :)
 Opinia zweryfikowana
29 sie 2022
Pompa ok, cena też korzystna. Niestety bardzo długo czekałam na realizację zamówienia. Nikt nie potrafił mi odpowiedzieć co się dzieje z moim zamówieniem i kiedy zostanie zrealizowane choć było już dawno po terminie który widniał przy robieniu zamówienia. Poza tym zamówiłam z odbiorem w sklepie a musiałam odebrać w magazynie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 sie 2022
Dzień dobry, dziękujemy za wystawioną opinię. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Informacja o odbiorze z magazynu widnieje w mailu potwierdzającym zamówienie, jak i na stronie głównej. Pracownicy również informują o tym podczas potwierdzania zamówienia. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
27 sie 2022
Panele zamówiłem 27 lipca , do dzisiaj ich nie przysłano. Kilka razy dzwoniłem i dopiero po trzecim kontakcie kiedy byłem już tą sprawą zdenerwowany w końcu dostałem odpowiedź kiedy przyjdą. Rozumiem że mogą być opóźnienia lecz nie mogłem się doprosić żadnej konkretnej wiadomości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 sie 2022
Dzień dobry, bardzo przepraszam za wcześniejszy brak informacji, powinien Pan otrzymać wiadomość dużo wcześniej. Mamy nadzieję, że wszystko zostało już ustalone ze sklepem realizującym zamówienie - jeśli pojawią się pytania prosimy o kierowanie ich bezpośrednio do salonu. Pozdrawiamy
 Opinia zweryfikowana
18 lip 2022
Zbyt długi czas oczekiwania, zamawiałam fotel kokon biały-na stronie podana informacja10dni dostawa, czekałam ok 20 i do tego zamówienie przyszło pomylone . Zamówiłam kolejny raz, mam nadzieję, że teraz będzie dobrze. 3 gwiazdki tylko dlatego, że obsługa w sklepie Abra Włocławek była bardzo miła i pomocna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 lip 2022
Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie i pomyłkę. Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni z dostarczonego produktu.
 Opinia zweryfikowana
15 lip 2022
Brak możliwości bezpłatnego odbioru szafy ze sklepu, istniała tylko opcja płatnej dostawy bez wniesienia, do tego kurier nie był na czas kiedy się umówił tylko dzień później o losowej godzinie zdziwiony, że nie mam w domu tragarza do wnoszenia szafy. Szafa średniej jakości, powyszerbiane narożniki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 lip 2022
Dzień dobry, odbiór osobisty ze sklepów stacjonarnych możliwy jest tylko do niektórych produktów. Z racji tego, że zamówiona przez Panią szafa wysyłana jest prosto od Producenta, nie było możliwości odbioru osobistego ze sklepu stacjonarnego. Zamówienie było wysyłane zewnętrzną firmą kurierską, w związku z tym nie mamy wpływu na postępowanie Kurierów. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jeżeli produkt jest wadliwy, zachęcamy do złożenia reklamacji na adres mailowy: e-sklep@abraonline.pl
 Opinia zweryfikowana
15 lip 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 lip 2022
Dzień dobry, zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem: e-sklep@abraonline.pl w celu podzielenia się opinią.
 Opinia zweryfikowana
26 cze 2022
na sofę z ustalonym kolorem czekam już ponad miesiąc, a nie było to jakieś nietypowe zamówienie . I nadal nie mam informacji o stanie realizacji mojego zamówienia, a ponoszę koszty mebla, transportu i brygady do wniesienia sofy do mieszkania. Z poważaniem Wojciech Partyka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
27 cze 2022
W dniu dzisiejszym kierownik sklepu poinformował nas: "Klient był na bieżąco informowany o opóźnieniach w dostawie. (...), realizacja zamówienia się wydłużała, na każde zapytanie klienta o realizację, przekazywaliśmy ustalenia co do transportu z magazynu. W dniu dzisiejszym został ustalony transport na środę już do klienta." Przepraszamy za niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
19 cze 2022
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
21 cze 2022
Dziękujemy za wystawioną opinię. Jeśli mieliby Państwo uwagi lub pytania do zrealizowanego zamówienia prosimy kierować je bezpośrednio do sklepu obsługującego zamówienie.
