Szczegóły
Kontakt
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie

Kategorie

Abra Meble - Dobrej jakości meble w najniższej cenie !

Jesteśmy ogólnopolską siecią sklepów o ponad 25-letniej tradycji, specjalizującą się w handlu meblami. Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy ponad 100 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce, a także sklep internetowy z możliwością dostawy pod wybrany adres. Meble Abra charakteryzuje praktyczność i funkcjonalność. Szczególnie dbamy o to, by nasze meble wyróżniały się wysoką jakością, dostępną zawsze w dobrej cenie. Swoją ofertę nieustannie dostosowujemy do obowiązujących trendów i zmieniających się oczekiwań Klientów – tak, aby zapewnić im szeroki wybór produktów, wyjątkowych pod względem wzornictwa i kolorystyki. Nasze starania zostały docenione. Jesteśmy laureatem prestiżowych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Odkrycie Roku 2008, Laur Konsumenta 2010 i Laur Konsumenta – Grand Prix 2010, Diamenty „Forbesa” 2011, Duża Perła Polskiej Gospodarki 2011, Godło Jakość Obsługi 2012, Gwiazda Jakość Obsługi Klienta 2013 oraz znak Superbrands 2014. Zapraszamy!
Kontakt
AUTO CENTRUM sp. z o.o.
Krakowska 199
38-400 Kraków
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Jerzy Papierz

Opinie nt. sklepu Abra Meble

4.36/5.00
Dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (139) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

70 %
17 %
4 %
3 %
7 %
Opinie łącznie (908)

najbardziej pozytywna opinia


10 miesiące(-ęcy) temu
Kolejny raz robiłam zakupy w sklepie Abra, półkę którą teraz kupiłam "one 155" bardzo sobie chwalę. Wcześniej kupiłam z tej serii też krótsze. Półki fajne, proste w montażu, wszystko zgodne z opisem
Czytaj dalej

najbardziej krytyczna opinia


19 dni temu
sama strona internetowa działa w sposób absolutnie amatorski nie ma możliwości zmiany raz wybranej formy płatności trzeba pisać maile o anulowanie zamówienia i robić i od nowa.poza tym każdy zamówienie musi być potwierdzony przez sklep stacjonarny co w tym przypadku zajęło słownie 9 dni.mimo że transport był ustawiony ze sklepu stacjonarnego na piątek to pan radośnie i spokojnie stwierdził że nie ma transportu i będzie w poniedziałek.biorąc pod uwagę że to okres urlopowy tylko mojej dobrej woli sklep zawdzięcza że sofani kwitnie w magazynie w zielonej górze do dzisiaj. Słownie dopóki nie zostaną wprowadzone zmiany w podejściu do klienta nie polecam.
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Dzień dobry, Aktualnie pracujemy nad nową wersją strony i mamy nadzieję, że korzystanie z niej będzie wygodniejsze. Zmian w sposobie płatności mogą dokonywać Państwo przy składaniu zamówienia, później jest to niemożliwe. Niestety, na chwilę obecną konieczne jest takie potwierdzenie zamówienia; w celu weryfikacji bardzo prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia - chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Czekamy na informację zwrotną. Pozdrawiamy, Szkolenia obsługi prowadzone są na bieżąco, ale nie zaszkodzi ich powtórzyć, dziękujemy.
Czytaj dalej

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
10 miesiące(-ęcy) temu
Kolejny raz robiłam zakupy w sklepie Abra, półkę którą teraz kupiłam "one 155" bardzo sobie chwalę. Wcześniej kupiłam z tej serii też krótsze. Półki fajne, proste w montażu, wszystko zgodne z opisem
Czytaj dalej
19 dni temu
sama strona internetowa działa w sposób absolutnie amatorski nie ma możliwości zmiany raz wybranej formy płatności trzeba pisać maile o anulowanie zamówienia i robić i od nowa.poza tym każdy zamówienie musi być potwierdzony przez sklep stacjonarny co w tym przypadku zajęło słownie 9 dni.mimo że transport był ustawiony ze sklepu stacjonarnego na piątek to pan radośnie i spokojnie stwierdził że nie ma transportu i będzie w poniedziałek.biorąc pod uwagę że to okres urlopowy tylko mojej dobrej woli sklep zawdzięcza że sofani kwitnie w magazynie w zielonej górze do dzisiaj. Słownie dopóki nie zostaną wprowadzone zmiany w podejściu do klienta nie polecam.
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Dzień dobry, Aktualnie pracujemy nad nową wersją strony i mamy nadzieję, że korzystanie z niej będzie wygodniejsze. Zmian w sposobie płatności mogą dokonywać Państwo przy składaniu zamówienia, później jest to niemożliwe. Niestety, na chwilę obecną konieczne jest takie potwierdzenie zamówienia; w celu weryfikacji bardzo prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia - chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Czekamy na informację zwrotną. Pozdrawiamy, Szkolenia obsługi prowadzone są na bieżąco, ale nie zaszkodzi ich powtórzyć, dziękujemy.
Czytaj dalej

Doświadczenia innych klientów sklepu Abra Meble

1 miesiąc temu
Zamówienie internetowe sprawnie zrealizowane, problemy pojawiły się w momencie reklamacji. Długi czas oczekiwania na część szafy 5 tygodni, informacja o możliwości odbioru oraz obsługa klienta w sklepie pozostawia wiele do życzenia.
 Opinia zweryfikowana|
3 miesiące(-ęcy) temu
Meble były słabo zabezpieczone do transportu przez co było sporo drobnych zarysowań itp. Nie reklamowałam, bo nie mogłam czekać kolejnego miesiąca, ale warto by to było poprawić.
 Opinia zweryfikowana|
5 miesiące(-ęcy) temu
producent wysłał uszkodzony towar nie mam zastrzeżeń do pracowników Abry
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
Łóżko zamówione przez internet z odbiorem własnym w salonie na ul. Głebockiej. Przez tydzień zero kontaktu Dopiero gdy zadzwoniłem na infolinię okazało się, że po pierwsze ktoś z salonu powinien zadzwonić i potwierdzić zamówienie, a po drugie nie mogę odebrać łóżka z salonu, mimo iż była taka opcja przy składaniu zamówienia, lecz muszę jechać do magazynu na Matuszewską i tam je odebrać. Jak w PRLu
 Opinia zweryfikowana|