Szczegóły
Kontakt
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie

Kategorie

Abra Meble - Dobrej jakości meble w najniższej cenie !

Jesteśmy ogólnopolską siecią sklepów o ponad 25-letniej tradycji, specjalizującą się w handlu meblami. Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy ponad 100 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce, a także sklep internetowy z możliwością dostawy pod wybrany adres. Meble Abra charakteryzuje praktyczność i funkcjonalność. Szczególnie dbamy o to, by nasze meble wyróżniały się wysoką jakością, dostępną zawsze w dobrej cenie. Swoją ofertę nieustannie dostosowujemy do obowiązujących trendów i zmieniających się oczekiwań Klientów – tak, aby zapewnić im szeroki wybór produktów, wyjątkowych pod względem wzornictwa i kolorystyki. Nasze starania zostały docenione. Jesteśmy laureatem prestiżowych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Odkrycie Roku 2008, Laur Konsumenta 2010 i Laur Konsumenta – Grand Prix 2010, Diamenty „Forbesa” 2011, Duża Perła Polskiej Gospodarki 2011, Godło Jakość Obsługi 2012, Gwiazda Jakość Obsługi Klienta 2013 oraz znak Superbrands 2014. Zapraszamy!
Kontakt
AUTO CENTRUM sp. z o.o.
Krakowska 199
38-400 Kraków
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Jerzy Papierz

Opinie nt. sklepu Abra Meble

4.36/5.00
Dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (139) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

70 %
17 %
4 %
3 %
7 %
Opinie łącznie (908)

najbardziej pozytywna opinia


10 miesiące(-ęcy) temu
Kolejny raz robiłam zakupy w sklepie Abra, półkę którą teraz kupiłam "one 155" bardzo sobie chwalę. Wcześniej kupiłam z tej serii też krótsze. Półki fajne, proste w montażu, wszystko zgodne z opisem
Czytaj dalej

najbardziej krytyczna opinia


19 dni temu
sama strona internetowa działa w sposób absolutnie amatorski nie ma możliwości zmiany raz wybranej formy płatności trzeba pisać maile o anulowanie zamówienia i robić i od nowa.poza tym każdy zamówienie musi być potwierdzony przez sklep stacjonarny co w tym przypadku zajęło słownie 9 dni.mimo że transport był ustawiony ze sklepu stacjonarnego na piątek to pan radośnie i spokojnie stwierdził że nie ma transportu i będzie w poniedziałek.biorąc pod uwagę że to okres urlopowy tylko mojej dobrej woli sklep zawdzięcza że sofani kwitnie w magazynie w zielonej górze do dzisiaj. Słownie dopóki nie zostaną wprowadzone zmiany w podejściu do klienta nie polecam.
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Dzień dobry, Aktualnie pracujemy nad nową wersją strony i mamy nadzieję, że korzystanie z niej będzie wygodniejsze. Zmian w sposobie płatności mogą dokonywać Państwo przy składaniu zamówienia, później jest to niemożliwe. Niestety, na chwilę obecną konieczne jest takie potwierdzenie zamówienia; w celu weryfikacji bardzo prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia - chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Czekamy na informację zwrotną. Pozdrawiamy, Szkolenia obsługi prowadzone są na bieżąco, ale nie zaszkodzi ich powtórzyć, dziękujemy.
Czytaj dalej

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
10 miesiące(-ęcy) temu
Kolejny raz robiłam zakupy w sklepie Abra, półkę którą teraz kupiłam "one 155" bardzo sobie chwalę. Wcześniej kupiłam z tej serii też krótsze. Półki fajne, proste w montażu, wszystko zgodne z opisem
Czytaj dalej
19 dni temu
sama strona internetowa działa w sposób absolutnie amatorski nie ma możliwości zmiany raz wybranej formy płatności trzeba pisać maile o anulowanie zamówienia i robić i od nowa.poza tym każdy zamówienie musi być potwierdzony przez sklep stacjonarny co w tym przypadku zajęło słownie 9 dni.mimo że transport był ustawiony ze sklepu stacjonarnego na piątek to pan radośnie i spokojnie stwierdził że nie ma transportu i będzie w poniedziałek.biorąc pod uwagę że to okres urlopowy tylko mojej dobrej woli sklep zawdzięcza że sofani kwitnie w magazynie w zielonej górze do dzisiaj. Słownie dopóki nie zostaną wprowadzone zmiany w podejściu do klienta nie polecam.
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Dzień dobry, Aktualnie pracujemy nad nową wersją strony i mamy nadzieję, że korzystanie z niej będzie wygodniejsze. Zmian w sposobie płatności mogą dokonywać Państwo przy składaniu zamówienia, później jest to niemożliwe. Niestety, na chwilę obecną konieczne jest takie potwierdzenie zamówienia; w celu weryfikacji bardzo prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia - chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Czekamy na informację zwrotną. Pozdrawiamy, Szkolenia obsługi prowadzone są na bieżąco, ale nie zaszkodzi ich powtórzyć, dziękujemy.
Czytaj dalej