 Opinia zweryfikowana
30 paź 2021
Osoby pracujące na magazynie w Sosnowcu nie potrafią poprawnie zapakować elementów szafy. Wysłali szafę do Krakowa bez najważniejszej części, korpusu!!!!! Czas odbioru zamówienia wydłużył się o kolejny tydzień!!! Jakość szafy również pozostawia wiele do życzenia… jedna strona od drugiej różni się prawie 2 cm! Po złożeniu szafa cała się dygocze. Na pewno już w tym sklepie niczego nie kupię.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 lis 2021
Dzień dobry, prosimy o przesłanie na maila e-sklep@abraonline.pl numeru zamówienia i krótkiego opisu sytuacji w celu wyjaśnienia. Firma Abra nie jest producentem mebli i w ofercie znajdą Państwo meble od wielu dostawców. Prosimy o dosłanie brakujących informacji, abyśmy mogli zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Jest nam bardzo przykro w związku z zaistniałą sytuacją. Czy reklamacja została przez Państwa złożona?
 Opinia zweryfikowana
4 gru 2021
Mebelki są ładne i dobrze wykonane, jesteśmy z nich zadowoleni, dostarczono je także profesjonalnie. Nasza ocena została obniżona tylko z jednego powodu, iż czas realizacji na zamówieniu jak zapewniał producent w zamówieniu miał wynosić od 5 do 10 dni, a na realizację czekaliśmy ponad 4 tygodnie!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 gru 2021
Dziękujemy za złożoną opinię, przepraszamy za dłuższy czas realizacji.
 Opinia zweryfikowana
25 paź 2021 
Dosyć długi czas oczekiwania na dostawę , składam teraz szafę ONE 15 i niestety musiałem wiercić mebel bi dziurki się nie zgadzały w panelach., generalnie nie polecam szafy , sklep w sumie tez nie powala
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
29 mar 2022
Krzesła zostały wysłane do reklamacji ze względu na skazy, które się na nich znajdowały. Czekam już 3 tygodnie od dnia złożenia reklamacji na nowe krzesła... Dużo do poprawy przed Abrą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2022
Dzień dobry, prosimy o wiadomość prywatną na e-sklep@abraonline.pl jeśli problem nie został dalej rozwiązany z krótkim opisem sytuacji i numerem zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
27 lut 2022
Mało podobało mi się to kiedy panowie dostarczyli mi produkty, ponieważ wciskali wszystko na siłę do klatki gdzie przez to nie było nawet przejścia (narożnik i łóżko do sypialni) a po zapytaniu czy mogli by to ustawiać przed klatka bo tam już nie ma miejsca, nie dostałam żadnej odpowiedzi tylko upychali dalej. Zablokowali drzwi sąsiadów na parterze, sąsiad chciał wyjść z domu i nie miał jak, musiał czekać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
28 lut 2022
Dziękujemy za przesłaną opinię. Prosimy o podanie numeru zamówienia w celu ustalenia szczegółów. Transport przez nas oferowany opiera się na funkcjonowaniu lokalnych firm przewozowych.
 Opinia zweryfikowana
20 gru 2021
Zgodnie z informacją podaną na stronie dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 5-10 dni, w rzeczywistości trwało to dłużej. Zabrakło również kontaktu ze strony sklepu w sprawie opóźnienia. Brak odpowiedzi na wysłanego w tej sprawie e-maila.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
21 gru 2021
Dziękujemy za przesłaną opinię. Bardzo przepraszamy za brak kontaktu ze strony sklepu. Wyjaśnimy sprawę wewnętrznie, dlaczego tak się stało. Pozdrawiamy