Doświadczenia innych klientów sklepu Abra Meble

21 dni temu
Bardzo dobre ceny mebli. Fachowa obsługa. Świetna komunikacja z klientem. Zbyt długi czas oczekiwania na towar w porównaniu do informacji zawartej na stronie internetowej.
 Opinia zweryfikowana|
24 dni temu
W wersalce brakowało dwóch otworów na nogi czego nie da się sprawdzić przy odbiorze mebla.
 Opinia zweryfikowana|
1 miesiąc temu
Szybka realizacja. Bardzo słaba instrukcja składania mebli
 Opinia zweryfikowana|
12 dni temu
Szybkość w skompletowaniu zamówienia.Terminowość.
 Opinia zweryfikowana|
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana|
2 miesiące(-ęcy) temu
ZA DŁUGI CZAS OCZEKIWANIA 16 DNI
 Opinia zweryfikowana|
3 miesiące(-ęcy) temu
Sofa w porządku, niestety dotarła niekompletna, bez śrub i poduszki. Sklep stacjonarny uratował sytuację. Reklamacja uznana, jednak dosłana poduszka była wybrudzona. Trzeba popracować nad jakością obsługi...
 Opinia zweryfikowana|
3 miesiące(-ęcy) temu
SOLIDNE WYKONANIE ALE MATERIAŁ TROCHĘ SŁABY
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Błyskawiczna dostawa. Niestety, żadnego wsparcia, jeśli chodzi o złożenie mebli :-(
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
magazyn w źle oznaczony .
 Opinia zweryfikowana|
5 miesiące(-ęcy) temu
Trudno oceniac sklep w trudnych warunkach epidemicznych. Odczucia mam mieszane. Nie mam pretensji o niewniesienie towaru do mieszkania, choc był to dla mnie duży kłopot. Mebel jest solidny, bez usterek, ale kolor jest zdecydowanie jaśniejszy niż na prezentowanym w internecie zdjęciu. Jest to różnica znacząca. Obsługa klienta jest bardzo miła, ale nie do końca skuteczna w udzielaniu informacji.
 Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
Brak bieżącej informacji o stanie realizacji zamówienia. Brak informacji o terminie realizacji. Sofa bardzo udana, dobrze i starannie wykonana. Do poprawy tylko logistyka, zamówienie 13.12 dostarczono 03.01.
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Długi termin dostawy. W moim przypadku 20 dni od producenta do sklepu. Do sklepu na ul. Marywilskiej w Warszawie nie mogłam się dodzwonić Wysłałam maila. Dostałam odpowiedź, że wersalka już tam jest.
 Opinia zweryfikowana|
9 miesiące(-ęcy) temu
Długo się czeka na dostawę. Orientacyjny czas dostawy np. 21 dni powinien być znany w czasie zamówienia. Moim zdaniem informacja, że realizacja nastąpi powyżej 48h nie jest precyzyjna .
 Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
Obsługa telefoniczna miła jednak nie do końca wszystkiego się dowiedziałam . Dostawca cudowny ,miły człowiek. Meble lepiej wyglądają niż się użytkują .
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
sama odbierałam meble więc nie mogę jej ocenić, reszta w porządku , meble nawet lepiej wyglądają niż na zdjęciach. Polecam sklep.
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Za transport 3 ponieważ ja musiałem się dostosować do kierowcy a powinno być odwrotnie.
 Opinia zweryfikowana|
9 miesiące(-ęcy) temu
Sprawnie i szybko zalatwiona reklamacja. Polecam sklep
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Meble mogłyby być bardziej dopracowane, solidniejsze.
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Dość długi czas oczekiwania na towar.
 Opinia zweryfikowana|